W124Правилният избор ли е?
Започната от SAMURAIJACK, 26 апр 2011 - 19:31:15
55 мнения по тази тема
#46
Публикувано 28 април 2011 - 09:07
абе друга бира си е турбо дизела на 124-ките .Каквото и да си приказваме , няма я тръпката ако караш газифицирана кола .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#47
Публикувано 28 април 2011 - 12:22
Аз бих препоръчал 124-ка,2200куб.см.16клапана,бензин,150к.с.автоматикПравят ги от 10.1992г..
Карам такъм автомобил .Точно такива изисквания и аз имах при избора.Купих го от Германия и му сложих газов инжекцион/пропан бутан/.Това е перфектният автомобил като разход,пъргавост,мощност и комфорт.За повече инфо/като доказателскво/ влез в руския сайт на МБ.Там има за всички модели разход ,мощност и др. технически данни.Успех в избора.Аз съм много доволен и ако трябва сега да купувам бих направил същия избор без да се колабая!!!
Карам такъм автомобил .Точно такива изисквания и аз имах при избора.Купих го от Германия и му сложих газов инжекцион/пропан бутан/.Това е перфектният автомобил като разход,пъргавост,мощност и комфорт.За повече инфо/като доказателскво/ влез в руския сайт на МБ.Там има за всички модели разход ,мощност и др. технически данни.Успех в избора.Аз съм много доволен и ако трябва сега да купувам бих направил същия избор без да се колабая!!!
#48
Публикувано 28 април 2011 - 12:59
Моята комби 220ТЕ, 150 кончета,спортлайн,контрол на силата на мощността на автоматика/E/S ,16 клапана не бих я дал за 5000лв.Щото е и фул екстри/без кожата ,ама аз и не исках кожа/.Нивомат,блокаж на дифа ,автомат /четиристепенния/,шиби-хебедах,автопилот,подсветка на вратите,чистачки на фаровете с топла вода,климатик двузонов,предни отопляеми седалки....вакуум на пета врата,ел.огледала с реотани против завръзване,ел.стъкла ,централво закл.....Но-о приятелю с толкова екстри и всичко да работи автомобил за 3-4 хиляди левчета мисля че трудно ще намериш...Но търсене му е цаката и късмет.Хайде успех ти желая отново пък да се похвалиш като вземеш нещо....а-а-а и търпение трябва аз моята я търсих повече от 6 или 7 месеца...Е налях и пара в нея като я взех ...то и германеца не е балък.Както казват този /ретро още малко/автомобил е класика в жанра.Дори и за колекционери представлява интерес.Марто-знам ,че наглея брат ...ама ми се иска да го еВа...
изброените екстри са перфектния вариант,но блокажа и климата са задължителен...кожата я предпочитам защото лесно се чисти-ако е плат сигурно трудно ще се чисти като се набие с косми....
незнайно защо ако и да е страшна 124ка...ако е с ония карираните салони...направо ми се повръща.........знам ,че е глупаво изказване ама...просто така го чувствам...
ел седалките не са голяма екстра,но лумбално надуване си е екстра определено-на ЦЛа постоянно си ги нагласях-за спортно или за лежерно...
Иначе и аз мисля ,че 220 маи е моята кола...
Е....няма да се откажа от 320 -хубав мотор -динамичен и малко харчи-много върви,,,само не знам как ще е на газ,но вярвам на бай Васо ,че няма начин...да няма начин
Разбира се-най бих си взел 500Е ама.....там вече е една друга бира....
ще помечтая друг път
мдаа.....ся почвам да гледам 220ките...а и ще чакам някои да каже колко харчи 250 турбодизел градско (освен ако с това 11-14 литра не си визирал и него)
абе ще стане работата -знам си аз ...още от както продах ЦЛа се чудя как да се кача на Меро пак
(признах си)
#49
Публикувано 28 април 2011 - 13:41
да си жив и здрав брат и да си караш красавицата дълги години без никакви ядове-вижда се ясно,че си уважаваш колата и съм сигурен,че има за каквоМоята комби 220ТЕ, 150 кончета,спортлайн,контрол на силата на мощността на автоматика/E/S ,16 клапана не бих я дал за 5000лв.Щото е и фул екстри/без кожата ,ама аз и не исках кожа/.Нивомат,блокаж на дифа ,автомат /четиристепенния/,шиби-хебедах,автопилот,подсветка на вратите,чистачки на фаровете с топла вода,климатик двузонов,предни отопляеми седалки....вакуум на пета врата,ел.огледала с реотани против завръзване,ел.стъкла ,централво закл.....Но-о приятелю с толкова екстри и всичко да работи автомобил за 3-4 хиляди левчета мисля че трудно ще намериш...Но търсене му е цаката и късмет.Хайде успех ти желая отново пък да се похвалиш като вземеш нещо....а-а-а и търпение трябва аз моята я търсих повече от 6 или 7 месеца...Е налях и пара в нея като я взех ...то и германеца не е балък.Както казват този /ретро още малко/автомобил е класика в жанра.Дори и за колекционери представлява интерес.
Търпението е разковничето тук ,,нека ти кажа ,че преди около година и половина дадох моята хубавица за 2000 лева...със е класови 17ки джанти(само те 1000лв)с нови гуми кумхо спорти те там няккъде-клима,блокаж,хубавия кожен салон ,,е вярно е че имаше забележки ,но основния беше виско-всичко друго-козметика...и все пак я дадох без пари...така че...които търси намира
#50
Публикувано 28 април 2011 - 14:24
Благодаря за хубавите пожелания.Да лъскав е Меро и убавец...продължих немската традиция и си го държа в гараж ,че завистниците в България, като видят запазен автомобил се подписват с пирони по него...Спазвам и шофьорския лав "На жената и колата трябва да й се обръща необходимото внимание и уважение иначе ще те изоставят насред пътя изневиделица без предупреждение....да си жив и здрав брат и да си караш красавицата дълги години без никакви ядове-вижда се ясно,че си уважаваш колата и съм сигурен,че има за какво
Търпението е разковничето тук ,,нека ти кажа ,че преди около година и половина дадох моята хубавица за 2000 лева...със е класови 17ки джанти(само те 1000лв)с нови гуми кумхо спорти те там няккъде-клима,блокаж,хубавия кожен салон ,,е вярно е че имаше забележки ,но основния беше виско-всичко друго-козметика...и все пак я дадох без пари...така че...които търси намира
Твоят Меро наистина си го дал подарък ама станалото станало,жалко...И на твоята улица ще изгрее звездата...С МЕРЦЕДЕС живота е хубав.
#51
Публикувано 13 август 2011 - 12:10
Както казаха колегите, Ц класа с тези екстри е по-вероятно да намериш в добро състояние(и на разумна цена разбира се). Отзад е достатъчно широко, даже разстоянието между седалките е повече от задоволително. Когато се излегна като бей на задната седалка(висок съм 174 см.), за да опра предната облегалка ми остава почти педя, като стоящият пред мен е със същия ръст и между неговите колена и предното табло има известно разстояние. Возил съм се и в w201 и w203 и са по-тесни отколкото w202-ката. Лично аз карам w202 комби. Като здравина и качество, вземеш ли поддържана, няма да бъдеш разочарован. Успех!
#52
Публикувано 13 август 2011 - 18:18
Благодаря Но почти съм скочил в 124ка....само я чакам да се покаже от някъде в подходящия момент....а иначе Ц класата си е радостен автмобил ,но за мен ще бъде нешо като компромис....а в това няма смисълКакто казаха колегите, Ц класа с тези екстри е по-вероятно да намериш в добро състояние(и на разумна цена разбира се). Отзад е достатъчно широко, даже разстоянието между седалките е повече от задоволително. Когато се излегна като бей на задната седалка(висок съм 174 см.), за да опра предната облегалка ми остава почти педя, като стоящият пред мен е със същия ръст и между неговите колена и предното табло има известно разстояние. Возил съм се и в w201 и w203 и са по-тесни отколкото w202-ката. Лично аз карам w202 комби. Като здравина и качество, вземеш ли поддържана, няма да бъдеш разочарован. Успех!
Поздрави
#53
Публикувано 13 август 2011 - 23:41
Тогава карай това, което те влече, иначе удоволствието няма да е същото! Щом си намерил това, което търсиш, по-хубаво от това няма
#54
Публикувано 13 август 2011 - 23:56
Някак си ми е познато и ти подкрепям мнението.Единствено не съм си купувал С-етка,ма и някак си не ми се иска и на мен.Благодаря Но почти съм скочил в 124ка....само я чакам да се покаже от някъде в подходящия момент....а иначе Ц класата си е радостен автмобил ,но за мен ще бъде нешо като компромис....а в това няма смисъл
Поздрави
Никога не оставям магарето си в калта.
#55
Публикувано 15 август 2011 - 08:49
И аз да си кажа мнението, без да ангажирам никого, но от страна на личното възприятие на нещата. Ние сме 4-членно семейство и 202-ката меко казано никак не ни е малка. Комби разбира се, ще е по-удобно може би, нямам база за сравнение, тъй като багажника на седана ми си е доста голям, а и нямаме куче Като чета доста от мненията, оставам с впечатлението, че повечето от хората никога не са карали 202, а говорят наизуст. От известно време правя огледи на 210-ки. Няма да коментирам ряза, тъй като това зависи от мотора, но при еднакви двигатели, 202-ката бие, тъй като е по-лека. Това, което на мен при направи впечатление (при пробване на 7-8 коли), че във возията от гледна точка на мекотата, поемане на неравности и т.н. и т.н., не долових дори ни най-малка разлика между моята 202-ка и 210, които карах (а те бяха доста стегнати). Просто 210 е по-голяма и тежка кола и някак си в това имаше разлика във възприятието ми. В другото, не. Даже почти на 100 % се отказах да си сменям 202-ката за 210-ка, тъй като реално като се кача на 210, няма да доловя това усещане и осезаемата разлика, която очаквах. Извода ми е, че просто това са все МБ и разлика няма кой знае каква, защото все са добри. Да, 210 определено е по-висок клас,но очевидно съществената разлика идва при управлението на 126, 140 и т.н. Та моето заключение, т.е. за мен си е, по-добре да посъбера парици и направо да взема някоя запазена 140-ка от последните, та наистина да усетя, че минавам по-нагоре.
Иначе слабите места на 202, като цяло са ръждите, оронващите се инсталации (ако са по-стари) и заспиващите стрелки. Аз лично за 2 г. експлоатация на моята Цедка, съм сменил тампоните на стаб. щанга, двата шарнира и вътрешните втулки на носачите, като още при покупката си бяха за смяна. Друго по колата, не съм правил.
А 124 няма какво да го коментирам, то се знае и при запазена такава, избора винаги е правилен.
Иначе слабите места на 202, като цяло са ръждите, оронващите се инсталации (ако са по-стари) и заспиващите стрелки. Аз лично за 2 г. експлоатация на моята Цедка, съм сменил тампоните на стаб. щанга, двата шарнира и вътрешните втулки на носачите, като още при покупката си бяха за смяна. Друго по колата, не съм правил.
А 124 няма какво да го коментирам, то се знае и при запазена такава, избора винаги е правилен.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#56
Публикувано 05 септември 2011 - 17:06
Аз имам 124 200д и съм много доволен от не. Возия,здрава дори е широка за моите размери, така че препоръчвам ти я, а този дизел ми харчи 7 на 100 граДско.
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 05 септември 2011 - 17:26
Правописа моля
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни