Ремонт на дисплеите за часовник и температура на таблотоMercedes CLK W208 и Е-class W210 (и вероятно други модели)
Започната от kdl, 17 окт 2010 - 20:41:31
76 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 октомври 2010 - 21:22
Да не снимам фактурата, ама цената е 6.95 лв. за бройка, с отстъпка ча членове на клуба 15% - 5.91 лв. т.е. 20 крушки ти струват 118.20 лв. с отстъпката!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Публикувано 30 януари 2011 - 10:47
Здравейте!
Лятото разглабях таблото на мойта 210-ка и съгласно едно DIY в нета успях да запаля почти всичко. Губят се само някои пиксели на индикатора за скороростите, но това не ми е проблем. Направил съм снимки, но за съжаление нямах търпение да ги направя толкова подробни, като вашите... Предполагам че моите лентови кабелчета са били доста запазени, защото всичко стана само с подлагане на пореста гума, която да притиска лентовите кабели. Скоро ще постна снимките с малко обяснения с идеята да са полезни на някой колега.
Относно крушките, които ми поизгоряха по време на ремонта - тези дето са по 1.3W със зелената "капачка" ги намерих при един човек за по 1.5лв. "Осрам". Ако на някой му трябват да пише ще му кажа къде да намери, мисля даже, че имам 2-3 резервни у мен за някой зорлия. За съжаление тези по-големите дето са на цокъл (2бр. са при мен) намерих само по 3W вместо по 2W. После си поръчх от Германия директно чрез приятел, но на тях цената им беше по 2-3Е. Даже още не съм подменил по-мощните с оригинални и затова карам на 1/2 сила на осветлението.
Поздрави!
П.С. От тези проводящите гуми също мисля че имам няколко, които мога да сваля от вече повредени матрични LCD. Аз също пробвах да ги ползвам по време на "ремонта"
Лятото разглабях таблото на мойта 210-ка и съгласно едно DIY в нета успях да запаля почти всичко. Губят се само някои пиксели на индикатора за скороростите, но това не ми е проблем. Направил съм снимки, но за съжаление нямах търпение да ги направя толкова подробни, като вашите... Предполагам че моите лентови кабелчета са били доста запазени, защото всичко стана само с подлагане на пореста гума, която да притиска лентовите кабели. Скоро ще постна снимките с малко обяснения с идеята да са полезни на някой колега.
Относно крушките, които ми поизгоряха по време на ремонта - тези дето са по 1.3W със зелената "капачка" ги намерих при един човек за по 1.5лв. "Осрам". Ако на някой му трябват да пише ще му кажа къде да намери, мисля даже, че имам 2-3 резервни у мен за някой зорлия. За съжаление тези по-големите дето са на цокъл (2бр. са при мен) намерих само по 3W вместо по 2W. После си поръчх от Германия директно чрез приятел, но на тях цената им беше по 2-3Е. Даже още не съм подменил по-мощните с оригинални и затова карам на 1/2 сила на осветлението.
Поздрави!
П.С. От тези проводящите гуми също мисля че имам няколко, които мога да сваля от вече повредени матрични LCD. Аз също пробвах да ги ползвам по време на "ремонта"
#18
Публикувано 03 март 2011 - 03:22
Темата е много хубава и всичко е описано подробно аз имам следния проблем с таблото качвам се сега паля и стрелката на бензиномера седи долу и не мърда, също така като отида на разхода и колко литра има в резервоара и ми показва чертички, какъв може да е проблема възможно ли е да се е откачила стрелката нещо? Иначе с дисплейчетата за сега нямам проблем всичко ми работи ще съм благодарен на съвети
пс Колата е w208 facelift
пс Колата е w208 facelift
#19
Публикувано 04 март 2011 - 11:59
Не е стрелката, а по-скоро поплавъка от резервоара.
Звучи сякаш ти е наред всичко по таблото, щом показва чертички.
Ако не показваше нищо, това вече друга работа
Звучи сякаш ти е наред всичко по таблото, щом показва чертички.
Ако не показваше нищо, това вече друга работа
#20
Публикувано 06 март 2011 - 19:15
Не е стрелката, а по-скоро поплавъка от резервоара.
Звучи сякаш ти е наред всичко по таблото, щом показва чертички.
Ако не показваше нищо, това вече друга работа
благодаря за отговора, наистина проблема май не е в таблото, резервоара ми прави много голям вакуум едвам развивам капачката, като зареждам си го пълня до горе и като стигна почти до резервата и отида да заредя с двете ръце напъвам и много трудно я развивам. Още утре ще завъртя до сервиза докато не е станал по-голям проблема, че ми разправяха от този вакуум на някаква дачия и се смачкал резервоара...
#21
Публикувано 07 март 2011 - 17:59
Проблемът е 100% в сондата на резервоара...
Това с вакуума не е нормално - провери го.
Иначе за сондата - много силно вероятно е да имаш откачен кабел на сондата за мерене на горивото... но не е изключено и да е повредена.
Аз преди време имах подобен проблем, от това, че ми свърши бензина... на другия ден показваше грешно и пак ми свърши бензина...
От там никаква вяра - само засичане по пробега... след около 2 месеца редовно зареждане след като стигне до средата се оправи само.
Казаха ми, че най-вероятната причина е, че сондата се е зацапала като е стигнала до дъното, не знам дали е така, но така и не го ремонтирах.
По спомен от тогава - самата сонда не е никак евтина част... но не помня точна цена. Само помня, че беше достатъчно скъпа, че да не я сменя веднага...
Това с вакуума не е нормално - провери го.
Иначе за сондата - много силно вероятно е да имаш откачен кабел на сондата за мерене на горивото... но не е изключено и да е повредена.
Аз преди време имах подобен проблем, от това, че ми свърши бензина... на другия ден показваше грешно и пак ми свърши бензина...
От там никаква вяра - само засичане по пробега... след около 2 месеца редовно зареждане след като стигне до средата се оправи само.
Казаха ми, че най-вероятната причина е, че сондата се е зацапала като е стигнала до дъното, не знам дали е така, но така и не го ремонтирах.
По спомен от тогава - самата сонда не е никак евтина част... но не помня точна цена. Само помня, че беше достатъчно скъпа, че да не я сменя веднага...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#22
Публикувано 07 март 2011 - 20:44
Проблемът е 100% в сондата на резервоара...
Това с вакуума не е нормално - провери го.
Иначе за сондата - много силно вероятно е да имаш откачен кабел на сондата за мерене на горивото... но не е изключено и да е повредена.
Аз преди време имах подобен проблем, от това, че ми свърши бензина... на другия ден показваше грешно и пак ми свърши бензина...
От там никаква вяра - само засичане по пробега... след около 2 месеца редовно зареждане след като стигне до средата се оправи само.
Казаха ми, че най-вероятната причина е, че сондата се е зацапала като е стигнала до дъното, не знам дали е така, но така и не го ремонтирах.
По спомен от тогава - самата сонда не е никак евтина част... но не помня точна цена. Само помня, че беше достатъчно скъпа, че да не я сменя веднага...
Значи като заредя стрелката се "съживява" но пак не се качва съвсем до макса, и бързо слиза под 1/2 от резервоара и след едно гасене и палене си остава долу, от както я имам до резерва не съм стигал на около 350км си зареждам до горе и карам с А98. За да се стигне до тази сонда в резервоара е необходимо да се свали предполагам?
#23
Публикувано 07 март 2011 - 21:29
Не съм съвсем сигурен, но по спомен - сондата се намира под задната седалка и се сваля отвътре в купето, като се махне седалката... там са и кабелите на сондата. Сваля се без да се откача целия резервоар. Ако сондата е повредена, предполагам, че при диагностика ще даде информация!
Но както го описваш - ту работи неточно, ту не работи - същото като при мен ми звучи. И на мен ми изписваше чертички от време на време и не показваше стрелката. Най-добре ходи в сервиз да видят какъв е проблема. А ако имаш и прекалено голям вакуум в резервоара е възможно да има и друг проблем - темата наскоро е дъвкана във форума - потърси я, ако не си я чел.
Но както го описваш - ту работи неточно, ту не работи - същото като при мен ми звучи. И на мен ми изписваше чертички от време на време и не показваше стрелката. Най-добре ходи в сервиз да видят какъв е проблема. А ако имаш и прекалено голям вакуум в резервоара е възможно да има и друг проблем - темата наскоро е дъвкана във форума - потърси я, ако не си я чел.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#24
Публикувано 08 март 2011 - 21:48
Не съм съвсем сигурен, но по спомен - сондата се намира под задната седалка и се сваля отвътре в купето, като се махне седалката... там са и кабелите на сондата. Сваля се без да се откача целия резервоар. Ако сондата е повредена, предполагам, че при диагностика ще даде информация!
Но както го описваш - ту работи неточно, ту не работи - същото като при мен ми звучи. И на мен ми изписваше чертички от време на време и не показваше стрелката. Най-добре ходи в сервиз да видят какъв е проблема. А ако имаш и прекалено голям вакуум в резервоара е възможно да има и друг проблем - темата наскоро е дъвкана във форума - потърси я, ако не си я чел.
ок мерси по изясниха ми се нещата
#25
Публикувано 21 март 2011 - 09:46
Да добавя, че Васко направи и моето табло и съм страшно доволен - свети по-добре от преди и няма дори един неработещ пиксел.
Благодарско!!!
Благодарско!!!
Прикачени файлове
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#26
Публикувано 21 март 2011 - 10:55
При теб бяха отлепени някой от лепенките по лампите и беше влизало прах, след почистването нормално да свети по-добре сега няма да има проблеми .
#27
Публикувано 21 март 2011 - 11:50
Между другото - при мен пак заради тия лепенки и прах имаше "тиктакане" на скоростта... което сега се оправи.
Останало е съвсем слабо между 90 и 100.
Останало е съвсем слабо между 90 и 100.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#28
Публикувано 21 март 2011 - 22:20
Това се получава ако стрелките се натиснат много навътре. Ако искаш може да се отвори и да се изтегли още, така че да няма и между 90 и 100
#29
Публикувано 18 юни 2011 - 11:21
Поздравления за прекрасната тема, но имам един въпрос: къде продават такава ел. проводима гума (всякаква гума ел проводима ли става) и проблема при големия дисплей (по средата) по същия начин ли се решава?
www.autogrozdanov.com
#30
Публикувано 18 юни 2011 - 12:05
Здравей, не всяка гума става. Трябва да е точно толкова широка за да влезе в каналчето, толкова дълга (или повече реже се) за да стигне за всички пинове и т.н. търсиш си дисплей с такива размери за донор и си готов. Средното LCD не е с карбонова лента, а с отложени медни писти, при тях няма проблеми той е и с букса и може да се демонтира без да се разваля. Преди фейслифта при таблата и трите дисплея са сагментни и са с карбонови ленти за сега само едно такова съм оправял и там работата по средния е малко по-пипкава, но и за него има решение.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни