Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпрос за марки дебитомериW210 E230 96г.


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 April 2011 - 08:59

Пукането в гърнето говори или за проблем в токовете или в порцията гориво(дюзи)При монтажа на газовата ония да не са си оставили ръцете?Нали ровят из кабелите и вземат сигнали от тук-там!?Като ходиш при майстора го насочи да погледне за хлабави или не добре изолирани връзки.Те за това елконаджии и газаджии не се обичат много.Значи,когато аз си сменях дебитомера,нямаше нужда от нищо повече,колата заспа от раз.Може да пробваш със самоадаптация,но не съм сигурен за ефекта,а по-точно,когато е студена колата даваш на контакт,чакаш 15-тина секунди,после натискаш педала на газта плавно до долу и пак така го отпускаш.Мисля че нещо такова беше.Може да повториш операцията няколко пъти,като всеки път изкарвай ключа преди да започнеш.Вратите също трябва да са затворени.
  • 0

#17 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 29 April 2011 - 00:30

Когато взех колата и сложих ГИ, но започна да прекъсва и така смяна на кабели, два коплекта свещи и нищо. Докато не ми дадоха съвет да сваля разтоянието на свещите с 0,2мм, така и направих, и колата заспа. След една седмица започна когато е студено да прекъсва на бензин и като позагрее се оправя, на газ нямах проблем. Така един месец и колата ставаше по зле, аз реших, че е от смъкнатото разтояние на свещите, и взех иридиеви защото съм слушал хубави отзиви за тях. Смених ги, но в работата на бензин нямаше разлика. С течение на времето колата започна да прави мизерии и на газ, започна да гасне, форсира се, няма мощност, на безним ми се случи веднъж тръгвам и хоп все едно спря притока на гориво, щях да си разбия главата във волана след това се отпуши и тръгна. Отидох на диагностика при един местен майстор той ми я закачи и излезе грашка на дебитомера, зачистие, но след запалването на колата пак се появи. Погледна стойностите които показваше и видя, че са много завишени нещо от порядъка на 24кубика на час ако така се казва, това е на празен ход. Вчера взех нов дебитомер Бош и го смених, колата сега върви много добре и за сега не ми е гаснала, но преди малко я запалих студена и на безнин е същата работа, като, и подам газ, тресе и пука в гърнето, трудно се форсира. Също мени оборотите не с много между 700 и 800, но и това много ме дразни. Бензиновия филтър съм го сменил. В петък пак ще му я карам на майстора да видим какво ще покаже компа. Вчера изчистих дроселовата клапа, нямаше нагар по нея само малко масълце от маслените пари. Някъде в една тема из форума четох за проблема на един колега и той казваше, че след смяната на дебитомера нямало разлика докато не отишал да му зачистят грешката и всичко се оправило, но май не ставаше въпрос за същия мотор.

Значи,пак да си дам мнението.На твоята кола в така наречена AUTODATA,с която работи всеки по уважаващ себе си майстор,има пълната информация, как се замерват,различните така да го нарека датчици,през буксата на ЕКУ-то,с прост уред наречен МУЛТИЦЕТ.По този начин се получава,пълната информация за състоянието на цялата инсталация плюс нормалната работа на датчиците.След една такава проверка,се прави диагностика с диагностична апаратура,за да се проверят променливите елементи в различни периоди на работа на двигателя и след това се казва,кое не е наред.Да спомена още,че натрупаните грешки не пречат на ЕКУ-то,да работи правилно ако всички елементи са изправни.Те остават просто за информация на поддържащия мпс и когато той ги прочете и сметне за необходимо,може да ги изтърка.Иначе нали се сещате,че във всяка кола щеше да има и по една гумичка,за триене на грешките.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#18 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 29 April 2011 - 15:57

Закарах е днес на майстора и какво се оказа, грешка ЛАМБДА СОНДА направо откачам тая кола ми разказа играта. Човека каза, че ламбдата е мудна и наистина като погледнах не е като нормално, волтажа да се мени постоянно, а си седи на едни mv и се сменя рядко, и то не с много. Майстора ме посъветва да не бързам да я сменям докато не се скапе на цяло. Каза ми, че мененето на оборотите е от нея, а и ако я сменя бързо щяла пак да си замине заради това че карам на газ. Аз осетих, че има нещо с ламбдата защото от вчера двапъти ми се случи колата да прехвъли автоматично от газ на бензин без да ми е свършила, а аз мисля, че точно тя контролира тази работа. Претполага е излишно да питам каква ламбда трябва да се купува, сигурно отговора ще е БОШ.
  • 0

#19 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 29 April 2011 - 19:06

ЛАМБДА СОНДА при студен двигател не важи.Ако при студен двигател всичко е ок да речем че е тя.Ако я откачиш на цяло,би трябвало да спре да мени оборотите,ако е от нея.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#20 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 29 April 2011 - 19:20

Аз пък съм чувал че при каране на газ ламбдата не влияе върху работата на двигателя. :unsure:
На мен преди 3 години ми казаха да сменя ламбдата,макар че карам само на бензин още не съм я барал,карам си и не ходя на майстори.Даже според "Мастера" тогава колата ми щяла да гори много,ама така стана че понякога я карам да гори по-малко от фабрично зададените стойности(не всеки път де,понякога пълни обороти,ама кефа цена няма).
Та за ламбдата ти струва някъде двеста и нещо,има и универсална Бош за някъде 160-180.Ама тоя майстор като мери сондата беше ли вдигнал оборотите на 2000 и нещо или на оборот (празен ход,без подаване на газ) я гледа?
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 April 2011 - 19:33

Същото исках да споделя и аз.Ламбдата се мери на студен и после на загрял двигател!Преди два дена значи беше перфектна,а сега е мудна!?Да не си играем на ТОТО или "сляпа баба"?Следващия път може да ти каже че температурния датчик не работи коректно и после още някой друг опит и хайде проблема решен!
  • 0

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 April 2011 - 19:35

Аз пък съм чувал че при каране на газ ламбдата не влияе върху работата на двигателя. :unsure:
На мен преди 3 години ми казаха да сменя ламбдата,макар че карам само на бензин още не съм я барал,карам си и не ходя на майстори.Даже според "Мастера" тогава колата ми щяла да гори много,ама така стана че понякога я карам да гори по-малко от фабрично зададените стойности(не всеки път де,понякога пълни обороти,ама кефа цена няма).
Та за ламбдата ти струва някъде двеста и нещо,има и универсална Бош за някъде 160-180.Ама тоя майстор като мери сондата беше ли вдигнал оборотите на 2000 и нещо или на оборот (празен ход,без подаване на газ) я гледа?

При неговата кола влияе.А за универсалната,даже съм чувал че е по-добре с такава.
  • 0

#23 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 29 April 2011 - 19:36

Да колега мерия на 2хил. оборота и на загрял мотор. От както я закачвахме на диагностика започна да ми гасне, сега вече не може да се кара трябва да я пребирам в гаража, че този месец ми излезе много скъпо, то бяха дебитомери, предници и незнам какво. Иначе дебитомера няма грешка работи си в норма. Тези ониверсалните Бош гледам, че са по 130лв дали ще върши работа? Също гледам, че и на тях им дават препоръчителна смяна на 160хил.км
  • 0

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 April 2011 - 19:44

Ка ще ти гасне бе човек?Искаш да кажеш че от както са ти сложили Г.И.,става все по- зле?Замисли се в/у това.Пак ти казвам газаджиите са оплели конците(кабелите)А на твоя майстор му припомни че ти е казал да смениш дебитомер,защо тогава колата ти не е на ред?Дано по-скоро да ти се оправи проблема!
  • 0

#25 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 29 April 2011 - 19:57

За газовата съм ходил на две различни места да я гледат, най-накрая отидох при шефа на БСМ, фирмата производител на моя ГИ и на всякъде ми казват, че е добре монтирана, и няма проблеми с нея.
Днес от както я закачвахме на компа и, и трихме грешките прибрах се, нямаше проблеми. След около един час тръгвам да излизам паля тръгвам и на първото кръстовище бам и колата угасна, паля тръгвам и на второто пак и така.... или гасне или оборотите и падат до минимум. Преди да я закачваме на диагностиката за да трием грешките нямаше гаснене и си беше супер само менеше леко оборотите.
Покрай тази кола ще се поболея направо!
Преди като открихме проблема с дебитомера имаше грешка и на ламбдата, но след като я зачистихме не се появи на ново и помислих, че е стара, за това не накарах майстора да погледно по-обстойно и нейната работа.
Одеве направих диагностика на дисплея на климатроника и там не ми показа грешка за ламбда сонда, а според мен трябва.
  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 April 2011 - 18:05

Ти каза ли на майстора че си чистил дросела?Всъщност само тръбата ли чисти или отваря и управлението?
  • 0

#27 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 30 April 2011 - 19:08

Само тръбата почистих от горе колкото можах.
  • 0

#28 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 April 2011 - 21:38

Значи има възможност да не е дросела...Защо не смениш майстора?Дистанционно май няма да можем да ти помогнем за съжеление.
  • 0

#29 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 30 April 2011 - 23:25

Днес мисля да откача ламбда сондата за да видя дали колата ще е по добре.
А тази универаслната на Бош дали ще ми върши работа? Гледам в нета, че са 130лв.
И последен въпрос дали е истина, че като карам на газ ще свърши много бързо сондата?
  • 0

#30 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 01 May 2011 - 15:35

Днес откачих ламбда сондата но колата пак менеше оборотите.
Свалих и температурния датчик този който мери температурата на постъпващия въздух в мотора. По него имаше наслоено масло от парите, напръсках го със спрей за почистване на дебитомери и сега свети. Също го замерих някъде бях чел, че на 20 градуса трябва да показва 6 килоома, моя показваше малко по малко, но и градусите не са били точно 20.
Прави ми впечатление, че като подавам газ около дросела се чува едно съскане като засмукване дали трябва да е така?
Искам да попитам също за какво служи ето това Posted Image Снимката е малко лошо, надявам се да се сетите за какво става въпрос.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users