Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Started by Алфонсо, 22 Jan 2011 - 19:27:06
123 replies to this topic
#91
Posted 23 July 2012 - 18:09
Противозаконно е Радо, иначе това е най-добрия вариант
На 124-ката ми беше така и си беше супер, сега обаче са се заяли за тия пусти ВЗУ (външно зарядно устройство). Даже се чудя как не са ти направили проблем някъде, я по бензиностанции, я на преглед на газовата или на ГТП за това че зареждачката ти е вътре.
На 124-ката ми беше така и си беше супер, сега обаче са се заяли за тия пусти ВЗУ (външно зарядно устройство). Даже се чудя как не са ти направили проблем някъде, я по бензиностанции, я на преглед на газовата или на ГТП за това че зареждачката ти е вътре.
#92
Posted 23 July 2012 - 18:17
Само един път в люлин полицаите ми направиха проблем.Противозаконно е Радо, иначе това е най-добрия вариант
На 124-ката ми беше така и си беше супер, сега обаче са се заяли за тия пусти ВЗУ (външно зарядно устройство). Даже се чудя как не са ти направили проблем някъде, я по бензиностанции, я на преглед на газовата или на ГТП за това че зареждачката ти е вътре.
Едит: Между другото вече като ти правят ГТП ти правят и заверка на газовото.
Edited by rado32, 23 July 2012 - 18:19 .
#93
Posted 23 July 2012 - 18:23
Мда, на Форда ми е вътре, ама като се зарежда и мирише после малко.
Иначе няма проблем да се сложи и вътре до резервоара, но аз не бих дупчил метал. Много по-лесно е да си запазя парчето от бронята и после да се възстанови, ако има нужда.
Ланди не са толкова факири, просто газовата е хубава
Иначе няма проблем да се сложи и вътре до резервоара, но аз не бих дупчил метал. Много по-лесно е да си запазя парчето от бронята и после да се възстанови, ако има нужда.
Ланди не са толкова факири, просто газовата е хубава
#94
Posted 23 July 2012 - 18:26
Естествено, че ми предложиха варианти
1) До капачката на бензина, аз не виждам много място, а и не ми се струва редно да се пробива толкова
2) Вътре казаха, че малко трудно ще стане заради "постановката" на CLK, а и е противозаконно
3) Предложиха ми да сложат планка... Обаче пластмасата, която е най-долу на бронята може да се сменя и може да се намери черна капачка с такъв цвят. Отделно с планката понякога трудно се зарежда на газ станциите, особенно ако сочи много надолу. Виждал съм планки буквално към земята сочат и едвам се нацелват при зареждане.
Ако някой има снимки да покаже, къде е сложена неговата ще се радвам да видя как изглежда на CLK
1) До капачката на бензина, аз не виждам много място, а и не ми се струва редно да се пробива толкова
2) Вътре казаха, че малко трудно ще стане заради "постановката" на CLK, а и е противозаконно
3) Предложиха ми да сложат планка... Обаче пластмасата, която е най-долу на бронята може да се сменя и може да се намери черна капачка с такъв цвят. Отделно с планката понякога трудно се зарежда на газ станциите, особенно ако сочи много надолу. Виждал съм планки буквално към земята сочат и едвам се нацелват при зареждане.
Ако някой има снимки да покаже, къде е сложена неговата ще се радвам да видя как изглежда на CLK
#95
Posted 23 July 2012 - 18:33
Те до капачката ще ти пробият малък отвор и след това ще имаш накрайник, който при всяко зареждане ще трябва да го навиваш.Естествено, че ми предложиха варианти
1) До капачката на бензина, аз не виждам много място, а и не ми се струва редно да се пробива толкова
То ако ти го сложат в бронята, няма ли да е нужно пак да се пробива при резервната за да прокарат тръбата или си има оригинален отвор там?
Edited by rado32, 23 July 2012 - 18:35 .
#96
Posted 23 July 2012 - 22:26
Противозаконно е Радо, иначе това е най-добрия вариант
На 124-ката ми беше така и си беше супер, сега обаче са се заяли за тия пусти ВЗУ (външно зарядно устройство). Даже се чудя как не са ти направили проблем някъде, я по бензиностанции, я на преглед на газовата или на ГТП за това че зареждачката ти е вътре.
На 124ките нямаше ли място до гърловината за бензина
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#97
Posted 23 July 2012 - 22:27
Да, но на по-новите няма
#98
Posted 23 July 2012 - 23:33
Тц... не сте имали 124-ки и не знаете.
Оригинално място за газова зареждачка до гърловината за бензина имат само седаните. При купето/кабриото и комбито вратичката за бензина е по-малка, мястото отдолу е по-малко и няма предвиден отвор за газ.
Оригинално място за газова зареждачка до гърловината за бензина имат само седаните. При купето/кабриото и комбито вратичката за бензина е по-малка, мястото отдолу е по-малко и няма предвиден отвор за газ.
#99
Posted 24 July 2012 - 13:29
Е, имали сме 124-ка, ама както отбеляза - седан 86г. Това за купетата и комбитата не го знаех.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#100
Posted 24 July 2012 - 23:28
Ако ще ти е полезно като мнение, зареждачката на цеелкато ми е сложена долу вдясно под бронята под ъгъл 45 градуса и не се вижда изобщо. Зареждам около 10 пъти в месеца и досега на никоя бензиностанция не са имали проблем със зареждането, или да са се оплаквали. Лесно става. А копчето е монтирано ниско вляво под волана, близо до ръчката за предния капак. Не се виждат лампичките, но то се чува пипкане като прехвърли на газ и досега за 30 000 км само 2 или 3 пъти изненадващо ми е свършвала газта. Ако мислиш че нещо няма да е функционално ако е скрито - не е така. А и все пак требе да си се покара и на бензин от време на време Тия в Ланди Ренцо като ми взеха 80 лева за копче и ми го монтираха на таблото точно зад волана и не можеш да го видиш в нормална позиция та какво - не съм сколасал.
А, за уредбите - карам две ГИ, една на Заволи и една Ланди Ренцо. От втората съм очарован, същата мощ и разход както на бензин. Поинтересувай се за такъв ГИ, на който да можеш лесно да купуваш филтри за смяна, те да не са скъпи и съответно да можеш и сам да си ги сменяш - с газта в БГ карат макс 10-15к и като се задръстят мерцедеса включва защитата над 3500об.
А, за уредбите - карам две ГИ, една на Заволи и една Ланди Ренцо. От втората съм очарован, същата мощ и разход както на бензин. Поинтересувай се за такъв ГИ, на който да можеш лесно да купуваш филтри за смяна, те да не са скъпи и съответно да можеш и сам да си ги сменяш - с газта в БГ карат макс 10-15к и като се задръстят мерцедеса включва защитата над 3500об.
"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"
#101
Posted 05 September 2012 - 22:18
Да добавя и моя скорошен опит със слагането на ГИ на CLK 97' Kompressor
След много четене и мислене се спрях на Landi-Renzo Omegas Evo (последния модел който има в момента) естествено с по-силния изпарител (мисля че е до 160kWh), заради компресора. Самият ГИ струваше 1250лв + 100лв за изпарителя + 20лв за 60л бутилка, вместо 40л, която сложих точно зад задната седалка и се събира чудесно (малко намалява баса на колоните, ама аз така или иначе съм с намален бас) и 30лв за поставяне на отвора за зареждане до този за бензина, т.е. сумарно 1400лв + 25лв да налеят газ за настройката. Първо бях ходил в Маргел, където цената беше същата, само екстрите (бутилката и изхода на бензина) бяха по 50лв, а и искаха да чакам 2 седмици за да я дам за монтаж. Сервиза в който си я сложих е на ъгъла на Владимир Кънчев и Резбарска (срещу магазина на Автоплюс, като по-нагоре е централния Еконт). Дадох я сутринта в 9 и си я взех вечерта в 5. Всичко под капака беше все едно заводски сложено, като изключим тук таме някоя свинска опашка Филтрите са лесни за смяна, само бушона (май на компютъра или там на каквото е) беше забутан някъде на гадно място, май под компа на колата. Също така ГИ-то дойде с 2 години или 80 000км гаранция, като тя важи ако филтрите се сменят на максимум 20 000км. Що се отнася до мощност, общо взето не може да се разбере разликата между газта и бензина. Преди да направя втората настройка на 1000км, бях забелязал че на някои моменти колата се бави да превключи сама на по-ниска предавка, но честно казано може и аз да съм виновен, тъй като за пръв път карам автоматик. Вече 1 месец по-късно никой не може да разбере на какво карам
Другите детайли, които мога да споделя са че вече няма узаконяване на уредбата а само технически преглед на ГТП и то на следващото, а не след като си я сложите. Специално спрях на 2 КАТ патрула да ги питам и го потвърдиха. Дори потвърдиха, че вече не трябват и стикерите с удивителната на стъклата, но не знам какви са настоящите правила за разположението на отвора за зареждане. Досега съм зареждал само на ОМВ и Еко и не са ми правили проблем. Дори не са ми искали и паспорта на бутилката.
Много важно е да имате здрава запалителна система. Мойта се предаде още на първия месец, но се оказа че вече е била в окаяно състояние. Т.е. трябва да ползвате хубави свещи, кабели и бубини, защото газта работи само при перфектно работеща запалителна система. Вече там за типовете свещи не знам кои са най-добри. Стария собственик е слагал на моята NGK, когато си е била само на бензин и в момента нямам проблем с тях.
И най-важното. Разхода който съм докарвал досега е около 15-17/100 градско с бързичко каране. Т.е. с бутилката от 60л (реално побира 46-48л) се минават 300км. Системата си има датчик на бутона до волана за нивото на газта, като свири когато газта свършва и автоматично сменя на бензин, когато напълно свърши.
За друго не се сещам. Надявам се да съм бил полезен
След много четене и мислене се спрях на Landi-Renzo Omegas Evo (последния модел който има в момента) естествено с по-силния изпарител (мисля че е до 160kWh), заради компресора. Самият ГИ струваше 1250лв + 100лв за изпарителя + 20лв за 60л бутилка, вместо 40л, която сложих точно зад задната седалка и се събира чудесно (малко намалява баса на колоните, ама аз така или иначе съм с намален бас) и 30лв за поставяне на отвора за зареждане до този за бензина, т.е. сумарно 1400лв + 25лв да налеят газ за настройката. Първо бях ходил в Маргел, където цената беше същата, само екстрите (бутилката и изхода на бензина) бяха по 50лв, а и искаха да чакам 2 седмици за да я дам за монтаж. Сервиза в който си я сложих е на ъгъла на Владимир Кънчев и Резбарска (срещу магазина на Автоплюс, като по-нагоре е централния Еконт). Дадох я сутринта в 9 и си я взех вечерта в 5. Всичко под капака беше все едно заводски сложено, като изключим тук таме някоя свинска опашка Филтрите са лесни за смяна, само бушона (май на компютъра или там на каквото е) беше забутан някъде на гадно място, май под компа на колата. Също така ГИ-то дойде с 2 години или 80 000км гаранция, като тя важи ако филтрите се сменят на максимум 20 000км. Що се отнася до мощност, общо взето не може да се разбере разликата между газта и бензина. Преди да направя втората настройка на 1000км, бях забелязал че на някои моменти колата се бави да превключи сама на по-ниска предавка, но честно казано може и аз да съм виновен, тъй като за пръв път карам автоматик. Вече 1 месец по-късно никой не може да разбере на какво карам
Другите детайли, които мога да споделя са че вече няма узаконяване на уредбата а само технически преглед на ГТП и то на следващото, а не след като си я сложите. Специално спрях на 2 КАТ патрула да ги питам и го потвърдиха. Дори потвърдиха, че вече не трябват и стикерите с удивителната на стъклата, но не знам какви са настоящите правила за разположението на отвора за зареждане. Досега съм зареждал само на ОМВ и Еко и не са ми правили проблем. Дори не са ми искали и паспорта на бутилката.
Много важно е да имате здрава запалителна система. Мойта се предаде още на първия месец, но се оказа че вече е била в окаяно състояние. Т.е. трябва да ползвате хубави свещи, кабели и бубини, защото газта работи само при перфектно работеща запалителна система. Вече там за типовете свещи не знам кои са най-добри. Стария собственик е слагал на моята NGK, когато си е била само на бензин и в момента нямам проблем с тях.
И най-важното. Разхода който съм докарвал досега е около 15-17/100 градско с бързичко каране. Т.е. с бутилката от 60л (реално побира 46-48л) се минават 300км. Системата си има датчик на бутона до волана за нивото на газта, като свири когато газта свършва и автоматично сменя на бензин, когато напълно свърши.
За друго не се сещам. Надявам се да съм бил полезен
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#102
Posted 05 September 2012 - 22:44
Имат един по-нов комп: LRE198, който е супер!
#103
Posted 06 September 2012 - 00:47
Абе супер-дупер, ама според мене 15-17 разход за 2.0 двигател е голям. Или много я напъваш по светофарите, или нещо не са настроили като хората.
Такива разходи дават коли с по 6-8 цилиндъра.
Такива разходи дават коли с по 6-8 цилиндъра.
#104
Posted 06 September 2012 - 13:25
Оу напъвам си я. Мира не ѝ давам . Надали някога ще я карам леко, ама сигурно на следващата бутилка ще пробвам доколко мога да сваля разхода. Все още имам само чувството, че не превключвва на по-ниска предавка, когато трябва. Но наистина още съм нов с автоматика и не мога съвсем да преценя.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#105
Posted 06 September 2012 - 19:32
Оу напъвам си я. Мира не ѝ давам . Надали някога ще я карам леко, ама сигурно на следващата бутилка ще пробвам доколко мога да сваля разхода. Все още имам само чувството, че не превключвва на по-ниска предавка, когато трябва. Но наистина още съм нов с автоматика и не мога съвсем да преценя.
С напъване автоматът може да харчи толкова, аз за щастие още разход 17/100 с моята не съм постигнал, а и аз си я карам .....юнашки
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users