Колега, като гледам първите снимки - липсващи тапи на вакумни връзки, въздушния филтър със стеснения на входа отвор и като гледам вакумния авансатор на делкото къде е хванат - не за колекторен, а за дроселен вакум - не се очудвам че си решил да турбинираш.
Добре че мегата управлява и запалването...
ОФФ: Между другото в един ауди форум намерих информация за КЕ-Джетроник дозатор-разпределителя за гориво на Ауди 100 моделите, сред които има и турбо (Audi 200). Според непотвърдена информация, дозатор-разпределителя има капацитет 202 cc/min при 50% DC на електро-хидравличния регулатор, което стига за около 160 коня с турбина, или около 190 коня атмосферен. Също по непотвърдена информация, КЕ-Джетроника може да понесе 0.4-0.5 бара бууст както си е, без модификации, но трябва да е в изрядно състояние.
http://www.sjmautote...ng/outofuel.htmЩеше да е интересно някой да сложи турбо на Ке-Джетроник - интересно какво колегата Vitcig може да сподели по въпроса.