Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Ремонт на дисплеите за часовник и температура на таблотоMercedes CLK W208 и Е-class W210 (и вероятно други модели)


  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#16 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 26 October 2010 - 21:22

Да не снимам фактурата, ама цената е 6.95 лв. за бройка, с отстъпка ча членове на клуба 15% - 5.91 лв. т.е. 20 крушки ти струват 118.20 лв. с отстъпката!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#17 rabbitt

rabbitt

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    280SE
    E200K

Posted 30 January 2011 - 10:47

Здравейте!

Лятото разглабях таблото на мойта 210-ка и съгласно едно DIY в нета успях да запаля почти всичко. Губят се само някои пиксели на индикатора за скороростите, но това не ми е проблем. Направил съм снимки, но за съжаление нямах търпение да ги направя толкова подробни, като вашите... Предполагам че моите лентови кабелчета са били доста запазени, защото всичко стана само с подлагане на пореста гума, която да притиска лентовите кабели. Скоро ще постна снимките с малко обяснения с идеята да са полезни на някой колега.

Относно крушките, които ми поизгоряха по време на ремонта - тези дето са по 1.3W със зелената "капачка" ги намерих при един човек за по 1.5лв. "Осрам". Ако на някой му трябват да пише ще му кажа къде да намери, мисля даже, че имам 2-3 резервни у мен за някой зорлия. За съжаление тези по-големите дето са на цокъл (2бр. са при мен) намерих само по 3W вместо по 2W. После си поръчх от Германия директно чрез приятел, но на тях цената им беше по 2-3Е. Даже още не съм подменил по-мощните с оригинални и затова карам на 1/2 сила на осветлението.

Поздрави!

П.С. От тези проводящите гуми също мисля че имам няколко, които мога да сваля от вече повредени матрични LCD. Аз също пробвах да ги ползвам по време на "ремонта"
  • 0

#18 Joro S.

Joro S.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    CLK 320

Posted 03 March 2011 - 03:22

Темата е много хубава и всичко е описано подробно :) аз имам следния проблем с таблото качвам се сега паля и стрелката на бензиномера седи долу и не мърда, също така като отида на разхода и колко литра има в резервоара и ми показва чертички, какъв може да е проблема възможно ли е да се е откачила стрелката нещо? Иначе с дисплейчетата за сега нямам проблем всичко ми работи :) ще съм благодарен на съвети :)

пс Колата е w208 facelift
  • 0

#19 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 March 2011 - 11:59

Не е стрелката, а по-скоро поплавъка от резервоара.
Звучи сякаш ти е наред всичко по таблото, щом показва чертички.
Ако не показваше нищо, това вече друга работа
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#20 Joro S.

Joro S.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    CLK 320

Posted 06 March 2011 - 19:15

Не е стрелката, а по-скоро поплавъка от резервоара.
Звучи сякаш ти е наред всичко по таблото, щом показва чертички.
Ако не показваше нищо, това вече друга работа


благодаря за отговора, наистина проблема май не е в таблото, резервоара ми прави много голям вакуум едвам развивам капачката, като зареждам си го пълня до горе и като стигна почти до резервата и отида да заредя с двете ръце напъвам и много трудно я развивам. Още утре ще завъртя до сервиза докато не е станал по-голям проблема, че ми разправяха от този вакуум на някаква дачия и се смачкал резервоара...
  • 0

#21 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 07 March 2011 - 17:59

Проблемът е 100% в сондата на резервоара...
Това с вакуума не е нормално - провери го.
Иначе за сондата - много силно вероятно е да имаш откачен кабел на сондата за мерене на горивото... но не е изключено и да е повредена.

Аз преди време имах подобен проблем, от това, че ми свърши бензина... на другия ден показваше грешно и пак ми свърши бензина...
От там никаква вяра - само засичане по пробега... след около 2 месеца редовно зареждане след като стигне до средата се оправи само.
Казаха ми, че най-вероятната причина е, че сондата се е зацапала като е стигнала до дъното, не знам дали е така, но така и не го ремонтирах.
По спомен от тогава - самата сонда не е никак евтина част... но не помня точна цена. Само помня, че беше достатъчно скъпа, че да не я сменя веднага...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#22 Joro S.

Joro S.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    CLK 320

Posted 07 March 2011 - 20:44

Проблемът е 100% в сондата на резервоара...
Това с вакуума не е нормално - провери го.
Иначе за сондата - много силно вероятно е да имаш откачен кабел на сондата за мерене на горивото... но не е изключено и да е повредена.

Аз преди време имах подобен проблем, от това, че ми свърши бензина... на другия ден показваше грешно и пак ми свърши бензина...
От там никаква вяра - само засичане по пробега... след около 2 месеца редовно зареждане след като стигне до средата се оправи само.
Казаха ми, че най-вероятната причина е, че сондата се е зацапала като е стигнала до дъното, не знам дали е така, но така и не го ремонтирах.
По спомен от тогава - самата сонда не е никак евтина част... но не помня точна цена. Само помня, че беше достатъчно скъпа, че да не я сменя веднага...


Значи като заредя стрелката се "съживява" но пак не се качва съвсем до макса, и бързо слиза под 1/2 от резервоара и след едно гасене и палене си остава долу, от както я имам до резерва не съм стигал на около 350км си зареждам до горе и карам с А98. За да се стигне до тази сонда в резервоара е необходимо да се свали предполагам?
  • 0

#23 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 07 March 2011 - 21:29

Не съм съвсем сигурен, но по спомен - сондата се намира под задната седалка и се сваля отвътре в купето, като се махне седалката... там са и кабелите на сондата. Сваля се без да се откача целия резервоар. Ако сондата е повредена, предполагам, че при диагностика ще даде информация!

Но както го описваш - ту работи неточно, ту не работи - същото като при мен ми звучи. И на мен ми изписваше чертички от време на време и не показваше стрелката. Най-добре ходи в сервиз да видят какъв е проблема. А ако имаш и прекалено голям вакуум в резервоара е възможно да има и друг проблем - темата наскоро е дъвкана във форума - потърси я, ако не си я чел.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#24 Joro S.

Joro S.

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    CLK 320

Posted 08 March 2011 - 21:48

Не съм съвсем сигурен, но по спомен - сондата се намира под задната седалка и се сваля отвътре в купето, като се махне седалката... там са и кабелите на сондата. Сваля се без да се откача целия резервоар. Ако сондата е повредена, предполагам, че при диагностика ще даде информация!

Но както го описваш - ту работи неточно, ту не работи - същото като при мен ми звучи. И на мен ми изписваше чертички от време на време и не показваше стрелката. Най-добре ходи в сервиз да видят какъв е проблема. А ако имаш и прекалено голям вакуум в резервоара е възможно да има и друг проблем - темата наскоро е дъвкана във форума - потърси я, ако не си я чел.


ок мерси по изясниха ми се нещата :)
  • 0

#25 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
Garage View Garage

Posted 21 March 2011 - 09:46

Да добавя, че Васко направи и моето табло и съм страшно доволен - свети по-добре от преди и няма дори един неработещ пиксел. :flagMB new:

Благодарско!!!

Attached Files


  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#26 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Posted 21 March 2011 - 10:55

При теб бяха отлепени някой от лепенките по лампите и беше влизало прах, след почистването нормално да свети по-добре сега няма да има проблеми :lol:.
  • 0

#27 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 21 March 2011 - 11:50

Между другото - при мен пак заради тия лепенки и прах имаше "тиктакане" на скоростта... което сега се оправи.
Останало е съвсем слабо между 90 и 100.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#28 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Posted 21 March 2011 - 22:20

Това се получава ако стрелките се натиснат много навътре. Ако искаш може да се отвори и да се изтегли още, така че да няма и между 90 и 100 :)
  • 0

#29 autogrozdanov.com

autogrozdanov.com

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 270 CDI W209

Posted 18 June 2011 - 11:21

Поздравления за прекрасната тема, но имам един въпрос: къде продават такава ел. проводима гума (всякаква гума ел проводима ли става) и проблема при големия дисплей (по средата) по същия начин ли се решава?
  • 0
www.autogrozdanov.com

#30 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Posted 18 June 2011 - 12:05

Здравей, не всяка гума става. Трябва да е точно толкова широка за да влезе в каналчето, толкова дълга (или повече реже се) за да стигне за всички пинове и т.н. търсиш си дисплей с такива размери за донор и си готов. Средното LCD не е с карбонова лента, а с отложени медни писти, при тях няма проблеми той е и с букса и може да се демонтира без да се разваля. Преди фейслифта при таблата и трите дисплея са сагментни и са с карбонови ленти за сега само едно такова съм оправял и там работата по средния е малко по-пипкава, но и за него има решение.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users