П.П. също така при ASR-a май няма ограничения в скороста ,защото като включа на 2-ра и пяк ми пресвятка триъглълничето на километража това при скорост 45-50км и пак ми убива инерцията ,също и на 3-та ми се е случвало, но това като съм във завой с около 80км и я тъпчех яко и имаше някакви прахоляци и взеха да превъртат колелетата и веднага се включи и добре,че се включи иначе се бях пребил
Заваряване на диф-аза и против
Започната от MB_W124, 25 май 2010 - 23:49:58
58 мнения по тази тема
#46
Публикувано 02 юни 2010 - 16:05
Да и аз съм със ASR ,но той играе ролята и на нещо като тракшън контрол и определено не става за дрифт и други подобни изпълнения просто убива всякаква странична инерция и бая убива старта на колата точно да поеме и леко като пропищят колелетата и забива и незнам ама ми се струва че това нещо спира и двигателя по-някакъв начин освен,ако не го спират самите спичачки , но пък като го изключа и както си е с отворен диференциал и направо откача и старта се подобрява и в завоите полудява 
П.П. също така при ASR-a май няма ограничения в скороста ,защото като включа на 2-ра и пяк ми пресвятка триъглълничето на километража това при скорост 45-50км и пак ми убива инерцията ,също и на 3-та ми се е случвало, но това като съм във завой с около 80км и я тъпчех яко и имаше някакви прахоляци и взеха да превъртат колелетата и веднага се включи и добре,че се включи иначе се бях пребил
задницата тамън тръгваше и ASR-а я успокои
П.П. също така при ASR-a май няма ограничения в скороста ,защото като включа на 2-ра и пяк ми пресвятка триъглълничето на километража това при скорост 45-50км и пак ми убива инерцията ,също и на 3-та ми се е случвало, но това като съм във завой с около 80км и я тъпчех яко и имаше някакви прахоляци и взеха да превъртат колелетата и веднага се включи и добре,че се включи иначе се бях пребил


C200 KOMPRESSOR
#47
Публикувано 02 юни 2010 - 16:39
ASR е друга хава,не стига,че ти натиска спирачката ами и връща газтa,според зависи.Миналата година в ледените преспи на място просто се включва и ти връща газта до невероятните 2000 об/мин
.За старт да не говорим,че няма начин да тръгнеш шумно или да правиш дрифтове.Но системата предпазва от простащини ,даже ми е помагала веднъж в завой.
#48
Публикувано 02 юни 2010 - 17:00
Точно това имах и аз впредвид ,че ако не беше ASR-a на онзи завой с прахоляците при 80км и здраво газ на 3-та щях да се метна някаде
,а да те питам как е зимата казваш здраво падали оборотите с цел да не превърта ,а измъква ли от снега и помага ли ,че не съм карал още зимата с тая кола


C200 KOMPRESSOR
#49
Публикувано 02 юни 2010 - 17:51
На сняг като че ли е добре, но на лед със сняг и разни други е ужас.Няма излизане.Бях си взел 4 зимни гуми, от които 2-те задни бяха с 6мм грайфер,марката някаква световно неизвестна(Pneumat),на една година гуми.Много зле,вероятно да съм имал проблеми главно заради тях.Повече никога гуми втора ръка отзаде(за тази зима съм замислил едни клеберки да си взема и да ми е мирна главата 2 зими).Като цяло системата имитира блокираш диференциал и май е по-добре с нея отколкоте без.
#50
Публикувано 02 юни 2010 - 17:53
http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/pneumant/size/11726/На сняг като че ли е добре, но на лед със сняг и разни други е ужас.Няма излизане.Бях си взел 4 зимни гуми, от които 2-те задни бяха с 6мм грайфер,марката някаква световно неизвестна(Pneumant),на една година гуми.Много зле,вероятно да съм имал проблеми главно заради тях.Повече никога гуми втора ръка отзаде(за тази зима съм замислил едни клеберки да си взема и да ми е мирна главата 2 зими).Като цяло системата имитира блокираш диференциал и май е по-добре с нея отколкоте без.
Ето ги въпросните гуми,приличан на continental winter contact,но нямат нищо общо!!!!!!!!
#51
Публикувано 03 юни 2010 - 01:27
Ето ЕЙ ТИЯ гуми са направо железни някакви супер евтини и калпави уш ама на един познат на BMW-то 316i(E36) просто не можах да повярвам на какво място утидохме с тая кола без нищо в багажника ,то не бяха баири то не бяха планини и това при снях 15-20см. и на баща ми на корсата отпреде сложихме същити тя тая кола стана всъдеход ,ама все пак там кадето утидохме с BMW-то на авера просто за нея е непостижимо
, така де спирам да пиша за гуми ,че някрая ще трябва да се промени името на темата


C200 KOMPRESSOR
#52
Публикувано 10 юни 2010 - 22:15
Ето ЕЙ ТИЯ гуми са направо железни някакви супер евтини и калпави уш ама на един познат на BMW-то 316i(E36) просто не можах да повярвам на какво място утидохме с тая кола без нищо в багажника ,то не бяха баири то не бяха планини и това при снях 15-20см. и на баща ми на корсата отпреде сложихме същити тя тая кола стана всъдеход ,ама все пак там кадето утидохме с BMW-то на авера просто за нея е непостижимо
, така де спирам да пиша за гуми ,че някрая ще трябва да се промени името на темата
Аз не знам какво ще стане , ако сложите Ултрагрип 7+ зимни гумета на това БМВ .....
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#53
Публикувано 11 юни 2010 - 20:14
http://www.superturb...waps-t-597.html Аз да се включа с един линк който жорето ми беше дал преди известно време в моята тема за заварените дифове в тунинг.бг.. За мен лично това е гениално, по добро от това не може да бъде просто, до колкото знам идеята е масления блокаж да се направи от автоматичен ръчен и да си го опъваш когат ти е кеф.. колкото повече го напомпиш от ръчката толкова по кораво е блокирал.. само че пича тук е скъсявал полуоски и какви ли не филми е правил, направо става мисия невъзможна..
Иначе аз от около 3-4-5 месеца съм със заварен диференциал на моята 190тка, не точно по мое желание.. Аз се чудех дали да не го заваря, голяма дилема ми беше щото си беше оригинален дифа и не исках да го преебавам, но след 2-3 месеца той се счупи сам и ми реши дилемата.. смених го със здрав втора ръка, и той се счупи, и понеже не исках това да се повтаря до безкрайност го заварих и сега мога да кажа че е много добре... При движение с високи скорости на пътища които са правени за такива скорости няма абсолютно никакъв проблем!.. Проблема е ако влезете в някой остър завой който не е правен за движение с повече от 20-30км/ч със 50-60км/ч примерно.. Също друго много гадно е да качите 3ма души отзаде щото в завоя колата просто и са ебава майката, повече сцепление на гумите.. на цялото окачване (което при 190тките отзаде е 5 точково доста сложно) му се разказва играта от тракане и обиране на разликата между гумите.. Иначе от както го имам вече почти на всеки завой влизам с дрифт поне някакъв, или някакво превъртане на гумите, не знам защо просто така усещам че на колата и е по леко отколкото да оставям гумите да зацепят.. А иначе самите гуми за това време перз което съм с него от 50-60% грайфер в момента са на.. 5% да кажем, и не че пак не държаха, даже много си ме кефеха тия гуми, щото в завой знаех точно кога изпускат и как да карам с тях че на колата да и е леко.. Но се принудих да ги сменя щото едната се спука на някъв пирон и докато отида до гумаджийницата беше станала на мекица.. Та това е.. Честно казано не бих казал че съжелявам, просто понякога ми е жал за колата ако тряя направя обратен завой примерно по нормалния начин с 5 човека вътре просто я усещам как отзаде и се ебава майката... Но през останалото време е голям фън ако знаеш как да караш че да и е по леко на задницата..
Иначе аз от около 3-4-5 месеца съм със заварен диференциал на моята 190тка, не точно по мое желание.. Аз се чудех дали да не го заваря, голяма дилема ми беше щото си беше оригинален дифа и не исках да го преебавам, но след 2-3 месеца той се счупи сам и ми реши дилемата.. смених го със здрав втора ръка, и той се счупи, и понеже не исках това да се повтаря до безкрайност го заварих и сега мога да кажа че е много добре... При движение с високи скорости на пътища които са правени за такива скорости няма абсолютно никакъв проблем!.. Проблема е ако влезете в някой остър завой който не е правен за движение с повече от 20-30км/ч със 50-60км/ч примерно.. Също друго много гадно е да качите 3ма души отзаде щото в завоя колата просто и са ебава майката, повече сцепление на гумите.. на цялото окачване (което при 190тките отзаде е 5 точково доста сложно) му се разказва играта от тракане и обиране на разликата между гумите.. Иначе от както го имам вече почти на всеки завой влизам с дрифт поне някакъв, или някакво превъртане на гумите, не знам защо просто така усещам че на колата и е по леко отколкото да оставям гумите да зацепят.. А иначе самите гуми за това време перз което съм с него от 50-60% грайфер в момента са на.. 5% да кажем, и не че пак не държаха, даже много си ме кефеха тия гуми, щото в завой знаех точно кога изпускат и как да карам с тях че на колата да и е леко.. Но се принудих да ги сменя щото едната се спука на някъв пирон и докато отида до гумаджийницата беше станала на мекица.. Та това е.. Честно казано не бих казал че съжелявам, просто понякога ми е жал за колата ако тряя направя обратен завой примерно по нормалния начин с 5 човека вътре просто я усещам как отзаде и се ебава майката... Но през останалото време е голям фън ако знаеш как да караш че да и е по леко на задницата..
Follow your own star...
#54
Публикувано 02 декември 2010 - 18:56
Прав си колега и аз карам с заварен и сам сьс сьштите впечатления от заварения по хубаво няма
за пример само ще кажа на тези които са против 4е колата ми си беше сьс шпер оригинално смених го сьс заварен за проба само ама ми се струва 4е никога повече няма да го сложа тоя шпер. заварения е страшна работа.
#55
Публикувано 05 декември 2010 - 09:47
Прав си колега и аз карам с заварен и сам сьс сьштите впечатления от заварения по хубаво няма
за пример само ще кажа на тези които са против 4е колата ми си беше сьс шпер оригинално смених го сьс заварен за проба само ама ми се струва 4е никога повече няма да го сложа тоя шпер. заварения е страшна работа.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124




#56
Публикувано 05 декември 2010 - 15:27
Браво рейсъри.Сега през заледеното време е идеалният момент да останете без бенцове!
#57
Публикувано 06 декември 2010 - 08:57
И на мен така ми се струваБраво рейсъри.Сега през заледеното време е идеалният момент да останете без бенцове!
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#58
Публикувано 07 декември 2010 - 02:26
От доста време наблюдавам темата и си кротувам тихичко в ъгъла, но искам да споделя моето лично мнение по въпроса.Сменил съм 4 мерца - де с отворен, де със заварено, даже последния с шпер.Счупил съм към 4-5 дифа и съм монтирал и демонтирал 2 пъти повече.Както повечето знаете хобито ми е свързано с автомобилния спорт и по-конкретно с дрифта.Мога да кажа, че диференциала играе едни 50% от сетъпа на колата.Искам да дам накратко мнение и за 3-те основни вида дифове които съм пробвал:
1. Отворен диф - за градски условия е супер - 90% от градските коли са с такива по обективни причини.Не е опасно за млади шофьори, трудно губи сцепление автомобила, за зимно каране и висока скорост е супер - шансовете да се бракуваш някъде са минимални.За спорт е кофти, освен ако не използваш хиляди похвати като киросване (clutch kick), шифтдаун, ръчна, скоростно пързаляне, счупване на волана рязко и общо взето се превръщаш в нинжда за да накараш колата да поднесе, но винаги едното ти колело е "във въздуха".
2. Заварен диф - за града е просто ужас!При паркиране ставаш като тракторист с маневрите и освен всичко ти пищят постоянно гумите.За млади шофьори и жени е крайно непрепоръчително!На мокър или заснежен терен си постоянно "на порти" Трудно е да се кара нормално при намалено сцепление.Друг минус е, че се натоварва излишно цялото задно окачване и хидроусилвателя на колата от "завареното".Каретата и гумите също доста страдат при нормално каране.Голям плюс на "завареното" е, че постоянно имаш "блокаж" на дифа или с 2 думи - много по-малък шанс за закъсаш в кал или сняг.Също така се усеща драстичен спад в мощността на при по-слабите автомобили, мисля, че ви е ясно защо.За писта този вариант е доста удачен, понеже отворения диф не става, а шпера струва 5-6 пъти повече.
3. Шпер диферениал - това е върха на инженерната мисъл!Комбинация между отворен и заварен диф.Общо взето са взети само плюсовете и на двата дифа.За градски условия е супер - при нормално каране се усеща като отворен, а при подаване на газ "заключва" и се почва шоуто.Спокойно можеш да си летиш с 200 (примерно) и да не се притесняваш, че на някоя бабуна ще си в канавката.За зимата е просто супер - винаги ти върти и 2-те колелета и доста по-труно може да закъсаш.Недостатъка на шпера е, че не е толкова разпоространен, струва доста пари, а и има скъпо обслужване.Лично мое мнение е, че по-хубаво от шпера няма!Веднъж седнах на такава кола и просто чувството е неописуемо!
Аз лично залагам на шпера пред завареното и отоворения.Та това беше накратко моето мнение на база опита и знанията които съм натрупал във времето
1. Отворен диф - за градски условия е супер - 90% от градските коли са с такива по обективни причини.Не е опасно за млади шофьори, трудно губи сцепление автомобила, за зимно каране и висока скорост е супер - шансовете да се бракуваш някъде са минимални.За спорт е кофти, освен ако не използваш хиляди похвати като киросване (clutch kick), шифтдаун, ръчна, скоростно пързаляне, счупване на волана рязко и общо взето се превръщаш в нинжда за да накараш колата да поднесе, но винаги едното ти колело е "във въздуха".
2. Заварен диф - за града е просто ужас!При паркиране ставаш като тракторист с маневрите и освен всичко ти пищят постоянно гумите.За млади шофьори и жени е крайно непрепоръчително!На мокър или заснежен терен си постоянно "на порти" Трудно е да се кара нормално при намалено сцепление.Друг минус е, че се натоварва излишно цялото задно окачване и хидроусилвателя на колата от "завареното".Каретата и гумите също доста страдат при нормално каране.Голям плюс на "завареното" е, че постоянно имаш "блокаж" на дифа или с 2 думи - много по-малък шанс за закъсаш в кал или сняг.Също така се усеща драстичен спад в мощността на при по-слабите автомобили, мисля, че ви е ясно защо.За писта този вариант е доста удачен, понеже отворения диф не става, а шпера струва 5-6 пъти повече.
3. Шпер диферениал - това е върха на инженерната мисъл!Комбинация между отворен и заварен диф.Общо взето са взети само плюсовете и на двата дифа.За градски условия е супер - при нормално каране се усеща като отворен, а при подаване на газ "заключва" и се почва шоуто.Спокойно можеш да си летиш с 200 (примерно) и да не се притесняваш, че на някоя бабуна ще си в канавката.За зимата е просто супер - винаги ти върти и 2-те колелета и доста по-труно може да закъсаш.Недостатъка на шпера е, че не е толкова разпоространен, струва доста пари, а и има скъпо обслужване.Лично мое мнение е, че по-хубаво от шпера няма!Веднъж седнах на такава кола и просто чувството е неописуемо!
Аз лично залагам на шпера пред завареното и отоворения.Та това беше накратко моето мнение на база опита и знанията които съм натрупал във времето
#59
Публикувано 07 декември 2010 - 12:36
и тук мисля че темата приключи.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА










