Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor
Започната от Алфонсо, 22 яну 2011 - 19:27:06
123 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 февруари 2011 - 19:24
Landi е добра марка ГИ, но цената обезмисля монтирането му, BRC или Lovato ще е, може пък и някоя друга марка да избера, де да знам.
Хари, с каква уредба си и къде и срещу колко пари са ти я монтирали?
Хулигане, къде е сервиза на твоите приятели, които ти монтираха газовата? Дай, може и на ЛС някакви координати- телефон, адрес.
Относно динамиката- на сравнително лекото купе и двигател 192 коня едва ли ще усетя кой знае какво спъване, стига ГИ да е монтиран правилно.
Общо взето ми трябва препоръка на даден майстор-газаджия, който е монтирал ГИ на такъв двигател и е наясно какво прави.
Хари, с каква уредба си и къде и срещу колко пари са ти я монтирали?
Хулигане, къде е сервиза на твоите приятели, които ти монтираха газовата? Дай, може и на ЛС някакви координати- телефон, адрес.
Относно динамиката- на сравнително лекото купе и двигател 192 коня едва ли ще усетя кой знае какво спъване, стига ГИ да е монтиран правилно.
Общо взето ми трябва препоръка на даден майстор-газаджия, който е монтирал ГИ на такъв двигател и е наясно какво прави.
#17
Публикувано 02 февруари 2011 - 00:40
Сравнително лека кола е 1 тон, а не 1.6 като CLK-to...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#18
Публикувано 02 февруари 2011 - 01:35
Според таблицата за енергийност на горивата тук MJ/l, при еднакъв разход на газ(LPG) и бензин, аз бих очаквал загуба от oколо 20% мощност при работа на LPG.
Нямам лични впечатления от обсъждания модел автомобил, както и нямам голям опит с LPG гориво, обаче мисля, че трябва да обърнете внимание на въпросната таблица(Energy Densities Table - Energy Media Only).
Нямам лични впечатления от обсъждания модел автомобил, както и нямам голям опит с LPG гориво, обаче мисля, че трябва да обърнете внимание на въпросната таблица(Energy Densities Table - Energy Media Only).
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#19
Публикувано 02 февруари 2011 - 15:15
а бе не знам за какво спъване ми говорите, ако иска да дойде някой да го повозя и да ми го покаже
аз разлика от бензин на газ при еднакво горене и на двете не виждам!
не забравяйте, че газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...
мога даже да твърдя за повишаване на динамиката с 10% от тази на бензин
тука си чешете клавиатурите няколко човека, които нямате газови и ми давате някакви данни, но на практика е друго
не искам да се заяждам, просто карам такава кола от 3 години и знам за какво става дума..
айде със здраве
Алфонсо, тия момчета ми слагаха на цетката - http://www.caravelgas.com/
а на clk- то я слагах в горубляне
lat - 42°38'26.91"N
long - 23°24'9.48"E
аз разлика от бензин на газ при еднакво горене и на двете не виждам!
не забравяйте, че газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...
мога даже да твърдя за повишаване на динамиката с 10% от тази на бензин
тука си чешете клавиатурите няколко човека, които нямате газови и ми давате някакви данни, но на практика е друго
не искам да се заяждам, просто карам такава кола от 3 години и знам за какво става дума..
айде със здраве
Алфонсо, тия момчета ми слагаха на цетката - http://www.caravelgas.com/
а на clk- то я слагах в горубляне
lat - 42°38'26.91"N
long - 23°24'9.48"E
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#20
Публикувано 02 февруари 2011 - 16:10
Кило за кило, LPG-то в течно състояние има повече енергия от бензин-а.
Лошата новина е, че в литър течно ЛПГ има по-малко енергия от литър бензин. Литър бензин е към 700-750 грама, а литър ЛПГ е към 500-550 грама.
25.3-27.7 МJ/l - LPG
34.2 MJ/l - бензин
Разходът ако е 1:1 в литри, значи колата върви по-малко. Все пак вкарваш 20-25% процента по-малко енергия.
Двигателят е машина, която преобразува топлинната енергия в механична. Нема такъв филм - да имаш по-малко инпут и повече аутпут, а двигателят да си е същия.
P.S. Тия момчета май предлагаха и ГИ-течна фаза, който дава наистина впечатляващи резултати (повече пауър), но и на впечатляваща цена. Проблем има и с нашите долнопробни горива с помпата, че там има ГНП за 10 бара, да стои течна газта.
Алф, и аз бих се насочил към БРЦ или Ловато (в този ред), че те са и основен ОЕМ доставчик на много фабрични "газеници".
Лошата новина е, че в литър течно ЛПГ има по-малко енергия от литър бензин. Литър бензин е към 700-750 грама, а литър ЛПГ е към 500-550 грама.
25.3-27.7 МJ/l - LPG
34.2 MJ/l - бензин
Разходът ако е 1:1 в литри, значи колата върви по-малко. Все пак вкарваш 20-25% процента по-малко енергия.
Двигателят е машина, която преобразува топлинната енергия в механична. Нема такъв филм - да имаш по-малко инпут и повече аутпут, а двигателят да си е същия.
P.S. Тия момчета май предлагаха и ГИ-течна фаза, който дава наистина впечатляващи резултати (повече пауър), но и на впечатляваща цена. Проблем има и с нашите долнопробни горива с помпата, че там има ГНП за 10 бара, да стои течна газта.
Алф, и аз бих се насочил към БРЦ или Ловато (в този ред), че те са и основен ОЕМ доставчик на много фабрични "газеници".
#21
Публикувано 02 февруари 2011 - 22:46
... газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...
Колега,
Би ли разяснил какво точно значи "по-калорична"?
В таблицата, към която съм дал линк, ясно се вижда, че литър бензин съдържа повече енергия от литър газ.
Не споря, при теб вероятно няма разлика във вървежа на двете горива и разхода, но мисля че е крайно време да изясним какви са критериите за сравнение на вървежа и как се измерва на разхода.
От това което съм виждал, двигателите, които са проектиани да работят на алтернативни горива(в случая LPG) са доста по-различни от тези за бензин.
Нямам нищо против алтернативните горива, както и модификацията на двигатели с цел "интелигентна икономия" на пари. Важното е "интелигентна", което е рядко срещано в нашата държава.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#22
Публикувано 02 февруари 2011 - 23:19
Тая таблица нали се сещаш къде можеш да си я завреш?!?
Аз карам кола с "ГИ" и знам как върви, тия таблици си ги гледай в нет-а, няма сми да ми ги показваш...
А и ти нали караше cdi, какво трябва да коментираш газовите... и изобщо няма ли да се спреш с това на всяко гърне похлупак?!? гледам няма тема дето да не си писал...
Аз карам кола с "ГИ" и знам как върви, тия таблици си ги гледай в нет-а, няма сми да ми ги показваш...
А и ти нали караше cdi, какво трябва да коментираш газовите... и изобщо няма ли да се спреш с това на всяко гърне похлупак?!? гледам няма тема дето да не си писал...
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#23
Публикувано 02 февруари 2011 - 23:37
Сравнително лека кола е 1 тон, а не 1.6 като CLK-to...
Къде ги четеш тия данни не знам или говориш наизуст?
Mercedes-Benz CLK200 Kompressor тежи 1320-1395кг в зависимост от оборудването, по официални данни.
а бе не знам за какво спъване ми говорите, ако иска да дойде някой да го повозя и да ми го покаже
аз разлика от бензин на газ при еднакво горене и на двете не виждам!
не забравяйте, че газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...
мога даже да твърдя за повишаване на динамиката с 10% от тази на бензин
тука си чешете клавиатурите няколко човека, които нямате газови и ми давате някакви данни, но на практика е друго
не искам да се заяждам, просто карам такава кола от 3 години и знам за какво става дума..
айде със здраве
Алфонсо, тия момчета ми слагаха на цетката - http://www.caravelgas.com/
а на clk- то я слагах в горубляне
lat - 42°38'26.91"N
long - 23°24'9.48"E
Спъване няма, стига ГИ да е монтиран кадърно, знам го защото съм виждал и съм се возил в коли, които нямат никаква разлика между работата на бензин и на газ. Притеснява ме само монтажа и монтажника, дали ще попадна на достатъчно кадърен майстор.
Хулигане, от кой сервиз си по-доволен Горублянския или този в ж.к. Надежда? На С класата какъв инжекцион сложихте и за колко пари? Всъщност най-добре ще е ако имаш време, желание и възможност, да ми отделиш половин час, да ми покажеш на живо как са монтирали ГИ на колите ти и как се държат самите коли на газ. Благодаря.
#24
Публикувано 03 февруари 2011 - 01:01
Ти приемаш моя коментар за заяждан, а в същност аз питам питам.Тая таблица нали се сещаш къде можеш да си я завреш?!?
Аз карам кола с "ГИ" и знам как върви, тия таблици си ги гледай в нет-а, няма сми да ми ги показваш...
А и ти нали караше cdi, какво трябва да коментираш газовите... и изобщо няма ли да се спреш с това на всяко гърне похлупак?!? гледам няма тема дето да не си писал...
Интересите ми не се изчерпват с колата, която карам. Нещо грешно ли има в това? Дай да разделим форума на дизел, бензин и бензин/газ а?
Таблицата мога да си завра къде ли не, но това няма да помогне на никой при избор на автомобил и газова уредба. Ако не искаш да споделиш опита си, разбирам...
Има теми по които не съм писал. По тях и ти не пишеш.
П.С.
Ей сега сетих:
Типично за български форум: Питаш нещо, а започват да ти обясняват колко си прост...
Този пост е редактиран от mradulov: 03 февруари 2011 - 01:25
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#25
Публикувано 03 февруари 2011 - 07:51
Алфонсо, те от тука го чета, ама верно съм се объркал, както и ти впрочем
http://mercedes.test...essor163Hp.html
И като добавим винаги единия шофьор отиваме на 1.5... Че и малко отгоре с пълна газова бутилка, та кажи-речи съм завишил с 50 кг
http://mercedes.test...essor163Hp.html
И като добавим винаги единия шофьор отиваме на 1.5... Че и малко отгоре с пълна газова бутилка, та кажи-речи съм завишил с 50 кг
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#26
Публикувано 03 февруари 2011 - 08:49
Моят ГИ е AG италиянски с италиянски компютър, монтирах го в кв.Враждебна точно зад старата газстанция. Цената му беше 1450лв. но не забравяй ,че аз съм с шестак ,на теб би трябвало да ти вземат по-малко и монтьора имаше същия мерцедес като моя.
Но пак ти казвам ,немога да кажа ,че е перфектно (в смисъл като е студено на вън и съм сипал кофти газ - неможе да качи оборотите над 4500)
Имам много добър приятел ,който дълги години е бил газаджия и беше там като го настройвахме и гледа и монтажа и каза ,че била перфектна и монтаж ,и настройка всичко. Но с блуфорс-а няма яд върви като на бензин.
Но пак ти казвам ,немога да кажа ,че е перфектно (в смисъл като е студено на вън и съм сипал кофти газ - неможе да качи оборотите над 4500)
Имам много добър приятел ,който дълги години е бил газаджия и беше там като го настройвахме и гледа и монтажа и каза ,че била перфектна и монтаж ,и настройка всичко. Но с блуфорс-а няма яд върви като на бензин.
NO PAIN - NO GAIN!
#27
Публикувано 03 февруари 2011 - 14:29
Къде ги четеш тия данни не знам или говориш наизуст?
Mercedes-Benz CLK200 Kompressor тежи 1320-1395кг в зависимост от оборудването, по официални данни.
моето clk тежи точно 1.5 тона, мерено на електронен кантар и без мен (разбира се)
като резервоара беше пълен на 1/2 и имаше 10-тина литра газ
Спъване няма, стига ГИ да е монтиран кадърно, знам го защото съм виждал и съм се возил в коли, които нямат никаква разлика между работата на бензин и на газ. Притеснява ме само монтажа и монтажника, дали ще попадна на достатъчно кадърен майстор.
Хулигане, от кой сервиз си по-доволен Горублянския или този в ж.к. Надежда? На С класата какъв инжекцион сложихте и за колко пари? Всъщност най-добре ще е ако имаш време, желание и възможност, да ми отделиш половин час, да ми покажеш на живо как са монтирали ГИ на колите ти и как се държат самите коли на газ. Благодаря.
нямаш грижи, само ми звънни да се видим някъде
ама хайде да не е тая седмица, че нещо съм настинал и гледам да не шавам много
@ Радулов
не знам какво искаш да споделяме тук?!?
казах ти, карам кола с ГИ, и знам за какво иде реч, казах, че харчи 1/1 с бензина, върви също така... какво повече да споделям?!?
от както я имам не съм имал проблеми с нея, веднъж съм ходил на профилактика на филтри и т.н.
със един изпарител съм, със къстъм рейка и по голями инжектори... друго не се сещам.
ама то не е и совалка на наса, че да го мъдрим толкова много... btw, капацитета на мотора се увеличава при употребата на газ, защо? прочети по сайтовете
газта има по хубаво изгаряне, не остава толкова сажди по клапаните и т..н.
като за "алтернативно" гориво е добре, а и лично аз предпочитам да минавам 100км в София с 20лв а не с 50 тук не става въпрос за бедност или за скъперничество и т.н.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#28
Публикувано 03 февруари 2011 - 15:10
Напълно съгласен с Трифон.
От 10г. насам колите са ми били на газ и няма никакви странични ефекти.
Да, слагал съм много хубави системи, но то се отплаща многократно.
При мен гореше 1л. отгоре (~10%) газ, но аз така исках. Настроихме я по-агресивно спрямо бензина. Големите инжектори и редуктор са задължителни при компресорните ни. Това не е 1.4 атмосферен мотор от Астра, това е принудително пълнене и трябва да имат много голям резерв.
Хубавото е, че всички големи инжектори вършат работа, не е нужно да са супер бързи като при някои високооборотни японки.
От 10г. насам колите са ми били на газ и няма никакви странични ефекти.
Да, слагал съм много хубави системи, но то се отплаща многократно.
При мен гореше 1л. отгоре (~10%) газ, но аз така исках. Настроихме я по-агресивно спрямо бензина. Големите инжектори и редуктор са задължителни при компресорните ни. Това не е 1.4 атмосферен мотор от Астра, това е принудително пълнене и трябва да имат много голям резерв.
Хубавото е, че всички големи инжектори вършат работа, не е нужно да са супер бързи като при някои високооборотни японки.
#29
Публикувано 03 февруари 2011 - 17:46
Все пак имаш "малки тайни" под капака - къстъм рейка и големи инжектори.@ Радулов
не знам какво искаш да споделяме тук?!?
казах ти, карам кола с ГИ, и знам за какво иде реч, казах, че харчи 1/1 с бензина, върви също така... какво повече да споделям?!?
от както я имам не съм имал проблеми с нея, веднъж съм ходил на профилактика на филтри и т.н.
със един изпарител съм, със къстъм рейка и по голями инжектори... друго не се сещам.
ама то не е и совалка на наса, че да го мъдрим толкова много... btw, капацитета на мотора се увеличава при употребата на газ, защо? прочети по сайтовете
газта има по хубаво изгаряне, не остава толкова сажди по клапаните и т..н.
като за "алтернативно" гориво е добре, а и лично аз предпочитам да минавам 100км в София с 20лв а не с 50 тук не става въпрос за бедност или за скъперничество и т.н.
Абсолютно съм съгласен, че не трябва да се субсидира нефтохима!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Публикувано 03 февруари 2011 - 18:57
Вместо да слагаш по два еднакви поста и то и двата неверни, отвори очи, не бързай и внимателно виж за каква кола говорим а именно CLK 99г преди фейса с двигател М111.944 мощност 192к.с. и шаси номер 208.345 В посочения от теб САЙТ пише, че тази кола тежи ТОЧНО 1320кг. кой е по близо??? My linkАлфонсо, те от тука го чета, ама верно съм се объркал, както и ти впрочем http://mercedes.test...ssor163Hp.htmlИ като добавим винаги единия шофьор отиваме на 1.5... Че и малко отгоре с пълна газова бутилка, та кажи-речи съм завишил с 50 кг
Дай телефон за връзка, кажи и къде ще ти е удобно да се видим. Скорошно оздравяванемоето clk тежи точно 1.5 тона, мерено на електронен кантар и без мен (разбира се) като резервоара беше пълен на 1/2 и имаше 10-тина литра газ нямаш грижи, само ми звънни да се видим някъде ама хайде да не е тая седмица, че нещо съм настинал и гледам да не шавам много
Напълно съгласен с Трифон.От 10г. насам колите са ми били на газ и няма никакви странични ефекти. Да, слагал съм много хубави системи, но то се отплаща многократно.При мен гореше 1л. отгоре (~10%) газ, но аз така исках. Настроихме я по-агресивно спрямо бензина. Големите инжектори и редуктор са задължителни при компресорните ни. Това не е 1.4 атмосферен мотор от Астра, това е принудително пълнене и трябва да имат много голям резерв.Хубавото е, че всички големи инжектори вършат работа, не е нужно да са супер бързи като при някои високооборотни японки.
Какво точно ще рече "големи инжектори", редуктора е ясен, тои си е с предписана мощност, но наясно ли са газаджиите с тия неща
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни