Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за марки дебитомериW210 E230 96г.


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 май 2011 - 16:08

Това голямото АБС-а ли е?
  • 0

#32 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 01 май 2011 - 16:10

Да АБС е, на това пише МОТ съкращение от мотор и стрелка към мотора.
  • 0

#33 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 май 2011 - 16:30

Не съм сигурен много,но ми прилича на един клапан,който връща бензиновите изпаренията от резервоара и ги вкарва в дросела.Погледни трябва да има една тръбичка която отива към резервоара и друга към дросела.Защо питаш?
  • 0

#34 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 01 май 2011 - 16:56

И аз претполагах, че може да е за това, чудех се дали не е моторче за празен ход.
Значи няма оправия с тези обороти, интересна работа.
  • 0

#35 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 май 2011 - 17:11

Значи ако е точно това има една малка вероятност тази клапа да е блокирала отворена и да ти бърка сместа.Сиреч да ти вкарва допълнително обогатена смес,непроследена и отчетена от дебитомера и да прави тези проблеми.Лесно можеш да я запушиш с болтче или съчма и да провериш.
  • 0

#36 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 01 май 2011 - 23:05

Не съм сигурен много,но ми прилича на един клапан,който връща бензиновите изпаренията от резервоара и ги вкарва в дросела.Погледни трябва да има една тръбичка която отива към резервоара и друга към дросела.Защо питаш?

Точно е клапана за бензиновите пари,но той не може да ти бърка оборотите.По на горе писа,че чуваш съскане.Това вече е проблем.Вземи един спрей за ръжда и пръскай около клапата.Ако повиши оборотите значи почти сме намерили проблема.Дросела е закрепен за смукателните тръби с тампон-фланец,да го нарека.Ако е напукан много,пропуска.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#37 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 02 май 2011 - 13:06

С какъв спрей за ръжда колега аз имам един който помага за отвиване на ръждясали гайки и болтове. Дали ще свърши работа?
Днес започна да прехвърля от газ на бензин сама все едно е свършила газта, но си има. Вдигна ли 3хил. оборота и прехвърля, аз откачих ламбда сондата, но стана още по зле не можеха да се вдигнат и 2500об.
  • 0

#38 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 02 май 2011 - 14:08

С какъв спрей за ръжда колега аз имам един който помага за отвиване на ръждясали гайки и болтове. Дали ще свърши работа?

Този дето го имаш ще свърши работа,
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#39 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 02 май 2011 - 15:49

Пробвах го колега, но нищо не стана, нямаше никаква промяна в работата на двигателя.
Съскането което чувам може да е от самото засмукване на клапата, защото махнах температурния датчик и звука на съскането се усили. Между другото като го махнах този датчик не усетих никаква промяна в работата на мотора.
Другото което се чудя защо като откача ламбдата няма промяна в работата, данеби компа да е влязъл в някакъв авариен режим? Одеве я пробвах на газ цедене до 5хил оборота и не прехвърля на безнин, а малко по-рано през деня до 3хил. и минава автоматично на бенз.
Само ме е страх от тази ламбда да не ми се прецака компа на колата. Дали е възможно това за да знам да я спирам ли от движение докато я смена?
  • 0

#40 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 02 май 2011 - 17:54

На компа нищо не може да му стане.Винаги съм казвал че на бензиновите коли хубавото е,че можеш да си я караш на газ,когато ти е прецакан нещо бенз.Само за протокола,авариен режим няма за таз кола.Има неизправност.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#41 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 май 2011 - 21:50

Сам няма да я оправиш,а само ще се въртиш в кръг.Пак ти казвам,иди при друг майстор,ако трябва в друг град.Нали преди гаснеше,а сега говориш за прехвърляне от бензин на газ и обратното?Това са различни неща.Вижте бушоните на компа и на Г.И.Проверете връзките как са направени.Газовата взема някакви сигнали от ЕКУ-то и базикат точно там.Защо трябва от бензин да прехвърля на газ!?Не знам кой корифей ти е казал че газовата ти е О.К.,но последното е точно газаджийски проблем или така го обясняваш.Явно е че тук не може да ти се реши проблема.Много време мина,много предположения се дадоха.Явно нещо убягва.Търси си майстора и ако ти кажат нещо да сменяш- искай краен резултат.Вози ги,показвай им и искай проблема да се реши.
  • 0

#42 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 02 май 2011 - 22:24

Колега не си ме разбрал правилно.
Колата прехвърля само от газ на бензин когато вдигна по големи обороти. Това попринцип става автоматично когато газта в бутилката свърши,а сега в този случай има газ в бутилката. Аз мисля, че този процес се контролира точно от ламбдата, защото тя мери сместа.
Имам последен въпрос: въпреки, че ламбдата е с потгряване тя не работи когато запаля колата така ли е?
Спирам до тук, ако успея да оправя колата и след месец да е пак ще напиша какво е станало.
Благодаря на всички за компетентните мнения.
  • 0

#43 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 02 май 2011 - 22:43

Имам последен въпрос: въпреки, че ламбдата е с потгряване тя не работи когато запаля колата така ли е?

Ламбда сензора започва да дава данни,когато достигне 300градуса.Колкото и да го подгряват,няма как при само палене да я има тая температура.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#44 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 май 2011 - 07:26

Отново ти казвам,това че ти прехвърля от газ на бензин въпреки че има газ в бутилката е проблем на Газовия Инжекцион. :flagMB new: Не намразвай марката! :)
  • 0

#45 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 03 май 2011 - 08:53

Отново ти казвам,това че ти прехвърля от газ на бензин въпреки че има газ в бутилката е проблем на Газовия Инжекцион. :flagMB new: Не намразвай марката! :)

daimler1,ти ако си с калпав майстор,няма ли да по намразиш марката?Според моите виждания по въпроса,майсторите не трябва да гадаят,това е за смяна ,онова е за смяна.Може би и проблема е в потребителите,защото правилното е да метнеш колата в сервиз и да сия вземеш изрядна.Само,че не се знае дали ще можеш да платиш,защото живеем в една кризисна държава,където парите все не стигат.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни