Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

124E COUPE TURBO


  • Please log in to reply
59 мнения по тази тема

#1 EACAN

EACAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 COUPE

Публикувано 01 май 2010 - 20:35

Така малко данни и снимки
МБ 124Е COUPE (1990г, 122кс), целта е около 200кс на вала. Ето и списък на частите:

1.Двигателя е рециклиран.
2.използват се стандартните бутала и биели.
3.преправeна глава (разширени и полирани канали)
4.Megasquirt
5.4-ри 315куб дюзи (ниско омови)
6.6 литров интеркулер
7.schwitzer турбина с външен wastgate
8.63mm дросел
9.правени от мен колектори тип 4 в 1 на 48мм
10.63мм турбо пътища
11.60мм изпускателна система
за сега толкова после ще има и продължение днес поставих колектора правех тръбата на wastgate и монтирах турбото утре ще продължа и ще кача още снимки
предварително благодаря на VLADO за съветите и за мегата-впрочем той ще я поставя и настройва-благодаря на всички които са ми помогнали и ще ми помогнат

Прикачени файлове


  • 1

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 май 2010 - 01:36

поздравление за проекта.

Сложил си турбинният охлюв много близо до казанчето за антифриза и до кабелите за свещите. ще ги скапе.
Но вече е късно за корекции, слагай термощитове.

това май ще е и първото купе с турбо в БГ ?
  • 0

#3 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 02 май 2010 - 06:59

Браво бе, ние се чудим къде се криеш и нито звъниш ,нито идваш на някоя среща пък той нашия турбо слага-браво на тебе.Това трябва да се види.Ще чакаме резултати.Успех.
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 май 2010 - 07:49

Поздрави за начинанието! Има ли краен срок за завършването на проекта?Интересно е до колко коня ще я докараш.Скоростна кутия и диф. ще сменяш ли?
Нещо по спирачките?
  • 0

#5 hansito

hansito

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Филибето майна
  • Автомобил:
    W124 300ce 1991.

Публикувано 02 май 2010 - 13:28

Абе къв е тоя чук ?Нали съм ти казал да не ползваш такива инструменти.И вземи ми прати някоя снимка да го видим т'ва Чочоне дето го докара с 18ките джанти.И да дойдеш до Пловдив да се видим.
  • 0
Публикувано изображение

#6 EACAN

EACAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 COUPE

Публикувано 02 май 2010 - 18:10

Така днес поставих wastgate правих фланеца и го закрепях към изпускателната система всичко стана супер изглеждат малко грозновати но с термо лентата ще са супер,махнах виското и сложих ел.перка утре ще я довършвам.монтирах интеркулера малко ми се вижда малък но ако върши работа ще си остане там и така утре започвам да махам старата инжекция и да правя горивната рейка,скоростната кутия ще си е неговата дифа също утре ще има продължение.

Прикачени файлове


  • 0

#7 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 02 май 2010 - 19:01

Желязко,ако не е махната питата за климатика има ли място за кулер другаде?
  • 0

#8 EACAN

EACAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 COUPE

Публикувано 02 май 2010 - 19:16

има и то много но аз махнах компресора и за какво да ми стои и радиатора
  • 0

#9 EACAN

EACAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 COUPE

Публикувано 03 май 2010 - 20:53

Опа как сме аз днес свърших бая работа по колата та значи направих маслената магистрала за турбото махнах инжекциона разпробих колекторите почистих го и го монтирах купих колена маркучи и скоби но не сам ги наснимал още а и облякох колектора с термо лента ще помоля владо или жорето да ми подскажат по какав начин са направили захвата на жилото за дросела абе по какъв начин са хванали жилото че го умувам и все нещо не ми харесва в сряда ще правя рейката

Прикачени файлове


  • 0

#10 EACAN

EACAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 COUPE

Публикувано 03 май 2010 - 21:04

опи

Прикачени файлове


  • 0

#11 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 03 май 2010 - 21:37

Еййй, добре се получава ;)
Кога се очаква финала на проекта, че се гласи нещо за всички тунинг фенове,
та просто питам ?

п.с. ще можеш ли да храниш мотора - не е лошо една консултацийка с Добри да направиш :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#12 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 03 май 2010 - 21:44

Поздравления колега :),наистина напредваш сериозно :icon_welldone: . Едно нещо не ми стана ясно- в колекторите на Влади и на Жоро мисля,че няма разклонението дето води напред и връзваш някакъв клапан. Може ли да обясниш какъв е клапана и каква функция изпълнява :dontknow:
Благодаря предварително :)!
  • 0

#13 EACAN

EACAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124 COUPE

Публикувано 04 май 2010 - 05:10

Колеги проекта трябва да е готов до края на този месец -дано-
а тази тръба съм я сложил защото турбината няма вграден wastgate затова ползвам външен wastgate на снимка 1 ще видиш турбо с вграден wastgate а моята е без, предполагам че знаеш за какво служи wastgate

Прикачени файлове


  • 0

#14 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 04 май 2010 - 08:06

Добре се получава, довечера ще снимам и ще ти пусна как съм направил жилото за газта. Тази турбина ми харесва, с голяма топла част няма да запушва и ще прави коне :icon_welldone:

наистина е близо до казанчето за водата но то може малко да се дръпне към калника - с около 2, 3 см и като се сложи един алуминиев екран не би трябвало да има проблеми :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#15 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2010 - 09:11

Браво, добре изглеждат нещата до тук :) . Радвам се ,че турбинираните МБ-та лека полека се увеличават :icon_welldone: .

П.П. като гледам снимките, топлата част на турбината не е толкова близо то казанчето (моята е по-близо) .... така че един топлинен щит от алуминии и няма да има никакви проблеми .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни