

След ремонт,отново проблем!!
Started by swon, 14 Apr 2011 - 13:52:38
53 replies to this topic
#1
Posted 14 April 2011 - 13:52
Здравейте колеги.Днес след 20 дена си взвх колата "уж" готова.Тъй като имах проблем с нивото на антифриз(губеше се)установихме,че е гарнитурата на главата.Ок.от там започвам с набавяне на частите:гарнитура на главата,болтове за главата-къси и дълги,гарнитура за капака на клапаните,изпускателна гарнитура,гумички на клапаните,пръстени за свещи всичко закупено от БС.Шлайф на глава,напасване на клапани-взимам си днес колата,тръгвам да покарам малко,без да я зоря хич-колата си върви нормално.Излизам извън града с цел да настъпя...но греда Все едно карам кола 75 коня,чува се едно свистене като че ли карам кола с турбо но без да върви като такава
просто само свисти,допреди ремонта колата се държеше много добре,вървеше перфектно,не се чуваха никакви странични шумове и т.н.Опитах от място да превърти гуми..неможе-няма силица колата,иначе достига до около(толкова само пробвах)130-140км. но се ускорява много тромаво.Не светят никакви лапми по компа на колата,и изобщо никакви признаци нещо да не е в ред.Върнах я преди малко пак в сервиза и им казах...започнаха да умуват:Сигурно имаш някой маркуч към копресора,който се е извадил,постановиха майсторите.Казах:оставям ви я и я искам така както ви я дадох.Какви са възможните причини колеги според вас,какво може да доведе до това им състояние-идея си нямам.Помагайте,че вдигнах ръце от майстори вече.Благодаря предварително на хората с мнения.Става въпрос за колата от подписа.

#2
Posted 14 April 2011 - 14:55
Възможно ли е като е сглабяна или кабелите или свещите нещо да не е ок?
Мене като ми правиха на 124ката гарнитура на главата след това колата нямаше душа. Работеше на 3 цилиндъра. Оказа се че кабелите за свещите бяха много зле, след което сложихме нови кабели и колата си беше както преди.
Мене като ми правиха на 124ката гарнитура на главата след това колата нямаше душа. Работеше на 3 цилиндъра. Оказа се че кабелите за свещите бяха много зле, след което сложихме нови кабели и колата си беше както преди.

#3
Posted 14 April 2011 - 14:55
Здравейте колеги.Днес след 20 дена си взвх колата "уж" готова.Тъй като имах проблем с нивото на антифриз(губеше се)установихме,че е гарнитурата на главата.Ок.от там започвам с набавяне на частите:гарнитура на главата,болтове за главата-къси и дълги,гарнитура за капака на клапаните,изпускателна гарнитура,гумички на клапаните,пръстени за свещи всичко закупено от БС.Шлайф на глава,напасване на клапани-взимам си днес колата,тръгвам да покарам малко,без да я зоря хич-колата си върви нормално.Излизам извън града с цел да настъпя...но греда Все едно карам кола 75 коня,чува се едно свистене като че ли карам кола с турбо но без да върви като такава
просто само свисти,допреди ремонта колата се държеше много добре,вървеше перфектно,не се чуваха никакви странични шумове и т.н.Опитах от място да превърти гуми..неможе-няма силица колата,иначе достига до около(толкова само пробвах)130-140км. но се ускорява много тромаво.Не светят никакви лапми по компа на колата,и изобщо никакви признаци нещо да не е в ред.Върнах я преди малко пак в сервиза и им казах...започнаха да умуват:Сигурно имаш някой маркуч към копресора,който се е извадил,постановиха майсторите.Казах:оставям ви я и я искам така както ви я дадох.Какви са възможните причини колеги според вас,какво може да доведе до това им състояние-идея си нямам.Помагайте,че вдигнах ръце от майстори вече.Благодаря предварително на хората с мнения.Става въпрос за колата от подписа.
Опа то бензин било, аз за ЦДИ пиша!!!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Posted 14 April 2011 - 15:05
Възможно ли е като е сглабяна или кабелите или свещите нещо да не е ок?
Мене като ми правиха на 124ката гарнитура на главата след това колата нямаше душа. Работеше на 3 цилиндъра. Оказа се че кабелите за свещите бяха много зле, след което сложихме нови кабели и колата си беше както преди.
Ами гледахме свещи още преди ремонта,каза че били Ок...а виж за кабели незнам.Но най-странното е,че веднага след ремонта се случи това,и си нямам никаква идея от какво може да е.От какво според вас би довело до тези симптоми.Пфу
#5
Posted 14 April 2011 - 15:08
Това ти казвам.Ами гледахме свещи още преди ремонта,каза че били Ок...а виж за кабели незнам.Но най-странното е,че веднага след ремонта се случи това,и си нямам никаква идея от какво може да е.От какво според вас би довело до тези симптоми.Пфу
Веднага след това стана. Кабелите са работели докато не са махнати и сложени на ново и тогава са си показали старостта. Ама при тебе би показало грешка ако е това.
Усещаш ли че ти работи на 3 цилиндъра?
P.S. Пиши после какъв е бил проблема че ми стана интересно.

#6
Posted 14 April 2011 - 15:11
Това ти казвам.
Веднага след това стана. Кабелите са работели докато не са махнати и сложени на ново и тогава са си показали старостта. Ама при тебе би показало грешка ако е това.
P.S. Пиши после какъв е бил проблема че ми стана интересно.
Разбира се,че ще пиша...но дали би показало грешка??ако са кабелите.Ако започна да остранявам едно по едно,ще излезе страшно скъпо начинание.Ще се идва до сф. най-вероятно до някой доверен сервиз.
#7
Posted 14 April 2011 - 16:00
В ремонта на една глава има толкова неща дето може да се объркат.
Сигурен ли си в хората, правили ремонта?
Дву-валките са по-трудни за прецизно зацепване на разпределителните валове.
Сигурен ли си в хората, правили ремонта?
Дву-валките са по-трудни за прецизно зацепване на разпределителните валове.
#8
Posted 14 April 2011 - 16:05
В ремонта на една глава има толкова неща дето може да се объркат.
Сигурен ли си в хората, правили ремонта?
Дву-валките са по-трудни за прецизно зацепване на разпределителните валове.
Сигурен чак немога да кажа,че съм.Самия факт след като му върнах колата,той се ошашка и незнае изобщо какво да гледа и къде за евентуален проблем.И все пак му я оставих.
#9
Posted 14 April 2011 - 16:06
Най-вероятно ще ти я оправят,но...Кабели и свещи не са.Сигурно точно маркуч е изваден,но това се вижда веднага,без да им я оставяш.Другия вариант е да се е пукнал някой маркуч,докато е стояла колата
.Малко вероятно,нали!?Не се шашкай и не мисли за сложнотии.Щом чуваш турбото като свистене,значи някъде не е оплътнена тръбата или спукана.

#10
Posted 14 April 2011 - 16:34
Преди малко взех колата,майстора неможа да установи какво може да е.Но е факт,че работи много добре на място,няма шумове,всички кабели и маркучи са си на мястото.Вече шах.Дайте идеи колеги за сервиз в София.Тук явно няма да стане.
#11
Posted 14 April 2011 - 18:39
чува се едно свистене
Какво казаха майсторите за свистенето?
Дайте идеи колеги за сервиз в София.
0888741189 звънни и се разберете,търсиш Чавдар,той е чорбаджията......кажи му че Васо ти е дал номера,за добро е...ще се радваш на отзивчивост.

Хората разбират а имат и техника.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 14 April 2011 - 19:39
Ами като не може да установи що да не ти върне парите!?Щото като отидеш на друго място и новия "майстор"трябва да гадае оня какво е правил и може да ти предложи да разглоби отново мотора! Успех!!!Преди малко взех колата,майстора неможа да установи какво може да е.Но е факт,че работи много добре на място,няма шумове,всички кабели и маркучи са си на мястото.Вече шах.Дайте идеи колеги за сервиз в София.Тук явно няма да стане.
#13
Posted 14 April 2011 - 19:48
Колега, с кой мотор ти е колата. Ако двигателя работи равномерно на тихи обороти и при подаване на газ на място, вероятно не е от главата.
Ако свисти, специално при стария Компресор има едни вакууми на всм.колектор, които редовно ги забравят при 111 мотора. Като ми сменяха клапана на картерните газове, ходих да им помагам да търсят маркуча къде е паднал. Момчето добре поне, че е съвестно. Обади ми се и казва "Ела, че тук 100% трябва да се навие нещо, но не виждам какво може да е." Добре че си познавам колата и го намерих за 2 минути.
(много ме дразни този емотикон със самоубиващото се човече, не знам що...)
Ако свисти, специално при стария Компресор има едни вакууми на всм.колектор, които редовно ги забравят при 111 мотора. Като ми сменяха клапана на картерните газове, ходих да им помагам да търсят маркуча къде е паднал. Момчето добре поне, че е съвестно. Обади ми се и казва "Ела, че тук 100% трябва да се навие нещо, но не виждам какво може да е." Добре че си познавам колата и го намерих за 2 минути.
(много ме дразни този емотикон със самоубиващото се човече, не знам що...)
#14
Posted 14 April 2011 - 21:19
Офтопик:Какво казаха майсторите за свистенето?
0888741189 звънни и се разберете,търсиш Чавдар,той е чорбаджията......кажи му че Васо ти е дал номера,за добро е...ще се радваш на отзивчивост.
Хората разбират а имат и техника.
Може ли и други да звънят и да кажат, че Васо им е дал номера или е единична оферта? Аз съм за предно окачване.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#15
Posted 14 April 2011 - 22:49
Офтопик:
Може ли и други да звънят и да кажат, че Васо им е дал номера или е единична оферта? Аз съм за предно окачване.
Абсолютно да! Чавдар е изключително внимателен и практикувал човек.Винаги в затруднение съм се допитвал до него и в 100% от случайте е знаел решението.
Мисля че уважаваният от повечето тук капацитет Линкс е споменавал за него.
Стига да мога да съм полезен....моят е 0877577566 ще му дрънна и аз.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users