Ремонт: почистване на дроселова клапаСвещи, бобини, кабели, лули и връзка с претрепването на мотора на тихи
Започната от kdl, 07 фев 2010 - 02:11:22
57 мнения по тази тема
#46
Публикувано 05 октомври 2015 - 09:17
Нужно ли е някакво обучение след почистването на дросела, при положение че клапана е изцяло свален от двигателя?
#47
Публикувано 11 октомври 2015 - 23:02
Не, не пречи една адаптация, но на теория няма нужда.
#48
Публикувано 20 април 2016 - 13:25
Здравейте Колеги,
Имам w203 c180 kompressor 143 ps.
Колата е от скоро у мен и не съм имал възможност да я карам лятото. При нормално шофиране без пуснат климатик колата си държи обороти около 750-800.
Та сега, като пусна климатика, колата започва да мени оборотите, първо ги вдига леко до 1000 после малко сваля после пак вдига така, като изкарам от скорост, тогава оборотите рязко падат.
Не се случвало да гасне, но ми се струва доста странно това поведение.
Въпроса ми към колегите, които разбират е следният:
Има ли проблем и можете ли да установите по това описание, което съм дал, къде може да е проблема?
Благодаря предварително.
#49
Публикувано 20 април 2016 - 16:28
Газова? Ръчка или автомат?
#50
Публикувано 20 април 2016 - 18:45
Газова? Ръчка или автомат?
Колата се кара на бензин и е сръчни скорости 6.
#51
Публикувано 27 октомври 2016 - 21:47
Аз лично си чистя дроселовата клапа като спазвам ето тази процедура и резултата е доста задоволителен:
http://wizardnote.co...roselova-klapa/
#52
Публикувано 28 октомври 2016 - 00:11
Това няма да има никакъв ефект освен почистване.
#53
Публикувано 21 май 2017 - 12:26
И чета и чета и така не намерих одг. На моя проблем тресе ми лекичко сякаш удря на нещо шрискача някво запче сякаш
Но кат го карам няма проблем
Даже след като измина ч около 20 км спира тва тресене. Сякаш прекасва едно такова
Смених дебитометар свещи тампони на двигателя и отново
На какво се далжи тва
Само на оразен ход го прави това
Но кат го карам няма проблем
Даже след като измина ч около 20 км спира тва тресене. Сякаш прекасва едно такова
Смених дебитометар свещи тампони на двигателя и отново
На какво се далжи тва
Само на оразен ход го прави това
#55
Публикувано 04 септември 2017 - 17:39
А по принцип между въздушният филтър, който е вляво и дросела вдясно не се ли намира радиатора на интеркулера? И ако е така - не се ли стича масло в него? Ако е така - чисти ли се и как?
Много добро предположение.
След постоянно омасляване на дебитомера и дълго лутане, KDL ме светна на накарам майстор да свали интеркулера и да го чисти. Имало е масло там, което се завихряло и е цапало.
#56
Публикувано 04 септември 2017 - 19:27
А имаше ли подобрение освен спирането на цапането на дебитомера във вървежа и разхода?
Намерих един иновативен начин за чистене
http://www.benzworld.../topics/1365764
Намерих един иновативен начин за чистене
http://www.benzworld.../topics/1365764
Този пост е редактиран от aladin: 04 септември 2017 - 19:40
#57
Публикувано 05 септември 2017 - 08:00
Нямам дългосрочни наблюдения, понеже скоро след това продадох колата. Всичко останало го бях пробвал (преглед на САМ + презапояване, повторна смяна на един Т-образен клапан от тук http://forums.mbclub...ръби-дросела-и/, чистене на дросел....)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни