Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#331
Публикувано 20 януари 2012 - 20:46
Пушка, те повечето са такива. Преди с един приятел купувахме едно бмв тея продавачите само дет не ни набиха защото го закарахме в сервиз дето казаха че е за дюзи който бяха по около 800 една ако не бъркам.
Така че не ме учудва това нещо.
Така че не ме учудва това нещо.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#332
Публикувано 20 януари 2012 - 20:46
Е вече дразниш : ))
На тебе за какво ти е, ти си и се нарадвал. Дай да я зема да и се радвам аз
Приятелю това нема нарадване,вервай ми.
Дано в скоро време да го усетиш.Искренно ти го пожелавам.
Не хапи този,който може да те изяде.
#333
Публикувано 20 януари 2012 - 21:27
Турбо дизел с чип , мечтая да чуя звука на дизелов шестак тогава :P
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#334
Публикувано 20 януари 2012 - 21:33
ML-а ми е чипoсан, без грам катализатори, само с едно право гърне, бръмчи като V8
#335
Публикувано 21 януари 2012 - 00:18
Staniola ,прослушай този кво ще каже .Има няколко видни забележки (смачкан еърбег ,най вероятно помпата под седалката на централното ,лайсната на задна дясна врата и др. дреболий предполагам) но да предположим на първо виждане че са само те .
http://www.cars.bg/u539939
А и махагона около скоросният лост е сменяван с такъв от десен волан .Питай кво ще каже за това .Не е била десняк но за всеки случай вземи номера на рамата за проверка.
Абе нещо и аз взех да си ги маам едно към кесим .И таа май ще излезе сбирток некъф ,защото корите на вратите са от преди фейса,абе ВИН-а ще си каже всичко.А и таблото (километражите са преди фейса )е са го видех.АКо ти се занимава му звънкай ако не и таа в графа свирени.
П.П това мнение го едитнах 20 пъти ,заеби.
http://www.cars.bg/u539939
А и махагона около скоросният лост е сменяван с такъв от десен волан .Питай кво ще каже за това .Не е била десняк но за всеки случай вземи номера на рамата за проверка.
Абе нещо и аз взех да си ги маам едно към кесим .И таа май ще излезе сбирток некъф ,защото корите на вратите са от преди фейса,абе ВИН-а ще си каже всичко.А и таблото (километражите са преди фейса )е са го видех.АКо ти се занимава му звънкай ако не и таа в графа свирени.
П.П това мнение го едитнах 20 пъти ,заеби.
Този пост е редактиран от mimo160: 21 януари 2012 - 00:33
#336
Публикувано 21 януари 2012 - 00:23
Утре задължително. Даже ще отидя да го видя. Не е цветущ но дето казваш на фона на сичко останало се бива : )
И тоя лъже с годините не е 96-та. Има антекни и е механичния километраж.
п.п. е нищо де ше звънна че много въпросителни има верно. "Цепена лайсна" стар километраж, толко не ги разбирам другите ама е нещо мътно. Ще искам VIN да видим кво ше каже.
Двата дисплея на климатика са се разтекли. Вече почвам да се чудя дали има смисъл нещо и тая отива към графа кокошарници.
Ноо... ще се обядя все пак де.
И тоя лъже с годините не е 96-та. Има антекни и е механичния километраж.
п.п. е нищо де ше звънна че много въпросителни има верно. "Цепена лайсна" стар километраж, толко не ги разбирам другите ама е нещо мътно. Ще искам VIN да видим кво ше каже.
Двата дисплея на климатика са се разтекли. Вече почвам да се чудя дали има смисъл нещо и тая отива към графа кокошарници.
Ноо... ще се обядя все пак де.
Този пост е редактиран от staniola: 21 януари 2012 - 00:49
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#337
Публикувано 21 януари 2012 - 00:45
Жабката е натисната с нещо.
Моята беше така и махнах вътре карантиите и лекичко я понаместих и с пистолет за горещ въздух оправих кожата и сега много малко си личи.
Моята беше така и махнах вътре карантиите и лекичко я понаместих и с пистолет за горещ въздух оправих кожата и сега много малко си личи.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#338
Публикувано 21 януари 2012 - 00:48
Огледай го и го наснимай с хубави снимки.Може да се окаже и най вероятно даже ще се окаже правен на фейс но поне да е качествено направен и поне годината да му е около фейсовата.
#339
Публикувано 21 януари 2012 - 00:53
Копчето с гумата с веригата някакъв зимен режим ли е ?
И копчето дето е за активен филтър или за това поне четох че трябва да е защо го няма на по новите?
И километражите механичния и дигиталния предполагам не са взаимно заменяеми ?
п.п. фаровете не са ли китайци ? От тея пластмасовите ?
И копчето дето е за активен филтър или за това поне четох че трябва да е защо го няма на по новите?
И километражите механичния и дигиталния предполагам не са взаимно заменяеми ?
п.п. фаровете не са ли китайци ? От тея пластмасовите ?
Този пост е редактиран от staniola: 21 януари 2012 - 00:58
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#340
Публикувано 21 януари 2012 - 01:09
Копчето с веригата е за изключване на ASR-a май.
На по новия климатроник е на самия климатроник (ако я има ехтрата)не е на отделно копче. (това за филтрите на парното)
Механичния и дигиталния са заменяеми и двата са VDO.Моята като я взех не работеше ,беше се изронило едно зъбно колелце дето го върти моторчето (нищо че аналогов ,с моторче е) и щях да купувам за 150лв и да слагам дигитален но си намерих зъбно колело за 12лв и нещата си заработиха идеално.
Фаровете са кристални действително но трябва да се види на място да ли са пластмасови.Важно е качеството па нека са пластмасови.Ако толкова те притеснява питай Лазо той е с кристални и са пластмасови ако не се лъжа.
На по новия климатроник е на самия климатроник (ако я има ехтрата)не е на отделно копче. (това за филтрите на парното)
Механичния и дигиталния са заменяеми и двата са VDO.Моята като я взех не работеше ,беше се изронило едно зъбно колелце дето го върти моторчето (нищо че аналогов ,с моторче е) и щях да купувам за 150лв и да слагам дигитален но си намерих зъбно колело за 12лв и нещата си заработиха идеално.
Фаровете са кристални действително но трябва да се види на място да ли са пластмасови.Важно е качеството па нека са пластмасови.Ако толкова те притеснява питай Лазо той е с кристални и са пластмасови ако не се лъжа.
Този пост е редактиран от mimo160: 21 януари 2012 - 01:10
#341
Публикувано 21 януари 2012 - 01:12
Убит е от каране според мен. Отзад виси някакъв кабелак, кожата е яко надраскана, дисплеите на климатика не са наред, гумите са галоши. Реалната му цена е не повече от 6000лв на пръв поглед
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#342
Публикувано 21 януари 2012 - 01:18
Цената е ясна че ще трябва да ходи надолу.Идеята е колегата да е подготвен със забележките и още по телефона да го почва, а на място да се види има ли още къде да се мърда и какви други не видни на снимките забележки има и лесно отстраними ли са.
#343
Публикувано 21 януари 2012 - 01:20
Само не разбрах махагона около лоста по какво личи че е от дясна дирекция. И че корите са от по новите ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#344
Публикувано 21 януари 2012 - 01:25
Копчето за настройка на огледалата трябва на нормалната да е от страната на шофера
Този пост е редактиран от mimo160: 21 януари 2012 - 01:26
#345
Публикувано 21 януари 2012 - 01:26
Да бе верно. Ма личи си кой е карал и кой не е
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни