Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Как да запалим дизел пред зимата?...Нафта и какво ли още не...


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#46 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 август 2011 - 18:40

Мдааа,да речем,че си прав.Да беше Дачиа,да ме е срам от името,бих търсил алтернативна дума,ма за Бенца НЕ.
Иначе за срещите съм доста навит,ма го завеждам,лоша организация от моя страна.


Съгласен Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#47 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 08 август 2011 - 18:49

Аз на ес-ката викам "Меро" , а на 124-ката Меч0 :smiley_emoticons_joint:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#48 Тодор Живков

Тодор Живков

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 септември 2011 - 17:54

От всичко казано до тук, да питам и аз. Каква му е компресията на този, дето трудно пали зимата ? След всичките грижи, някой проверил ли е това ? Има значение. Ако вътре няма никой, ще го чакаш да пали в студа. Тук поне е добре, какво толкова, няма зима. В Русия, в по-северните части, тези които имат злощастието да карат на нафта имат два избора. Единият е да не гасят моторите, което е удачен вариянт пък и горивото е евтино. Вторият, като ги угасят и резервоара се обгърне няколко часа със -30, -40 градуса, започват мъки. Греят се помпи, греят се тръби, греят се маркучи, палят се огньове под колата, ужас и мраз. Въпреки, че разни идиоти смесват нафта/бензин 70:30, особено 123-ките ги карат със 60:40 300Д-то. И пак е на зор положението. :(
  • 0

#49 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 23 септември 2011 - 18:29

Никога не съм имал проблеми със паленето от страна на гориво и горивна система и замръзнала нафта , никога не съм слагал добавки , само съм имал проблем с неизправен акумулатор.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#50 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 септември 2011 - 23:25

От всичко казано до тук, да питам и аз. Каква му е компресията на този, дето трудно пали зимата ? След всичките грижи, някой проверил ли е това ?


22 атм. - колегата е писал в предишен пост.
  • 0

#51 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 02 ноември 2011 - 13:03

Привет на всички!
Пуснах темата миналата година, но си мисля, че е актуална с предстоящата зима.
Проблема с паленето при моя дизел се оказа много простичък, но ми похаби нервите! Всичко се крие в стартера!!!
Ето и хронологията:
По-миналото лято - 2010, спрях на магистралата и когато се опитах да запаля отново автомобила, о ужас! С триста зора завъртя, тежко и мудно, но успях и запалих. След това никакви проблеми.
През миналата зима - 2010-2011, изгоряха 2 от 5-те свещи, замръзваше нафтата, трудно, тежко и мудно въртеше мотора, наложи се да сменя АБ-то, което бе на 7 месеца (март 2010), замерване на компресия, и т.н....
Януари 2011 по време на всичките ми ядове вкарах коата в сервиз за преглед на основните възли и отстраняване на някой дефекти (течове), но стартера ме посъветваха да оставя за лятото. Така и направих.
Август 2011 дойде реда на стартера. Добре, че мотора е близко и шпилките на капака бяха опряли в двигателя, че и тях и капак съм щал да разтрия. Исках пълна ревизия, диагностика и констатация - правиме го или нов? Казаха ми, че е даден извън сервиза за диагностика, направен е ремонт и всичко е ок за сумата от 115лв с работа.
26. ноември 2011 - спрях пред ЕНИКОМ в Надежда, всичко беше наред, преместих си колата на товарна рампа, свалих седалките и а да запаля познайте какво, няма никой! Отново ужас! В най-неподходящия момент точно когато се местя... :kill_myself След това пак започна ту да върти нормално, ту не, прибягах до колегите в работата и в сервиза се оказа, че отиваме на вариант стартер - онзи отремонтирания през август в Бургас - нали не си помислихте, че става дума за друг?!... :kill_myself :dontknow
Преглътнах и на майстор в София. Като отвориха стартера се оказа:
1) вала на ротора отзад е престърган на 8мм и са набити две втулки една в друга;
2) сменени четки с четкодържател;
3) шалтер - от друг автомобил, втора ръка!
Решението:
1) нов ротор,
2) нови тефлонови втулки;
3) нов шалтер (за мерцедес).
Цена на услугата 140лв с ДДС, гаранция за работата и частите и радост от това, че мога да си запаля колата. Ще ми възстаноят паричките за предишния ремонт като се върна в Бургас, взех фактура, не в пълен размер (работата по стартера през август е за моя сметка), но поне нещо ще си прибера.
Надявам се, че това е бил един от проблемите, или по-точно сериозния проблем.
Просто си остава правилото: добър АБ, подгрев, компресия, читава нафта и обороти на стартера и няма начин да не запали!
Дано да сме били полезни на всички тук, идва зима, на фарове и умната!
:beer
  • 0

#52 MRBenchpres

MRBenchpres

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Popovo
  • Автомобил:
    W124 model E250D mai 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 февруари 2012 - 11:44

Здравейте колеги от мен искам само бьрз и конкретен отговор колата ми е w124 E 250 D 1995 год.каква марка и ампераж трябва да ми е акумулаторьт за този модел.ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ...........
  • 0

#53 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2012 - 10:03

От 75 до 100.

Колко амперов ти е алтернатора?

Ако публикуваш номер на рама ....ще разбереш точно.

Този пост е редактиран от бай Васил: 17 февруари 2012 - 10:04

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#54 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2012 - 23:23

От 75 до 100.

Колко амперов ти е алтернатора?

Ако публикуваш номер на рама ....ще разбереш точно.


Изчетох цялата тема, и понеже го ядох с малък алтернатор (при смяна ми сложиха 55А), да доуточня - 250ТД (може би и другите дизели) имат следния код за 100 ампера акумулатори като екстра: "673 HIGH-CAPACITY BATTERY". Слагането на по-голям от предписания за автомобила ви, може да ви създаде не по-малки неприятности при недозареждане. Колегата е прав - най-добре е да се провери по номер на рамата.
  • 1

#55 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2012 - 12:12

Слагането на по-голям от предписания за автомобила ви, може да ви създаде не по-малки неприятности при недозареждане.


Абсолютно! ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни

Зареждане...