Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Ремонт: почистване на дроселова клапаСвещи, бобини, кабели, лули и връзка с претрепването на мотора на тихи


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#31 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2011 - 15:58

При компресорните е вътре в дебитомера. При некомпресорните трябва пак да е там!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#32 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 10 октомври 2011 - 19:36

Публикувано изображение

Искам да ви попитам това нещо (Номер 3) как се казва и как се почиства (ако се чисти). При мен въздушният филтър също имаше масло, както в снимките в началото. Предполагам, че това нещо също е за чистене. Няма да е лошо да се направи една отделна тема, кои части и как се почистват при този двигател, защото както чета из форумите, това им е голяма болка...
  • 0

#33 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2011 - 21:57

Има си тема ;) Прегледай подфорума.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#34 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 11 октомври 2011 - 09:29

добре де, ама какво да търся?в горният ми пост бях писал да ми кажете как се казва тази джаджа, за да знам какво да търся във форума! :read
  • 0

#35 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2011 - 09:40

Тъй като гледам как изглежда на снимката - мисля, че е байпас клапата на компресора, която определя, дали въздуха от филтъра да отива направо към интеркулера или да минава първо през компресора. Почиства се 1:1 както дроселовата клапа.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#36 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 11 октомври 2011 - 14:54

ок, благодаря! :beer
  • 0

#37 lazyman

lazyman

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес С200 kompressor w202 192 к.с.

Публикувано 11 септември 2012 - 19:46

Карам цетката от 4 и кусур години и преди 6 мес оборотите ми заиграха и то сериозно Автоматик съм и колото започна да гасне дори И се почна свещи (дори като я взех не ги смених ) да опр бяха за смяна Бобини с кабели – никво подобрение ,почистване на дросела (проблема с оборотите отмина )но се появи въпросното трептене сякаш на всеки 20 такт не вкарва горива ако не знаеш не се усеща но мен ме побъркваше и продължих Смяна на половин инсталация (щото НЕ ЗНАМ СИ КВО КАБЕЛИТЕ ТАМ...) 200 кинта и нищо Някъв датчик на незнам си какво и още един щото не бил първия 150 лв, Тампони на двигател и скорости (щото не били скъсани ма най-вероятно били омекнали )350 лв и ....нищо Елкони 100 лв 50 версий и се некомпетентни и Тогава бат Бойко намали бензина от 2,20 на 2,63 и аз отидох да слагам газ естествено и хоп чудо газаджията каза тихо тихо чуй чуй абе момче май някво клапанче тропа тука ама спокойно аз ще го оправя и край 780 лв газ и реглаж на клапаните и проблема изчезна от последния майстор от който съм очаквал НО НЕВЕДОМИ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОДНИ !!!
  • 0

#38 cafaki

cafaki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:bsl

Публикувано 22 февруари 2013 - 10:26

Нормално ли е след почистването на дроселовата клапа двигатела да е малко по шумен на тихи обороти, да понамерисва на бензин след настъпане и при гасене на автомобила се чува пукане по цялата генерация. тези трите неща се получиха при мен след почистването на клапата???
  • 0

#39 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 10:35

Нещо друго е.
Миризмата на бензин не трябва да я има.
Пукането на генерацията си е там, зависи колко ентусиазирано си карал.
Като си загася колата след като е карана продължително, винаги пука леко при мен

Двете в комбинация и появили се изведнъж ме навеждат на мисълта за неизгорял бензин.
Така по форум е трудно да се каже, особено при положение, че не си написал каква е колата.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#40 cafaki

cafaki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:bsl

Публикувано 24 февруари 2013 - 13:00

200K 192 2000. нищо не каза за малко по шумния мотор.
  • 0

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2013 - 20:17

Нямам представа за по-шумния мотор.
Самият мотор ли е по-шумен или имаш не-затворен въздуховод?
От къде идва "по-шумното"?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#42 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2013 - 22:16

Карам цетката от 4 и кусур години и преди 6 мес оборотите ми заиграха и то сериозно Автоматик съм и колото започна да гасне дори И се почна свещи (дори като я взех не ги смених ) да опр бяха за смяна Бобини с кабели – никво подобрение ,почистване на дросела (проблема с оборотите отмина )но се появи въпросното трептене сякаш на всеки 20 такт не вкарва горива ако не знаеш не се усеща но мен ме побъркваше и продължих Смяна на половин инсталация (щото НЕ ЗНАМ СИ КВО КАБЕЛИТЕ ТАМ...) 200 кинта и нищо Някъв датчик на незнам си какво и още един щото не бил първия 150 лв, Тампони на двигател и скорости (щото не били скъсани ма най-вероятно били омекнали )350 лв и ....нищо Елкони 100 лв 50 версий и се некомпетентни и Тогава бат Бойко намали бензина от 2,20 на 2,63 и аз отидох да слагам газ естествено и хоп чудо газаджията каза тихо тихо чуй чуй абе момче май някво клапанче тропа тука ама спокойно аз ще го оправя и край 780 лв газ и реглаж на клапаните и проблема изчезна от последния майстор от който съм очаквал НО НЕВЕДОМИ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОДНИ !!!


Не знам какви са тия глупости и как никой не го е поправил толкова време.
Клапаните на М111, а и като цяло на мерцедес много преди това са саморегулиращи се, т.е. с хидравлични компенсатори на хлабината.
Което значи че няма как някой си златнорък майстор гъзаджия да ги регулира!!!!
  • 0

#43 cafaki

cafaki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:bsl

Публикувано 04 юни 2013 - 22:41

като сваля дросела и го тръскам се чува чукане, вътре зъбното колело се удря в пластмасовия капак.. това нормално ли е


  • 0

#44 Pesho75

Pesho75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Раднево
  • Автомобил:
    MB E200KOMPRESSOR 98г.

Публикувано 21 май 2014 - 20:55

Някой може ли да ми препоръча читав сервиз в района на Стара Загора където да ми почистят тези дросели че мен доста ме е страх да пипам такова скъпи чаркове
:-D
Ако е ЖИГУЛИ работата е друга......
  • 0

#45 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 22 май 2014 - 07:29

В Нова Загора мога да ти препоръчам аз. На главния път към морето, ако идваш от София, отдясно се пада, точно преди една бензинонстанция (не помня коя беше). Това е в края на Нова Загора, точно преди ресторантчетата накрая :)


  • 0

The Best or Nothing





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни