
Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#301
Публикувано 19 януари 2012 - 23:51
Мисля че и тази я обсъждахме някъде по сбирките .Май не е на колега.Има визия колата с тея джанти ама са ми много интереси такива играчи.С джантите еди ква си е цената ,без джантите еди ква си е цената.Ма тоя на части ли я продава или цяла нещо не разбирам.
#302
Публикувано 20 януари 2012 - 00:00
Гангстерче търсим сички варианти да се огледат добре
))
Иначе наистина искам след фейса бензин. И така ще бъде няма да е дизел и преди фейса на 100% освен ако не излезне няква космическа оферта което няма как да стане за тая кола : )

Иначе наистина искам след фейса бензин. И така ще бъде няма да е дизел и преди фейса на 100% освен ако не излезне няква космическа оферта което няма как да стане за тая кола : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#303
Публикувано 20 януари 2012 - 00:07
Щом почваме с компромисите тази 500-ката с газовия инжекцион от мобилето що не и метнеш един поглед.Има и парктроник отпред и отзад нали и това те притесняваше паркирането.
Този пост е редактиран от mimo160: 20 януари 2012 - 00:08
#304
Публикувано 20 януари 2012 - 00:10
Къв е тоя аватар ве : )
А за мерника ако е това
http://www.mobile.bg/11319738208894965
Това е много зле още на снимки.
То се е видяло чакане му е майката.
А за мерника ако е това
http://www.mobile.bg/11319738208894965
Това е много зле още на снимки.
То се е видяло чакане му е майката.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#305
Публикувано 20 януари 2012 - 00:19
Има някой недостатъци но трябва на живо да се направи оглед.И със сигурност не е 95год то е ясно.
Интересното е че е с един еърбег а си мисля че 500 и 600 трябваше винаги да са с два но може и да съм в грешка.
Трябва му да се сложи оригиналния маркуч (въздуховод) при двигателя и ще добие друга визия мотора.
Интересното е че е с един еърбег а си мисля че 500 и 600 трябваше винаги да са с два но може и да съм в грешка.
Трябва му да се сложи оригиналния маркуч (въздуховод) при двигателя и ще добие друга визия мотора.
Този пост е редактиран от mimo160: 20 януари 2012 - 00:21
#306
Публикувано 20 януари 2012 - 00:21
Къв е тоя аватар ве : )
Влачим маркучи си е.ало мйката.
#307
Публикувано 20 януари 2012 - 01:20
Колега (staniola) - Пожелавам ти да си намериш това което си ''представяш'' да е наистина нещо добро , и аз като теб имам 190 2.0i мн мн сам доволен от нея и е мн мн запазен автомобил (нз от каде се качват снимки иначе бих го направил) и на мен ми е мечта да си купя едно Прасенце (н) и смятам да си постигна тази мечта . И така и аз сам на мнение като колегите че Дизела вече ''умря'' ;д , за това аз лично от 3.2 и 500 бих си зел 3,2 - не е логично 8мак 326к. да харчи 1 кам 1 с 3,2 6так 231к. не сам съгласен че 3,2 мотор е чак толкова малак а 2,8 значи трябва да харчи колкото С600 ;х + тва частите за 500 са по скъпи от 3,2 . На истина не можем да ги сравняваме по вървеж но няма логика да не можем да сравним две коли по нищо а по разход да ги сравняваме смешно е ,съжелявам че наблягам на тема:разход но все пак е криза и май вече тва ще е наи-голямата екстра на една кола (за съжеление) Успех колега/и в тарсене на нови изживяваня.
#308
Публикувано 20 януари 2012 - 02:23
Аз не мисля , че дизела е умрял , умряла ни е държавата.
Знаеш ли , че ако взимаш 2000 3000 лв заплата , ще е друга бирата.
Незнам , искам и аз 500 , обаче , ако му стане нещо сериозно на това добиче , какво правиме :?
За мене , винаги съм смятал , че дизел се поддържа по лесно от бензина.
Стане ли му нещо на дизела , главните виновници се броят на пръсти.
Вакум , помпа , дюзи.
Реалната разлика между бензин и дизел , я бях описал , извънградско 5 лева , градско 11 лева в ползва на бензина
И на мен ми се иска голям бензин , но няма кой да се навие за бартер с моята 140-ка , защото цените на горивата не са в полза на дизела.
Пък това говорим за разход на газ , който цени на газта все още са поносими , но какво ще стане , ако например газта стане 1.80 например
Знаеш ли , че ако взимаш 2000 3000 лв заплата , ще е друга бирата.
Незнам , искам и аз 500 , обаче , ако му стане нещо сериозно на това добиче , какво правиме :?
За мене , винаги съм смятал , че дизел се поддържа по лесно от бензина.
Стане ли му нещо на дизела , главните виновници се броят на пръсти.
Вакум , помпа , дюзи.
Реалната разлика между бензин и дизел , я бях описал , извънградско 5 лева , градско 11 лева в ползва на бензина

И на мен ми се иска голям бензин , но няма кой да се навие за бартер с моята 140-ка , защото цените на горивата не са в полза на дизела.
Пък това говорим за разход на газ , който цени на газта все още са поносими , но какво ще стане , ако например газта стане 1.80 например



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#309
Публикувано 20 януари 2012 - 09:08
Ако газта стане 1.80лв то бензина ще е 3.40лв.
Дизела не е умрял ,а просто намаля или по точно почти спря краЖбата.
Питай ме ако от там дето си докарвах нафтица на 1-1.20лв щях да мина на бензин - НИКОГА.
Дизела не е умрял ,а просто намаля или по точно почти спря краЖбата.
Питай ме ако от там дето си докарвах нафтица на 1-1.20лв щях да мина на бензин - НИКОГА.
#310
Публикувано 20 януари 2012 - 09:12
@mbthepower не съм съгласен че дизела е по лесен за пдръжка. Имаш ГНП, турбо, куле може би и други който ги няма при бензина. По шумен е, по бавен е и има доста вибрации в сравнение с бензина. Има и друг момент последните години дизела се разви страшно много. Докато бензина се е все на едно положение. Тоест това означава че малко или много този дизел е доста по различен от последните генерации дизел който вече може би са по добре от бензин.
Мимо ти си машина бе човек : ))
Иначе си прав ако се намира тънка лайсна дизел може би бих си взел. Но вече все по трудно се намира.
Така ча чесън за момента е вариант.
Мимо ти си машина бе човек : ))
Иначе си прав ако се намира тънка лайсна дизел може би бих си взел. Но вече все по трудно се намира.
Така ча чесън за момента е вариант.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#311
Публикувано 20 януари 2012 - 09:56
@c_vitkov надявам се скоро да изпадне нещо що годе читаво. И ти пожелавам и ти да си земеш такъв.
Аз пак да питам. Как може по талон да е 97-ма да е с новия климатрон и да е с антенките отзад ?
Чакам сники да пратят да видим дали ще го бИде.
Гледам и това
http://www.cars.bg/u374371
Някой нещо ?
Аз пак да питам. Как може по талон да е 97-ма да е с новия климатрон и да е с антенките отзад ?
Чакам сники да пратят да видим дали ще го бИде.
Гледам и това
http://www.cars.bg/u374371
Някой нещо ?
Този пост е редактиран от staniola: 20 януари 2012 - 11:18
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#312
Публикувано 20 януари 2012 - 11:23
На мен ми харесва тази S-ка особенно като се има в предвид че може да я свалиш на ~6500 (разбирасе ако няма някакви фатални проблеми) иначе на снимките така забележими проблеми има - Външни-олюпено покритие (по боята) , двете огледала (тва и умрел ще го забележи ;д) , задната емблема (на капака) , багажника от ляво (луфт ) , Вътрешни - Кожата не ми се вижда добре специално при (водача и поднакатника) смятам че и волана е прешиван (но не сам сигорен) на снимката педалите изглеждат добре ( но не се знае все пак са !снимки! ) друго което е копчетата за ел-стаклата са напат да пропаднат (особенно за шофиорското стакло) това виждам аз не са големи щети но за коли на тези години коли няма да намериме нови ;д;д важното е да се намери с колкото може по малко проблемии иначе пак казвам на мен ми харесва а и цената не е зле ! Успех Колега !!!!!
#313
Публикувано 20 януари 2012 - 12:26
Staniole,моля те като влизаш в мобиле слагай отметка само и единствено на употребявани без тааа за на части.
Вчера неква с джанти без джанти сега с огледала без огледала.Абе мани мани май се изнервяш вече.
Вчера неква с джанти без джанти сега с огледала без огледала.Абе мани мани май се изнервяш вече.
#314
Публикувано 20 януари 2012 - 12:39
Слагам отметка ама тея хора не се научиха да не лъжат. Един еспестин уж 97-ма но само уж гледай http://staniola.snim...s/w140-2.648488
Тоя петричкия освен огледалата и стоповете са леж, седалката шоферската също от долу явно е седял доста голям човек. Но като изключим това горе долу бива.
И да питам пак : ) за Петричкия това с многото копчета на средната конзола зад скоростния лост какво трябва да е ?
Тоя петричкия освен огледалата и стоповете са леж, седалката шоферската също от долу явно е седял доста голям човек. Но като изключим това горе долу бива.
И да питам пак : ) за Петричкия това с многото копчета на средната конзола зад скоростния лост какво трябва да е ?
Този пост е редактиран от staniola: 20 януари 2012 - 12:41
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#315
Публикувано 20 януари 2012 - 12:42
Това ти е борд комп. Горе в малката жабка се намира.. и ти показва моментен разход , среден разход.. .и прочее

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни