124E COUPE TURBO
Започната от EACAN, 01 май 2010 - 20:35:39
59 мнения по тази тема
#31
Публикувано 10 май 2010 - 19:36
така днес монтирах маркучите от към турбото до кулера направих дросела изпускателната система ще се променя утре ще върви до средата 80мм и оттам се разклонява на две до задните гуми абе ауспусите ще са пред задните гуми утре ще се монтирват и другите тръби от кулера до дросела и започват вече до изкусоряването и като е готова колата започва да се подготвя за цялостно боядисване цвета ще е черен с 5 цвята перли но има време и до там ще стигнем
#33
Публикувано 12 май 2010 - 18:03
опи вие да не спите бе колеги що така стана с форума-замря-
Прикачени файлове
#34
Публикувано 12 май 2010 - 19:54
опи вие да не спите бе колеги що така стана с форума-замря-
Аз редовно следя темата с голям интерес. Смятам се справяте чудесно и силно се надявам да сте така добри да дадете малко "кноу-хау" в близкото бъдеще
#35
Публикувано 12 май 2010 - 21:41
Приятелю, направо ти се кефя с какви темпове напредваш.Макар и да има бая неща за доизкусуряване, работиш по въпроса и затова ще стане . Аз една година само не мога да си намеря финанс за чарковете и време от други задължения за да го турбинирам моя. Снимковия материал е мн подробен и ясен за което ти благодаря от името на всички тунинг запалянковци. Продължавай в същия дух и моля те не забравяи фотоапарата когато почнеш монтажа на мегата.
#36
Публикувано 13 май 2010 - 20:09
как е колеги днес след работа довърших първата част от изпускателната система колеги изкам да ви помоля -тези които следят темата-да ми кажете на кой какво не му харесва и защо
Прикачени файлове
#37
Публикувано 13 май 2010 - 21:52
Ами аз специално имам само естетически забележки,но всичко си е въпрос на вкус . Например защо не залепи регулатора на налягането директно на рейката,както на повечето автомобили а се чудиш как да наместиш тея маркучи. Инсталацията се шляе безразборно, но знам че това са снимки в процес на работа и няма да я оставиш така. Не че е много важна подредбата, но аз съм на принципа, че ако това което правя не радва окото, по-добре да не го захващам. То май и затова толкова се мотам де
Успех приятелю та да го видим по-скоро на живо !
Успех приятелю та да го видим по-скоро на живо !
#38
Публикувано 15 май 2010 - 16:48
Хайде сега, естетически забележки... екстра става, другата неделя ще и се чуе гласа и като гледам изпускателната система и това че изхода на гейта е свободен, бая глас ще е
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#39
Публикувано 15 май 2010 - 18:28
само незнам дали ще върви толкова колкото ще реве
#40
Публикувано 25 май 2010 - 09:27
Малко по-сериозно,от два дена е в движение колата и нито снимки ,нито клип.Да вземеш да качиш,че да не качвам аз клипа с първото палене преди настройките
#41
Публикувано 25 май 2010 - 16:01
Ся само колата му е в главата, затова заряза форума
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#42
Публикувано 28 май 2010 - 22:02
Моля.. коментари само по темата
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#43
Публикувано 29 май 2010 - 07:51
Коментара си беше по темата . Защо го истри/хте/ ?
Изтрих го.. защото сметнах тази "забележка" за.. меко казано не основателна.
Това колата на кой се води.. или тем подобни.. какво ни засяга ?
Момчето има желание да направи нещо.. няма нужда излишни дразги и да стане като една друга тема.. в която момчето написа.
"да..разубедихте ме.. да не влизам повече в този форум"
Аз лично подкрепям желанието на всеки един.. тъй като и аз имам желание да си пипна колата... В интерес на истината.. дори и при мен се получиха отговори от сорта "ти луд ли си.. за кво да турбинираш.." , " купи си нов мотор" , "купи си нова кола" и тем подобни..
Заради всичко това.. и още доста.. прецених да изтрия тези коментари.. както ще трия и ВСИЧКИ останали.. които сметна за неуместни и заядливи !
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#44
Публикувано 29 май 2010 - 13:35
Аз имам клипче с първото палене на двигателя, някой да каже вариант с рязане на *.3gp формат,че в началото се вижда номера на автомобила
Ми то на 3-та страница от темата в първия пост който е на EACAN има прикачени снимки и там се вижда номера
C200 KOMPRESSOR
#45
Публикувано 29 май 2010 - 14:44
Щом е така, първо палене:Ми то на 3-та страница от темата в първия пост който е на EACAN има прикачени снимки и там се вижда номера
Другите от Желязко.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни