С нагревател: Тези сензори са конструирани от Бош през 1982 и работят по същия начин, както и сензорите без нагревател, но вътре в керамичното тяло има специален нагревателен елемент, който привежда сензора до работна температура за около 30-40 секунди. Допълнителните изводи за подаване на напрежение на нагревателния елемент (с което общия брой на изводите става 3 или 4 в зависещи от схемата на замасяване) могат да идентифицират тези сензори.
Аз до някаква степен му вярвам на майстора защото ползва хубава апаратура пък проверява и живите стойности. Ще отида и при друг, но не вярвам да каже нещо по различно. Все пак ако е от нея ще взема универсална на Бош.
Oт марката наистина съм малко разочарован, защото от както съм я купил само правя ремонти, а аз друго бях чувал за тези коли, но се надявам скоро това да се промени и да си карам колата с кеф.
Пак ви благодаря, бъдете живи и здрави, и безаварийно шофиране!












