Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Ремонт: Масло във всмукателните тръби, дросела и дебитомераКое го причинява, какви са Part No. на частите и как се ремонтира.


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2011 - 15:33

Готово, сменено.
Не е сложна работата, но е много цапане.
2те щутцерчета бяха напълно запушени и отпушването им "на сухо" не беше възможно. С малко WD40 да се размекне гняста, всичко си дойде на мястото. Старият клапан е в доста овехтяло състояние и мнооогоо мръсен.
Маркучетата се счупиха при първия допир, все едно бяха от гипс, а не от каучук.
Смених си гарнитурите на колекторите.
Не мога да преценя да има разлика в поведението на колата, но и не очаквах да има. Със сигурност обаче, този проблем вече е решен.
Нямах много масло в тръбите, но все пак се беше събрало малко от Декември насам. Вече няма да има ;)

Публикувано изображение

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_0908.JPG   269,19K   302 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0911.JPG   256,4K   341 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0914.JPG   529,87K   331 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0916.JPG   188,81K   290 Брой сваляния

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 X-Light

X-Light

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/София
  • Автомобил:
    CLK W208 2.0 Kompressor 192 PS

Публикувано 23 май 2011 - 12:39

Този weekend преминах през това изпитание. Не беше сложно, особенно след като вече е описано и има снимков материал. Важно е да се отбележи, че не се сваля пластмасовата скоба около инжекторите (на снимките я има) и също така, че няма смисъл да се сменят щутцерчетата. Аз се опитах да ги сваля, за да ги почистя, но без успех... В крайна сметка, след съвет от Лилов, ги почистих с WD40 и кламер. :) Маркучите естествено ми се разпаднаха в ръката.
Още нещо - Не е необходимо да се взимат два броя от "A0020940182 / 2 small bore hoses". При мен един свърши работа - просто го резнах на две.
Благодарско на Лилов за темата, наистина е много полезна! :icon_coolgrin:
  • 0

Публикувано изображение
The best or nothing.


#18 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 31 май 2011 - 23:02

Аз от снимките не разбрах само свалят ли се инжекторите или само се развива колектора и се измества настрани. Днес ми дойдоха частите - общо с дебитомера на пиербург, клапана и маркучите платих 240 лв. с отстъпка от 30%, която имам.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#19 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 юни 2011 - 00:51

Eто, ако можеш да се ориентираш в този документ.
Номера го пише на кутията, няма смисъл да го гледаш. И двете масла са много примитивни. Маркирал съм с жълто коментарче кои масла са за нашите кутии. Дано се вижда и при теб.
Консултирах се с доста хора, и всички ми казаха да слагам смело 236.6. Не говорим за продавачи на масло...
Има логика да се спазват точните спецификации при автоматиците при Мерцедес конкретно. Ръчните скорости са идентични с много малки промени от 201-цата до 203-ката, според бюлетините.

Направи ми впечатление, че при дилъра директно ти дават тяхното масло 235.1, без да гледат каквото и да е по кутията. Това масло се бутилира само под Мерцедес бранда, според bevo портала и означава, че явно е доста старо като технология и никой не се хаби да го прави.

А щом дилъра не си хабят усилята да погледнат каквото и да е, означава че или ги боли фара за клиентите им (факт), или не е толкова фатално (косвен факт) :)

Ако пусна тема, че търся кутия втора употреба, не слагай АТФ! :icon_coolgrin:

P.S. Ако си бил със жълто масло в кутията, не доливай а сменяй директно.
P.S.2: Пуснал съм една тема за стегнатата смяна на скоростите, ще ъпдейтна нея като го сменим с повече детайли. Дай да пишем в нея ако искаш, да не омазваме излишно тази. Ще пробвам да нацъкам малко снимки за тази, да я довърша.

Колега, не открих темата за скоростите и затова пиша тук мисля е важно...
В документа, който си посочил, а и на други места ясно се вижда:
http://mb-info.ru/liquids/typ/208.htm
Маслата за ръчни скорости на леки коли мерцедес са само два вида.
до номер кутия или до около 1997г МБ236.2 Tова е ATF тип A /стара спецификация не е декстрон/ там в пе де ефа , пише /Can be used/ може да се ползва... и 236.6!
за останалите до последните модели МБ235.10 НЕ 235.1!?
Това масло не е старо...а от МБ са одобрили само едно масло в СВЕТА освен оригиналното, а именно Esso Gear Oil MB317 МБ235.10
това масло е 75W-80W както се вижда горе и няма нищо общо нито с ATF маслата нито с трансмисионните тежки ЕП масла...
кинематичният вискозитет при 40 градуса по целзии на 236.2 /АТФ тип А/ е 40 mm2/s , а на 235.10 е 36,3 mm2/s
тоест по рядко е от АТФа...
Има и една алтернатива на фукс за кутии с номер над 7 340 241 а именно FUCHS ТИТАН SINTOFLUID FE 75W и то е с вискозитет пак около 40 mm2/s
  • 0

#20 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 05 юни 2012 - 17:28

Колеги ще помоля за малко помощ с part N:
Списъкът на лилоф от първият пост е поръчан вече, както и масло за скоростната кутия! Нужни са ми part n: на следните неща от пост номер 13 на Лилоф.

1. гумичките на водачите на ск.лост (нямат общо с проблема, който имам но заедно с маслото ще ги сменя, студена зима си беше)
2. клапана на парите
3. гарнитурите на всм.колектор (Лилоф каза, да не купувам, но и без това ще сменям всичко останало)

Понеже нямам нужните инструменти, знания и опит ще отида при познат майстор. Заедно със смяната ще сменим маслото, чистене на дросела за да му видим състояниято + ще закупя спрей за дебитомер. Доколкото разбрах го имат в auto + за около 13лв???

Проблема е следният и ако не се оправи ще сменяме дебитомер + проверка на бобини и кабели. Свещите са г/д на 10К км, но са оригинални Бош закупени от съфорумер ;)

Та проблема е доста странен и не много сериозен, но за момента съм решил каквото се появи по колата да се оправя. Когато е студена, но може и да е леко загряла САМО на 2-ра скорост, когато подавам газ и стигна до 2200-700 оборота колата придърпва и след това като, че ли се отпушва. Понякога придърпването е по-слабо, понякога много леко усеща се при рязко и плавно подаване на газ.
Типичното е, че го прави само на 2-ра скорост и мн мн рядко на други и то съвсем леко. Отделно, ако ми придърпа веднъж и след това, докато е топла колата и карам не ми прави абсолютно никакви проблеми на която и да е скорост.
  • 0

#21 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2012 - 19:24

Koй клапан на парите, братле?
/Ама наистина няма нужда да сменяш гарнитурата на колектора и гумичките на селектора на скоростите./
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#22 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 07 юни 2012 - 11:28

Всъщнсот Лилоф е прав, клапана на парите всъщност съм го поръчал вече.

Надявам се някой да ми помогне с парт номер за това маркуче:
http://imageshack.us...3/markuche.jpg/

Напукано е при влизането в двигателя и леко има омасляване по двата края, очевидно му е дошло времето. Чух от едно птиче, че се пукали при монтаж и затова е добре да се ползва вазелинче или нещо са смазване ,като се слага!

Мерси предвартелно за парт номера или поне наименованието на тази част!
  • 0

#23 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 юни 2012 - 12:48

Здрасти колега,

частта се казва "г-образен маркуч за картерните газове". Струва около 12 лева. Моят съм го сменял, но е за мотор м111.955 и мисля, че беше по-къс. Ако ти дам моя парт номер може да те заблудя.
Не помня да имах особени притеснения при монтажа - все пак частта е от каучук и е леко гъвкава.
  • 0

#24 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 07 юни 2012 - 15:45

Мерси за помоща, след не много кратко ровене из сайтове:
Part N: A1110181282 (има и вариант A1110181682)

Който го интересува ПАРТ номерата на гарнитурите са:
A1111411280, нужно е да се закупят 2.
  • 0

#25 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 09 юли 2012 - 09:58

Колеги, имам налични частите от първото мнение. Чисто нови, в найлончетата, не са монтирани.

Взех ги от БСтар за подмяна, но ми се оказаха ненужни.

Който иска да ги купи - на л.с. Цената е като от фактурата от БС (с намалението за клуба) - 60ина лева.
  • 0

#26 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2013 - 15:10

Колеги  дайте един отговор.Днес свалих колектора за да сменя частите но се оказа,че голямия маркуч който влиза долу в една метална тръбичка ще видите на снимките та тази метална тръбичка беше цялата в гняс и запушена,въпроса ми е накъде отива тази тръбичка и как може да се почисти.Прикачен файл  IMG_9350.JPG   179,68K   37 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_9351.JPG   132,4K   32 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_9352.JPG   117,12K   31 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_9353.JPG   156,88K   35 Брой сваляния


Този пост е редактиран от bollbe: 22 август 2013 - 17:23

  • 0

#27 IVAILOMB

IVAILOMB

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    цлк 200 компресор, 2001г

Публикувано 14 април 2016 - 13:14

Този клапан същият ли е за мотор М111.956
  • 0

#28 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 юни 2016 - 22:26

Момчета,

https://www.drive2.ru/l/9778441/

в тази тема има приложени парт номерата и снимки към тях, но тъй като по горе някои колеги са сменяли и извършвали и други ремонтни дейности, не става ясно от кои с точност чаркалъци се нуждаем за решаването на проблема с картерните газове. Моля за съдействие!  :help


  • 0

#29 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 11 юни 2016 - 00:18

Момчета,

https://www.drive2.ru/l/9778441/

в тази тема има приложени парт номерата и снимки към тях, но тъй като по горе някои колеги са сменяли и извършвали и други ремонтни дейности, не става ясно от кои с точност чаркалъци се нуждаем за решаването на проблема с картерните газове. Моля за съдействие!  :help

 

RTFM - Виж първото мнение в темата.


  • 0

#30 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2018 - 18:09

А това Т-образно клапанче чисти ли се по някакъв начин?
  • 0

855712_2.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни