Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпрос за марки дебитомериW210 E230 96г.


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 21 April 2011 - 22:18

Здравейте колеги, имам проблем с дебитомера и трябва да го сменям, проверих в няколко магазина, и за Бош ми казаха 620лв.. Тези пари са ми доста в момента и попитах за по евтин вариант. Предложиха ми Магнети Марели за 170лв и 240лв имали и гаранция, но нямало да отчитат точно като Боша и колата щяла га гори с малко повече, но иначе били здрави. Друг човек ми предложи ВДО за 300лв. той карал с такъв от четири месеца и нямал проблеми, но няма гаранция. Въпроса ми е имате ли наблюдения върху тези марки, какви са дали колата ще е добре с тях, или да търся начин за Бош? Колата е минала диагностика има грешка на дебитомера след зачистване пак се появява. Номерата на моят дебитомер са:
000 094 00 48
0280 217 100

Надявам се и ще съм благодарен някой ако знае за какво става въпрос да сподели с мен, защото ми се е запалила главата вече.
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 21 April 2011 - 23:21

Неща да ти се бъркам много,ама преди да се потвърди 100%,че е повреден дебитомера,се правят някои ръчни проверки,като съпротивленията на самия дебитомер и съответно захранващото му напрежение.Ако до него не ходи ток,пак го отчита на диагностиката/дебитомер/.Схващаш ли какво искам да ти кажа.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 22 April 2011 - 17:42

Разбирам какво искаш да ми кажеш, но дебитомере не е исключил за да проверявам дали ходи напрежение до него. Той работи, но отчита почти двойни стойности, а колата започва да става доста зле форсира се, гасне, не върви и т.н. Благодарен ще съм някой да ми даде мнение за тези две марки дебитомери които съм споменал в първия пост.
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 April 2011 - 00:26

Aз имам мнение само за Pierburg, и бих си взел такъв или оригинален от чужбина, или през някой от колегите, които внасят оригинални Мерц части.
Другите не съм ги ползвал, съжалявам! Ще се радвам и да не ги ползвам, че хич не обичам да изсипвам пари за такива неща!
  • 0

#5 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 23 April 2011 - 00:46

И аз съм слушал за Pierburg и то само хубави отзиви, но ходих в Ауто+ и там казаха, че като моя нямат, има само с правоъгълна букса.
  • 0

#6 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 24 April 2011 - 18:37

Добре колеги явно никой не е работил с тези марки и няма лошо в това. Искам само да ви попитам последно нещо, мисля да взема бош с една година гаранция от представителите на Бош България. Въпроса ми е този дебитомер дали ще кара колкото оригиналния на колата, примерно 150000/200000км или всичко е Божа работа и след като истече гаранцията може да се здуха и той?
  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 24 April 2011 - 19:03

Божа работа. Това което убива дебитомерите, са маслените пари в колекторите. Отиди в CLK подфорума, има една тема по този въпрос, която засяга 111 мотора (с който предполагам си и ти).
Оригиналният дебитомер е изкарал около 100х.км. на моята кола.
Вторият (мисля че Бош беше), е изкарал около 80х.км. Тогава проблемът с маслените пари явно се задълбочава при моята кола.
Третият е на 10х.км.
  • 0

#8 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 25 April 2011 - 00:50

Прочетох темата колега, но при мен няма маслени изпарения при дебитомера, там всичко си е сухо, единствено към дроселовата клапа има масълце. Седа и се чудя как пък точно за мойта кола няма да има алтернативен дебитомер като Пиербург. Боша ще ми дойде малко скъпичко, но без мечока си е гадно.
  • 0

#9 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 27 April 2011 - 16:08

Колеги смених дебитомера с Бош, разликата е, че колата върви повече студена не съм я пробвал за да видя дали пак прекъсва на безнин. Другото ми впечатление е, че мени оборотите, не много но дразнещо. Искам последно да ви попитам след смяната трябва ли да ходя на насторйки някакви, или за зачистване на грешките?
  • 0

#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 27 April 2011 - 23:06

трябва да минеш през диагностика.
Дано си нацелил оригинален, защото ментето се разпознава само когато го наложиш до оригинала.
оригинал за под 240Евро не съм видял
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 27 April 2011 - 23:14

Колеги смених дебитомера с Бош, разликата е, че колата върви повече студена не съм я пробвал за да видя дали пак прекъсва на безнин. Другото ми впечатление е, че мени оборотите, не много но дразнещо. Искам последно да ви попитам след смяната трябва ли да ходя на насторйки някакви, или за зачистване на грешките?

Истината според мен е,че ако проблема е бил в дебитомера,след смяната му,двигателя трябваше да е перфектен.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 April 2011 - 00:12

Значи на първите ти въпроси-само оригинален дебитомер за вграждане,за да не даваш още и още пари и да се чудиш какво става!Второ- слушай Дилянски и Лоринзер.После колата ти няма нужда от механични настройки,а от читава Стар Диагноза с читав човек зад нея.Маслени изпарения при дебитомера има при моторите с принудително пълнене или както се казва,сиреч с турбо..При твоя мотор ако ел. частта е О.К.проблема е или от МАФ сензора или от дросела.Ако има прекъсвания е от окабеляване(предполагам че свещи кабели ,лули(съпротивления) са проверени).Опиши по-точно проблема,говори за АГУ-то,защото явено има такова!
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,184 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 April 2011 - 00:23

Пак се връщам към първия ти пост-грешка на дебитомера?Как по-точно се изписа?Съвет-отдели малко повече време и опиши от кога караш колата,кога се получи проблема и как?.....Проба-грешка струва скъпо!
  • 0

#14 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 28 April 2011 - 05:46

Когато взех колата и сложих ГИ, но започна да прекъсва и така смяна на кабели, два коплекта свещи и нищо. Докато не ми дадоха съвет да сваля разтоянието на свещите с 0,2мм, така и направих, и колата заспа. След една седмица започна когато е студено да прекъсва на бензин и като позагрее се оправя, на газ нямах проблем. Така един месец и колата ставаше по зле, аз реших, че е от смъкнатото разтояние на свещите, и взех иридиеви защото съм слушал хубави отзиви за тях. Смених ги, но в работата на бензин нямаше разлика. С течение на времето колата започна да прави мизерии и на газ, започна да гасне, форсира се, няма мощност, на безним ми се случи веднъж тръгвам и хоп все едно спря притока на гориво, щях да си разбия главата във волана след това се отпуши и тръгна. Отидох на диагностика при един местен майстор той ми я закачи и излезе грашка на дебитомера, зачистие, но след запалването на колата пак се появи. Погледна стойностите които показваше и видя, че са много завишени нещо от порядъка на 24кубика на час ако така се казва, това е на празен ход. Вчера взех нов дебитомер Бош и го смених, колата сега върви много добре и за сега не ми е гаснала, но преди малко я запалих студена и на безнин е същата работа, като, и подам газ, тресе и пука в гърнето, трудно се форсира. Също мени оборотите не с много между 700 и 800, но и това много ме дразни. Бензиновия филтър съм го сменил. В петък пак ще му я карам на майстора да видим какво ще покаже компа. Вчера изчистих дроселовата клапа, нямаше нагар по нея само малко масълце от маслените пари. Някъде в една тема из форума четох за проблема на един колега и той казваше, че след смяната на дебитомера нямало разлика докато не отишал да му зачистят грешката и всичко се оправило, но май не ставаше въпрос за същия мотор.
  • 0

#15 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Posted 28 April 2011 - 05:50

трябва да минеш през диагностика.
Дано си нацелил оригинален, защото ментето се разпознава само когато го наложиш до оригинала.
оригинал за под 240Евро не съм видял

Колега дебитомера го взех от прадставителите на Бош за 620лв. има и една година гаранция. Като го сложих до оригиналния са едни и същи, само липсва номера на мерцедес.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users