7G троника е механично много здрава кутия, е*е се платката която се оправя за 700лв. При 5Г е още по-кораво, обаче там колата харчи повече и повече се усещат превключванията на предавките, което мен не ме кефи. Колкото по-бързо и мазно ми сменя като изрязвам съм по-щастлив
Автомобилът на старо: Mercedes-Benz CLK
Started by hammer^BaTe, 02 Dec 2010 - 18:12:59
64 replies to this topic
#61
Posted 30 June 2017 - 08:32
#62
Posted 30 June 2017 - 10:21
Мдам, сега намерих информация, че CLK W209 не се е предлагало с проблемният SBC модул, което още повече ме зарадва съчетано с липсата на въздушно окачване.
Щеше да е прекрасно, ако бяха сложили опция за ръчна скоростна кутия на CLK500. Щеше да има заложби да се превърне в класика, тази кола.
#63
Posted 30 June 2017 - 10:31
Човеек с ръчка да го караш това е извращение...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#64
Posted 30 June 2017 - 11:19
Не съм на това мнение. Лично за мен удоволствието от ръчните скорости е незаменима част от шофирането. Мда, днешните автомати сменят със скороста на светлината, но е все едно играеш Need For Speed.
Карал съм M5, 911, Dodge Viper, М3, Ford Mustang със ръчни скорости на писта и по пътищата и удоволствието да се чувстваш пълен господар на колата е несравнимо.
Поздрави,
Кико
#65
Posted 30 June 2017 - 11:26
Въобще не ми се мисли как ще се кара този осмак на ръчни скорости, най-много да го набиваш постоянно в критичните. Разбирам да е 2.0, ама ти говориш за 500. Anyway, откакто открих автомата за мен ръчните скорости не съществуват.
Та хората от мерцедес не случайно не са ти сложили ръчка на този мотор.
Edited by vonko1988, 30 June 2017 - 11:27 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users