

След ремонт,отново проблем!!
Започната от swon, 14 апр 2011 - 13:52:38
53 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 април 2011 - 01:08
Четох, четох...вярно, че моята е CDI, ама ми звучи някак познато...преди доста време и аз имах подобен проблем...знам, че колата се набира яко и бързо, но беше като "спънат кон"...от 95 коня половината бяха като умрели...при мен се оказа някаква извадила се тръбичка за турбото и то не се включваше (май беше за някакви отработени газове, картерните може би - не помня вече) , което пък я караше да се движи като стар тромав Москвич - нещо не типично за тая нервашка количка. След поставянето му където си трябва пак можех да "позная" моята си таратайка...отново тръгна с онзи "хъс". Та като гледам оплакванията...нещо такова подобно ще е. И на мен ми стана интересно какво в крайна сметка ще излезе... очаквам продължение.

#17
Публикувано 15 април 2011 - 06:28
Какво казаха майсторите за свистенето?
0888741189 звънни и се разберете,търсиш Чавдар,той е чорбаджията......кажи му че Васо ти е дал номера,за добро е...ще се радваш на отзивчивост.
Хората разбират а имат и техника.
За свистенето нищо неможа да каже.Майстора си прави главно vw - audi...няма диагностична програма за мерцедес,и вселдствие на това му се изчерпват знанията по конкретната кола.Но вчера цял ден си игра отново,прегледал е абсолютно всичко,и относно ремонта който е правил е сигурен в себе си.Мислих днес да звъня в БС за диагностика,но след като казваш,че могат да ми я направят хората там,днес ще се обадя.Дано наистина хората да открият какъв е проблема,и да си намеря майстора веднъж за винаги

#18
Публикувано 15 април 2011 - 06:44
Колега, с кой мотор ти е колата. Ако двигателя работи равномерно на тихи обороти и при подаване на газ на място, вероятно не е от главата.
Ако свисти, специално при стария Компресор има едни вакууми на всм.колектор, които редовно ги забравят при 111 мотора. Като ми сменяха клапана на картерните газове, ходих да им помагам да търсят маркуча къде е паднал. Момчето добре поне, че е съвестно. Обади ми се и казва "Ела, че тук 100% трябва да се навие нещо, но не виждам какво може да е." Добре че си познавам колата и го намерих за 2 минути.
(много ме дразни този емотикон със самоубиващото се човече, не знам що...)
Колата колега си работи перфе.И на място няма тресене,замисляне,пали нормално.Но при подаване на газ и в движение,и на място всичко се случва бавно-трудно,ускорява се и до към 180км...но тегаво,трудно,все едно някой държи отзад колата




#19
Публикувано 15 април 2011 - 08:45
Може.
Виж какво ти е писал Liloff - потърси тия маркучи.
Виж и за извадени букси на датчици, висящи кабели.
Една Стар диагноза може да ти каже ако липсва сигнал от някой датчик.
Ако не е от това - помисли за презацепване на валовете - може да са "прескочили" с по един зъб на веригата.
Виж какво ти е писал Liloff - потърси тия маркучи.
Виж и за извадени букси на датчици, висящи кабели.
Една Стар диагноза може да ти каже ако липсва сигнал от някой датчик.
Ако не е от това - помисли за презацепване на валовете - може да са "прескочили" с по един зъб на веригата.
#20
Публикувано 15 април 2011 - 09:37
#21
Публикувано 15 април 2011 - 10:40
Може.
Виж какво ти е писал Liloff - потърси тия маркучи.
Виж и за извадени букси на датчици, висящи кабели.
Една Стар диагноза може да ти каже ако липсва сигнал от някой датчик.
Ако не е от това - помисли за презацепване на валовете - може да са "прескочили" с по един зъб на веригата.
Да да определено си прав.Стар диагноза му е майката,така и да гледам,колата си върви,не свети нищо,надали ще разбера нещо кой знае какво.
#22
Публикувано 15 април 2011 - 10:41
Koлега, така ли ти изглежда двигателя?
http://forums.mbclub...ndpost&p=224292
Да колега.А от къде по принцип мога да разбера точно кой е мотора!
#23
Публикувано 15 април 2011 - 10:45
Прати ми VIN-a си на ЛС, ще ти върна един .pdf. Ако не искаш да го пишем във форума, прати ми и мейла си да ти го върна там.
Ако се окажеш със същия мотор, можеш да снимаш няколко снимки с по-висока резолюция и да видя на око дали ще се ориентирам какво са правили.
Но дай да видим първо с кой мотор си, защото със следващия модел на компресорния двг. не съм изобщо запознат.
Ако се окажеш със същия мотор, можеш да снимаш няколко снимки с по-висока резолюция и да видя на око дали ще се ориентирам какво са правили.
Но дай да видим първо с кой мотор си, защото със следващия модел на компресорния двг. не съм изобщо запознат.
#24
Публикувано 15 април 2011 - 11:05
111.955 ти е двигателя, значи на практика е същия компресор като моя.
В дясната страна на двигателя, където е всмукателния колектор, се навиват доста вакууми в него. Може при теб да има голям сив капак, който прилича на двигателя. Трябва да го махнеш, за да се види пластмасовите тръби. Под тях има доста вакууми. Има и един доста дебел, който редовно го забравят. Той може да е причина на странното ти вървене. Това най-лесния вариант.
Диагностика задължително.
Стискай палци да са ти зацепили правилно валовете на главата и да е нещо малко като това, за което ти пиша.
Съжалявам, не съм механик и не мога да дам много помощна информация, просто аз винаги подхождам към нещо много просто за начало и после търся под вола теле.
В дясната страна на двигателя, където е всмукателния колектор, се навиват доста вакууми в него. Може при теб да има голям сив капак, който прилича на двигателя. Трябва да го махнеш, за да се види пластмасовите тръби. Под тях има доста вакууми. Има и един доста дебел, който редовно го забравят. Той може да е причина на странното ти вървене. Това най-лесния вариант.
Диагностика задължително.
Стискай палци да са ти зацепили правилно валовете на главата и да е нещо малко като това, за което ти пиша.
Съжалявам, не съм механик и не мога да дам много помощна информация, просто аз винаги подхождам към нещо много просто за начало и после търся под вола теле.
Прикачени файлове
#25
Публикувано 15 април 2011 - 11:24
Свалил съм ги тези кори,при мен са 3 на брой по малки,след малко ще погледна там,ако успея да снимам ще постна тук111.955 ти е двигателя, значи на практика е същия компресор като моя.
В дясната страна на двигателя, където е всмукателния колектор, се навиват доста вакууми в него. Може при теб да има голям сив капак, който прилича на двигателя. Трябва да го махнеш, за да се види пластмасовите тръби. Под тях има доста вакууми. Има и един доста дебел, който редовно го забравят. Той може да е причина на странното ти вървене. Това най-лесния вариант.
Диагностика задължително.
Стискай палци да са ти зацепили правилно валовете на главата и да е нещо малко като това, за което ти пиша.
Съжалявам, не съм механик и не мога да дам много помощна информация, просто аз винаги подхождам към нещо много просто за начало и после търся под вола теле.



#26
Публикувано 15 април 2011 - 11:36
M/у другото от над година си ги търся тези кори, но нямам късмет нещо

#27
Публикувано 15 април 2011 - 13:29
Да върна малко темата в другата посока.
Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!!
Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!!

#28
Публикувано 15 април 2011 - 18:24
Да върна малко темата в другата посока.
Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!!
Ако се окаже това ще е ок колега..

#29
Публикувано 15 април 2011 - 18:26
Разбрах се с човека,който ми препоръчахте по горе за понеделник,дано тогава има резултат.
#30
Публикувано 15 април 2011 - 20:05
То и колегата може да и налее малко масло.Аз винаги съм за експериментите,колкото и да са тъпи.Да върна малко темата в другата посока.
Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!!
Никога не оставям магарето си в калта.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни