Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с Е200 W210 КомпресорНе пали


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 15:49

Здравейте,колеги!Днес колата ми направи за втори път този номер-не иска да запали.Имах този проблем през зимата,но се оправи от самосебе си,до днес...На обяд си запали без проблем,навъртях около 10 км,оставих я за около 30 минути и после дадох контакт,всичко си светна,но като завъртях за запалване изобщо не реагира.На третия опит запали,прибрах се до вкъщи и след половин час се получи същият "финт"-изобщо не завъртя.Мъчих я около 10-15 минути без резултат.Изпуших една цигара и завъртях,тя пък взе че запали.Това ми го прави за втори път,и двата пъти валеше.Съмнява ме,че някъде се мокри,но ако е така,как ту пали,ту неще?...Благодаря на всички предварително!
  • 0

#2 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 май 2011 - 15:57

Бягай при Антон - дано не е запразнил.
Координати - на ЛС ;)
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 16:23

Стартер или ключалката на ключа?
  • 0

#4 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 16:30

Мисля,че не е от ключалката на ключа,защото на положение 2 всичко по таблото свети...Не реагира като завъртя да запали...После се оправя от само себе си..
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 16:32

Късметлия си, че е това!
  • 0

#6 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 16:49

Утре ще пиша след сервиза какъв ще да е бил проблема,а относно късмета..."чул те Господ",@Liloff!Публикувано изображение
  • 0

#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 05 май 2011 - 20:23

Малко бие на четки.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2011 - 21:38

Мисля,че не е от ключалката на ключа,защото на положение 2 всичко по таблото свети...


Не е гаранция че като свети,ще бачкат следващите позиций,клемите са различни. Или шалтер,или четки,или електрическата част зад патрона.

Някой стартери са френски и става тая беля.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 05 май 2011 - 21:57

генератор и си слагам още една бутилка джони ако сгреша :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 05 май 2011 - 22:19

генератор и си слагам още една бутилка джони ако сгреша :)

Явно яко пиене ще пада.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 05 май 2011 - 23:16

Не е гаранция че като свети,ще бачкат следващите позиций,клемите са различни. Или шалтер,или четки,или електрическата част зад патрона.

Някой стартери са френски и става тая беля.


Ако това, което казваш за френските е така, то най-вероятно е ключалката проблемът. Или както казваше един жичкаджия - само французите са единствените чикиджии, които ще пуснат два плюса към ключалката и ако единия не работи няма да завърти. Точно същия проблем го имах на един ситроен - пуснахме нов 2ри плюс на захранването и нещата се решиха.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#12 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2011 - 01:51

Колеги,колата последно я мъчих да я запаля около 18.30.ч. без успех...Отидох на работа без нея,а сега като се прибрах,пробвах и запали от раз!Държа да отбележа,че от около два часа не вали,а както отбелязах в началото,този проблем се е явявал единствено при валене.Но утре майсторите ще кажат за какво иде реч,а аз вечерта ще пиша...Пък и гледам заложени бутилки уиски Публикувано изображение
  • 0

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2011 - 09:00

Ако това, което казваш за френските е така, то най-вероятно е ключалката проблемът.


Самият стартер плюс шалтерът са Саркузи положение,не машинката зад патрона....тя си е немска. :) По-вероятно ще да е стартера/за четки и почистване на колектора/ или на шалтера големия контакт.

Инак и аз съм 'за' че е прехебана френската цикня-ако е с такава. :icon_coolgrin:

Начи:) ако при завъртане на ключа се чува звук /щрак:)/ от към двигателя...търсете проблема в стартера и голямата клема в шалтера.
А ако не се чува това щракане, отново се насочвате към шалтера-ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА КЛЮЧА замервате дали постъпва напрежение към него/мерите на малката обувка и маса/ и ако го има тока-12-14v,тотално изключвате че проблема е в контактният ключ и смело настъпвате към бобината и котвата на шалтера.

С други думи:
Има ли 'щрак' сваляйте старера,разглобете,почистете,сменете четките или се уверете че не са за смяна,почистете колектора,почистете клемите в шалтера,проба на място и газ!

Франсоа Митеран е произвел стартери 'valeo' за нас и понеже имат редукция за повече обороти при старта,Хелмут Кол е платил по-евтино /щото Германският с редукция ще е по-скъп заради качествените сплави/ като се е навил да ни дава ядове за в бъдеще. :icon_coolgrin:
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 juso

juso

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 188 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 Е 200 Kompressor
    Yamaha Virago XV535
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2011 - 12:53

Ами резултата е следният:проблема не е открит и ще чакам следващият такъв...Публикувано изображениеСутринта си запали,отидох до сервиза и след прегледа,майстора ми каза,че не може да открие проблем,всичко до стартера било наред!А според някои от мненията тук,точно стартера е причинителя на "мизерията"..Но както вече казах,ще чакам следващото "непалене",ако изобщо се появи,както каза самият майстор!Публикувано изображение
  • 0

#15 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 06 май 2011 - 14:00

На твое място бих послушал Veni

вЕрвай му ;)
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни