Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

След ремонт,отново проблем!!


  • Please log in to reply
53 мнения по тази тема

#16 fiveq

fiveq

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 598 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Sofia,Bg.
  • Интереси:Обичам да карам, музиката (почти от всякакъв тип), хубавите парфюми,удоволствията в живота и мнооого други неща, просто ме питайте.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2011 - 01:08

Четох, четох...вярно, че моята е CDI, ама ми звучи някак познато...преди доста време и аз имах подобен проблем...знам, че колата се набира яко и бързо, но беше като "спънат кон"...от 95 коня половината бяха като умрели...при мен се оказа някаква извадила се тръбичка за турбото и то не се включваше (май беше за някакви отработени газове, картерните може би - не помня вече) , което пък я караше да се движи като стар тромав Москвич - нещо не типично за тая нервашка количка. След поставянето му където си трябва пак можех да "позная" моята си таратайка...отново тръгна с онзи "хъс". Та като гледам оплакванията...нещо такова подобно ще е. И на мен ми стана интересно какво в крайна сметка ще излезе... очаквам продължение. :rolleyes:
  • 0
5q



Публикувано изображение




Публикувано изображение

#17 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 06:28

Какво казаха майсторите за свистенето?



0888741189 звънни и се разберете,търсиш Чавдар,той е чорбаджията......кажи му че Васо ти е дал номера,за добро е...ще се радваш на отзивчивост.;)

Хората разбират а имат и техника.


За свистенето нищо неможа да каже.Майстора си прави главно vw - audi...няма диагностична програма за мерцедес,и вселдствие на това му се изчерпват знанията по конкретната кола.Но вчера цял ден си игра отново,прегледал е абсолютно всичко,и относно ремонта който е правил е сигурен в себе си.Мислих днес да звъня в БС за диагностика,но след като казваш,че могат да ми я направят хората там,днес ще се обадя.Дано наистина хората да открият какъв е проблема,и да си намеря майстора веднъж за винаги:)
  • 0

#18 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 06:44

Колега, с кой мотор ти е колата. Ако двигателя работи равномерно на тихи обороти и при подаване на газ на място, вероятно не е от главата.
Ако свисти, специално при стария Компресор има едни вакууми на всм.колектор, които редовно ги забравят при 111 мотора. Като ми сменяха клапана на картерните газове, ходих да им помагам да търсят маркуча къде е паднал. Момчето добре поне, че е съвестно. Обади ми се и казва "Ела, че тук 100% трябва да се навие нещо, но не виждам какво може да е." Добре че си познавам колата и го намерих за 2 минути.

(много ме дразни този емотикон със самоубиващото се човече, не знам що...)


Колата колега си работи перфе.И на място няма тресене,замисляне,пали нормално.Но при подаване на газ и в движение,и на място всичко се случва бавно-трудно,ускорява се и до към 180км...но тегаво,трудно,все едно някой държи отзад колата:).Но най интересното беше,аз чак се изумих:)спирам на място изкл. исп-то,и няма сила да завърти гуми.Много странно.Майстора каза,че са за смяна ремъци и разни ролки,но в този ред на мисли,те нямат пряка роля в случката си мисля аз,тъй като за момента всичко е нормално,не че няма да ги сменя но вече искам да го чуя и от някой друг:)!А за мотора незнам,тъй като ми е 1-ви мерц,не съм много в час кое,къде трябва да гледам,и незнам кой мотор как се води по номер.Колата е 02г. 200 компресор,автоматик(но май не е баш):)със sequentronic кутията е.Може ли да се провери по вин-номера.
  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 април 2011 - 08:45

Може.

Виж какво ти е писал Liloff - потърси тия маркучи.
Виж и за извадени букси на датчици, висящи кабели.
Една Стар диагноза може да ти каже ако липсва сигнал от някой датчик.

Ако не е от това - помисли за презацепване на валовете - може да са "прескочили" с по един зъб на веригата.
  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2011 - 09:37

Koлега, така ли ти изглежда двигателя?
http://forums.mbclub...ndpost&p=224292
  • 0

#21 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 10:40

Може.

Виж какво ти е писал Liloff - потърси тия маркучи.
Виж и за извадени букси на датчици, висящи кабели.
Една Стар диагноза може да ти каже ако липсва сигнал от някой датчик.

Ако не е от това - помисли за презацепване на валовете - може да са "прескочили" с по един зъб на веригата.


Да да определено си прав.Стар диагноза му е майката,така и да гледам,колата си върви,не свети нищо,надали ще разбера нещо кой знае какво.
  • 0

#22 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 10:41

Koлега, така ли ти изглежда двигателя?
http://forums.mbclub...ndpost&p=224292


Да колега.А от къде по принцип мога да разбера точно кой е мотора!
  • 0

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2011 - 10:45

Прати ми VIN-a си на ЛС, ще ти върна един .pdf. Ако не искаш да го пишем във форума, прати ми и мейла си да ти го върна там.
Ако се окажеш със същия мотор, можеш да снимаш няколко снимки с по-висока резолюция и да видя на око дали ще се ориентирам какво са правили.

Но дай да видим първо с кой мотор си, защото със следващия модел на компресорния двг. не съм изобщо запознат.
  • 0

#24 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2011 - 11:05

111.955 ти е двигателя, значи на практика е същия компресор като моя.
В дясната страна на двигателя, където е всмукателния колектор, се навиват доста вакууми в него. Може при теб да има голям сив капак, който прилича на двигателя. Трябва да го махнеш, за да се види пластмасовите тръби. Под тях има доста вакууми. Има и един доста дебел, който редовно го забравят. Той може да е причина на странното ти вървене. Това най-лесния вариант.

Диагностика задължително.
Стискай палци да са ти зацепили правилно валовете на главата и да е нещо малко като това, за което ти пиша.
Съжалявам, не съм механик и не мога да дам много помощна информация, просто аз винаги подхождам към нещо много просто за начало и после търся под вола теле.

Прикачени файлове


  • 0

#25 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 11:24

111.955 ти е двигателя, значи на практика е същия компресор като моя.
В дясната страна на двигателя, където е всмукателния колектор, се навиват доста вакууми в него. Може при теб да има голям сив капак, който прилича на двигателя. Трябва да го махнеш, за да се види пластмасовите тръби. Под тях има доста вакууми. Има и един доста дебел, който редовно го забравят. Той може да е причина на странното ти вървене. Това най-лесния вариант.

Диагностика задължително.
Стискай палци да са ти зацепили правилно валовете на главата и да е нещо малко като това, за което ти пиша.
Съжалявам, не съм механик и не мога да дам много помощна информация, просто аз винаги подхождам към нещо много просто за начало и после търся под вола теле.

Свалил съм ги тези кори,при мен са 3 на брой по малки,след малко ще погледна там,ако успея да снимам ще постна тук:)А за валовете,и аз казвам дано са зацепени правилно,питах отново майтора,той си държи на своето,че е направил всичко както трябва.Начина да се разбере дали е правилно ще е като се отвори,нали.Ако предположим,че е това би ли довело до нещо сериозно ако се кара колата(например до софия)Напълно съм съгласен,че няма как да се постави диагноза от разтояние..няма 2 мнения:)просто се опитвам да разбера колкото се може повече:)Благодаря отново
  • 0

#26 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 април 2011 - 11:36

M/у другото от над година си ги търся тези кори, но нямам късмет нещо :(
  • 0

#27 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 641 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 15 април 2011 - 13:29

Да върна малко темата в другата посока.

Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!! :dry:
  • 0

#28 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 18:24

Да върна малко темата в другата посока.

Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!! :dry:


Ако се окаже това ще е ок колега..:)
  • 0

#29 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Публикувано 15 април 2011 - 18:26

Разбрах се с човека,който ми препоръчахте по горе за понеделник,дано тогава има резултат.
  • 0

#30 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 15 април 2011 - 20:05

Да върна малко темата в другата посока.

Миналата година след едноседмичен престой на морето същото се случи и с моята кола - съска и неще да върви (макс.скорост 140 км.) и се оказа пукнато пласмасово разклонение на турбо пътя. Някъде писъх по форума ама не ми се търси, та това ме навежда на мисълта, че ти си в тази схема, което не е болка според мен-дано се окажа прав. При мен имаше жокер, тъй като колата не е първа младост и духаше масло през пукнатината!!! :dry:

То и колегата може да и налее малко масло.Аз винаги съм за експериментите,колкото и да са тъпи.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...