Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с Е200 W210 КомпресорНе пали


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#16 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 06 May 2011 - 15:10

Ами резултата е следният:проблема не е открит и ще чакам следващият такъв...Публикувано изображениеСутринта си запали,отидох до сервиза и след прегледа,майстора ми каза,че не може да открие проблем,всичко до стартера било наред!А според някои от мненията тук,точно стартера е причинителя на "мизерията"..Но както вече казах,ще чакам следващото "непалене",ако изобщо се появи,както каза самият майстор!Публикувано изображение


А колега ти имаш ли по принцип кори отдолу под двигателя ?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#17 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
Garage View Garage

Posted 06 May 2011 - 15:59


Не,@ Gangsta Man,нямам кора под двигателя!А относно предният пост,точно това направих-послушах @Veni!Той ми препоръча този майстор и занапред,ако се наложи пак ще ползвам неговите услуги!

  • 0

#18 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 06 May 2011 - 19:11


Не,@ Gangsta Man,нямам кора под двигателя!А относно предният пост,точно това направих-послушах @Veni!Той ми препоръча този майстор и занапред,ако се наложи пак ще ползвам неговите услуги!


Същите и подобни проблеми имах с 190-ката постояннно се мокреше някъде и никой майстор неможа да открие дефекта.
След като си купих корите отдолу работата заспа....и проблема си остана за мен мистерия:)
Споделям просто опит :)
Успех :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#19 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
Garage View Garage

Posted 06 May 2011 - 20:28

Аз си мислех същото и тези дни ще се огледам по моргите да си взема кори.И според моето некомпетентно мнение е от там проблема (отдолу се мокри някъде)!
  • 0

#20 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 07 May 2011 - 02:09

Аз си мислех същото и тези дни ще се огледам по моргите да си взема кори.И според моето некомпетентно мнение е от там проблема (отдолу се мокри някъде)!


Ами така или иначе корите ти трябват, щото предпазват от всички гадости по пътищата....просто пробвай :)
Аз моите ги взех от http://avtokori.com/. но имаха малко разминаване с оригиналните ама ги напаснах.
Цените по моргите съвсем не са по евтини по принцип ама ти си знаеш най добре на какво държиш.
Ако държиш да са от морга мисля, че в Петрич има една разглобена мога да попитам :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#21 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
Garage View Garage

Posted 07 May 2011 - 22:17

Благодаря ти,@Gangsta Man,но Петрич ми е малко далеч!Ще потърся из пловдивските морги,а може и да си взема нови,един колега си е сложил някакви родно производство за цена около 80 лв. и е доволен!
  • 0

#22 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 07 May 2011 - 23:02

Колега,мисля,че ако си ревизираш стартера,по точно между пластините на ротора се натрупва графит и трябва да се почисти,проблема ти ще се реши.С тази кора само отлагаш смъртта на стартера ако съм прав.Кората събира боклуци и възпрепятства охлаждането на картера/това естествено си е мое мнение/.Едно ревизиране,би трябвало да струва около 30лв.,предполагам.Спестява ти нервите да се мъчиш да запалиш във важен момент,да речем.В най лошия случай може да се стигне и до четки ако са износени.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#23 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
Garage View Garage

Posted 08 May 2011 - 00:07

Прав си,колега!Фактически остана само стартера за проверка и в най-скоро време ще я закарам пак при майстора.
  • 0

#24 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 08 May 2011 - 01:02

Благодаря ти,@Gangsta Man,но Петрич ми е малко далеч!Ще потърся из пловдивските морги,а може и да си взема нови,един колега си е сложил някакви родно производство за цена около 80 лв. и е доволен!


Послушай първо колегата dilqnski :)
А колкото до Петрич нали затова има телефони и куриери :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#25 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
Garage View Garage

Posted 08 May 2011 - 12:11

Колеги,днес вали и познайте!Отново не запали!Но вече е в сервиз и утре ще пиша евентуално какъв е проблема!
  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 08 May 2011 - 20:20

Аз пък залагам на некадръно монтиран допълнителен имобилайзер или проблем с фабричния такъв
  • 0

#27 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 08 May 2011 - 22:41

Нашите вградени изключват ли контакта към стартера?
----------
Колега чуваш ли изщракване като опитваш да палиш? Хубаво е когато чакаш отговор и да даваш.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#28 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 08 May 2011 - 23:30

Колегата каза че утре като си я вземе ще сподели.Само,че утре не знам дали ще вали. :rolleyes:
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#29 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
Garage View Garage

Posted 10 May 2011 - 15:42

Нашите вградени изключват ли контакта към стартера?
----------
Колега чуваш ли изщракване като опитваш да палиш? Хубаво е когато чакаш отговор и да даваш.


Не,този въпрос ми беше зададен от майстора още първият път!Няма никакво изщракване,нито намаляване на светлината на таблото!Извинявай,че не отговорих веднага,колега,но не съм имал възможност да седна пред компа!Днес трябва да е готова и ако е така,ще пиша!
  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 May 2011 - 16:52

Не,този въпрос ми беше зададен от майстора още първият път!Няма никакво изщракване,нито намаляване на светлината на таблото!Извинявай,че не отговорих веднага,колега,но не съм имал възможност да седна пред компа!Днес трябва да е готова и ако е така,ще пиша!

Подайте директен ток на стартера /като преди това сте откачили малкият кабел от него/ първо замерете дебелият дали до него идва постояннен ток-трябва да идва,после с едно кабелче от плюса на акумулатора...цък на клемата за малкият кабел на шалтера.

Attached File  Изображение208.jpg   341.56K   11 downloads

Ако стартера завърти,върнете малкото кабелче на мястото си и пробвайте от ключа.Ако не тръгне,отново проба с кабела от акомулатора-повече пъти за да го следите дали няма да направи проблем.Работи ли,изключвате го както вероятност и се насочвате назад по трасето до електрическата част на патрона за ключа.

Attached File  Изображение210.jpg   438.4K   11 downloads

Хм...ако имаш лоша връзка към бубината пак няма да примигват лампите. Направете всичкото това и вече ще сме по-близо.Питай тука,щото може да опрайме и повредената част в която е причината. Няма да бързаш да купуваш части.

Но не забравяй че кофти бушон ментак също би бил причина за проблеми във влажно време!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users