Покупка на w202 c200kompressorнадежден ли е..
Започната от nov75, 19 яну 2011 - 22:17:05
53 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 януари 2011 - 12:03
Споко - хората имат навика да наричат "средно" скоростта, с която са се движили през повечето време, а не средно аритметичната скорост - разстояние към време.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Публикувано 26 януари 2011 - 12:31
Kолега пътя до Велико Tърново си е добре. От там до Исперих има какво да се желае но пак се кара с около 100 - 120. А като казвам със скорост средно 120км/ч имам впредвид максимум 140км/ч на магистралата, скорост между 100 и 120 на междуградските пътища в селата и градовете в ограниченията, т.е. искам не е средно аритметична скорост, а скорост която горе долу се опитвам да поддържам.До Исперих, ако успееш да стигнеш със средна скорост 120км/ч, с твоята кола и при разход 7.5/100 бензин, ти подарявам CLK-то.
Мислете малко като ги пишете такива...
От София до Бургас = 400км. точно.
Успях да стигна до Бургас за малко над 3ч. и 30 мин.
По борд комп натам бях 118км/ч средна скорост. Което е напълно вярно ползвайки формулата S=V.T
250км от пътя са магистрала, където карам с минимум 130 и доста време със 170-180.
По нормалния път карах със 110-120 и нагоре, настъпвах колкото мога.
Не ми прави чест, но се налагаше да стигна навреме.
В тази посока бях около 10/100 с това идиотско каране. Познавам всеки метър от пътя. Изключително трудно е да паднеш под 3ч. до Бургас.
Та знаейки какви са пътищата в северна България, да направиш средна скорост 120 от София до Исперих граничи с фантастика.
За разхода не виждам каква изгода бих имал от това да излъжа или подведа някого. При такова каране с бензин Carerra 100 от OMV ми дава точно такъв разход 7.5 - 7.7/100. Имаше един случай, в който и аз много бързах ( на магистрала - 160; през русе после разград - 100 до 140) и тогава колата наистина си даде разход около 10 - 11. Но понеже не съм фен на високите скорости и много рядко се случва да карам така за това и пиша по горния разход.
А иначе с радост бих те разходил до моя край - да изчислим разхода. Хем има какво да се види ( Свещарската тракийска гробница - селото, в което всъщност съм и израстнал) и хем ще се запознаем, защото с голям интерес следя темите ти и съм сигурен, че има какво да науча от теб
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#18
Публикувано 26 януари 2011 - 12:39
Брат и аз не целя да се заяждам. Просто от много време ми е чудно как хората поддържат средни скорости от 120 на 2лентов път
Ясно, че гори около 7.5-8.5 при нормално каране
И с голяма радост ще пием по една бира да се запознаем, при първа възможност.
Ясно, че гори около 7.5-8.5 при нормално каране
И с голяма радост ще пием по една бира да се запознаем, при първа възможност.
#19
Публикувано 26 януари 2011 - 21:22
Здравеите на всички колеги! Може ли някои да каже ако С класа има бутон за ASR но на таблото няма жьлт триьгьлник значи ли това,че няма ASR? Преди време карах 190D 2.5 която имаше триьгьлника на таблото.Всеки пьт при поднасяне на сухо тои святкаше.Но в сьщото време зимата при буксуване не се усещаше намесата на никакав блокаж.Интересувам се от този ASR толкова защото си обичам марката Mercedes но ми омрьзна зимата да се чудя дали ще изкача този бряг или не........и да слагам по 2 чувала в багажника.Много е гадно-поне за мен е така!Дори ис нови гуми пак е относително.Помага ли този ASR наистина? Даите светлина по този вапрос
#20
Публикувано 26 януари 2011 - 21:47
А възможно ли е да е изгоряла крушката зад триъгълника?
Пробвай, изключи го тествай на няколко бързи завоя.
После мини по същите при същото каране и кажи дали има разлика
Пробвай, изключи го тествай на няколко бързи завоя.
После мини по същите при същото каране и кажи дали има разлика
#21
Публикувано 01 февруари 2011 - 21:09
Хм... интересно аз съм с 201 1.8 без блокаж но не мога да кажа че слагам чували в багажника. Карам го предимно сам. Първата зима карах с Мишелин и ме бутаха по 3 пъти на ден. Сложих Гудиър ултрагрип 7 и вече две години нямам никакви грижи. Втора ръка са, дори лятото ги карах понеже мислех да обувам с нови тази зима, ама криза... Да може да пребуксува но и с 4мм грайфер си копаят хубаво.Здравеите на всички колеги! Може ли някои да каже ако С класа има бутон за ASR но на таблото няма жьлт триьгьлник значи ли това,че няма ASR? Преди време карах 190D 2.5 която имаше триьгьлника на таблото.Всеки пьт при поднасяне на сухо тои святкаше.Но в сьщото време зимата при буксуване не се усещаше намесата на никакав блокаж.Интересувам се от този ASR толкова защото си обичам марката Mercedes но ми омрьзна зимата да се чудя дали ще изкача този бряг или не........и да слагам по 2 чувала в багажника.Много е гадно-поне за мен е така!Дори ис нови гуми пак е относително.Помага ли този ASR наистина? Даите светлина по този вапрос
Някой търговци махат или крушката или бушон при проблем с тракшъна, а защо не и таблото да е сменено с такова без лампа...
#22
Публикувано 01 февруари 2011 - 23:54
Важно е да си с хубави гуми и да боравиш отговорно с педала на газта.
Зимата трябва да се изнизваш леко-леко на пръсти, нали знаеш как се върви по хлъзгав лед като се разхождаш .
Ако си карал предимно с предно, ще ти трябва време да свикнеш. Гледам, колегите с предно масово пилят нервно по леда, къде нарочно, къде без да се усетят.
От ASR-a има смисъл, да. Той спира боксуващото колело, ефективно прехвърляйки тяга на другото, нещо като шпер го играе. Ако реши че даваш твърде много газ, ти отнема и от газта.
Не е зле някой, с ASR на този модел кола, да каже какво трябва да има на таблото и копчето за какво служи
Зимата трябва да се изнизваш леко-леко на пръсти, нали знаеш как се върви по хлъзгав лед като се разхождаш .
Ако си карал предимно с предно, ще ти трябва време да свикнеш. Гледам, колегите с предно масово пилят нервно по леда, къде нарочно, къде без да се усетят.
От ASR-a има смисъл, да. Той спира боксуващото колело, ефективно прехвърляйки тяга на другото, нещо като шпер го играе. Ако реши че даваш твърде много газ, ти отнема и от газта.
Не е зле някой, с ASR на този модел кола, да каже какво трябва да има на таблото и копчето за какво служи
#23
Публикувано 02 февруари 2011 - 00:47
До Исперих, ако успееш да стигнеш със средна скорост 120км/ч, с твоята кола и при разход 7.5/100 бензин, ти подарявам CLK-то.
Мислете малко като ги пишете такива...
От София до Бургас = 400км. точно.
Успях да стигна до Бургас за малко над 3ч. и 30 мин.
По борд комп натам бях 118км/ч средна скорост. Което е напълно вярно ползвайки формулата S=V.T
250км от пътя са магистрала, където карам с минимум 130 и доста време със 170-180.
По нормалния път карах със 110-120 и нагоре, настъпвах колкото мога.
Не ми прави чест, но се налагаше да стигна навреме.
В тази посока бях около 10/100 с това идиотско каране. Позно авам всеки метър от пътя. Изключително трудно е да паднеш под 3ч. до Бургас.
Та знаейки какви са пътищата в северна България, да направиш средна скорост 120 от София до Исперих граничи с фантастика.
Ето моя най-добър резултат с текущата кола, следва:
Хотел Св.Димитър Приморско - София басейна Спартак: показания по борд комп + мои коментари
- средна скорост: 117км/ч - Бургас - Чирпан магистралата почти не съм падал под 200км/ч, Стара Загора - София където колкото може, на места с над 220км/ч
- среден разход 6.8л/100км - климатика не е бил включен постоянно, по-скоро от към Пловдив до София да е рабитл.
- време: 4 часа и 7 минути до Петрола на бул. Вапцаров - борд компютъра смята само когато двигателя работи. Реално имаме няколко спирания(4-5), за които ще разберете към края на поста ми.
- преход: 470 и нещо, ама не помня точната стойност.
След това всички показания се промениха и не ги помня, но:
- общо време до басейна Спартак: 4 часа и 37 минути - леко задръстване за 1.7 км - с облекчение в тогавашния ми офис.
Млакия не беше в колата, а причината да се движа по подобен начин беше хранително отравяне(и аз и жената) и сила неконтролируема диария. Сами разбирате че от бензиностанция до бензиностанция си беше предизвикателсто(да не се усерем).
Не е никак смешно!
Извод:
Средната скорост е едно измамно понятие!
П.С.
В София почти не постигам средна скорост над 13км/ч според борд компа.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#24
Публикувано 02 февруари 2011 - 10:05
1)София-Бургас 400км - 3ч 10мин. Мерцедес Вито 112цди (Нямаше никакво движение и почти нямаше коли по пътя)
Карал съм на пълна газ. След Стара Загора съм карал по една Зафира за това не ме притесняваше да ме спрат някъде. На магистралата преди Бургас Сам карал със 130 защото ми свърши горивото а чак в Бургас има бензиностанция. иначе почти не съм падал под 150. На Магистралата до Стара загора съм карал гловно 165-170 и на едно място със 180(просто не ми позволи да дигна повече) Ако не ми свършваше горивото мисля и че за 3 часа щях да се справя. Действието се развива февруари 2007.
2)София-Стара Загора -1ч 15мин.(от табелка 0км до табелка 200км на магистралата)Мерцедес 124. Почти не съм падал под 170, дори на местата без мантинела. Кам 10мин съм карал над 190 и за малко успях да вдигна 200 и малко на спускане че иначе не може Колата е адски тромава и набира много бавно, но вдигнеш ли скорост няма спиране.
Разход на гориво няма да коментирам Но не ми е дало 7 на 100 както сами се досещате.
Повечето хора ще се смеят като четат това и няма да повярват, но имайте предвид че за един човек 100км/ч са много а за друг 200 са малко.
Това което съм написал горе е лудост и осъзнавам че не трябва така. И сега не бих го направил вече. Достатъчно са ме критикували и не са ми вярвали така че моля си спестете грубите коментари. Това сам го написал за информация по въпроса със средната скорост. И всичко зависи до колата защото ако в двата случая карах CLKто цифрите щяха да са по-впечатляващи, но CLKто няма никакъв проблем да си кара с над 200
Всеки сам може да си измери средната скорост която съм постигнал.
Карал съм на пълна газ. След Стара Загора съм карал по една Зафира за това не ме притесняваше да ме спрат някъде. На магистралата преди Бургас Сам карал със 130 защото ми свърши горивото а чак в Бургас има бензиностанция. иначе почти не съм падал под 150. На Магистралата до Стара загора съм карал гловно 165-170 и на едно място със 180(просто не ми позволи да дигна повече) Ако не ми свършваше горивото мисля и че за 3 часа щях да се справя. Действието се развива февруари 2007.
2)София-Стара Загора -1ч 15мин.(от табелка 0км до табелка 200км на магистралата)Мерцедес 124. Почти не съм падал под 170, дори на местата без мантинела. Кам 10мин съм карал над 190 и за малко успях да вдигна 200 и малко на спускане че иначе не може Колата е адски тромава и набира много бавно, но вдигнеш ли скорост няма спиране.
Разход на гориво няма да коментирам Но не ми е дало 7 на 100 както сами се досещате.
Повечето хора ще се смеят като четат това и няма да повярват, но имайте предвид че за един човек 100км/ч са много а за друг 200 са малко.
Това което съм написал горе е лудост и осъзнавам че не трябва така. И сега не бих го направил вече. Достатъчно са ме критикували и не са ми вярвали така че моля си спестете грубите коментари. Това сам го написал за информация по въпроса със средната скорост. И всичко зависи до колата защото ако в двата случая карах CLKто цифрите щяха да са по-впечатляващи, но CLKто няма никакъв проблем да си кара с над 200
Всеки сам може да си измери средната скорост която съм постигнал.
#25
Публикувано 02 февруари 2011 - 10:16
Ами то много зависи и от автомобила. Някой с малка количка на 25 години, като го задминеш със 180 и вика - егаси тоя кара като бесен, ама ако другата кола е проектирана за такава скорост и шофьорът има нужните умения - какъв е проблема? Щото реакцията на другия е заради това, че той си представя да се движи с тая скорост с неговата кола!Повечето хора ще се смеят като четат това и няма да повярват, но имайте предвид че за един човек 100км/ч са много а за друг 200 са малко.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#26
Публикувано 02 февруари 2011 - 10:40
Точно това имах предвид Илия.
А за средния разход важи същото. Всеки кара по различен начин. И много хора си мислят че карат икономично защото карат с 80. Но имам един въпрос за вас- ако един човек ускорява до 80 и сменя предавките на 2000 оборота и набира плавно, същото ли е като ускорявна до 80 сменя предавките на 3000 оборота и набира по-бързо? За разхода на гориво важат много фактори. В градско като караш плавно ще даде по-малък разход от колкото да настъпваш от светофар до светофар. Зависи от къде минаваш колко чакаш на задръстване, Ако си спрял за престой дали си изключил двигателя, дали ти е включен климатика, колко ти е натоварена колата, с какве гуми и колко напомпани са, в какво техническо състояние е автомоблила, дали използваш инерцията на автомобила като се спускаш и тн. Факторите са адси много и не мога да изредя всичките. Повечето от вас ги знаят всичките.Най-много гориво се изразходва при потигляне, така че като карате в градско ускорявайте плавно а не "резвайте" Астрата до вас на правата и разхода ще ви спадне доста. Така че разхода на даден автомобил е едно разтегливо понятие. Възможен е разход от 7на100 при едни условия и 20на100 при други.
А за средния разход важи същото. Всеки кара по различен начин. И много хора си мислят че карат икономично защото карат с 80. Но имам един въпрос за вас- ако един човек ускорява до 80 и сменя предавките на 2000 оборота и набира плавно, същото ли е като ускорявна до 80 сменя предавките на 3000 оборота и набира по-бързо? За разхода на гориво важат много фактори. В градско като караш плавно ще даде по-малък разход от колкото да настъпваш от светофар до светофар. Зависи от къде минаваш колко чакаш на задръстване, Ако си спрял за престой дали си изключил двигателя, дали ти е включен климатика, колко ти е натоварена колата, с какве гуми и колко напомпани са, в какво техническо състояние е автомоблила, дали използваш инерцията на автомобила като се спускаш и тн. Факторите са адси много и не мога да изредя всичките. Повечето от вас ги знаят всичките.Най-много гориво се изразходва при потигляне, така че като карате в градско ускорявайте плавно а не "резвайте" Астрата до вас на правата и разхода ще ви спадне доста. Така че разхода на даден автомобил е едно разтегливо понятие. Възможен е разход от 7на100 при едни условия и 20на100 при други.
#27
Публикувано 02 февруари 2011 - 15:44
Леле, леле, Господ да е с вас, с тия дето возите, и с тия дето карат или се разхождат (пешеходци по селата) около вас. По-добре Осран, отклокото Умрял. Така трябва да се кара само ако от бързото пристигане зависи човешки живот. Не че и аз не поемам понякога излишни рискове, но трябва да си го напомняме постоянноза да не правим глупости.
А като знам и колко камери има сега по пътя София-Бургас, особено в частта Ст. Загора - Сливен, а и София - Варна, в частта Ябланица - Велико Търново, сигурно сте и доста фотогенични.
Айде на магистралата разбирам да настъпваш, макар че и там има участьци дето една локвичка да има и може да изправиш завоя с над 140, но по двупосочен път да се кара така... В големия потоп на 25 юли през нощта съм карал със 70-80 между Пловдив и Вакарел, че тогава се изляха 150л./м2 и всичко беше наводнено.
И да ви се "похваля" - София - Равда 400км ги взимах за 5-6 часа, щото карах спокойно и с трафика, спирах да пикая като ми се допикае, гледах да карам икономично и безопасно, а и най-вече, наложи ми се да го пътувам 5-6 седмици поред в двете посоки, всеки уикенд. И същото и по-миналото лято. И осъзнах, че като карам спокойно пристигам много по-спокоен и по-малко изморен от пътя.
В България обаче, всеки засича за колко е взел от еди-къде си до еди-къде си, щото е всеки е голЕм пилот и карач-разбирач, а който не може да вземе София - Бургас за по-малко от 3 часа е мухльо инищо не разбира.
Между юли и август, пътя за морето е пълен с такива кретени, които те изпреварват рисково, за да ти набият после рязко спирачките пред теб...Евтин ви е бензина и нафтата, явно. Трябва да стане 5 лева литъра - изпреварване-левче, изпреварване-левче.
А като знам и колко камери има сега по пътя София-Бургас, особено в частта Ст. Загора - Сливен, а и София - Варна, в частта Ябланица - Велико Търново, сигурно сте и доста фотогенични.
Айде на магистралата разбирам да настъпваш, макар че и там има участьци дето една локвичка да има и може да изправиш завоя с над 140, но по двупосочен път да се кара така... В големия потоп на 25 юли през нощта съм карал със 70-80 между Пловдив и Вакарел, че тогава се изляха 150л./м2 и всичко беше наводнено.
И да ви се "похваля" - София - Равда 400км ги взимах за 5-6 часа, щото карах спокойно и с трафика, спирах да пикая като ми се допикае, гледах да карам икономично и безопасно, а и най-вече, наложи ми се да го пътувам 5-6 седмици поред в двете посоки, всеки уикенд. И същото и по-миналото лято. И осъзнах, че като карам спокойно пристигам много по-спокоен и по-малко изморен от пътя.
В България обаче, всеки засича за колко е взел от еди-къде си до еди-къде си, щото е всеки е голЕм пилот и карач-разбирач, а който не може да вземе София - Бургас за по-малко от 3 часа е мухльо инищо не разбира.
Между юли и август, пътя за морето е пълен с такива кретени, които те изпреварват рисково, за да ти набият после рязко спирачките пред теб...Евтин ви е бензина и нафтата, явно. Трябва да стане 5 лева литъра - изпреварване-левче, изпреварване-левче.
#28
Публикувано 02 февруари 2011 - 20:24
Прав си и съм съгласен с теб! Осъзнах че няма смисъл от бързане и сега гледам да карам според правилата. Всеки млад от начало има съчми в главата. Важното е да се усетиш на време. Аз успях!
#29
Публикувано 02 февруари 2011 - 22:11
По-добре Осран, отклокото Умрял. Така трябва да се кара само ако от бързото пристигане зависи човешки живот. Не че и аз не поемам понякога излишни рискове, но трябва да си го напомняме постоянноза да не правим глупости.
...
И да ви се "похваля" - София - Равда 400км ги взимах за 5-6 часа, щото карах спокойно и с трафика, спирах да пикая като ми се допикае, гледах да карам икономично и безопасно, а и най-вече, наложи ми се да го пътувам 5-6 седмици поред в двете посоки, всеки уикенд. И същото и по-миналото лято. И осъзнах, че като карам спокойно пристигам много по-спокоен и по-малко изморен от пътя.
В България обаче, всеки засича за колко е взел от еди-къде си до еди-къде си, щото е всеки е голЕм пилот и карач-разбирач, а който не може да вземе София - Бургас за по-малко от 3 часа е мухльо инищо не разбира.
Между юли и август, пътя за морето е пълен с такива кретени, които те изпреварват рисково, за да ти набият после рязко спирачките пред теб...Евтин ви е бензина и нафтата, явно. Трябва да стане 5 лева литъра - изпреварване-левче, изпреварване-левче.
Ааа тук не съм съгласен с теб! Усран не е хубаво, не че умрял е хубаво. Бързото каране не винаги е неразумно. Освен това с 200 се кара само на магистралата, а и не карам кошник на незнайни километри с гуми набор на баба ти и накладки от 15 лева. Сметам да си поддържам колата в прекрасно здраве и техническо състояние. Подобни пътувания нито са ми по душата, нито се случват често. Зора си е зор. Не съм от най-уставните шофьори по-отношение на скоростта, ама и дивотии не правя.
Горивото и 6 лева да стане пак ще има идиоти, вероятно само идиоти ще има по пътищата, само че нема да ти пука щото и аз и ти нема да сме на пътя при такава цена.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Публикувано 03 февруари 2011 - 01:00
ASR е доста полезна и приятна система, на сегашната ми кола я имам и не съм имал проблеми с сцеплението досега. Зимните ми гуми са Континентал Уинтър Контакт, обаче са с грайфер около 5,5мм не са първа младост. Въпреки това автомобилът се справя отлично със зимните условия.
На очиларката нямах ASR имаше само ETS, но с чисто нови зимни гуми и там нямах ядове зимата.
В заключение- АSR е хубаво да имаш, но и да го няма не е болка за умиране. По-важно е да са ти хубави гумите и да си разумен зад волана
На очиларката нямах ASR имаше само ETS, но с чисто нови зимни гуми и там нямах ядове зимата.
В заключение- АSR е хубаво да имаш, но и да го няма не е болка за умиране. По-важно е да са ти хубави гумите и да си разумен зад волана
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни