Ремонт: почистване на дроселова клапаСвещи, бобини, кабели, лули и връзка с претрепването на мотора на тихи
Started by kdl, 07 Feb 2010 - 02:11:22
57 replies to this topic
#31
Posted 28 June 2011 - 15:58
При компресорните е вътре в дебитомера. При некомпресорните трябва пак да е там!
#32
Posted 10 October 2011 - 19:36
Искам да ви попитам това нещо (Номер 3) как се казва и как се почиства (ако се чисти). При мен въздушният филтър също имаше масло, както в снимките в началото. Предполагам, че това нещо също е за чистене. Няма да е лошо да се направи една отделна тема, кои части и как се почистват при този двигател, защото както чета из форумите, това им е голяма болка...
#33
Posted 10 October 2011 - 21:57
Има си тема Прегледай подфорума.
#34
Posted 11 October 2011 - 09:29
добре де, ама какво да търся?в горният ми пост бях писал да ми кажете как се казва тази джаджа, за да знам какво да търся във форума!
#35
Posted 11 October 2011 - 09:40
Тъй като гледам как изглежда на снимката - мисля, че е байпас клапата на компресора, която определя, дали въздуха от филтъра да отива направо към интеркулера или да минава първо през компресора. Почиства се 1:1 както дроселовата клапа.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#36
Posted 11 October 2011 - 14:54
ок, благодаря!
#37
Posted 11 September 2012 - 19:46
Карам цетката от 4 и кусур години и преди 6 мес оборотите ми заиграха и то сериозно Автоматик съм и колото започна да гасне дори И се почна свещи (дори като я взех не ги смених ) да опр бяха за смяна Бобини с кабели – никво подобрение ,почистване на дросела (проблема с оборотите отмина )но се появи въпросното трептене сякаш на всеки 20 такт не вкарва горива ако не знаеш не се усеща но мен ме побъркваше и продължих Смяна на половин инсталация (щото НЕ ЗНАМ СИ КВО КАБЕЛИТЕ ТАМ...) 200 кинта и нищо Някъв датчик на незнам си какво и още един щото не бил първия 150 лв, Тампони на двигател и скорости (щото не били скъсани ма най-вероятно били омекнали )350 лв и ....нищо Елкони 100 лв 50 версий и се некомпетентни и Тогава бат Бойко намали бензина от 2,20 на 2,63 и аз отидох да слагам газ естествено и хоп чудо газаджията каза тихо тихо чуй чуй абе момче май някво клапанче тропа тука ама спокойно аз ще го оправя и край 780 лв газ и реглаж на клапаните и проблема изчезна от последния майстор от който съм очаквал НО НЕВЕДОМИ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОДНИ !!!
#38
Posted 22 February 2013 - 10:26
Нормално ли е след почистването на дроселовата клапа двигатела да е малко по шумен на тихи обороти, да понамерисва на бензин след настъпане и при гасене на автомобила се чува пукане по цялата генерация. тези трите неща се получиха при мен след почистването на клапата???
#39
Posted 22 February 2013 - 10:35
Нещо друго е.
Миризмата на бензин не трябва да я има.
Пукането на генерацията си е там, зависи колко ентусиазирано си карал.
Като си загася колата след като е карана продължително, винаги пука леко при мен
Двете в комбинация и появили се изведнъж ме навеждат на мисълта за неизгорял бензин.
Така по форум е трудно да се каже, особено при положение, че не си написал каква е колата.
Миризмата на бензин не трябва да я има.
Пукането на генерацията си е там, зависи колко ентусиазирано си карал.
Като си загася колата след като е карана продължително, винаги пука леко при мен
Двете в комбинация и появили се изведнъж ме навеждат на мисълта за неизгорял бензин.
Така по форум е трудно да се каже, особено при положение, че не си написал каква е колата.
#40
Posted 24 February 2013 - 13:00
200K 192 2000. нищо не каза за малко по шумния мотор.
#41
Posted 24 February 2013 - 20:17
Нямам представа за по-шумния мотор.
Самият мотор ли е по-шумен или имаш не-затворен въздуховод?
От къде идва "по-шумното"?
Самият мотор ли е по-шумен или имаш не-затворен въздуховод?
От къде идва "по-шумното"?
#42
Posted 24 February 2013 - 22:16
Карам цетката от 4 и кусур години и преди 6 мес оборотите ми заиграха и то сериозно Автоматик съм и колото започна да гасне дори И се почна свещи (дори като я взех не ги смених ) да опр бяха за смяна Бобини с кабели – никво подобрение ,почистване на дросела (проблема с оборотите отмина )но се появи въпросното трептене сякаш на всеки 20 такт не вкарва горива ако не знаеш не се усеща но мен ме побъркваше и продължих Смяна на половин инсталация (щото НЕ ЗНАМ СИ КВО КАБЕЛИТЕ ТАМ...) 200 кинта и нищо Някъв датчик на незнам си какво и още един щото не бил първия 150 лв, Тампони на двигател и скорости (щото не били скъсани ма най-вероятно били омекнали )350 лв и ....нищо Елкони 100 лв 50 версий и се некомпетентни и Тогава бат Бойко намали бензина от 2,20 на 2,63 и аз отидох да слагам газ естествено и хоп чудо газаджията каза тихо тихо чуй чуй абе момче май някво клапанче тропа тука ама спокойно аз ще го оправя и край 780 лв газ и реглаж на клапаните и проблема изчезна от последния майстор от който съм очаквал НО НЕВЕДОМИ СА ПЪТИЩАТА ГОСПОДНИ !!!
Не знам какви са тия глупости и как никой не го е поправил толкова време.
Клапаните на М111, а и като цяло на мерцедес много преди това са саморегулиращи се, т.е. с хидравлични компенсатори на хлабината.
Което значи че няма как някой си златнорък майстор гъзаджия да ги регулира!!!!
#43
Posted 04 June 2013 - 22:41
като сваля дросела и го тръскам се чува чукане, вътре зъбното колело се удря в пластмасовия капак.. това нормално ли е
#44
Posted 21 May 2014 - 20:55
Някой може ли да ми препоръча читав сервиз в района на Стара Загора където да ми почистят тези дросели че мен доста ме е страх да пипам такова скъпи чаркове
:-D
Ако е ЖИГУЛИ работата е друга......
:-D
Ако е ЖИГУЛИ работата е друга......
#45
Posted 22 May 2014 - 07:29
В Нова Загора мога да ти препоръчам аз. На главния път към морето, ако идваш от София, отдясно се пада, точно преди една бензинонстанция (не помня коя беше). Това е в края на Нова Загора, точно преди ресторантчетата накрая
The Best or Nothing
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users