 
	
Покупка на w202 c200kompressorнадежден ли е..
		 Започната от nov75, 19 яну 2011 - 22:17:05 
	
	
	
	
		53 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#46
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2011 - 21:42
					бихте ли ми казали, как да проверя дали имам на моя C200 Kompresor, 1997г. разни такива ASR, ESP и др. подобни за контрол на колата на пътя. Знам само, че имам ABS и нямам блокаж на диференциала, понеже въртяхме едната задна гума, а другата не се въртеше в същата посока. Като дам на контакт, светват лампите, но нямам лампа за ASR, ESP и т.н., а всички изгорели лампички по таблото съм сменил.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#47
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 22 февруари 2011 - 23:58
					В завойте само с газ влизам , след това зависи от завоя дали ще отнема или ще смачкам педала до долу.Но всичко зависи от завоя.
На връщане от Ловече , след тавабела Плевен има завой с ограничение 60 е там винаги влизам със скорост около 120-130 км , цаката е да знаеш как да влезеш , как да процедираш с волана с педалите и така , няма какво да ви обяснявам вие ги знаете тези работи Елементарни закони на физиката
Елементарни закони на физиката  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					На връщане от Ловече , след тавабела Плевен има завой с ограничение 60 е там винаги влизам със скорост около 120-130 км , цаката е да знаеш как да влезеш , как да процедираш с волана с педалите и така , няма какво да ви обяснявам вие ги знаете тези работи
 Елементарни закони на физиката
Елементарни закони на физиката  
					
					 
  
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
			
				
					
						
					
					#48
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 23 февруари 2011 - 23:03
Имаш ли термометър за външната температура на таблото?В завойте само с газ влизам , след това зависи от завоя дали ще отнема или ще смачкам педала до долу.Но всичко зависи от завоя.
На връщане от Ловече , след тавабела Плевен има завой с ограничение 60 е там винаги влизам със скорост около 120-130 км , цаката е да знаеш как да влезеш , как да процедираш с волана с педалите и така , няма какво да ви обяснявам вие ги знаете тези работиЕлементарни закони на физиката
	
	Mercedes-Benz - Unlike any other!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#49
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 23 февруари 2011 - 23:18
					Щот, ако нямаш... аз лично зимата не бих влизал навсякъде с газ в завоите 
Или просто имаш недостиг на коне 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
Или просто имаш недостиг на коне
 
					
					
			
				
					
						
					
					#50
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 24 февруари 2011 - 00:52
Много важен прибор, а? Показва колко коне имаш...Щот, ако нямаш... аз лично зимата не бих влизал навсякъде с газ в завоите
Или просто имаш недостиг на коне
 
					
					
	
	Mercedes-Benz - Unlike any other!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#51
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 24 февруари 2011 - 01:24
					Не говоря за зимата , зимата гледам да съм толкова внимателен , че няма на къде.
С начина на шофиране на всеки колега , може да се изведът погрепни изводи от други , който не хареват начина му и да станат дразги
Имам термометър за външна температура Много рядко си позволявам да карам над нормите .
 Много рядко си позволявам да карам над нормите .  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					С начина на шофиране на всеки колега , може да се изведът погрепни изводи от други , който не хареват начина му и да станат дразги

Имам термометър за външна температура
 Много рядко си позволявам да карам над нормите .
 Много рядко си позволявам да карам над нормите .  
  
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
			
				
					
						
					
					#52
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 02 април 2011 - 12:50
					ASR си е хубава система когато караш ко хлъзгав и мокър път.
Забатачиш ли се някъде кал,пясък или дъбок сняг по добре без нея.
И още нещо съм забелязъл на коли с твърдо окачване както на един
приятел CLK-то при скорост 200 при преминаване през неравности
задницата сякъш се измества с 20см в страни "ужас".
Тва момче колко сервизи обиколи да открие проблема,
искаха спортното окачване да му сменят кво не беше ама и
лампата не светваше?
Чак когато се качих на един спринтер камионче празен
го правеше същото пълен не, се светнах че е тоя ASR.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Забатачиш ли се някъде кал,пясък или дъбок сняг по добре без нея.
И още нещо съм забелязъл на коли с твърдо окачване както на един
приятел CLK-то при скорост 200 при преминаване през неравности
задницата сякъш се измества с 20см в страни "ужас".
Тва момче колко сервизи обиколи да открие проблема,
искаха спортното окачване да му сменят кво не беше ама и
лампата не светваше?
Чак когато се качих на един спринтер камионче празен
го правеше същото пълен не, се светнах че е тоя ASR.
			
				
					
						
					
					#53
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 17 май 2011 - 22:32
бихте ли ми казали, как да проверя дали имам на моя C200 Kompresor, 1997г. разни такива ASR, ESP и др. подобни за контрол на колата на пътя. Знам само, че имам ABS и нямам блокаж на диференциала, понеже въртяхме едната задна гума, а другата не се въртеше в същата посока. Като дам на контакт, светват лампите, но нямам лампа за ASR, ESP и т.н., а всички изгорели лампички по таблото съм сменил.
И аз бих се радвал, ако някой даде отговор на този въпрос!
			
				
					
						
					
					#54
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 18 май 2011 - 09:14
Това е несериозно. С ESP съм и досега не ми се е намесвало в колата при такива скорости. Твоя приятел или кара с гуми за мъгла, или нещо наистина не е наред на колата. При 200 е като залепена за пътя и кормилото е адски трудно за въртене. За да поднася задницата, наистина задните гуми не трябва да стават за нищо.И още нещо съм забелязъл на коли с твърдо окачване както на един приятел CLK-то при скорост 200 при преминаване през неравности задницата сякъш се измества с 20см в страни "ужас".
Тва момче колко сервизи обиколи да открие проблема, искаха спортното окачване да му сменят кво не беше ама и лампата не светваше?
Чак когато се качих на един спринтер камионче празен го правеше същото пълен не, се светнах че е тоя ASR.
Относно термометъра и даването на газ в завоите... полезно е да знаеш дали има шанс да е заледено или не. Под -1, -2 градуса, не бих си позволил да хлъзгам умишлено завои в планински местности.
Ако никога нищо не си виждал да мига по средата на таблото (оранжев триъгълник), не си я усетил сама да си натиска спирачките при поднасяне (не можеш да сбъркаш звука и усещането), то значи НЯМАШ.И аз бих се радвал, ако някой даде отговор на този въпрос!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				








