Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Ремонт: Масло във всмукателните тръби, дросела и дебитомераКое го причинява, какви са Part No. на частите и как се ремонтира.


  • Please log in to reply
45 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2011 - 19:58

М111 моторът страда от омасляване на тръбите след въздушния филтър и около дебитомера и дросела.
От тук и многото теми как да се чисти дросела, спрейчета за дебитомера и т.н.
link: Как се почиства дросела на CLK/W202 Kompressor
Много хора си мислят, че причината е в компресора. Само че не е!

Причината е малък клапан и две медни тръбички, които се задръстват с масло.
Частите са при мен вече. Като ми се освободи малко време, ще ги сменя, изчистя дюзите и рейката на ултразвук и добавя повече снимки.

М/увременно за тези, които разбират английски. Ето я и темата, която ме насочи към тях като основен виновник.
Има и детайлно обяснение как това малко клапанче причинява такива големи поразии и от къде маслените пари стигат до тръбите.

Прикачената снимка на клапана е от английския форум.
Публикувано изображение

How to stop MAF oil contamination (CLK 230K - W208)

Прикачени файлове


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2011 - 21:03

Лилов винаги има какво да правиш по Бенца си.......ти си само за ОТК в заводите на Мерцедес не се гъбаркам:)
По между другото AMG DOOR PIN предполагам е само за красота или......?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3 lazarini

lazarini

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    w202 Ц200 Компресор - 96г.

Публикувано 09 януари 2011 - 00:25

...

Колега..... и при мен е същото дередже и аз съм със същия мотор - 111.944 и при мен има омасляване на тръбите след въздушния филтър и около дебитомера и дросела. Дай по вече инфо какво сменяш точно и за какви цени става въпрос. Ако можеш снимай частите и опиши как се сменят. ще съм ти много благодарен.
  • 0

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2011 - 01:23

И при мен имаше някакво омасляване на тръбите преди и след дебитомера- забелязах го като смених самия дебитомер, та като го сменях разглобих и избърсах хубаво с обезмаслител всички тръби, които успях. Сега, повече от 1000км по-късно тръбите отвътре са сухи като барут.
Дали това омасляване се получава при повече настъпване на газта не знам, но със сигурност ще е полезно да знаем как да го предотвратим.
Чакам с интерес продължението на темата :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2011 - 10:08

...Дай по вече инфо какво сменяш точно и за какви цени става въпрос. Ако можеш снимай частите и опиши как се сменят. ще съм ти много благодарен.

Колега, погледни моля те снимките. Има дори табличка с парт номерата, които ти трябват и цените им. В английската тема са го описали, ползвай Google Translate.
Стига така наготово, че и със зор. Отне ми близо час от времето да напиша темата, да намеря цените и да ги извадя. Ще има детайлно допълнение към първия пост като успея да намеря време да ги сменя.

Иначе смяната е елементарна. Сваля се всм.колектор, докато стигнеш до Т образния клапан и старите части се сменят с новите. Там освен клещи, други инструменти не мисля че ти трбват.
Аз няма да мога в идните седмици да го направя, но има още едни части които трябва да се поръчат. Това са О-пръстените на всмукателния колектор. Мишо ми беше споменал, че се нацепват с времето и е хубаво да се сменят, най-малкото профилактично.

Алфонсо, тя и моята няма масло в момента, от както смених дебитомера, близо 3000км, но преди това беше кошмар вътре. Подозирам че магистралното омазва, заради високите обороти (то Мерцедес и високи обороти звучат малко смешно) :), да речем над 3500.
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2011 - 18:05

Логично е да има връзка омасляването с оборотите, обаче веднага, след като смених дебитомера и почистих въздушните пътища ходих два пъти до Враца- магистрално каране на места при скорост 200-220км/ч останалото нормално 130-140км/ч.
След това специално проверих за омасляване- нямаше :rolleyes:
пп Дали няма по-лесен начин за отпушване на тия дюзички без толкова разглобяване, например да се надуе с компресор дебелия маркуч отдолу на Т-образния клапан :dontknow:
В английската тема пича е решил проблема с разпробиване на оригиналните дюзички и почистване с WD-40, въпреки наличието на нови. Според мен кореселинът ще свърши много по-добра работа в разтварянето на маслени отлагания- изпробвано върху дроселовата клапа на сегашната и предишната ми коли.
  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2011 - 18:57

Ми може и да е възможно да се постигне нещо с надуване, но предпочитам да го сменя. Иначе ще е половинчата работа, а аз не действам по този начин.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2011 - 20:27

Утре ще огледам какво е положението. Ако не е много разглобяването ще се захвана с тези дюзички.
  • 0

#9 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Публикувано 11 януари 2011 - 20:24

И моя мечо се омаслява...mможе ли снимка на дюзичките за да ги видя кои са и да ги почистя и аз.
  • 0
LAS VEGAS

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2011 - 23:13

Няма от какво да омаслява въздушните пътища и дебитомера твоят мотор.Имал съм такъв на очиларката W210 и омасляване на практика нямаше. Имаше съвсем малко черни отлагания, като нагар или нещо подобно, чак при дроселовата клапа, но тръбата за въздуха и дебитомера бяха сухи като барут. Това за 22'000км каране. При М111.942 с какъвто си ти, отдушника на картерните газове влиза доста след дебитомера, малко преди дросела. Ако има някакво омасляване, то ще е само по дроселовата клапа. ;)
  • 0

#11 va.nko

va.nko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    МБ.C-250td.97g.

Публикувано 12 януари 2011 - 22:23

Колега Liloff,няма ли информация и за турбо дизела във този англ.саит?
За омаслените всмукателни тръби.
  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2011 - 10:29

va.nko, нямам никакви познания за дизелите. Не знам къде да търся. Като търся информация за моята, имам поне бегла представа как функционират повечето системи, затова успявам да ги намеря нещата.

По темата:
Намерих официален документ, който посочва малкото клапанче като виновника. Понеже документът е последна ревизия и МБ са написали, че няма да го променят повече, заедно и с писанията от англичаните, явно това е единствения виновник.

Качил съм и документ, който обяснява как работи пружинния клапан на газовете, който седи завинтен за мотора от лявата страна. Просто ако му е любопитно на някой.

Прикачени файлове


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 март 2011 - 20:24

Събрах армаганчетата :) Утре жа гъ сменями...
Маслото на кутията, гумичките на водачите на ск.лост + клапана на парите, гарнитурите на всм.колектор и т.н.

Публикувано изображение

Прикачени файлове


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2011 - 00:07

Хммммм , гледам АТФ си приготвил, ръчна ти е кутията нали? При мен, (същия двигател, но не знам дали кутията е същата) ми излиза масло 75W80 информация взимам от две различни места, едното официалния каталог на Fuchs другото Autodata-та. Малко съм в неведение какво масло да сложа. Досега на предишните ми два мерцедеса- с ръчни скорости и двата маслото си беше както трябва- АТФ, сега ме изненадват с някакви гъсти масла, май ще погледна какво има в кутията първо. ;)
  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2011 - 09:55

Eто, ако можеш да се ориентираш в този документ.
Номера го пише на кутията, няма смисъл да го гледаш. И двете масла са много примитивни. Маркирал съм с жълто коментарче кои масла са за нашите кутии. Дано се вижда и при теб.
Консултирах се с доста хора, и всички ми казаха да слагам смело 236.6. Не говорим за продавачи на масло...
Има логика да се спазват точните спецификации при автоматиците при Мерцедес конкретно. Ръчните скорости са идентични с много малки промени от 201-цата до 203-ката, според бюлетините.

Направи ми впечатление, че при дилъра директно ти дават тяхното масло 235.1, без да гледат каквото и да е по кутията. Това масло се бутилира само под Мерцедес бранда, според bevo портала и означава, че явно е доста старо като технология и никой не се хаби да го прави.

А щом дилъра не си хабят усилята да погледнат каквото и да е, означава че или ги боли фара за клиентите им (факт), или не е толкова фатално (косвен факт) :)

Ако пусна тема, че търся кутия втора употреба, не слагай АТФ! :icon_coolgrin:

P.S. Ако си бил със жълто масло в кутията, не доливай а сменяй директно.
P.S.2: Пуснал съм една тема за стегнатата смяна на скоростите, ще ъпдейтна нея като го сменим с повече детайли. Дай да пишем в нея ако искаш, да не омазваме излишно тази. Ще пробвам да нацъкам малко снимки за тази, да я довърша.

Прикачени файлове


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни