Някой беше споменал за официален представител на Ланди Ренцо,само да добавя че имат 12сервиза в Б-я и гаранцията ти важи във всеки от тях(ако си на път и нещо стане)Можеш и да провериш коя е газова уредба N 1 в света?!Току-що говорих по телефона с газаджия, който преди е монтирал БСМ- каза че не са особено добри, посъветва ме да сложа Фобос с 1бр. подсилен изпарител и бързи дюзи, ще си помисля до понеделник. Изпарителя, за който говоря е точно този: ЦЪК!
Рейката с инжекторите е или тази My link
Или тази ЦЪК
Коя от двете е по-добра и коя да избера?
За да избегна по-нататъшни недоразумения, нека да спомена следното: наясно съм с калоричността на газта, наясно съм и с предимствата и недостатъците при каране на газ, знам и колко тежи колата ми, разполагам с бюджет по този проект около 1300-1500лв.
Не съм много наясно с видовете инжектори, рейки и изпарители. Не знам също къде има читав, съвестен и кадърен газаджия, който няма да ми усере колата.
Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 22 яну 2011 - 19:27:06
123 мнения по тази тема
#46
Публикувано 04 февруари 2011 - 17:46
#47
Публикувано 04 февруари 2011 - 17:52
Понеделник съм при един газаджия, монтиращ различни видове и марки Г.И. Между другото и той не се изказа много ласкаво за БРЦ въпреки, че множе да ми монтира такава уредба ако искам.
Явно ще се прави нещо custom като при Хулигана, така май се постигат най-добри резултати.
Явно ще се прави нещо custom като при Хулигана, така май се постигат най-добри резултати.
#48
Публикувано 04 февруари 2011 - 19:19
Aко бюджета ти е толкова, успях да договоря в Танев (единствения представител на Ланди за София), сетъп на Омегас, тороидална бутилка и рейка на Матрикс. Преди 3 часа минах покрай него. Цената е 1300лв.разполагам с бюджет по този проект около 1300-1500лв.
#49
Публикувано 04 февруари 2011 - 19:24
Ще ме нахрани ли тази система?? Ако успее да захрани 192к.с. цената е наистина добра.Aко бюджета ти е толкова, успях да договоря в Танев (единствения представител на Ланди за София), сетъп на Омегас, тороидална бутилка и рейка на Матрикс. Преди 3 часа минах покрай него. Цената е 1300лв.
Да не мислиш и ти да слагаш газ?
#50
Публикувано 04 февруари 2011 - 19:36
супер оферта! евала на Лилов
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#51
Публикувано 04 февруари 2011 - 19:41
Верно е супер офертатасупер оферта! евала на Лилов
#52
Публикувано 04 февруари 2011 - 19:42
Алфонсо, нали не мислиш че карам 1.1 60к.с. Говорих за моята кола с Танев.
Трифоне, добра е, да! Компа е много гъвкав от гледна точка настройки. Само не обсъдихме дали гаранцията покрива инжекторната рейка, щото както и да я смятаме е залят блок, който не подлежи на ремонт. Т.е. един инжектор заминава и цялата рейка е за боклука.
Със сигурност гаранцията покрива BOSCH рейката.
Върти ми се от време на време да монтирам, но не мога да се наканя.
Трифоне, добра е, да! Компа е много гъвкав от гледна точка настройки. Само не обсъдихме дали гаранцията покрива инжекторната рейка, щото както и да я смятаме е залят блок, който не подлежи на ремонт. Т.е. един инжектор заминава и цялата рейка е за боклука.
Със сигурност гаранцията покрива BOSCH рейката.
Върти ми се от време на време да монтирам, но не мога да се наканя.
#53
Публикувано 04 февруари 2011 - 19:50
Ясна е работатаАлфонсо, нали не мислиш че карам 1.1 60к.с. Говорих за моята кола с Танев.
Трифоне, добра е, да! Компа е много гъвкав от гледна точка настройки. Само не обсъдихме дали гаранцията покрива инжекторната рейка, щото както и да я смятаме е залят блок, който не подлежи на ремонт. Т.е. един инжектор заминава и цялата рейка е за боклука.
Със сигурност гаранцията покрива BOSCH рейката.
Върти ми се от време на време да монтирам, но не мога да се наканя.
Щом си питал за твоята кола, значи уредбата наистина е читава.
Да те питам в тая тема, дали ще пасне при мен онова Ланди от СААБ-а??
#54
Публикувано 04 февруари 2011 - 20:01
Представа си нямам Носиш го на Танев да го види и той ще каже, също и колко ще струва монтажа. Не виждам причина да не стане.
#55
Публикувано 04 февруари 2011 - 20:22
Ще ме нахрани ли тази система?? Ако успее да захрани 192к.с. цената е наистина добра.
Да не мислиш и ти да слагаш газ?
Моят стария компресор го бях понадиганл на 230 к.с. и Г.И. го хранеше доста добре, дори бях с настройки , при които на газ колата вървеше по-добре от колкото на бензин.
Разхода на газ беше височек 10-14 л/100км. смесено. Градско не се караше много и нямам наблюение колко беше. Но с 50 л. газ много трудно правех 420-440 км., но пак си беше по-евтино от бензина.
#56
Публикувано 04 февруари 2011 - 21:55
Oставам на вълна нов ГИ, ония от СААБ-а се оказа 10 годишен.
#57
Публикувано 07 февруари 2011 - 15:35
Рейки, инжектори, ала-бала, ама много от газаджиите пропускат да компенсират редуктора по налягане посредством...вакумно маркуче.
То даже си има "пишка" на редуктора и съм виждал няколко несвързани на редуктори на автомобил с ГИ - имало отделен датчик за налягане, ала-бала. Има отделен датчик, но той не вдига налягането пропорционално с бууста, а най-много да удължи впръскването, ама няма да е пропорционално.
А като газираш кола с над-атмосферно налягане е особено важно да я има тази компенсация, както на фабричния горивен регулатор за налягане.
То даже си има "пишка" на редуктора и съм виждал няколко несвързани на редуктори на автомобил с ГИ - имало отделен датчик за налягане, ала-бала. Има отделен датчик, но той не вдига налягането пропорционално с бууста, а най-много да удължи впръскването, ама няма да е пропорционално.
А като газираш кола с над-атмосферно налягане е особено важно да я има тази компенсация, както на фабричния горивен регулатор за налягане.
#58
Публикувано 11 март 2012 - 20:03
Аз съм вече 7 месеца на газ и е супер.Гори ми 14 газ и 1 литър бензин на /100 градско и съм много доволен при положение че ми гореше 15 градско бензин...Извън градско до София и обратно 850 км от които 50 градско за 120 лева.
LAS VEGAS
#59
Публикувано 12 март 2012 - 11:20
Колеги евала за интересната тема,и нужната информация,която давате.Следя с интерес тъй като съм вдигнал вече ръка за газта)
#60
Публикувано 12 март 2012 - 11:52
Oставил съм 140-ката за газифициране в един сервиз. Още не съм я взел. След като я взема ще споделя мнения.
За момента мога да кажа само положителни неща за сервиза.
Компонентите на газовата са:
-две рейки - реил
-бутилка на мястото на резервната гума - tigramakina 66 литра
-компютър бардолини - бсм
-два изпарителя бсм по 300 к.с.
-усилена сонда с вход и изход 8 мм
-термо тръба до бутилката и до изпарителите за газта 8 мм
Горе долу това е за момента.
За момента мога да кажа само положителни неща за сервиза.
Компонентите на газовата са:
-две рейки - реил
-бутилка на мястото на резервната гума - tigramakina 66 литра
-компютър бардолини - бсм
-два изпарителя бсм по 300 к.с.
-усилена сонда с вход и изход 8 мм
-термо тръба до бутилката и до изпарителите за газта 8 мм
Горе долу това е за момента.
Този пост е редактиран от staniola: 12 март 2012 - 11:53
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни