Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Как да запалим дизел пред зимата?...Нафта и какво ли още не...


  • Please log in to reply
54 мнения по тази тема

#16 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 12 януари 2011 - 09:52

Свещите са подменени в комплект и 5-те с БЕРУ преди Коледа. Имах 2 изгорели и това наложи замяната на всички. Релето също е минало профилактика.
АБ-то е 74Аh (680А стартов ток) и то е ново, купено е през декември. Ще е от значение ли 80Аh/720А стартов? Вие с какви акумулатори сте, защото всеки изказва различно менение? По книжките пише 72Ah или "друг" за този мотор. Притеснява ме, че 100h няма да влезе в нишата... :(
Другото, което видях е, че при някои колеги има още един филтър, който е подобен на ладовите и се намира преди помпата - между края на металния горивопровод от резервоара и маркуча за ниско налягане, който влиза в ГНП. При Вас има ли го този малък филтър? При мен явно е спестен.
Като цяло чистенето на резервоара си е приоритет за понеделник.
  • 0

#17 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2011 - 09:59

Moeто 200Д е със 74Аh и този филтър малкия го има, сменям го с заедно с другите. С този акумулатор нямам проблем дори и в най-големите студове, дойде си с колата преди 5г. и не съм го пипал, но все пак моя мотор е по-малък.
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#18 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 12 януари 2011 - 10:11

Олелеее ама как така да е спестен? Ами без него финния ще се "уцапа" неколкократно по бързо. Веднага да си сложиш един. Струва около 2-3 лева в най лошия случай. Само да не се "навреш" в "Балкана" че там е скъпичко.
Вярно е че по книга се иска 72 Ah акумулатор. Но ти нали не си така наивен да си мислиш че това което ти продават това за което се представя. Я има 55 Ah я нама ...
А за стартовия ток да не говорим - трагедия. А си струват един куп пари. Напоследък се забелязва тенденция за повишаване на цените на стоки, с цел повишаването на имиджа им... Така че съществува реална опастност да си купиш едно напудрено Ла...но. Бъди внимателен при подбора и не слушай много продавача, че за жалост над 90% от тях гледат да реализират печалба по най безскруполния начин.
Провери при независим източник дали наистина точно тези са "твоите" свещи. Да не се окаже "ундурма" Номера трябва да отговаря на 100% Никакви аналози.
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#19 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 12 януари 2011 - 10:14

Moeто 200Д е със 74Аh и този филтър малкия го има, сменям го с заедно с другите. С този акумулатор нямам проблем дори и в най-големите студове, дойде си с колата преди 5г. и не съм го пипал, но все пак моя мотор е по-малък.


Неговия мотор има един работник в повече от твоя, така че е нормално да нямаш проблеми и с мъничко по-слабичък акумулатор.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#20 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 12 януари 2011 - 10:28

Акумулатора е DELPHI - френски, уж по-добър от българските МОНБАТ... Вече ме доядява, че го купих, но явно ще се сменя тези дни пак. :rolleyes:
Филтърчето ще го сложа още утре, но върши ли работа какво да е филтърче? Има ли дебит, за който да попитам или става и за бензинов автомобил?
За свещите ще проверя в "независим" магазин дали са подходящи, че като се сетя какво разглобяване беше за подмяната им и ми става лошо... Аз не рискувах и откачих колекторите, жилото за газта, ябълковидните рейки от помпата за да ми е свободно за работа. Бях чел доста лоши неща за запекли свещи, но при мен нямаше проблем. Всичко стана сравнително лесно при подмяната им. :)
  • 0

#21 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 12 януари 2011 - 14:54

Не се притеснявай, нашите свещи са от "късите" и много трудно "запичат" проблема е да се стигне до тях. Пробвал съм и без да се сваля колектора заради 2-ри и успях но колко за мамата имаше ...
Филтърчето е специално и ВНИМАНИЕ - ИМА ПОСОКА която е указана е със стрелка. Търси на FILTRON защото са по евтини и са с добро качество. CLEAN и MANN са излишно по скъпи.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#22 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2011 - 21:20

Някой дали може да ми даде номера на малкия филтър при мотора ?
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#23 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 13 януари 2011 - 08:08

Не се притеснявай, нашите свещи са от "късите" и много трудно "запичат" проблема е да се стигне до тях. Пробвал съм и без да се сваля колектора заради 2-ри и успях но колко за мамата имаше ...
Филтърчето е специално и ВНИМАНИЕ - ИМА ПОСОКА която е указана е със стрелка. Търси на FILTRON защото са по евтини и са с добро качество. CLEAN и MANN са излишно по скъпи.


Разбрах, че съм постъпил "правилно" като съм си поиграл да разкача тук-там... :) По-скоро ме беше страх да не скъсам някоя свещ в главата и наистина много лесно излязаха и петте при смяната им!
Днес съм "на лов" по магазините за филтър.
Колата и без това не я карам. В неделя се прибирам в Бургас и от понеделник запретвам ръкави по резервоара, но първо ще поставя филтъра, който ми липсва и то още през уикенда.
А за акумулатора... как да постъпя? Нещата отиват на по-голям макар, че моя е нов! :(
  • 0

#24 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 13 януари 2011 - 10:12

Ето това са нужните ти горивни филтри.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  pp841.jpg   30,08K   65 Брой сваляния
  • Прикачен файл  ps820.jpg   13,33K   65 Брой сваляния

  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#25 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 13 януари 2011 - 15:16

Ето това са нужните ти горивни филтри.


Благодаря колега!
Сега поне зная как изглежда "малкия" филтър! Аз си мислех, че е прав в двата си края, то... :dontknow:
  • 0

#26 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 13 януари 2011 - 15:51

Напомням за посоката при монтажа!
Внимавай да не пренатегнеш много скобите на маркучите като слагаш филтърчето, защото се деформира щуцера и тече нафта /или с каквото там караш .../
А пък ако е прекалено пренатегнато "краде" въздух и много трудно пали, а когато това стане започва да "хълца"
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#27 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 13 януари 2011 - 16:27

Напомням за посоката при монтажа!
Внимавай да не пренатегнеш много скобите на маркучите като слагаш филтърчето, защото се деформира щуцера и тече нафта /или с каквото там караш .../
А пък ако е прекалено пренатегнато "краде" въздух и много трудно пали, а когато това стане започва да "хълца"


тх! :beer: :allhail:
Ще напиша какво съм постигнал!
  • 0

#28 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 13 януари 2011 - 18:16

Както и да го въртиш,гледаш и смяташ акумулатора за теб е 100ампера с 850-900ампера пусков ток.Аз съм със 110 ампера калциев от 4години няма грешка.Ако искаш истински филтри си купи HENGST или MAN.Аз карам с такива и няма проблем,купувам ги от "SNT".Не прави никакъв компромис с части,филтри и масла,ще спестиш някой лев и после ще ти излезе двойно.Винаги взимай най-доброто за Бенца и той ще ти се отблагодари с вярна и безпроблемна служба.Не гледай цената,а качеството.
  • 0

#29 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 14 януари 2011 - 16:04

Както и да го въртиш,гледаш и смяташ акумулатора за теб е 100ампера с 850-900ампера пусков ток.Аз съм със 110 ампера калциев от 4години няма грешка.Ако искаш истински филтри си купи HENGST или MAN.Аз карам с такива и няма проблем,купувам ги от "SNT".Не прави никакъв компромис с части,филтри и масла,ще спестиш някой лев и после ще ти излезе двойно.Винаги взимай най-доброто за Бенца и той ще ти се отблагодари с вярна и безпроблемна служба.Не гледай цената,а качеството.


100 Ампера няма как да го "завре" защото мястото е ограничено, а и ще понатоварва повечко генераторчето което би трябвало да е 55А /поне моето е толкова, че и по книга/
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#30 BBBoy

BBBoy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MB W124 - 2,5TD 89г. 90PS

Публикувано 14 януари 2011 - 16:16

100 Ампера няма как да го "завре" защото мястото е ограничено, а и ще понатоварва повечко генераторчето което би трябвало да е 55А /поне моето е толкова, че и по книга/


Премерих "кожуха" за акумулатора и там може би се събира 100А, ако се извади и изреже планката държаща АБ-то. 100А е с размеро ДхШхВ -> 380х190х200мм, но все пак подходящ ли е този акумулатор? Както казва колегата Kunev, 55А алтернатор... За това попитах кой с какъв АБ кара возилото си. Ако има някой 124-ка със 100А моля да каже как го е събрал в предвиденото място? :)
По книжките за моя модел съм прочел 72А или "друг"... Никой не дефинира какво означава "друг"?!
:)
Утре ще позапретна ръкави за филтърчето, което ми липсва. Ще запаля колата, че не съм я палил от 8 дни и в неделя хуквам за Бургас, където ще продължа с резервоара, снимки, коментари и т.н... :)
Всичко, което коментирате е много ценно като информация, за което ТХ! :allhail:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...