Покупка на w202 c200kompressorнадежден ли е..
Започната от nov75, 19 яну 2011 - 22:17:05
53 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 януари 2011 - 22:17
Здравеите на всички колеги! новобранец сам вьв форума,вьпреки,че карам мерцедеси от 13г.В момента имам 202 ц230 автоматик 97г.Доволен сам но ще го продавам.Насочил сам се кьм ц200 компресор.Искам вашите мнения по вапроса-заслужава ли си тази смяна?По-добьр ли е ц200к като двигател,оборудване,издьржливост и поддрьжка от ц230? Чакам вашите компетентни отговори. Благодаря предварително
#2
Публикувано 20 януари 2011 - 17:00
Моето ЛИЧНО мнение е, че малък мотор, еле с принудително пълнене, няма как да е по-издържлив от големия му еквивалент със същата мощност. Демек, ако си намериш 2.8 бензин най-добре. Като коне е същото.
Сега, моят мотор е М111.944. Имам колата от началото на август и доста я сръчквам. Пъргава е, не харчи кой знае колко. Лятото при нормално каране и в никакво задрсътване съм постигал и разход 12.5, но това е било много рядко. Варира м/у 13 и 14, а сега стига и до 15. Вижда ми се издържлив мотор, а и не малко пъти съм чувал, че точно 944 е най-здравият. За абслужване никак не е скъп. Нямам наблюдение как е с автоматични скорости, моят е с ръчни. Прави ми впечатление, че на колите с ръчни скорости и мощни двигатели доста бързичко им се износват синхронизаторите. Това е важно и трябва да му обърнеш внимание. Слаби места още не съм открил, освен може би байпасът за въздуха, който ми бърка в здравенцето. Другите колеги, които имат такава кола по-отдавна ще ме допълнят. За сега не се сещам за друго. А, и да, разликата в конете м/у 2.3 и 200 компресор е осезаемо голяма. Ако ще я сменяш, заради мощност, то определено има смисъл. Ако си спокоен водач и не те брига толкова това, не виждам никакъв смисъл.
Сега, моят мотор е М111.944. Имам колата от началото на август и доста я сръчквам. Пъргава е, не харчи кой знае колко. Лятото при нормално каране и в никакво задрсътване съм постигал и разход 12.5, но това е било много рядко. Варира м/у 13 и 14, а сега стига и до 15. Вижда ми се издържлив мотор, а и не малко пъти съм чувал, че точно 944 е най-здравият. За абслужване никак не е скъп. Нямам наблюдение как е с автоматични скорости, моят е с ръчни. Прави ми впечатление, че на колите с ръчни скорости и мощни двигатели доста бързичко им се износват синхронизаторите. Това е важно и трябва да му обърнеш внимание. Слаби места още не съм открил, освен може би байпасът за въздуха, който ми бърка в здравенцето. Другите колеги, които имат такава кола по-отдавна ще ме допълнят. За сега не се сещам за друго. А, и да, разликата в конете м/у 2.3 и 200 компресор е осезаемо голяма. Ако ще я сменяш, заради мощност, то определено има смисъл. Ако си спокоен водач и не те брига толкова това, не виждам никакъв смисъл.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#3
Публикувано 20 януари 2011 - 17:12
Двигателят на практика е същият.
#4
Публикувано 23 януари 2011 - 16:32
Благодаря за отговора колега. Моят c230 150ps харчи 10-11 на 100. Ти казващ че твоят c200k 192ps ти гьлта 13-14 бензин. Имаш ли представа колко ще ти харчи ако е на газ или метан? Чул съм че c200k харчи 10-11 газ. Възможно ли е сроред теб?Моето ЛИЧНО мнение е, че малък мотор, еле с принудително пълнене, няма как да е по-издържлив от големия му еквивалент със същата мощност. Демек, ако си намериш 2.8 бензин най-добре. Като коне е същото.
Сега, моят мотор е М111.944. Имам колата от началото на август и доста я сръчквам. Пъргава е, не харчи кой знае колко. Лятото при нормално каране и в никакво задрсътване съм постигал и разход 12.5, но това е било много рядко. Варира м/у 13 и 14, а сега стига и до 15. Вижда ми се издържлив мотор, а и не малко пъти съм чувал, че точно 944 е най-здравият. За абслужване никак не е скъп. Нямам наблюдение как е с автоматични скорости, моят е с ръчни. Прави ми впечатление, че на колите с ръчни скорости и мощни двигатели доста бързичко им се износват синхронизаторите. Това е важно и трябва да му обърнеш внимание. Слаби места още не съм открил, освен може би байпасът за въздуха, който ми бърка в здравенцето. Другите колеги, които имат такава кола по-отдавна ще ме допълнят. За сега не се сещам за друго. А, и да, разликата в конете м/у 2.3 и 200 компресор е осезаемо голяма. Ако ще я сменяш, заради мощност, то определено има смисъл. Ако си спокоен водач и не те брига толкова това, не виждам никакъв смисъл.
#5
Публикувано 23 януари 2011 - 18:13
Първо не ти вярвам, че твойта харчи 10-11, особено автоматик. Да не кажа, че и бас ще хвана на един резервоар . Второ на газ няма да докараш разход от 11 ако ще да си най-умерения и спокоен водач в София. Може би 16 пак ще те радва, но по-малко...не се изсилвай...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#6
Публикувано 23 януари 2011 - 21:30
Имам W202 Ц200К, макар и да не съм фен на газта, моята я купих с ГИ - така си беше от Италия, карал съм и на газ.....смесен разход при нормално каране до 120/130 дава разход 10/11газ.....само градско не съм я засичал, ако я галиш може и под 10 да падне...поне при мен е такаБлагодаря за отговора колега. Моят c230 150ps харчи 10-11 на 100. Ти казващ че твоят c200k 192ps ти гьлта 13-14 бензин. Имаш ли представа колко ще ти харчи ако е на газ или метан? Чул съм че c200k харчи 10-11 газ. Възможно ли е сроред теб?
#7
Публикувано 25 януари 2011 - 20:31
А имаш ли ли представа дали твоят ГИ е монтиран заводско в Мерцедеса ти или е поставен после допьлнително? Каква марка е-пише ли нещо на него? И още един вапрос-имаш ли ASR и помага ли ти при зимни условия,защото аз нямам и понякога ми е доста трудноИмам W202 Ц200К, макар и да не съм фен на газта, моята я купих с ГИ - така си беше от Италия, карал съм и на газ.....смесен разход при нормално каране до 120/130 дава разход 10/11газ.....само градско не съм я засичал, ако я галиш може и под 10 да падне...поне при мен е така
#8
Публикувано 25 януари 2011 - 20:56
Едва ли е монтиран в "Мерцедес" - съмнявам се /поне аз не знам да има такъв прецедент/,..... естествено че допълнително е поставян......но италианците са го направили доста кадърно /поне така ми казаха газаджиите/.А имаш ли ли представа дали твоят ГИ е монтиран заводско в Мерцедеса ти или е поставен после допьлнително? Каква марка е-пише ли нещо на него? И още един вапрос-имаш ли ASR и помага ли ти при зимни условия,защото аз нямам и понякога ми е доста трудно
Марката на ГИ е "Таратарини" - всички части...дори и филтрите са на Тартарини /даже днес ги смених и двата/ - не е сбирщайн, като повечето ГИ, монтирани при нас.
Нямам ASR , но не е болка за умиране. Е ..... по лесно е когато го има, но и така е ОК.... ако си разумен водач и имаш читави /нови/ зимни гуми .
#9
Публикувано 25 януари 2011 - 22:33
Благодаря на всички колеги за отговорите!Ако има някои с ASR на c200k нека сподели все пак мнението си за тази системаЕдва ли е монтиран в "Мерцедес" - съмнявам се /поне аз не знам да има такъв прецедент/,..... естествено че допълнително е поставян......но италианците са го направили доста кадърно /поне така ми казаха газаджиите/.
Марката на ГИ е "Таратарини" - всички части...дори и филтрите са на Тартарини /даже днес ги смених и двата/ - не е сбирщайн, като повечето ГИ, монтирани при нас.
Нямам ASR , но не е болка за умиране. Е ..... по лесно е когато го има, но и така е ОК.... ако си разумен водач и имаш читави /нови/ зимни гуми .
#10
Публикувано 25 януари 2011 - 23:16
Разхода е прекалено висок а вървенето не е кой знае какво. Аз бих се ориентирал към някое CDI вместо да се занимаваш с газ и всякакви такива глупости. А и двигател с принодително пълнене и на газ не е много оферта , ако нещо се обърка при по бедна смес стават чудеса с двигателя
#11
Публикувано 25 януари 2011 - 23:27
Не го плаши толкова ...... какви чудеса ще станат - най много при по бедна горивна смес /зависи от качеството на газта/ да превключи на бензин. То..... по същата логика, ако издумка някоя дюза на това CDI /от хубавите ни горива/..... пак ще стават чудеса.Разхода е прекалено висок а вървенето не е кой знае какво. Аз бих се ориентирал към някое CDI вместо да се занимаваш с газ и всякакви такива глупости. А и двигател с принодително пълнене и на газ не е много оферта , ако нещо се обърка при по бедна смес стават чудеса с двигателя
#12
Публикувано 25 януари 2011 - 23:30
Това с горивата е отживелица и легенди
#13
Публикувано 26 януари 2011 - 00:00
Колеги и аз имам Ц 200 компресор и още не съм и сменил горивния филтър ( щото в Ивайджет казаха няква сума към 200лв) ама си ми гори доволно . Извънградско София-Исперих ми дава около 7,5/100 при скорост средно 120км/ч. Градско ( за София става въпрос) е около 11-13/100, което мисля, че е напълно нормално, пък и поне аз не знам за бензинова кола,която да даде под 8-9/100 на задръстванията в София.
Иначе колата е 96 набор 180к.с. с механична ск. кутия. Двигателя осигурява перфектна динамика.Много съм доволен и вече трудно бих си купил кола с атмосферен двг.
Иначе колата е 96 набор 180к.с. с механична ск. кутия. Двигателя осигурява перфектна динамика.Много съм доволен и вече трудно бих си купил кола с атмосферен двг.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#14
Публикувано 26 януари 2011 - 00:14
До Исперих, ако успееш да стигнеш със средна скорост 120км/ч, с твоята кола и при разход 7.5/100 бензин, ти подарявам CLK-то.
Мислете малко като ги пишете такива...
От София до Бургас = 400км. точно.
Успях да стигна до Бургас за малко над 3ч. и 30 мин.
По борд комп натам бях 118км/ч средна скорост. Което е напълно вярно ползвайки формулата S=V.T
250км от пътя са магистрала, където карам с минимум 130 и доста време със 170-180.
По нормалния път карах със 110-120 и нагоре, настъпвах колкото мога.
Не ми прави чест, но се налагаше да стигна навреме.
В тази посока бях около 10/100 с това идиотско каране. Познавам всеки метър от пътя. Изключително трудно е да паднеш под 3ч. до Бургас.
Та знаейки какви са пътищата в северна България, да направиш средна скорост 120 от София до Исперих граничи с фантастика.
Мислете малко като ги пишете такива...
От София до Бургас = 400км. точно.
Успях да стигна до Бургас за малко над 3ч. и 30 мин.
По борд комп натам бях 118км/ч средна скорост. Което е напълно вярно ползвайки формулата S=V.T
250км от пътя са магистрала, където карам с минимум 130 и доста време със 170-180.
По нормалния път карах със 110-120 и нагоре, настъпвах колкото мога.
Не ми прави чест, но се налагаше да стигна навреме.
В тази посока бях около 10/100 с това идиотско каране. Познавам всеки метър от пътя. Изключително трудно е да паднеш под 3ч. до Бургас.
Та знаейки какви са пътищата в северна България, да направиш средна скорост 120 от София до Исперих граничи с фантастика.
#15
Публикувано 26 януари 2011 - 10:14
Подкрепям литофф напълно!Който има борд компютър трябва да си знае.Само за пример-за да стигна от Варна до София за около 4ч30мин.,средната скорост която показва е 97-100км/ч.Последните две години само един път нямаше никакво движение и успях да стигна за 4часа,тогава бордкомпа ми показа 114км/ч.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни