Покупка на w202 c200kompressorнадежден ли е..
Started by nov75, 19 Jan 2011 - 22:17:05
53 replies to this topic
#46
Posted 21 February 2011 - 21:42
бихте ли ми казали, как да проверя дали имам на моя C200 Kompresor, 1997г. разни такива ASR, ESP и др. подобни за контрол на колата на пътя. Знам само, че имам ABS и нямам блокаж на диференциала, понеже въртяхме едната задна гума, а другата не се въртеше в същата посока. Като дам на контакт, светват лампите, но нямам лампа за ASR, ESP и т.н., а всички изгорели лампички по таблото съм сменил.
#47
Posted 22 February 2011 - 23:58
В завойте само с газ влизам , след това зависи от завоя дали ще отнема или ще смачкам педала до долу.Но всичко зависи от завоя.
На връщане от Ловече , след тавабела Плевен има завой с ограничение 60 е там винаги влизам със скорост около 120-130 км , цаката е да знаеш как да влезеш , как да процедираш с волана с педалите и така , няма какво да ви обяснявам вие ги знаете тези работи Елементарни закони на физиката
На връщане от Ловече , след тавабела Плевен има завой с ограничение 60 е там винаги влизам със скорост около 120-130 км , цаката е да знаеш как да влезеш , как да процедираш с волана с педалите и така , няма какво да ви обяснявам вие ги знаете тези работи Елементарни закони на физиката
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#48
Posted 23 February 2011 - 23:03
Имаш ли термометър за външната температура на таблото?В завойте само с газ влизам , след това зависи от завоя дали ще отнема или ще смачкам педала до долу.Но всичко зависи от завоя.
На връщане от Ловече , след тавабела Плевен има завой с ограничение 60 е там винаги влизам със скорост около 120-130 км , цаката е да знаеш как да влезеш , как да процедираш с волана с педалите и така , няма какво да ви обяснявам вие ги знаете тези работи Елементарни закони на физиката
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#49
Posted 23 February 2011 - 23:18
Щот, ако нямаш... аз лично зимата не бих влизал навсякъде с газ в завоите
Или просто имаш недостиг на коне
Или просто имаш недостиг на коне
#50
Posted 24 February 2011 - 00:52
Много важен прибор, а? Показва колко коне имаш...Щот, ако нямаш... аз лично зимата не бих влизал навсякъде с газ в завоите
Или просто имаш недостиг на коне
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#51
Posted 24 February 2011 - 01:24
Не говоря за зимата , зимата гледам да съм толкова внимателен , че няма на къде.
С начина на шофиране на всеки колега , може да се изведът погрепни изводи от други , който не хареват начина му и да станат дразги
Имам термометър за външна температура Много рядко си позволявам да карам над нормите .
С начина на шофиране на всеки колега , може да се изведът погрепни изводи от други , който не хареват начина му и да станат дразги
Имам термометър за външна температура Много рядко си позволявам да карам над нормите .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#52
Posted 02 April 2011 - 12:50
ASR си е хубава система когато караш ко хлъзгав и мокър път.
Забатачиш ли се някъде кал,пясък или дъбок сняг по добре без нея.
И още нещо съм забелязъл на коли с твърдо окачване както на един
приятел CLK-то при скорост 200 при преминаване през неравности
задницата сякъш се измества с 20см в страни "ужас".
Тва момче колко сервизи обиколи да открие проблема,
искаха спортното окачване да му сменят кво не беше ама и
лампата не светваше?
Чак когато се качих на един спринтер камионче празен
го правеше същото пълен не, се светнах че е тоя ASR.
Забатачиш ли се някъде кал,пясък или дъбок сняг по добре без нея.
И още нещо съм забелязъл на коли с твърдо окачване както на един
приятел CLK-то при скорост 200 при преминаване през неравности
задницата сякъш се измества с 20см в страни "ужас".
Тва момче колко сервизи обиколи да открие проблема,
искаха спортното окачване да му сменят кво не беше ама и
лампата не светваше?
Чак когато се качих на един спринтер камионче празен
го правеше същото пълен не, се светнах че е тоя ASR.
#53
Posted 17 May 2011 - 22:32
бихте ли ми казали, как да проверя дали имам на моя C200 Kompresor, 1997г. разни такива ASR, ESP и др. подобни за контрол на колата на пътя. Знам само, че имам ABS и нямам блокаж на диференциала, понеже въртяхме едната задна гума, а другата не се въртеше в същата посока. Като дам на контакт, светват лампите, но нямам лампа за ASR, ESP и т.н., а всички изгорели лампички по таблото съм сменил.
И аз бих се радвал, ако някой даде отговор на този въпрос!
#54
Posted 18 May 2011 - 09:14
Това е несериозно. С ESP съм и досега не ми се е намесвало в колата при такива скорости. Твоя приятел или кара с гуми за мъгла, или нещо наистина не е наред на колата. При 200 е като залепена за пътя и кормилото е адски трудно за въртене. За да поднася задницата, наистина задните гуми не трябва да стават за нищо.И още нещо съм забелязъл на коли с твърдо окачване както на един приятел CLK-то при скорост 200 при преминаване през неравности задницата сякъш се измества с 20см в страни "ужас".
Тва момче колко сервизи обиколи да открие проблема, искаха спортното окачване да му сменят кво не беше ама и лампата не светваше?
Чак когато се качих на един спринтер камионче празен го правеше същото пълен не, се светнах че е тоя ASR.
Относно термометъра и даването на газ в завоите... полезно е да знаеш дали има шанс да е заледено или не. Под -1, -2 градуса, не бих си позволил да хлъзгам умишлено завои в планински местности.
Ако никога нищо не си виждал да мига по средата на таблото (оранжев триъгълник), не си я усетил сама да си натиска спирачките при поднасяне (не можеш да сбъркаш звука и усещането), то значи НЯМАШ.И аз бих се радвал, ако някой даде отговор на този въпрос!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users