А такава гума не се ли продава някъде? Имам много табла с дисплей, но всички са работещи, не си струва да се развалят. И друго да питам: нали се маха лентовия кабел и на негово място се слагат проводници за всеки пин по отделно, какво имаше предвид с това "при тях няма проблеми той е и с букса и може да се демонтира без да се разваля."Здравей, не всяка гума става. Трябва да е точно толкова широка за да влезе в каналчето, толкова дълга (или повече реже се) за да стигне за всички пинове и т.н. търсиш си дисплей с такива размери за донор и си готов. Средното LCD не е с карбонова лента, а с отложени медни писти, при тях няма проблеми той е и с букса и може да се демонтира без да се разваля. Преди фейслифта при таблата и трите дисплея са сагментни и са с карбонови ленти за сега само едно такова съм оправял и там работата по средния е малко по-пипкава, но и за него има решение.
Ремонт на дисплеите за часовник и температура на таблотоMercedes CLK W208 и Е-class W210 (и вероятно други модели)
Започната от kdl, 17 окт 2010 - 20:41:31
76 мнения по тази тема
#31
Публикувано 18 юни 2011 - 21:40
www.autogrozdanov.com
#32
Публикувано 18 юни 2011 - 22:41
Има предвид, че малките дисплеи са с едни кабелчета, които са залепени за платката, а при дисплея контактуват с електропроводимата гума, а самия дисплей контактува с гумата. При ремонта - този кабел - между платката и гумата се заменя с нови проводници. А големият екран, който е на фейслифтовия модел посредата, той също има кабел, но на гърба на екрана има платка с малък контролер и кабелът е между тази платка и основната платка на таблото. В единия край кабелът е запоен за платката с контролера, а в другия край има куплунг, а не е залепен както другите два и просто може да се откачи по време на ремонта и после да се закачи отново. Докато залепените, при разглабянето най-често се късат...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#33
Публикувано 19 юни 2011 - 14:00
Аз да добавя, че само моето табло не е оправено още
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#34
Публикувано 20 юни 2011 - 11:38
Ами то само няма и да се оправи - знаеш ми номера, не съм неоткриваем до сега всеки, който е дошъл си е тръгнал с "прогледнало" табло без изключение дори и тези преди фейслифта без значение дали е C,CLK или Е класа...
#35
Публикувано 20 юни 2011 - 16:46
Ами то само няма и да се оправи - знаеш ми номера, не съм неоткриваем до сега всеки, който е дошъл си е тръгнал с "прогледнало" табло без изключение дори и тези преди фейслифта без значение дали е C,CLK или Е класа...
Важи ли и за други колеги ?
#36
Публикувано 27 юни 2011 - 17:38
Здравеите,
днес и аз си поравих дисплейчетата. Много ме радва как работят. Ремонтираха ми ги в сервиза на Стамбата с оригинални лентови кабели. След интервенцията всичко беше ОК а и не беше кой знае колко скъпо.
днес и аз си поравих дисплейчетата. Много ме радва как работят. Ремонтираха ми ги в сервиза на Стамбата с оригинални лентови кабели. След интервенцията всичко беше ОК а и не беше кой знае колко скъпо.
#37
Публикувано 28 юни 2011 - 10:49
А по-точно?...а и не беше кой знае колко скъпо.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#38
Публикувано 28 юни 2011 - 11:54
Сподели цена, че може да ме облекчиш събота и неделя
#39
Публикувано 28 юни 2011 - 17:25
90 лв. с работата и матерялите. Отне им около 40-50 мин. да свършат работата.
#40
Публикувано 28 юни 2011 - 19:50
Кажи къде се намира, за да може хората да ходят там, предполагам модераторите няма да имат против. Това е полезна за всички реклама по наболял проблем
#41
Публикувано 29 юни 2011 - 16:24
Сервизът се намирав кв. Редута на улица Попова щапка. Не помня номеа. Телефонът за връзка е:
0888803427
0888803427
#42
Публикувано 21 септември 2011 - 09:01
Колеги, имам същия проблем на W210 facelift-с други думи индикаторът за предавките сам решава колко пиксела да ми предложи да виждам; за часовника имам само няколко налични чертички, а що се отнася до дисплея за температурата - ни вест-ни кост от него.Ако някой може да ми помогне с контакт някъде в Пловдив,където оправили проблема ми,тъй като не пътувам често до София, ще съм Ви благодарен!
#43
Публикувано 05 октомври 2011 - 21:24
Вече се справям успешно и с таблата от преди facelift-а с малкия централен дисплей като това
Прикачени файлове
#44
Публикувано 05 октомври 2011 - 21:28
Сега правя и едно табло от W220 с изгорял инвертор на луминисцентното осветление. Ако има и такива клиенти да се обаждат Покрай тази S-ка се сетих, че имам познат, който прави светещи реклами и криви стъклени пури във всякаква форма и размер. Може да се напъхат такива и в CLK
Прикачени файлове
#45
Публикувано 06 октомври 2011 - 00:02
Сега правя и едно табло от W220 с изгорял инвертор на луминисцентното осветление. Ако има и такива клиенти да се обаждат Покрай тази S-ка се сетих, че имам познат, който прави спетещи реклами и криви стъклени пури във всякаква форма и размер. Може да се напъхат такива и в CLK
На мен ми беше изгоряло таблото (w220) и си поръчах ново, но си пазя и старото. Да кажем че е поправимо осветлението, но остава въпроса с централния дисплей, поправим ли е ? тъй като преди да изгори таблото, информацията беше на липсващи черти, до колкото съм питал преди са ми казвали че централния дисплей на W220 не може да се оправи ?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни