Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

След ремонт,отново проблем!!


  • Please log in to reply
53 мнения по тази тема

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 април 2011 - 20:44

Колата колега си работи перфе.И на място няма тресене,замисляне,пали нормално.Но при подаване на газ и в движение,и на място всичко се случва бавно-трудно,ускорява се и до към 180км...но тегаво,трудно,все едно някой държи отзад колата:).Но най интересното беше,аз чак се изумих:)спирам на място изкл. исп-то,и няма сила да завърти гуми.Много странно.Майстора каза,че са за смяна ремъци и разни ролки,но в този ред на мисли,те нямат пряка роля в случката си мисля аз,тъй като за момента всичко е нормално,не че няма да ги сменя но вече искам да го чуя и от някой друг:)!А за мотора незнам,тъй като ми е 1-ви мерц,не съм много в час кое,къде трябва да гледам,и незнам кой мотор как се води по номер.Колата е 02г. 200 компресор,автоматик(но май не е баш):)със sequentronic кутията е.Може ли да се провери по вин-номера.

Малко е вероятно,но да не би да ти е блокирала крачната(ръчна)спирачка?От събраната прах в барабана и при дълго некаране е възможно да залепнат накладките и да имаш чувство че теглиш кола.
  • 0

#32 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2011 - 23:45

Tи представяш ли си какъв облак от пушек ще има след колата при 140 км/ч.
Аз карах на една мацка колата, и ръчната трябвало да се натисне и да се бутне още малко надолу, за да освободи съвсем. Но толкова лампи имаше по таблото (напр. свети някакъв термометър, за да покаже че не е загряла), и т.н. лампички, че хич не обърнах внимание на ръчната. 2км по-надолу все едно бях запалил гуми от TIR и ги влачех след колата ;)
  • 0

#33 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 16 април 2011 - 08:49

Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#34 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 април 2011 - 09:01

И аз казвам че е малко вероятно,но се сетих че преди месец жена ми ми звъни и разтревожено ми обяснява че колата нещо не върви и някаква лампа на таблото свети предупредително!Малко време ми трябваше да се сетя и да я нахокам че трябва да си отпусне спирачката.Явно тук проблема е друг,защото колегата май спомена че и на място колата не се форсира.Следя темата с интерес да видя какво ще се окаже накрая.
  • 0

#35 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 16 април 2011 - 10:01

Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...


Същото и при мен,малко вероятно но си е все пак предположение:)
  • 0

#36 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 16 април 2011 - 10:02

Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...


Същото и при мен.
  • 0

#37 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 16 април 2011 - 10:04

И аз казвам че е малко вероятно,но се сетих че преди месец жена ми ми звъни и разтревожено ми обяснява че колата нещо не върви и някаква лампа на таблото свети предупредително!Малко време ми трябваше да се сетя и да я нахокам че трябва да си отпусне спирачката.Явно тук проблема е друг,защото колегата май спомена че и на място колата не се форсира.Следя темата с интерес да видя какво ще се окаже накрая.



Неискам да кажа,че неиска да се форсира изобщо,просто всичко става бавно,мудно,забавено...странно е,незнам как точно да го обясня.Технически не съм кой знае колко в час:)
  • 0

#38 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 16 април 2011 - 21:41

Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...

На мойта няма зумер(в смисъла на зумер), лампа... май има и лампа, ама централния дисплей става червен, почва да пищи и да пише с големи букви "PARKING BRAKE!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#39 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 16 април 2011 - 23:37

Е, така де, почва да пищи като на забравени фарове, ама с по-силен тон и малко е различен като че ли от този за светлините.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 април 2011 - 19:41

Понеже продължавам да размишлявам-катализатор.Надявам се да пишеш,като оправиш проблема.
  • 0

#41 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 април 2011 - 21:05

Е, така де, почва да пищи като на забравени фарове, ама с по-силен тон и малко е различен като че ли от този за светлините.

При мен и светлините са на централния дисплей, само дето не става червен и пищи различно.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#42 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 20 април 2011 - 06:51

И така колеги,колета вече се държи чудесно,но нека ви разкажа на бързо все пак:)В понеделник както вече имах уговорка с Чавдар-човека който ми препоръча Бай Васил.След като не бях палил колата от четвъртък,въртя паля и потеглям....карам си и колата си върви както би трябвало,няма и следа от повредата,за която говорихме:)набира се,ускорява си прилично.Аз вече съм в шах.Но все пак имам уговорка с човека и разбира се продължавам.Отидох оставих колата.Имало записана грешка на дросела,на скоростна кутия-възможно и от това да е било ми каза Чавдар но е факт,че когато дойде колата си вървеше доволно.Сменихме ролки,ремъци тъй като бяха за смяна,масло в скоростна кутия,всичко изчистено като грешки-и колата най накрая е както трябва да бъде.И при все всичко не разбрах защо се случи за няколко дена така с колата.

Благодаря на всички вас,които ми давахте съвети през цялото време тук:)
Тук искам да изкажа огромни благодарности на Бай Васил за съвета който ми даде относно сервиза:)
А за сервиза...повече никога не бих стъпил на друго място-освен там,невероятно отношение към клиента,колата му,абсолютни специалисти в работата си.Наистина хората ме накараха да се чувствам,така както досега не съм в сервиз.
  • 0

#43 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 април 2011 - 07:31

Радвам се за теб!
  • 0

#44 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 април 2011 - 09:15

Още веднъж се убеждаваме, че добрата диагностика е безценна.

Предимството на новите коли е че до голяма степен могат да "кажат" какво ги боли, или поне да насочат "питащия".

Трябваше да се сетим за грешката на дросела - откачан е акумулатора и дросела е загубил адаптация, после е трябвало да бъде обучен.

Вероятно се е самообучила докато си я карал - мисля че адаптацията става за 10 пътувания, като за да регистрира пътуване, трябва да загрее над някакви градуси, да преившиш някаква скорост, примерно 5 км/ч, и мотора да работи поне 5 мин.

Грешката на скоростите произхожда от тази на дросела - понеже кутията взима информация от дросела.
  • 0

#45 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 21 април 2011 - 06:15

Още веднъж се убеждаваме, че добрата диагностика е безценна.

Предимството на новите коли е че до голяма степен могат да "кажат" какво ги боли, или поне да насочат "питащия".

Трябваше да се сетим за грешката на дросела - откачан е акумулатора и дросела е загубил адаптация, после е трябвало да бъде обучен.

Вероятно се е самообучила докато си я карал - мисля че адаптацията става за 10 пътувания, като за да регистрира пътуване, трябва да загрее над някакви градуси, да преившиш някаква скорост, примерно 5 км/ч, и мотора да работи поне 5 мин.

Грешката на скоростите произхожда от тази на дросела - понеже кутията взима информация от дросела.


Да много възможно да си прав:)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни