Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Заваряване на диф-аза и против


  • Please log in to reply
58 мнения по тази тема

#16 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 28 май 2010 - 15:55

Гледам че пише LSD а това значи шпер правилно ли съм разбрал, значи слагаш едно от тези неща и отвореният диф става шпер ако бъркам нещо поправете ми, но аз така разбирам смисъла на това нещо :)

Правилно си разбрал ,може би не е толкова ефективен колкото оригинала ,но съм чувал и чел само добри отзиви просто пружините трябва да са колкото се може по-корави ,бях чел някаде че слагат пручини от клапани на Лада :)
Пък за ефективноста, като се замисля то моя отворен диф като изключа тракшъна никога не съм виждал да ми върти само едното колело и да оставя само една след или пък да не се засуче с вратите като му дам газ независимо със съединител или без, дали от място или както си карам със 20км да дам газ в завоя ,представи си със тоя самоделен шпер какво ще е :)
  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#17 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 28 май 2010 - 16:25

Представям си как ще е ще е много яко :D ами със заварен диф как ще е аа.. Яко дрифтиране :drift1: :drift1: :drift1: :hooray:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#18 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 28 май 2010 - 22:20

Сега искам да добавя, че това нещо не вършело работата си така както трябвало на завой отключва дифа със тая джаджа това ми го каза приятел кой има кола със такова нещо.. :) Каза нищо по хубаво от Шпер и Заварен Диф няма :icon_coolgrin:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#19 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 29 май 2010 - 03:35

Сега искам да добавя, че това нещо не вършело работата си така както трябвало на завой отключва дифа със тая джаджа това ми го каза приятел кой има кола със такова нещо.. :) Каза нищо по хубаво от Шпер и Заварен Диф няма :icon_coolgrin:

Ми то точно това е целта в завой да отключва с цел да не ти заминава цялата задница карета, гуми и самия диф пък и както каза колегата по-нагоре според твърдоста на пружините различен % заключване.Също така тя целта не е постоянно да е заключен ами като и дадеш мн газ в завоя и едното колепо превърти да се предава част от въртящия момент и на другото и повярвай действа иначе изобщо нямаше да сме и чували затова и със сигурност е доста по-добре с него от колкото без него , а и шпера предполагам че работи на подобен принцип, защото ако и той не отключва то няма смисъл от него те производителите на тия дифове щяха да ги направят като наще заварени или статични или там както се казва :)
  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#20 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 29 май 2010 - 11:17

Lubo88 не си ми хванал смисъла аз имах предвид диф за дрифтинг то този като отключва не става а точно това е, че шпера не отключва а да не говорим за заварения, че никога няма отключи :D и както казах един мой приятел ми обясни за това нещо и ми каза, че са слагали колкото се може по корави пружини по простата причина да може да заключва, но уви това не се получава..

А сега по темата моля колегата EACAN да ъпне темата със някое ново видео на колата.. :bigemo_harabe_net-110: :icon_welldone:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#21 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 29 май 2010 - 11:59

Ами вие вече з....те темата с извинение.Аз имам клипче с първото палене на двигателя, някой да каже вариант с рязане на *.3gp формат,че в началото се вижда номера на автомобила,пък е желателно да се изреже.Пробвах с 3gp converter, но явно не е много легална версия и аудиото изчезва.
  • 0

#22 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 29 май 2010 - 12:20

Аз мога да пробвам да го изрежа евентуално ако не успея имам приятели който се занимават може и да могат да се справят.. :)
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#23 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2010 - 14:56

Lubo88 не си ми хванал смисъла аз имах предвид диф за дрифтинг то този като отключва не става а точно това е, че шпера не отключва а да не говорим за заварения, че никога няма отключи :D и както казах един мой приятел ми обясни за това нещо и ми каза, че са слагали колкото се може по корави пружини по простата причина да може да заключва, но уви това не се получава..

А сега по темата моля колегата EACAN да ъпне темата със някое ново видео на колата.. :bigemo_harabe_net-110: :icon_welldone:


Не знам твоите приятели какво са правили но е факт че това нещо работи ,има доста 190-ки които го ползват (включително и турбинирани 16в-та) и се справя идеално, също така си става и за дрифт ( подобно нещо се ползва и при други марки коли и също работи т.е.това не е нещо ново ).

Lubo88, да шпера на МБ-то работи на подобен принцип но ползва фрикционни дискове ;)


Аз лично подкрепям желанието на всеки един.. тъй като и аз имам желание да си пипна колата... В интерес на истината.. дори и при мен се получиха отговори от сорта "ти луд ли си.. за кво да турбинираш.." , " купи си нов мотор" , "купи си нова кола" и тем подобни.. ;)


На тези които говорят така може да им направя по едно кръгче (да им опъна бръчките по лицето :) ) , да видим после каква песен ще запеят ....
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#24 CE200

CE200

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:

Публикувано 01 юни 2010 - 00:37

Добре но аз вярвам на приятелите ми който са със заварен диф и никой от тях неми е казал че е невъзможно карането в града и гумите за минути не отиват обеден съм в това.. ;)



Ванка не си разбрал правилно за заварените дифофе и аз си мислех, че не хабят гумите толкова барзо и не до завива и т.н ма ме возиха в едно БМВ 520 със заварен диф и беше просто отвратително в градсики условия. Единственото беше, че не си мачеше саединителят в завоите а само газ даваше се получаваше повече от добре. Пред мен сложи втора рака дънлопки и сащия ден ги хвърли а мина само 500 км ... е от които 300 бяха с вратите и в лютеницата мааа тва е друг вапрос но просто заварения диф в голямото село е адски трудно, едва ми направи обратен завои като бял човек, а като не от наи белите върти волана и газ до дупка и правиме 3,4 крага и после на която посока искаш. Ма саветвам хората които искат да имат старт и по голяма стабилност просто да си потърсят шпер или да не се занимават с глупости щот тва си е голяма глупост. До оня ден вече бях готов да си заваря дифа ма като ме повозиха си промених мението а и другото което, че ако нямаш опит зад волана си донор, аз само каде не се насрах в гащите (с извинение) мааа при 100 км/в час на прав път ти да ми правиш 360 градуса само заради една неравност на патя ... простооо тва е за хора кадето имат сърце за такъв адреналин ....
  • 0

#25 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юни 2010 - 08:34

Много сърцати хора си заминаха ,тъй че.... ще пропусна. А ако беше по-добре дифа да е заварен ,то така щеше да излиза от завода на Мерцедес , слагайте диф-ове с шпер и си въртете газарете ,ама да заварявам та то това да не винкел...
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#26 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 01 юни 2010 - 21:47

Хайде да видим сега какво не ви харесва в заварения диф на дълъг път какво точно не ви харесва, в града може да има малки усложнения с дифа, но то се свиква и да ви кажа като се свикне няма да има никакъв проблем даже няма да искаш да се качиш да караш друга кола.. :icon_welldone:

П.П. Симо бате не знам какво точно те е разочаровало в завареният диф, но ти помниш ли онази вечер как беше полудял и как се беше навил за това нещо и какви ми ги говореше, братле точно на теб за диф няма ти говоря щото ти ги знаеш и си изял всички книги с кориците за дифове, но нали знаеш колко точно % заключва един шпер ако беше 50 60% заключване да по можеше да се съглася, но то някакви мизерни проценти за който по добре да си карам със отворен диф и да сложа една от онези джаджи който показа жорето..

Така че аз съм за заварен диф.. ;)
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#27 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юни 2010 - 21:58

Хайде да видим сега какво не ви харесва в заварения диф на дълъг път какво точно не ви харесва, в града може да има малки усложнения с дифа, но то се свиква и да ви кажа като се свикне няма да има никакъв проблем даже няма да искаш да се качиш да караш друга кола.. :icon_welldone:

П.П. Симо бате не знам какво точно те е разочаровало в завареният диф, но ти помниш ли онази вечер как беше полудял и как се беше навил за това нещо и какви ми ги говореше, братле точно на теб за диф няма ти говоря щото ти ги знаеш и си изял всички книги с кориците за дифове, но нали знаеш колко точно % заключва един шпер ако беше 50 60% заключване да по можеше да се съглася, но то някакви мизерни проценти за който по добре да си карам със отворен диф и да сложа една от онези джаджи който показа жорето..

Така че аз съм за заварен диф.. ;)

Любимият ми тип тема :D
A ти колега с такъв заварен диф ли си караш колата за вскидневно каране, че така ги пишеш смело тези неща?
  • 0

#28 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 01 юни 2010 - 22:02

Любимият ми тип тема :D
A ти колега с такъв заварен диф ли си караш колата за вскидневно каране, че така ги пишеш смело тези неща?


Не сега не, но спокойно ще го докажа това нещо който е много любопитен ще разбере..

И да ти кажа аз съм смел в всяко едно мое нещо което мисля да правя ;)
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#29 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 01 юни 2010 - 22:04

Аз се сещам само на едно място къде има нещо подобно на заварен диференциал,но пак не съм сигурен-тракторите.Това е пълна безсмилица,градско ужас-пишене на гуми ,износване,автомобила под напраежение.Нали се сещаш ,че говорим за мерцедес,а не за автомобили с цял мост отзаде.Шпер диф е друга работа при нормално каране и завиване всичко е ОК,ако ти трябва голям старт с шпера го имаш.Това по-горе с пружините ми се струва също доста ефектно-в пъти по-добре от колкото постоянно сцепен.
  • 0

#30 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4622 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 юни 2010 - 22:12

Ако ще караш колата само на писта за дрифт, заварявай си дифа. Ама това значи с колесар да я караша до там и т.н.

Обаче ако смяташ да я ползваш по пътищата от републиканската пътна мрежа - по-добре недей.

Помисли за себе си - помисли и за другите.

Мисля си че ако ти се отдаде възможност да покараш такава кола - ще се разубедиш.

Пробвай с пружини - поне е обратимо - ако не ти хареса махаш ги, слагаш по-твърди. Ако ли не, махаш и правиш заварката.

Обаче завариш ли - връщането назад е свързано с друг диф. А те и без това са дефицитна стока. Но такъв мод е все едно да си прережеш спирачните маркучи, или поне половината от тях.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни