
Проблем с Е200 W210 КомпресорНе пали
Започната от juso, 05 май 2011 - 15:49:27
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 май 2011 - 15:49
Здравейте,колеги!Днес колата ми направи за втори път този номер-не иска да запали.Имах този проблем през зимата,но се оправи от самосебе си,до днес...На обяд си запали без проблем,навъртях около 10 км,оставих я за около 30 минути и после дадох контакт,всичко си светна,но като завъртях за запалване изобщо не реагира.На третия опит запали,прибрах се до вкъщи и след половин час се получи същият "финт"-изобщо не завъртя.Мъчих я около 10-15 минути без резултат.Изпуших една цигара и завъртях,тя пък взе че запали.Това ми го прави за втори път,и двата пъти валеше.Съмнява ме,че някъде се мокри,но ако е така,как ту пали,ту неще?...Благодаря на всички предварително!
#2
Публикувано 05 май 2011 - 15:57
Бягай при Антон - дано не е запразнил.
Координати - на ЛС
Координати - на ЛС

#3
Публикувано 05 май 2011 - 16:23
Стартер или ключалката на ключа?
#4
Публикувано 05 май 2011 - 16:30
Мисля,че не е от ключалката на ключа,защото на положение 2 всичко по таблото свети...Не реагира като завъртя да запали...После се оправя от само себе си..
#5
Публикувано 05 май 2011 - 16:32
Късметлия си, че е това!
#6
Публикувано 05 май 2011 - 16:49
Утре ще пиша след сервиза какъв ще да е бил проблема,а относно късмета..."чул те Господ",@Liloff!

#7
Публикувано 05 май 2011 - 20:23
Малко бие на четки.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 05 май 2011 - 21:38
Мисля,че не е от ключалката на ключа,защото на положение 2 всичко по таблото свети...
Не е гаранция че като свети,ще бачкат следващите позиций,клемите са различни. Или шалтер,или четки,или електрическата част зад патрона.
Някой стартери са френски и става тая беля.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 05 май 2011 - 21:57
генератор и си слагам още една бутилка джони ако сгреша



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 05 май 2011 - 22:19
Явно яко пиене ще пада.генератор и си слагам още една бутилка джони ако сгреша
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 05 май 2011 - 23:16
Не е гаранция че като свети,ще бачкат следващите позиций,клемите са различни. Или шалтер,или четки,или електрическата част зад патрона.
Някой стартери са френски и става тая беля.
Ако това, което казваш за френските е така, то най-вероятно е ключалката проблемът. Или както казваше един жичкаджия - само французите са единствените чикиджии, които ще пуснат два плюса към ключалката и ако единия не работи няма да завърти. Точно същия проблем го имах на един ситроен - пуснахме нов 2ри плюс на захранването и нещата се решиха.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#12
Публикувано 06 май 2011 - 01:51
Колеги,колата последно я мъчих да я запаля около 18.30.ч. без успех...Отидох на работа без нея,а сега като се прибрах,пробвах и запали от раз!Държа да отбележа,че от около два часа не вали,а както отбелязах в началото,този проблем се е явявал единствено при валене.Но утре майсторите ще кажат за какво иде реч,а аз вечерта ще пиша...Пък и гледам заложени бутилки уиски

#13
Публикувано 06 май 2011 - 09:00
Ако това, което казваш за френските е така, то най-вероятно е ключалката проблемът.
Самият стартер плюс шалтерът са Саркузи положение,не машинката зад патрона....тя си е немска.

Инак и аз съм 'за' че е прехебана френската цикня-ако е с такава.

Начи


А ако не се чува това щракане, отново се насочвате към шалтера-ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА КЛЮЧА замервате дали постъпва напрежение към него/мерите на малката обувка и маса/ и ако го има тока-12-14v,тотално изключвате че проблема е в контактният ключ и смело настъпвате към бобината и котвата на шалтера.
С други думи:
Има ли 'щрак' сваляйте старера,разглобете,почистете,сменете четките или се уверете че не са за смяна,почистете колектора,почистете клемите в шалтера,проба на място и газ!
Франсоа Митеран е произвел стартери 'valeo' за нас и понеже имат редукция за повече обороти при старта,Хелмут Кол е платил по-евтино /щото Германският с редукция ще е по-скъп заради качествените сплави/ като се е навил да ни дава ядове за в бъдеще.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 06 май 2011 - 12:53
Ами резултата е следният:проблема не е открит и ще чакам следващият такъв...
Сутринта си запали,отидох до сервиза и след прегледа,майстора ми каза,че не може да открие проблем,всичко до стартера било наред!А според някои от мненията тук,точно стартера е причинителя на "мизерията"..Но както вече казах,ще чакам следващото "непалене",ако изобщо се появи,както каза самият майстор!


#15
Публикувано 06 май 2011 - 14:00
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни