Малко е вероятно,но да не би да ти е блокирала крачната(ръчна)спирачка?От събраната прах в барабана и при дълго некаране е възможно да залепнат накладките и да имаш чувство че теглиш кола.Колата колега си работи перфе.И на място няма тресене,замисляне,пали нормално.Но при подаване на газ и в движение,и на място всичко се случва бавно-трудно,ускорява се и до към 180км...но тегаво,трудно,все едно някой държи отзад колата
.Но най интересното беше,аз чак се изумих
спирам на място изкл. исп-то,и няма сила да завърти гуми.Много странно.Майстора каза,че са за смяна ремъци и разни ролки,но в този ред на мисли,те нямат пряка роля в случката си мисля аз,тъй като за момента всичко е нормално,не че няма да ги сменя но вече искам да го чуя и от някой друг
!А за мотора незнам,тъй като ми е 1-ви мерц,не съм много в час кое,къде трябва да гледам,и незнам кой мотор как се води по номер.Колата е 02г. 200 компресор,автоматик(но май не е баш)
със sequentronic кутията е.Може ли да се провери по вин-номера.

След ремонт,отново проблем!!
Започната от swon, 14 апр 2011 - 13:52:38
53 мнения по тази тема
#31
Публикувано 15 април 2011 - 20:44
#32
Публикувано 15 април 2011 - 23:45
Tи представяш ли си какъв облак от пушек ще има след колата при 140 км/ч.
Аз карах на една мацка колата, и ръчната трябвало да се натисне и да се бутне още малко надолу, за да освободи съвсем. Но толкова лампи имаше по таблото (напр. свети някакъв термометър, за да покаже че не е загряла), и т.н. лампички, че хич не обърнах внимание на ръчната. 2км по-надолу все едно бях запалил гуми от TIR и ги влачех след колата
Аз карах на една мацка колата, и ръчната трябвало да се натисне и да се бутне още малко надолу, за да освободи съвсем. Но толкова лампи имаше по таблото (напр. свети някакъв термометър, за да покаже че не е загряла), и т.н. лампички, че хич не обърнах внимание на ръчната. 2км по-надолу все едно бях запалил гуми от TIR и ги влачех след колата

#33
Публикувано 16 април 2011 - 08:49
Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#34
Публикувано 16 април 2011 - 09:01
И аз казвам че е малко вероятно,но се сетих че преди месец жена ми ми звъни и разтревожено ми обяснява че колата нещо не върви и някаква лампа на таблото свети предупредително!Малко време ми трябваше да се сетя и да я нахокам че трябва да си отпусне спирачката.Явно тук проблема е друг,защото колегата май спомена че и на място колата не се форсира.Следя темата с интерес да видя какво ще се окаже накрая.
#35
Публикувано 16 април 2011 - 10:01
Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...
Същото и при мен,малко вероятно но си е все пак предположение

#36
Публикувано 16 април 2011 - 10:02
Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...
Същото и при мен.
#37
Публикувано 16 април 2011 - 10:04
И аз казвам че е малко вероятно,но се сетих че преди месец жена ми ми звъни и разтревожено ми обяснява че колата нещо не върви и някаква лампа на таблото свети предупредително!Малко време ми трябваше да се сетя и да я нахокам че трябва да си отпусне спирачката.Явно тук проблема е друг,защото колегата май спомена че и на място колата не се форсира.Следя темата с интерес да видя какво ще се окаже накрая.
Неискам да кажа,че неиска да се форсира изобщо,просто всичко става бавно,мудно,забавено...странно е,незнам как точно да го обясня.Технически не съм кой знае колко в час

#38
Публикувано 16 април 2011 - 21:41
На мойта няма зумер(в смисъла на зумер), лампа... май има и лампа, ама централния дисплей става червен, почва да пищи и да пише с големи букви "PARKING BRAKE!Не вярвам, мойта например има зумер. Ако тръгна на ръчна почва да пищи на умряло...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#39
Публикувано 16 април 2011 - 23:37
Е, така де, почва да пищи като на забравени фарове, ама с по-силен тон и малко е различен като че ли от този за светлините.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#40
Публикувано 19 април 2011 - 19:41
Понеже продължавам да размишлявам-катализатор.Надявам се да пишеш,като оправиш проблема.
#41
Публикувано 19 април 2011 - 21:05
При мен и светлините са на централния дисплей, само дето не става червен и пищи различно.Е, така де, почва да пищи като на забравени фарове, ама с по-силен тон и малко е различен като че ли от този за светлините.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#42
Публикувано 20 април 2011 - 06:51
И така колеги,колета вече се държи чудесно,но нека ви разкажа на бързо все пак
В понеделник както вече имах уговорка с Чавдар-човека който ми препоръча Бай Васил.След като не бях палил колата от четвъртък,въртя паля и потеглям....карам си и колата си върви както би трябвало,няма и следа от повредата,за която говорихме
набира се,ускорява си прилично.Аз вече съм в шах.Но все пак имам уговорка с човека и разбира се продължавам.Отидох оставих колата.Имало записана грешка на дросела,на скоростна кутия-възможно и от това да е било ми каза Чавдар но е факт,че когато дойде колата си вървеше доволно.Сменихме ролки,ремъци тъй като бяха за смяна,масло в скоростна кутия,всичко изчистено като грешки-и колата най накрая е както трябва да бъде.И при все всичко не разбрах защо се случи за няколко дена така с колата.
Благодаря на всички вас,които ми давахте съвети през цялото време тук
Тук искам да изкажа огромни благодарности на Бай Васил за съвета който ми даде относно сервиза
А за сервиза...повече никога не бих стъпил на друго място-освен там,невероятно отношение към клиента,колата му,абсолютни специалисти в работата си.Наистина хората ме накараха да се чувствам,така както досега не съм в сервиз.


Благодаря на всички вас,които ми давахте съвети през цялото време тук

Тук искам да изкажа огромни благодарности на Бай Васил за съвета който ми даде относно сервиза

А за сервиза...повече никога не бих стъпил на друго място-освен там,невероятно отношение към клиента,колата му,абсолютни специалисти в работата си.Наистина хората ме накараха да се чувствам,така както досега не съм в сервиз.
#43
Публикувано 20 април 2011 - 07:31
Радвам се за теб!
#44
Публикувано 20 април 2011 - 09:15
Още веднъж се убеждаваме, че добрата диагностика е безценна.
Предимството на новите коли е че до голяма степен могат да "кажат" какво ги боли, или поне да насочат "питащия".
Трябваше да се сетим за грешката на дросела - откачан е акумулатора и дросела е загубил адаптация, после е трябвало да бъде обучен.
Вероятно се е самообучила докато си я карал - мисля че адаптацията става за 10 пътувания, като за да регистрира пътуване, трябва да загрее над някакви градуси, да преившиш някаква скорост, примерно 5 км/ч, и мотора да работи поне 5 мин.
Грешката на скоростите произхожда от тази на дросела - понеже кутията взима информация от дросела.
Предимството на новите коли е че до голяма степен могат да "кажат" какво ги боли, или поне да насочат "питащия".
Трябваше да се сетим за грешката на дросела - откачан е акумулатора и дросела е загубил адаптация, после е трябвало да бъде обучен.
Вероятно се е самообучила докато си я карал - мисля че адаптацията става за 10 пътувания, като за да регистрира пътуване, трябва да загрее над някакви градуси, да преившиш някаква скорост, примерно 5 км/ч, и мотора да работи поне 5 мин.
Грешката на скоростите произхожда от тази на дросела - понеже кутията взима информация от дросела.
#45
Публикувано 21 април 2011 - 06:15
Още веднъж се убеждаваме, че добрата диагностика е безценна.
Предимството на новите коли е че до голяма степен могат да "кажат" какво ги боли, или поне да насочат "питащия".
Трябваше да се сетим за грешката на дросела - откачан е акумулатора и дросела е загубил адаптация, после е трябвало да бъде обучен.
Вероятно се е самообучила докато си я карал - мисля че адаптацията става за 10 пътувания, като за да регистрира пътуване, трябва да загрее над някакви градуси, да преившиш някаква скорост, примерно 5 км/ч, и мотора да работи поне 5 мин.
Грешката на скоростите произхожда от тази на дросела - понеже кутията взима информация от дросела.
Да много възможно да си прав

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни