Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#346
Публикувано 21 януари 2012 - 01:27
От телефона не е хубаво да се почва. Така или иначе колата е в София. Най-добре е да я покара да чуе мотора как е, ходовата част. ако те са ок и му хареса вървежа, категорично започва да излага недостатъците и дефектите. Без да изчака отговор заявява цена с поне 500лв по-малка от тази, която е готов да даде и така..... Несериозно е да се коментира кола по снимки и телефон. Тук между нас за съвети да, ама с продавача не.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#347
Публикувано 21 януари 2012 - 01:31
Корите на вратите са от преди фейса ,предните са с отваряем джоб и имат обдухване ,а на фейса джобовете са открити (и отпред и отзад) и тази ехтра я няма ,загледай некоя фейсова и ще видиш разликата.Виж на снимката дето е снимано таблото къде от таблото идва въздуховода и се застъпва с вратата,а на фейса там е затапено.
Какви 500лв направо му казва 7000лв и ако оня иска да си помисли и да му се обажда.Има за правене по колата все пак.
Но най важен е тестдрайфа разбира се.Може от гореспоменатите екстри(дефекти) и мотора и скоростите да са фира.
Какви 500лв направо му казва 7000лв и ако оня иска да си помисли и да му се обажда.Има за правене по колата все пак.
Но най важен е тестдрайфа разбира се.Може от гореспоменатите екстри(дефекти) и мотора и скоростите да са фира.
Този пост е редактиран от mimo160: 21 януари 2012 - 01:35
#348
Публикувано 21 януари 2012 - 01:31
Е естествено че по телефона няма как да почна да му свалям. То трябва да се види на живо дали има смисъл изобщо да се коментира.
На моменти се замислям за 320L ама поне 500 да беше бих се вкарал във филма ако свали цената обаче.
п.п. да гледал съм ги че са затапени фейсовите но реших че нямат екстра за обдухване вратите.
На моменти се замислям за 320L ама поне 500 да беше бих се вкарал във филма ако свали цената обаче.
п.п. да гледал съм ги че са затапени фейсовите но реших че нямат екстра за обдухване вратите.
Този пост е редактиран от staniola: 21 януари 2012 - 01:33
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#349
Публикувано 21 януари 2012 - 01:43
Аз повече от 6000 не бих дал за този Мерцедес. Вярно, че е 140 500 и колкото повече годинки навършва толкова по тежък става в обществото, но има доста работи за оправяне, които си личат само от снимките. А най-дребните ремонти гълтат най-много средства, време и нерви. Просто исках да кажа, че ако на колегата му хареса и е готов да даде 7000 да му предложи 6500 оня ще се направи на луд, че едва ли не колата му е златна - финтира го със 7000 и ако му стисне ръката ок, ако ли не здраве да е.Какви 500лв направо му казва 7000лв и ако оня иска да си помисли и да му се обажда.Има за правене по колата все пак.
Но най важен е тестдрайфа разбира се.Може от гореспоменатите екстри(дефекти) и мотора и скоростите да са фира.
п.п. Колега щом си готов да дадеш 10 000 хил. за кола защо не огледаш и по чуждите сайтове. Като средства ще ти стъпи същото. Хем и една екскурзийка ще си спретнеш
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#350
Публикувано 21 януари 2012 - 02:07
За 10 000 лева и аз бих си дал моята кола , но ако не я бях заобичал толкова много
Ама като гледам какви измъчени бензини се продават , направо ужас.
Ама като гледам какви измъчени бензини се продават , направо ужас.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#351
Публикувано 21 януари 2012 - 11:14
Ама като гледам какви измъчени бензини се продават , направо ужас.
И при дизела положението не е по различно,даже още по зле.
Дизелаците нали знаеш-таксиджийки максиджийки и тем подобни,а и дизела по света е по евтиното гориво по икономични са и се разцепват .
#352
Публикувано 21 януари 2012 - 11:27
а колеги каква е разликата (и какцо означава) преди Фейса след фейса ??????
#353
Публикувано 21 януари 2012 - 11:30
http://forums.mbclub...ndpost&p=261227
Дет се вика "цепената лайсна" : ))))
Дет се вика "цепената лайсна" : ))))
Този пост е редактиран от staniola: 21 януари 2012 - 11:31
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#354
Публикувано 21 януари 2012 - 11:38
Мерсии колега
#355
Публикувано 21 януари 2012 - 13:13
Staniola ,прослушай този кво ще каже .Има няколко видни забележки (смачкан еърбег ,най вероятно помпата под седалката на централното ,лайсната на задна дясна врата и др. дреболий предполагам) но да предположим на първо виждане че са само те .
http://www.cars.bg/u539939
А и махагона около скоросният лост е сменяван с такъв от десен волан .Питай кво ще каже за това .Не е била десняк но за всеки случай вземи номера на рамата за проверка.
Абе нещо и аз взех да си ги маам едно към кесим .И таа май ще излезе сбирток некъф ,защото корите на вратите са от преди фейса,абе ВИН-а ще си каже всичко.А и таблото (километражите са преди фейса )е са го видех.АКо ти се занимава му звънкай ако не и таа в графа свирени.
П.П това мнение го едитнах 20 пъти ,заеби.
Мимо по телефона собственика ми каза че колата е перфектна. Без забележка.
Само не мога да разбера защо всичките който ги гледам:
- не се карат
- нямат гражданска, каско, преглед
- лъжат за годината
- на снимки дроб а според собствениците са перфектни без забележки
Нямам обяснение.
Този пост е редактиран от staniola: 21 януари 2012 - 14:30
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#356
Публикувано 21 януари 2012 - 14:25
И аз винаги това съм се чудел.Аз като си продавам колата например и като ми звънне някой и като се заобяснявам това е онова е ,хората около мене (приятелите)викат ама ти продаваш ли я твоята или не.
Така ходихме да гледаме едно Бмв 318 във Враца и нема да ти казвам какъв скандал стана за малко до бой стигнахме.
Обява без снимки и пише 95г,клима,ел стъкла,кожа.Перфектно
На място- 92 без клима без ел стъкла ,а там където са били скъсани предните седалки зашити с кожа.Преливки на задните вежди една педя почти все едно правени с четка и те така.И за капак като го запалихме и му дадох газ хвърли около 1.2м вода през ауспуха.
А иначе по телефона всичко писано беше истина,а на място като отидохме вече му беха убъркали обявата.
От тогава на обява без снимки не вярвам
Така ходихме да гледаме едно Бмв 318 във Враца и нема да ти казвам какъв скандал стана за малко до бой стигнахме.
Обява без снимки и пише 95г,клима,ел стъкла,кожа.Перфектно
На място- 92 без клима без ел стъкла ,а там където са били скъсани предните седалки зашити с кожа.Преливки на задните вежди една педя почти все едно правени с четка и те така.И за капак като го запалихме и му дадох газ хвърли около 1.2м вода през ауспуха.
А иначе по телефона всичко писано беше истина,а на място като отидохме вече му беха убъркали обявата.
От тогава на обява без снимки не вярвам
Този пост е редактиран от mimo160: 21 януари 2012 - 14:26
#357
Публикувано 21 януари 2012 - 18:02
Staniole, защо трябва да си слагате таралеж в гащите. Не си купувайте кола от тук. Идете до Швейцария или Германия и ще разберете за какво става дума. Защо искате да издържате родния автотъргашин( най-големите мързеливци!!!). Та те купуват само боклуци и си слагат огромна печалба при продажбата. Аз съм водач на МПС от 1971 г. и след смяната на строя( 1989 г.) съм имал много коли, но нито една не съм взел от България и до ден днешен не съм съжелявал, че съм платил повече на швейцареца или на немеца!!! Няма смисъл да гледате родните "УНИКАЛНИ" екземпляри, които са пълни таралясници. Обадете ми се и аз ще Ви разходя ОКОЛО автопазара в "Горубляне" и Вие ще се убедите, че от тук не трябва да се купува кола, а що се отнася за Мерцедес и то S-класа - за нищо на света от автоджамбазин!!! Ако не можете от чужбина, то тогава от някой колега от форума може да си купите S-класа без притеснение, че после ще станете абонат на "Балкан стар" или на някой от прехвалени майстори. Казвано е, не веднъж: "Няма по-скъп Мерцедес от лошо поддържаният" - цитат по памет. На всички колеги желая здраве и успех, и много безаварийни километри с любимата марка!!!
#358
Публикувано 21 януари 2012 - 18:07
Мимо гледах го въпросният, незнам какво да кажа.. поизморен е. Но имам съмнения че е бил боядисван.
Виж я и си кажи мнението.
http://staniola.snim...s/w140-3.648738
Нямаше акумулатор и не съм пробвал какво работи и какво не. Другата седмица ще я видим с ток.
Цялата на места има олюпена боя и от долу се вижда нещо бяло ли е какво е.
От дясно явно е забърсвана защото огледалото се прибира свободно и се разгъва, мисля че е счупено. По пасажерското стъклото има драскотини и задната врата има интервенция.
Шибидаха явно не работи. Отзад е рязано за някакви колони. Висят кабели от сички врати. Има омасляване по мотора отпред на главата от към шофера при далкото мисля че е и чак от долу като легна под колата на носач или на магарето ли е какво е чак там има масло. Махагона около скоростите не знае защо е сменян тои каза че не я е карал. Взел я от някъв пък той не я взел неква дълга и широка. Води са на негов приятел но ме увери че няма проблем отиваме с него и я прехвърляме.
Предна пасажерска седалка по средата има скъсано.
Отзад на здната врата зад шофера на колонката има неква друпка
Според собственика има вакум и работи и той.
Цената е доста на долу от обявената но се чудя заслужава ли си.
Много ме притеснява че е имала удар от дясно и не само. Отрепред под фаровете и мигачите е имало интервенции и има ръжда.
Джанти 18 с летни пистови гуми на който последния сезон им е бил преди няколко сезона. Задни 285 40 18 а предни мисля 255 45 18.
На задните врати не е "цепена лайсна" защото ги мили откраднали и е сложил преди фейса.
Отзад около антенките който излизат като даваш задна няма лъскавите пръстенчета. Ел. антената и тя е тотална щета.
Няма въздуховодите от кутията на мотора до отпред но то се вижда и на снимката : ) Така си я е взел.
Човекът беше с по тъмен цвят на кожата(без лоши чувства). Но от към коментар на цената не беше пестелив.
Виж я и си кажи мнението.
http://staniola.snim...s/w140-3.648738
Нямаше акумулатор и не съм пробвал какво работи и какво не. Другата седмица ще я видим с ток.
Цялата на места има олюпена боя и от долу се вижда нещо бяло ли е какво е.
От дясно явно е забърсвана защото огледалото се прибира свободно и се разгъва, мисля че е счупено. По пасажерското стъклото има драскотини и задната врата има интервенция.
Шибидаха явно не работи. Отзад е рязано за някакви колони. Висят кабели от сички врати. Има омасляване по мотора отпред на главата от към шофера при далкото мисля че е и чак от долу като легна под колата на носач или на магарето ли е какво е чак там има масло. Махагона около скоростите не знае защо е сменян тои каза че не я е карал. Взел я от някъв пък той не я взел неква дълга и широка. Води са на негов приятел но ме увери че няма проблем отиваме с него и я прехвърляме.
Предна пасажерска седалка по средата има скъсано.
Отзад на здната врата зад шофера на колонката има неква друпка
Според собственика има вакум и работи и той.
Цената е доста на долу от обявената но се чудя заслужава ли си.
Много ме притеснява че е имала удар от дясно и не само. Отрепред под фаровете и мигачите е имало интервенции и има ръжда.
Джанти 18 с летни пистови гуми на който последния сезон им е бил преди няколко сезона. Задни 285 40 18 а предни мисля 255 45 18.
На задните врати не е "цепена лайсна" защото ги мили откраднали и е сложил преди фейса.
Отзад около антенките който излизат като даваш задна няма лъскавите пръстенчета. Ел. антената и тя е тотална щета.
Няма въздуховодите от кутията на мотора до отпред но то се вижда и на снимката : ) Така си я е взел.
Човекът беше с по тъмен цвят на кожата(без лоши чувства). Но от към коментар на цената не беше пестелив.
Този пост е редактиран от staniola: 21 януари 2012 - 18:32
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#359
Публикувано 21 януари 2012 - 18:59
Колега,според мен този бенц не поизморен малко,този бенц е починал.
Това е автомобил за части за нищо друго.
Как ме е яд на такива хора.Чудя се дали някой ще му се върже на тоя че колата му е перфектна.Тая кола е съсипана от каране,тоя я е взел возил се е някоя друга година без да бара нищо и когато колата е предала богу дух,решава че перфектния явтомобил се продава.Направо му се обади на тоя и го запсувай.
Това е автомобил за части за нищо друго.
Как ме е яд на такива хора.Чудя се дали някой ще му се върже на тоя че колата му е перфектна.Тая кола е съсипана от каране,тоя я е взел возил се е някоя друга година без да бара нищо и когато колата е предала богу дух,решава че перфектния явтомобил се продава.Направо му се обади на тоя и го запсувай.
Не хапи този,който може да те изяде.
#360
Публикувано 21 януари 2012 - 20:53
Ле лееее тоа верно е починал ич и не му се обаждай повече ,тва и за 2000 лв да ти го даде не мож го съживиш.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни