А имате ли представа за, как да се изразя по-точно - обикновения М111.940 как се случват нещата там? Забелязвам наличие на масло в тръбичката която влиза в комутатора, което ме притеснява. Темата е много интересна иначе и браво на този колега Лилов, че така се е постарал човекът да предостави толкова ценна според мен информация, явно това омасляване си е много характерно.
Ремонт: Масло във всмукателните тръби, дросела и дебитомераКое го причинява, какви са Part No. на частите и как се ремонтира.
Започната от kdl, 08 яну 2011 - 19:58:32
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 20 март 2018 - 12:18
#32
Публикувано 20 март 2018 - 12:27
Нямам представа как изглеждат нещата при 111.940.
@aladin, не бих се занимавал да опитвам да го чистя, за да открия после, че не е имало ефект. Предвид ниската му цена, предпочетох да го сменя.
Помня преди време някой го беше киснал в нещо и сложил обратно, нямам представа какъв е резултата.
@aladin, не бих се занимавал да опитвам да го чистя, за да открия после, че не е имало ефект. Предвид ниската му цена, предпочетох да го сменя.
Помня преди време някой го беше киснал в нещо и сложил обратно, нямам представа какъв е резултата.
#33
Публикувано 03 юни 2018 - 12:59
Моята е ц180 компресор m271 е двигателя и имам масло в дросела, и въздуховодите дали тази клапа е същата при мен, и от къде мога да поръчам клапата за да я сменя?
#34
Публикувано 03 юни 2018 - 15:04
Почти сигурен съм, че не е същата. Купува се от дилъра, но не съм запознат с картерната вентилация на този мотор.
За да го оправиш, почваш да разкачаш и оглеждаш дали има нещо необичайно. Не се сещам за лесен начин.
За да го оправиш, почваш да разкачаш и оглеждаш дали има нещо необичайно. Не се сещам за лесен начин.
#35
Публикувано 07 юни 2020 - 21:12
Колеги, при W 210 М111.947 , 186к.с. има ли го този клапан или там е различно. Имам същото омасляване около дебитомера.
Този пост е редактиран от Владимир Борисов: 07 юни 2020 - 21:14
#36
Публикувано 07 юни 2020 - 21:46
Има го, номерата на частите мисля даже, че са същите - продава се заедно с маркучетата в Силвър стар. В повечето случаи, клапанът си работи и може само да се почисти, но малките маркучета към главата трябва да се сменят, тъй като са се "гипсирали" от времето и се чупят при опит за сваляне. Ако ще преизползваш клапана, внимавай като махаш малките маркучета от него - захванали са се здраво и може да се счупят пластмасовите отвори на клапана. Големият маркуч от блока към клапана също има шанс да не трябва да се сменя. Най-важната работа от ремонта е да се прочистят запушените отвори на дюзите за които се захващат малките маркучета към главата. Кламер и WD-40 вършат добра работа.
#37
Публикувано 07 юни 2020 - 22:36
Благодаря за бързия отговор. Скоро ще трябва да се захващам със смяната.
#38
Публикувано 02 юли 2020 - 14:45
#39
Публикувано 06 юли 2020 - 20:46
С това чистене няма да помогне много ако са старички вече сегментите и има голямо картерно налягане
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#40
Публикувано 09 юли 2021 - 06:49
Използвам темата да питам. Някой знае ли нещо повече за този клапан
Намира се от дясно на мотора, общо казано между картера и изхода на компресора. [email protected] 11,42K 10 Брой сваляния
#41
Публикувано 09 юли 2021 - 07:34
Това е еднопосочен клапан част от Secondary air injection system
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#42
Публикувано 19 юли 2021 - 14:33
Ами май е двупосочен. Пропуска и в двете посоки но при различно налягане. Какво е Secondary Air Injection System?
#44
Публикувано 20 юли 2021 - 06:21
Май, юни или юли...еднопосочен е
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни