BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Started by Dicksun, 04 Jun 2011 - 19:53:35
297 replies to this topic
#121
Posted 20 August 2012 - 11:25
Все още не съм, но това ще е първото нещо като тръгне да се движи нормално, Надявам се за около 1050, но гаранция ще е от 1000 до 1100. Но колкото и да покаже, това ще е прага, понеже няма вече какво да се реже и изкорубва, освен ако не се почне със стъклопластите, но на мен на тоя етап не ми допада. Мен ме интересува силно какво ще е резпределението на тежестта. Там съм се подготвил за едни 55-56 на 45-46 процента преден-заден.
#122
Posted 20 August 2012 - 11:33
Имам един въпрос : Защо предния капак наистина не го излееш ?
Ще спестиш доста килограми , а можеби и баланса / на кг / ще се подобри ?
Ще спестиш доста килограми , а можеби и баланса / на кг / ще се подобри ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#123
Posted 20 August 2012 - 17:43
От предния капак могат да се спестят едва 14 кг и то при положение,че се прави от карбон.А ако се прави от стъклопласт едва ли и толкова ще се спести.Не си заслужава инвестицията от няколко стотин лева за спестяването на 14кг.
#124
Posted 21 August 2012 - 13:50
Аз съм за под 1000кг, даже бих казал около 900 ама не знам кейджа и седалките ти колко тежат, за разпределението обаче даже може и по-зле да е - близо 60-40, отзад нямаш абсолютно нищо, един нищо и никакъв резервоар и акумулатора, който даже е пред задния мост, тоест тежестта му не пада изцяло отзад ами и отпред леко. Да видим, интересно ще е, аз вчера ходих да меря тойотката на сестра ми - корола седан 850кг излезе в стоков вид. Стоковото 2.6 на братчеда като мерихме мисля че беше нещо от рода на 57:43, за това ти казвам че при теб може и по зле да е. Абе да не бързам да приказвам, да видим пък тогава, както казах интересно ще е
Follow your own star...
#126
Posted 19 October 2012 - 12:09
В последните няколко дена може да се каже, че съм леко афектиран от всякакъв вид несериозни, неефективни и ОГРОМНИ обещания, че колата ще бъде запалена. Обиколих сума ти "майстори", "разбирачи" и "капацитети" и навъртях нечовешки сметки за телефон за да слушам сладки приказки. Над 3 месеца чакам принца на белия кон да се накани да дойде да ми запали колата, но така и не се случи. От 100 места чувам 100 различни тези кое колко било сложно, лесно и т.н. Не мога да разбера как тръгваш с парите си напред и те въртят като агънце на чеверме. Най-лесния и мноооого по-евтин вариант щеше да бъде да си взема нова мега и да се настрои на момента, а с тая дето я взех меко казано побелях, оказа се, че няма никаква карта, въпреки, че я свалихме от същия мотор и е гола като пушка, с някакъв нов фирмуеър дето никой в Русе не го е докосвал. До тук съм назад с 300 лева за мега, 200 за ново масло, понеже старото се напълни с бензин, 80 лева за гражданска за да мога да тегля колата из града от сервиз на сервиз и за десерт няколко часа разговори по телефона и като ударя тотала съм на над 600 лева и колата събира прах...
Та въпроса ми е следния: -Търся някой кадърен човек, който може бързо и кадърно да ми нагласи тази мега (смяна на фирмуеър, подкарване с тоя, смяна на процесора с MS II или някакъв приемлив вариант) или да ми нареди нова инсталация срещу не чак толкова баснословна сума!!
Зимата дойде, а аз още не съм я карал тая кола да я усетя как е с предавателните числа, спирачки, шпер, окачване и каквото и да е друго за да мога да я правя през студения сезон, а не напролет да откривам топлата вода и да почвам всичко отначало.
Та въпроса ми е следния: -Търся някой кадърен човек, който може бързо и кадърно да ми нагласи тази мега (смяна на фирмуеър, подкарване с тоя, смяна на процесора с MS II или някакъв приемлив вариант) или да ми нареди нова инсталация срещу не чак толкова баснословна сума!!
Зимата дойде, а аз още не съм я карал тая кола да я усетя как е с предавателните числа, спирачки, шпер, окачване и каквото и да е друго за да мога да я правя през студения сезон, а не напролет да откривам топлата вода и да почвам всичко отначало.
#127
Posted 19 October 2012 - 12:49
Та въпроса ми е следния: -Търся някой кадърен човек, който може бързо и кадърно да ми нагласи тази мега (смяна на фирмуеър, подкарване с тоя, смяна на процесора с MS II или някакъв приемлив вариант) или да ми нареди нова инсталация срещу не чак толкова баснословна сума!!
Знаеш ли , че двамата ни мъчи един и същ проблем ?
Няма как да знаеш ама ето казвам ти го
Моята мега досега беше вързана да чете оборотите и да ми командва реално само горивото .. абе 1 вид имам карбуратор / образно казано /
Реших аз , че това трябва да се промени тъй като ми изгоря комутатора и "О , боже господи " е положението
При мене нещата / ценово / обаче изглеждат доста по "нормално"
Нова инсталация от - до , смяна инссталацията на двигателите и поправка на инсталацията на колата - 200 лева / напълно нормално /
Имам 100 лева за преправяне на мегата / смятам , че е нормално ... добавяне на липсващите елементи /
100 лева за нов VR сензор и стойка за него / 90 лева ми е сензора - 10 лева стойката и нагласяне - пак го смятам за нормално /
Колело 60 - х което трябва да се пооправи и да се върже / има нужда от нова заварка .. пооправяне на някой друг зъб .. безплатно /
И ЕТО ОТ КЪДЕ ИДВА ДРАНЕТО .. Настройката на таблици , аванаси , горива п*утки майни ти е 400 лева !!
Няма човек който да го направи на тънко или който да се навие за без пари .. хубавото при мене е , че имам готови тея таблици и 400те лева евентуално ще си ги спестя казвам евентуално , защото майстора да каже ... "ааа аз с чужди таблици не работя " или иначе казано "нема начин да не ти взема парите"
Ако искаш предложението ми е следното
Пращам ти номера на моя човек .. обясняваш му какво е положението с мегата , ако се навие може да ти я пооправи за близки пари до тези които ми е обявил на мен
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#128
Posted 19 October 2012 - 13:48
Наско, ти си лесен , за теб имам карти от моя м103 когато беше атмосферка, евентуално само ще трябва да се оправи горивната таблица за твойте инжектори (това е лено) и после само лека донастройка.
Dicksun, я прати на лично какъв ти е точно сетъпа(инжектори, запалване, и т.н.), коя версия ти е платката (MS 1 , MS 2, кой фирмуер) и т.н. Може да измисля нещо и за теб което евентуално само да качиш на МС-а и поне да си караш колата.
П.П. с мегата не си назад, firmware-а се сменя много лесно."Майсторите" що не качат друг фирмуер, след като този не им върши работа. Питай ги кой им трябва, аз ще ти го пратя и ще ти кажа как да го флашнеш (супер елементарно е )....
Dicksun, я прати на лично какъв ти е точно сетъпа(инжектори, запалване, и т.н.), коя версия ти е платката (MS 1 , MS 2, кой фирмуер) и т.н. Може да измисля нещо и за теб което евентуално само да качиш на МС-а и поне да си караш колата.
П.П. с мегата не си назад, firmware-а се сменя много лесно."Майсторите" що не качат друг фирмуер, след като този не им върши работа. Питай ги кой им трябва, аз ще ти го пратя и ще ти кажа как да го флашнеш (супер елементарно е )....
Edited by joreto, 19 October 2012 - 13:56 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#129
Posted 19 October 2012 - 13:59
Наско, ти си лесен , за теб имам карти от моя м103 когато беше атмосферка, евентуално само ще трябва да се оправи горивната таблица за твойте инжектори (това е лено) и после само лека донастройка.
Dicksun, я прати на лично какъв ти е точно сетъпа(инжектори, запалване, и т.н.), коя версия ти е платката (MS 1 , MS 2, кой фирмуер) и т.н. Може да измисля нещо и за теб което евентуално само да качиш на МС-а и поне да си караш колата.
П.П. с мегата не си назад, firmware-а се сменя много лесно."Майсторите" що не качат друг фирмуер, след като този не им върши работа. Питай ги кой им трябва, аз ще ти го пратя и ще ти кажа как да го флашнеш (супер елементарно е )....
Аз съм лесен благодарение изцяло на тебе
Аз му предложих да я дава на тука и Наско и Радо да я оправят вс от до каквито нередности има / може нещо да липсва както при мен /
Абе ти хубаво ще ми ги дадеш ама .. да не стане някакъв проблем .. продължавам на ЛС с тебе
Edited by Наско, 19 October 2012 - 14:07 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#130
Posted 09 November 2012 - 13:23
Тааа след дълги борби с компа на колата, огромната помощ на Joreto и късането на нерви може да се каже, че другата седмица ще бъде съдбоносна за колата - или ще тръгне да се движи тоя варел или ще му се разсърдя и ще го пратя на топло и тъмно до лятото....
Имам само някои малки проблеми... по таблото ми работят само километража и лампата на динамото.... иска ми се да си закача оборотомера, барометъра и температурата на водата, че иначе ще си е самоубийство да се дава газ на сляпо.
Разбрах, че сигнал за оборотомера се вземал от едиса на 2-ра букса (някой ако може да обясни по-обстойно, че да не сгафя нещо)
Температура на водата дали е възможно да ползвам датчика, който е на мегата ( и пак какъв начина на окабеляване)
И третото ми притеснение е за налягането на маслото. За лампа на маслото не ме вълнува толкова много при положение, че си имам барометър. Предполагам тая букса с единия пин на картера откъм шофьорската страна е за налягането на маслото??
Много бих се радвал някой ако удари едно рамо или поне схема да даде пък нататък ще мъча с чужда помощ, че тея жичкаджийските истории са ми голяма мъгла.
Не искам да говоря още преди да съм запалил колата, но след като я запаля и проработи ще обясня какви болежки е имала и какво се е случвало. От 2-3 седмици се боря активно с колата, но удрям все на камък. Надявам се вече да е всичко редовно и да запали, иначе я хвърлям в гаража и ще й обърна внимание на лято...
Имам само някои малки проблеми... по таблото ми работят само километража и лампата на динамото.... иска ми се да си закача оборотомера, барометъра и температурата на водата, че иначе ще си е самоубийство да се дава газ на сляпо.
Разбрах, че сигнал за оборотомера се вземал от едиса на 2-ра букса (някой ако може да обясни по-обстойно, че да не сгафя нещо)
Температура на водата дали е възможно да ползвам датчика, който е на мегата ( и пак какъв начина на окабеляване)
И третото ми притеснение е за налягането на маслото. За лампа на маслото не ме вълнува толкова много при положение, че си имам барометър. Предполагам тая букса с единия пин на картера откъм шофьорската страна е за налягането на маслото??
Много бих се радвал някой ако удари едно рамо или поне схема да даде пък нататък ще мъча с чужда помощ, че тея жичкаджийските истории са ми голяма мъгла.
Не искам да говоря още преди да съм запалил колата, но след като я запаля и проработи ще обясня какви болежки е имала и какво се е случвало. От 2-3 седмици се боря активно с колата, но удрям все на камък. Надявам се вече да е всичко редовно и да запали, иначе я хвърлям в гаража и ще й обърна внимание на лято...
#131
Posted 09 November 2012 - 13:29
Това на картера мисля че е за нивото на маслото, а за налягането трябва да е на маслената помпа. Изглежда ето така:
На осмака беше счупен и тъкмо щях да поръчвам от ибей, вървят около 60-70лв с доставката по спомен, но този уикенд се разрових из скрапа вкъщи и намерих 2 които изглеждат в добро състояние. Ще ги видим..
На осмака беше счупен и тъкмо щях да поръчвам от ибей, вървят около 60-70лв с доставката по спомен, но този уикенд се разрових из скрапа вкъщи и намерих 2 които изглеждат в добро състояние. Ще ги видим..
Follow your own star...
#132
Posted 11 November 2012 - 23:54
Разбрах, че сигнал за оборотомера се вземал от едиса на 2-ра букса (някой ако може да обясни по-обстойно, че да не сгафя нещо)
Елементарно е, взимаш кабела от таблото който е за сигнала на оборотомера (излиза и в двигателния отсег, по-спомен е зелен/жълт ) и го връзваш на пин 2 на EDIS-a
Температура на водата дали е възможно да ползвам датчика, който е на мегата ( и пак какъв начина на окабеляване)
И третото ми притеснение е за налягането на маслото. За лампа на маслото не ме вълнува толкова много при положение, че си имам барометър. Предполагам тая букса с единия пин на картера откъм шофьорската страна е за налягането на маслото??
Това е датчика за нивото на маслото, този за налягането е при конзолата на масления филтър. Това за темп на водата нещо не го разбрах, как искаш (за какво) да го ползваш ?
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#133
Posted 12 November 2012 - 00:27
Това за оборотомера го схванах, само да не съм окастрил вече тоя кабел за оборотомера, че всичко, което не ми трябваше беше изхвърляно...
При масления филтър не видях да има букси или нещо от сорта, но още утре ще проверя. А иначе като пусна кабел от там къде се връзва на таблото (предполагам си има отделна букса?)
На таблото нали си има температура на водата (манометърче) Тоя датчик, който е на термостата за мегата не може ли да го ползвам него за да ми показва температурата на таблото или трябва да дупча за нов датчик? Предполагам си пазя някъде в мазето оригиналния от 2.6-цата.
При масления филтър не видях да има букси или нещо от сорта, но още утре ще проверя. А иначе като пусна кабел от там къде се връзва на таблото (предполагам си има отделна букса?)
На таблото нали си има температура на водата (манометърче) Тоя датчик, който е на термостата за мегата не може ли да го ползвам него за да ми показва температурата на таблото или трябва да дупча за нов датчик? Предполагам си пазя някъде в мазето оригиналния от 2.6-цата.
#134
Posted 12 November 2012 - 01:21
температурата на водата се мери с термометърче, не с манометърче
не е нужно да дупчиш, по главта има доста затапени с болтове отвори за датчици.
дали можеш да ползваш датчика на мегата...зависи какви стойности иска термометърът на таблото като омове (съпротивление)
не е нужно да дупчиш, по главта има доста затапени с болтове отвори за датчици.
дали можеш да ползваш датчика на мегата...зависи какви стойности иска термометърът на таблото като омове (съпротивление)
#135
Posted 12 November 2012 - 12:46
При масления филтър не видях да има букси или нещо от сорта, но още утре ще проверя
Ето, снимката даже е на М104. Вижда се датчика, който съм показал на снимката по-горе
Follow your own star...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users