Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Размисли за газов инжекционза CLK200 Kompressor


  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 01 February 2011 - 19:24

Landi е добра марка ГИ, но цената обезмисля монтирането му, BRC или Lovato ще е, може пък и някоя друга марка да избера, де да знам. :dontknow:
Хари, с каква уредба си и къде и срещу колко пари са ти я монтирали?
Хулигане, къде е сервиза на твоите приятели, които ти монтираха газовата? Дай, може и на ЛС някакви координати- телефон, адрес.
Относно динамиката- на сравнително лекото купе и двигател 192 коня едва ли ще усетя кой знае какво спъване, стига ГИ да е монтиран правилно.
Общо взето ми трябва препоръка на даден майстор-газаджия, който е монтирал ГИ на такъв двигател и е наясно какво прави.
  • 0

#17 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 02 February 2011 - 00:40

Сравнително лека кола е 1 тон, а не 1.6 като CLK-to... :)
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#18 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 02 February 2011 - 01:35

Според таблицата за енергийност на горивата тук MJ/l, при еднакъв разход на газ(LPG) и бензин, аз бих очаквал загуба от oколо 20% мощност при работа на LPG.
Нямам лични впечатления от обсъждания модел автомобил, както и нямам голям опит с LPG гориво, обаче мисля, че трябва да обърнете внимание на въпросната таблица(Energy Densities Table - Energy Media Only).
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#19 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,553 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
Garage View Garage

Posted 02 February 2011 - 15:15

а бе не знам за какво спъване ми говорите, ако иска да дойде някой да го повозя и да ми го покаже:)
аз разлика от бензин на газ при еднакво горене и на двете не виждам!
не забравяйте, че газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...
мога даже да твърдя за повишаване на динамиката с 10% от тази на бензин :)
тука си чешете клавиатурите няколко човека, които нямате газови и ми давате някакви данни, но на практика е друго ;)
не искам да се заяждам, просто карам такава кола от 3 години и знам за какво става дума..
айде със здраве


Алфонсо, тия момчета ми слагаха на цетката - http://www.caravelgas.com/

а на clk- то я слагах в горубляне
lat - 42°38'26.91"N
long - 23°24'9.48"E
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 02 February 2011 - 16:10

Кило за кило, LPG-то в течно състояние има повече енергия от бензин-а.

Лошата новина е, че в литър течно ЛПГ има по-малко енергия от литър бензин. Литър бензин е към 700-750 грама, а литър ЛПГ е към 500-550 грама.

25.3-27.7 МJ/l - LPG
34.2 MJ/l - бензин

Разходът ако е 1:1 в литри, значи колата върви по-малко. Все пак вкарваш 20-25% процента по-малко енергия.

Двигателят е машина, която преобразува топлинната енергия в механична. Нема такъв филм - да имаш по-малко инпут и повече аутпут, а двигателят да си е същия.

P.S. Тия момчета май предлагаха и ГИ-течна фаза, който дава наистина впечатляващи резултати (повече пауър), но и на впечатляваща цена. Проблем има и с нашите долнопробни горива с помпата, че там има ГНП за 10 бара, да стои течна газта.
Алф, и аз бих се насочил към БРЦ или Ловато (в този ред), че те са и основен ОЕМ доставчик на много фабрични "газеници".
  • 0

#21 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 02 February 2011 - 22:46

... газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...


Колега,
Би ли разяснил какво точно значи "по-калорична"?
В таблицата, към която съм дал линк, ясно се вижда, че литър бензин съдържа повече енергия от литър газ.
Не споря, при теб вероятно няма разлика във вървежа на двете горива и разхода, но мисля че е крайно време да изясним какви са критериите за сравнение на вървежа и как се измерва на разхода.

От това което съм виждал, двигателите, които са проектиани да работят на алтернативни горива(в случая LPG) са доста по-различни от тези за бензин.

Нямам нищо против алтернативните горива, както и модификацията на двигатели с цел "интелигентна икономия" на пари. Важното е "интелигентна", което е рядко срещано в нашата държава.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#22 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,553 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
Garage View Garage

Posted 02 February 2011 - 23:19

Тая таблица нали се сещаш къде можеш да си я завреш?!?
Аз карам кола с "ГИ" и знам как върви, тия таблици си ги гледай в нет-а, няма сми да ми ги показваш...
А и ти нали караше cdi, какво трябва да коментираш газовите... и изобщо няма ли да се спреш с това на всяко гърне похлупак?!? гледам няма тема дето да не си писал...
  • 1

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#23 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 02 February 2011 - 23:37

Сравнително лека кола е 1 тон, а не 1.6 като CLK-to... :)


Къде ги четеш тия данни не знам :dontknow: или говориш наизуст?
Mercedes-Benz CLK200 Kompressor тежи 1320-1395кг в зависимост от оборудването, по официални данни.

а бе не знам за какво спъване ми говорите, ако иска да дойде някой да го повозя и да ми го покаже:)
аз разлика от бензин на газ при еднакво горене и на двете не виждам!
не забравяйте, че газта има по хубаво изгаряне и е по калорична...
мога даже да твърдя за повишаване на динамиката с 10% от тази на бензин :)
тука си чешете клавиатурите няколко човека, които нямате газови и ми давате някакви данни, но на практика е друго ;)
не искам да се заяждам, просто карам такава кола от 3 години и знам за какво става дума..
айде със здраве


Алфонсо, тия момчета ми слагаха на цетката - http://www.caravelgas.com/

а на clk- то я слагах в горубляне
lat - 42°38'26.91"N
long - 23°24'9.48"E


Спъване няма, стига ГИ да е монтиран кадърно, знам го защото съм виждал и съм се возил в коли, които нямат никаква разлика между работата на бензин и на газ. Притеснява ме само монтажа и монтажника, дали ще попадна на достатъчно кадърен майстор.
Хулигане, от кой сервиз си по-доволен Горублянския или този в ж.к. Надежда? На С класата какъв инжекцион сложихте и за колко пари? Всъщност най-добре ще е ако имаш време, желание и възможност, да ми отделиш половин час, да ми покажеш на живо как са монтирали ГИ на колите ти и как се държат самите коли на газ. Благодаря.
  • 0

#24 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 03 February 2011 - 01:01

Тая таблица нали се сещаш къде можеш да си я завреш?!?
Аз карам кола с "ГИ" и знам как върви, тия таблици си ги гледай в нет-а, няма сми да ми ги показваш...
А и ти нали караше cdi, какво трябва да коментираш газовите... и изобщо няма ли да се спреш с това на всяко гърне похлупак?!? гледам няма тема дето да не си писал...

Ти приемаш моя коментар за заяждан, а в същност аз питам питам.
Интересите ми не се изчерпват с колата, която карам. Нещо грешно ли има в това? Дай да разделим форума на дизел, бензин и бензин/газ а?
Таблицата мога да си завра къде ли не, но това няма да помогне на никой при избор на автомобил и газова уредба. Ако не искаш да споделиш опита си, разбирам...
Има теми по които не съм писал. По тях и ти не пишеш.

П.С.
Ей сега сетих:
Типично за български форум: Питаш нещо, а започват да ти обясняват колко си прост...

Edited by mradulov, 03 February 2011 - 01:25 .

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#25 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 03 February 2011 - 07:51

Алфонсо, те от тука го чета, ама верно съм се объркал, както и ти впрочем ;)

http://mercedes.test...essor163Hp.html

И като добавим винаги единия шофьор отиваме на 1.5... :) Че и малко отгоре с пълна газова бутилка, та кажи-речи съм завишил с 50 кг :D
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#26 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 03 February 2011 - 08:49

Моят ГИ е AG италиянски с италиянски компютър, монтирах го в кв.Враждебна точно зад старата газстанция. Цената му беше 1450лв. но не забравяй ,че аз съм с шестак ,на теб би трябвало да ти вземат по-малко и монтьора имаше същия мерцедес като моя.
Но пак ти казвам ,немога да кажа ,че е перфектно (в смисъл като е студено на вън и съм сипал кофти газ - неможе да качи оборотите над 4500)
Имам много добър приятел ,който дълги години е бил газаджия и беше там като го настройвахме и гледа и монтажа и каза ,че била перфектна и монтаж ,и настройка всичко. Но с блуфорс-а няма яд върви като на бензин.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#27 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,553 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
Garage View Garage

Posted 03 February 2011 - 14:29

Къде ги четеш тия данни не знам :dontknow: или говориш наизуст?
Mercedes-Benz CLK200 Kompressor тежи 1320-1395кг в зависимост от оборудването, по официални данни.


моето clk тежи точно 1.5 тона, мерено на електронен кантар и без мен (разбира се)
като резервоара беше пълен на 1/2 и имаше 10-тина литра газ


Спъване няма, стига ГИ да е монтиран кадърно, знам го защото съм виждал и съм се возил в коли, които нямат никаква разлика между работата на бензин и на газ. Притеснява ме само монтажа и монтажника, дали ще попадна на достатъчно кадърен майстор.
Хулигане, от кой сервиз си по-доволен Горублянския или този в ж.к. Надежда? На С класата какъв инжекцион сложихте и за колко пари? Всъщност най-добре ще е ако имаш време, желание и възможност, да ми отделиш половин час, да ми покажеш на живо как са монтирали ГИ на колите ти и как се държат самите коли на газ. Благодаря.


нямаш грижи, само ми звънни да се видим някъде ;)
ама хайде да не е тая седмица, че нещо съм настинал и гледам да не шавам много :(


@ Радулов
не знам какво искаш да споделяме тук?!?
казах ти, карам кола с ГИ, и знам за какво иде реч, казах, че харчи 1/1 с бензина, върви също така... какво повече да споделям?!?
от както я имам не съм имал проблеми с нея, веднъж съм ходил на профилактика на филтри и т.н.
със един изпарител съм, със къстъм рейка и по голями инжектори... друго не се сещам.
ама то не е и совалка на наса, че да го мъдрим толкова много... btw, капацитета на мотора се увеличава при употребата на газ, защо? прочети по сайтовете ;)
газта има по хубаво изгаряне, не остава толкова сажди по клапаните и т..н.
като за "алтернативно" гориво е добре, а и лично аз предпочитам да минавам 100км в София с 20лв а не с 50 :) тук не става въпрос за бедност или за скъперничество и т.н.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#28 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 03 February 2011 - 15:10

Напълно съгласен с Трифон.
От 10г. насам колите са ми били на газ и няма никакви странични ефекти.
Да, слагал съм много хубави системи, но то се отплаща многократно.
При мен гореше 1л. отгоре (~10%) газ, но аз така исках. Настроихме я по-агресивно спрямо бензина. Големите инжектори и редуктор са задължителни при компресорните ни. Това не е 1.4 атмосферен мотор от Астра, това е принудително пълнене и трябва да имат много голям резерв.
Хубавото е, че всички големи инжектори вършат работа, не е нужно да са супер бързи като при някои високооборотни японки.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#29 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 03 February 2011 - 17:46

@ Радулов
не знам какво искаш да споделяме тук?!?
казах ти, карам кола с ГИ, и знам за какво иде реч, казах, че харчи 1/1 с бензина, върви също така... какво повече да споделям?!?
от както я имам не съм имал проблеми с нея, веднъж съм ходил на профилактика на филтри и т.н.
със един изпарител съм, със къстъм рейка и по голями инжектори... друго не се сещам.
ама то не е и совалка на наса, че да го мъдрим толкова много... btw, капацитета на мотора се увеличава при употребата на газ, защо? прочети по сайтовете ;)
газта има по хубаво изгаряне, не остава толкова сажди по клапаните и т..н.
като за "алтернативно" гориво е добре, а и лично аз предпочитам да минавам 100км в София с 20лв а не с 50 :) тук не става въпрос за бедност или за скъперничество и т.н.

Все пак имаш "малки тайни" под капака - къстъм рейка и големи инжектори.
Абсолютно съм съгласен, че не трябва да се субсидира нефтохима!
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#30 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 03 February 2011 - 18:57

Алфонсо, те от тука го чета, ама верно съм се объркал, както и ти впрочем ;)http://mercedes.test...ssor163Hp.htmlИ като добавим винаги единия шофьор отиваме на 1.5... :) Че и малко отгоре с пълна газова бутилка, та кажи-речи съм завишил с 50 кг :D

Вместо да слагаш по два еднакви поста и то и двата неверни, отвори очи, не бързай и внимателно виж за каква кола говорим а именно CLK 99г преди фейса с двигател М111.944 мощност 192к.с. и шаси номер 208.345 В посочения от теб САЙТ пише, че тази кола тежи ТОЧНО 1320кг. кой е по близо??? My link


моето clk тежи точно 1.5 тона, мерено на електронен кантар и без мен (разбира се) като резервоара беше пълен на 1/2 и имаше 10-тина литра газ нямаш грижи, само ми звънни да се видим някъде ;) ама хайде да не е тая седмица, че нещо съм настинал и гледам да не шавам много :(

Дай телефон за връзка, кажи и къде ще ти е удобно да се видим. Скорошно оздравяване :)

Напълно съгласен с Трифон.От 10г. насам колите са ми били на газ и няма никакви странични ефекти. Да, слагал съм много хубави системи, но то се отплаща многократно.При мен гореше 1л. отгоре (~10%) газ, но аз така исках. Настроихме я по-агресивно спрямо бензина. Големите инжектори и редуктор са задължителни при компресорните ни. Това не е 1.4 атмосферен мотор от Астра, това е принудително пълнене и трябва да имат много голям резерв.Хубавото е, че всички големи инжектори вършат работа, не е нужно да са супер бързи като при някои високооборотни японки.


Какво точно ще рече "големи инжектори", редуктора е ясен, тои си е с предписана мощност, но наясно ли са газаджиите с тия неща :dontknow:
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users