Ремонт: почистване на дроселова клапаСвещи, бобини, кабели, лули и връзка с претрепването на мотора на тихи
Започната от kdl, 07 фев 2010 - 02:11:22
57 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 февруари 2010 - 02:11
Колеги, да събудим малко подфорума.
Илия и Трифон ми казаха, че веднъж като съм запалил колата, oт ауспуха е миришело на разлят бензин.
Купих колата със свещи в окаяно състояние (грешни за мотора).
Понеже се налагаше да карам извънградско веднага щом я взех, се обадих на един приятел от Косер, да ми донесе след работа 4 свещи Denso.
Верно, че бяха на някаква абсурдно ниска цена... 5-6лв./бройка, но и те са аналогични на фабричните свещи.
В последствие поръчах от чужбина свещи Bosch F7 KTCR, които са каталожните свещи за моята кола за фабрично вграждане.
Сложихме ги днес на колата с mitaka7 и разходът веднага спадна с литър, също изчезна и смрадта на бензин от ауспуха.
Т.е. свещите са си ОК, старите също изглеждаха, че са работили правилно, но те са едва на 6-7х.км. Определено сега работи по-добре. Даде ми разход около 11.5 за 80км. градско при всичкото въртене на гуми до 4та скорост, заради снега.
Обаче остана нещо, което ме дразни. На празен ход имам едно претрисване на мотора. Не мога да преценя от какво е.
Един приятел имаше (тогава 10 годишна) 124-ка Е500 и той също се опитваше да разбере от какво е...
Затова гледам по пътя на логиката да видя какво може да го причинява.
Това е снимката s part номерата на бобините, лулите и кабелите.
При мен всички изглеждат добре. Не ми харесва цветът на кабелите към 107 на картинката, но това е лесно да се оправи, въпреки че не ми се пипа точно там.
Прочетох и темата на Крум - Изгорели кабели..., но това не ми дава отговор на моя проблем.
Нямам записи на грешки в ЕКУ-то.
Нямам проблеми е с оборотите или поведението на колата. Държи се нормално, ускорява си отлично... само това претрепване... сякаш пропуска да удари искра понякога в цилиндъра и горивото се взриявава в изпускателните колектори... чува се едно "пук" от ауспуха отзад като претрепва мотора.
Какво мислите колеги?
Илия и Трифон ми казаха, че веднъж като съм запалил колата, oт ауспуха е миришело на разлят бензин.
Купих колата със свещи в окаяно състояние (грешни за мотора).
Понеже се налагаше да карам извънградско веднага щом я взех, се обадих на един приятел от Косер, да ми донесе след работа 4 свещи Denso.
Верно, че бяха на някаква абсурдно ниска цена... 5-6лв./бройка, но и те са аналогични на фабричните свещи.
В последствие поръчах от чужбина свещи Bosch F7 KTCR, които са каталожните свещи за моята кола за фабрично вграждане.
Сложихме ги днес на колата с mitaka7 и разходът веднага спадна с литър, също изчезна и смрадта на бензин от ауспуха.
Т.е. свещите са си ОК, старите също изглеждаха, че са работили правилно, но те са едва на 6-7х.км. Определено сега работи по-добре. Даде ми разход около 11.5 за 80км. градско при всичкото въртене на гуми до 4та скорост, заради снега.
Обаче остана нещо, което ме дразни. На празен ход имам едно претрисване на мотора. Не мога да преценя от какво е.
Един приятел имаше (тогава 10 годишна) 124-ка Е500 и той също се опитваше да разбере от какво е...
Затова гледам по пътя на логиката да видя какво може да го причинява.
Това е снимката s part номерата на бобините, лулите и кабелите.
При мен всички изглеждат добре. Не ми харесва цветът на кабелите към 107 на картинката, но това е лесно да се оправи, въпреки че не ми се пипа точно там.
Прочетох и темата на Крум - Изгорели кабели..., но това не ми дава отговор на моя проблем.
Нямам записи на грешки в ЕКУ-то.
Нямам проблеми е с оборотите или поведението на колата. Държи се нормално, ускорява си отлично... само това претрепване... сякаш пропуска да удари искра понякога в цилиндъра и горивото се взриявава в изпускателните колектори... чува се едно "пук" от ауспуха отзад като претрепва мотора.
Какво мислите колеги?
#2
Публикувано 07 февруари 2010 - 10:20
Възможни причини, които не си изброил:
1.Почистване на дросела - въореки, че грешки няма;
2.Проверка на кабелите и лулите - при мен даде ефект прди 3 години за същият проблем.
В БС ми смениха лулата на 1-ви цилиндър и се оправи;
3.Датчик за температурата на входящият въздух;
п.с. горивен филтър сменян ли е?
1.Почистване на дросела - въореки, че грешки няма;
2.Проверка на кабелите и лулите - при мен даде ефект прди 3 години за същият проблем.
В БС ми смениха лулата на 1-ви цилиндър и се оправи;
3.Датчик за температурата на входящият въздух;
п.с. горивен филтър сменян ли е?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 07 февруари 2010 - 11:02
Я... верно няколко идеи за размисъл.
Още ми е трудно нещо да се ориентирам в моделите на двигателите.
1. Колата се води 208.345 -> двг. 211.944. Четох из форумите за дросела, но не намирам DIY за 4 цилиндрова, както и да е, това мисля ще помогне.
http://202tech.mkoso.../howto/eta.html
Попадна ми една снимка, която ме втрещи направо:
Кабелите са напукани под външната изолация.
Единственото, което ме насочва към тротъла е, че при последното ми магистрално каране, колата сама си изключваше автопилота по някаква причина. Попадна ми в някой от линковете, че дросела има връзка с управлението на cruise controla.
Обаче на илийката колата и на хулигана имаха същия респонс на мотора при подаване на газ. Не мисля, че там се основния проблем (то не пречи да се разглоби и почисти де...)
2. Как ги проверяваш кабелите и лулите? Щракват си много приятно лулите при мен. Бобините не ме кефи как се захващат над свещта, очаквах да щракват отчетливо, а не се усеща. Как са разбрали в БС?
3. Не знам къде е, можеш ли да ме ориентираш да го премеря. (диагностиката би трябвало да го вижда, ако е проблемен).
С нов горивен филтър е (4-5х.км.), винаги е с поне половин резервоар, изключвам напълно затлачване по горивната система.
Пускам интересните теми, които намерих по-долу, ако ни потрябват за в бъдеще.
http://www.peachpart...ad.php?t=181929
http://www.benzworld...ottle-body.html
http://202tech.mkoso.../howto/eta.html
http://v12uberalles....ator_rewire.htm
http://v12uberalles.com/MAF_rewire.htm
http://www.peachpart...M104WireHarness
Някъде ми попадна, че проблемът с кабелите е решен към 1997ма, когато се усещат, че biodegradable кабелите създават проблем още в ескплоатационния цикъл.
Бъркам ли тук?
Още ми е трудно нещо да се ориентирам в моделите на двигателите.
1. Колата се води 208.345 -> двг. 211.944. Четох из форумите за дросела, но не намирам DIY за 4 цилиндрова, както и да е, това мисля ще помогне.
http://202tech.mkoso.../howto/eta.html
Попадна ми една снимка, която ме втрещи направо:
Кабелите са напукани под външната изолация.
Единственото, което ме насочва към тротъла е, че при последното ми магистрално каране, колата сама си изключваше автопилота по някаква причина. Попадна ми в някой от линковете, че дросела има връзка с управлението на cruise controla.
Обаче на илийката колата и на хулигана имаха същия респонс на мотора при подаване на газ. Не мисля, че там се основния проблем (то не пречи да се разглоби и почисти де...)
2. Как ги проверяваш кабелите и лулите? Щракват си много приятно лулите при мен. Бобините не ме кефи как се захващат над свещта, очаквах да щракват отчетливо, а не се усеща. Как са разбрали в БС?
3. Не знам къде е, можеш ли да ме ориентираш да го премеря. (диагностиката би трябвало да го вижда, ако е проблемен).
С нов горивен филтър е (4-5х.км.), винаги е с поне половин резервоар, изключвам напълно затлачване по горивната система.
Пускам интересните теми, които намерих по-долу, ако ни потрябват за в бъдеще.
http://www.peachpart...ad.php?t=181929
http://www.benzworld...ottle-body.html
http://202tech.mkoso.../howto/eta.html
http://v12uberalles....ator_rewire.htm
http://v12uberalles.com/MAF_rewire.htm
http://www.peachpart...M104WireHarness
Някъде ми попадна, че проблемът с кабелите е решен към 1997ма, когато се усещат, че biodegradable кабелите създават проблем още в ескплоатационния цикъл.
Бъркам ли тук?
#4
Публикувано 07 февруари 2010 - 11:25
Странно, но двигателят 211 944 , който си дал не съществува - да не би да е 111 944?
От линка който си пуснал,
датчика се вижда съвсем ясно още на 1-вата снимка - намира се няй вдясно на пластмасовата тръба за въздуха,
преди тя да завие надоло към дросела. Не е задължително диагностиката да го види като грешка, защото той може само да е променил чувствителността си но да си е работещ - може и просто да е замърсен.
Кабелите и лулите се проверяват на стенд - аз го направих в БС (въпрос на личен избор)
Снимката с кабелите на дросела ми е до болка позната за съжаление - може би от там трябва да започнеш
От линка който си пуснал,
датчика се вижда съвсем ясно още на 1-вата снимка - намира се няй вдясно на пластмасовата тръба за въздуха,
преди тя да завие надоло към дросела. Не е задължително диагностиката да го види като грешка, защото той може само да е променил чувствителността си но да си е работещ - може и просто да е замърсен.
Кабелите и лулите се проверяват на стенд - аз го направих в БС (въпрос на личен избор)
Снимката с кабелите на дросела ми е до болка позната за съжаление - може би от там трябва да започнеш
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Публикувано 07 февруари 2010 - 11:57
111.944 разбира се, на partscatalog.ru vin decoder-a е пълен кенеф.
Ще трябва да си снимам мотора, че по 6 цилиндровия не мога да се ориентирам за датчика.
Но определено ми се струва, че е около кабелите и лулите проблема.
----
Update:
Tъкмо ходих да погледна колата.
Все още не мога да преценя кое е датчика за температурата на входящия въздух.
Кабелите не са напукани под изолациите... (на първи оглед)
Не бие ток и от кабелите към свещите... бях 90% сигурен, че няма проблем с кабелите и пробвах на собствените си пръсти
Остава вариант: 1 от двете лули. Ще погледна колко пари са нови и ще видя дали ще взема всичко: 89, 71(х2), 65, 71 и 80 или само лулата и кабела.
На снимките:
1. Трябва да е дросела на моята... очаквах да е с повече кабели
2. Е снимка на гадния цвят на кабелите към бобините. Кабелите изглеждат напълно здрави на първо оглеждане.
3. Е на кутията на въздушния филтър... не мога да разбера точно какво е. Не е MAF-a.
Ще трябва да си снимам мотора, че по 6 цилиндровия не мога да се ориентирам за датчика.
Но определено ми се струва, че е около кабелите и лулите проблема.
----
Update:
Tъкмо ходих да погледна колата.
Все още не мога да преценя кое е датчика за температурата на входящия въздух.
Кабелите не са напукани под изолациите... (на първи оглед)
Не бие ток и от кабелите към свещите... бях 90% сигурен, че няма проблем с кабелите и пробвах на собствените си пръсти
Остава вариант: 1 от двете лули. Ще погледна колко пари са нови и ще видя дали ще взема всичко: 89, 71(х2), 65, 71 и 80 или само лулата и кабела.
На снимките:
1. Трябва да е дросела на моята... очаквах да е с повече кабели
2. Е снимка на гадния цвят на кабелите към бобините. Кабелите изглеждат напълно здрави на първо оглеждане.
3. Е на кутията на въздушния филтър... не мога да разбера точно какво е. Не е MAF-a.
#6
Публикувано 07 февруари 2010 - 22:41
Май трябва да погледнеш по-обстойно 3-ката
Извади го и го почисти ,
може и от там да идват проблеми
Провери и неговите кабели,
въпреки, че са далеч от червената зона.
Към дросела кабелите които отиват , как разбра че са малко,
и как разбра, че не са нагорели ?
Сваляй дросела, леко с кътърче по изолацията,
както казват хората "око да пипне ръка да види" ( не е правописна грешка).
Извади го и го почисти ,
може и от там да идват проблеми
Провери и неговите кабели,
въпреки, че са далеч от червената зона.
Към дросела кабелите които отиват , как разбра че са малко,
и как разбра, че не са нагорели ?
Сваляй дросела, леко с кътърче по изолацията,
както казват хората "око да пипне ръка да види" ( не е правописна грешка).
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Публикувано 07 февруари 2010 - 23:28
Народът е казал и друго: утрото е по-мъдро от сутринта!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 20 февруари 2010 - 02:54
Taкааааа... днес обърнах малко внимание на любовницата...
Купих си нова луличка и нов гумен накрайник под бобината... (от колега, който обикновено ми дава нереално добри цени).
Така и така се стреля насляпо, реших да видя дали е там проблема... Понеже е много трудно да се свали кабела от луличката, стиснах зъби и премерих съпротивлението на кабелите...
За късмет... отлични данни.
За още по-голям късмет... оказа се че едната лула под бобината ми дава по-високо съпротивление. Явно не съм направил снимка, но беше около 2.2 kΩ: смених я.
Запалих... без особена разлика. Т.е. всичко хубаво, ама още тресе...
Викам си... видяло се е, ще давя дросела
Ама не ми се почва от него... почнах от Air Circulation Flap-а на компресора от въздушния филтър... По-лесно ми се стори, а и се надявах, че едно едро момче дето ми сменя носача преди половин година може да е забравил да завие нещо (че се сваля кутията на филтъра, за да смените горен носач).
По въздушните пътища има маслени отлагания от клапана за маслените пари... неизбежно е, забърсах всичко, което видях. Няма какво друго да се направи.
Свалих и дросела... като видях, че няма драма при клапата за циркулация на въздушния филтър.
В интерес на истината и двете вършат едно и също с дросела. Представляват моторче, което отваря една клапа. Изглеждат еднакво... не можах да отворя клапата на филтъра, понеже ползва едни гадни немски болтчета с пинче по средата на торкс... не беше нужно, вътре има моторче, няколко писти и 2 зъбни колела... готов съм да се обзаложа и също 99% е чисто.
Свалих и дросела... не изглеждаше мръсен. Погледнах и кабелите, бяха перфектни. Изолацията отпада от хипотетично проблемните точки.
Гледах го малко, чесах се и реших че така и така съм свалил доста кожа от ръцете си днес, поне да видя какво има вътре.
Ако разглобявате, внимавайте с металните щипки, които държат капака -> обичат да летят в произволни посоки. Бях късметлия да намеря едната!#$@%
Аз мислих малко по въпроса и реших да капна една две капчици масло по оста на предавателната зъбчатка и на колелото на моторчето. Забърсах всичко излишно, да не стане мазало вътре.
После хванах и излъсках всичко, светна направо... няма съмнения, че нещо ще се оправи, че си изглежда чисто така или иначе като свалях... но така съм го хванал, да отнесе малко корасилин... не вреди.
Забърсах и цедката под дросела. В разни форуми четох, че я махат, заедно с решетките на MAF-а, за да се подобри въздушния поток, но няма смисъл според мен. Те само 2 бобини ми сложили, аз ще се опитвам да оправям въздушния поток... файда ЙОК
Не правете моята грешка да развивате вакуумния привод от хидравликата към тялото под дросела... няма нужда. Няма страшно, но е безсмислено. И да се свали тази част, нищо не се променя.
Като монтирате обратно дросела върху цедката навийте и другите 3 болта, които държат черния кюнец отгоре... аз по инерция не го направих и сглобявах два пъти
На последната снимка, става все по-чист мотора.
Забелязах че гарнитурата м/у капака и дупките на свещите леко омаслява леко на единия цилиндър... явно ще се сменя.
Това е добър повод:
● да отида да си измия мотора на вилата на един приятел и да му ползвам пароструйката... много ме дразни колко е мръсно под капака... само да се стопли още малко
● да си мина капака на тиквата на пясъкоструйка + прахово, че се бели боята
---
Моля, метнете линк към поста/темата към другите форуми, където има Компресори (SLK, W202 & W203 Kompressor), ако е необходимо.
Извинявам се, че няма картинки, стрелки и номерца на снимките, но ми се спи.
---
Изводи:
Свещи, лули, бобини, кабели са ок. Т.е. за бобините не е сигурно, но допускам, че са.
Дросел и circulation flap-a (малкия дросел, както му казвам), също са ОК.
Сондите са ОК (виждам ги на диагностиката и връщат отлични стойности).
Не видях пробиви по вакуумите.
Какво остава? пикаеща дюза ли?
Ще изсипя някаква добавка за дюзи, но това не ми се струва сериозно като подход. Все нещо трябва да има някъде...
Ще затрия и отново грешките утре (ако има такива)... но не мисля че нещо ще се "самообучи", както повеляват форумните митове и легенди
Купих си нова луличка и нов гумен накрайник под бобината... (от колега, който обикновено ми дава нереално добри цени).
Така и така се стреля насляпо, реших да видя дали е там проблема... Понеже е много трудно да се свали кабела от луличката, стиснах зъби и премерих съпротивлението на кабелите...
За късмет... отлични данни.
За още по-голям късмет... оказа се че едната лула под бобината ми дава по-високо съпротивление. Явно не съм направил снимка, но беше около 2.2 kΩ: смених я.
Запалих... без особена разлика. Т.е. всичко хубаво, ама още тресе...
Викам си... видяло се е, ще давя дросела
Ама не ми се почва от него... почнах от Air Circulation Flap-а на компресора от въздушния филтър... По-лесно ми се стори, а и се надявах, че едно едро момче дето ми сменя носача преди половин година може да е забравил да завие нещо (че се сваля кутията на филтъра, за да смените горен носач).
По въздушните пътища има маслени отлагания от клапана за маслените пари... неизбежно е, забърсах всичко, което видях. Няма какво друго да се направи.
Свалих и дросела... като видях, че няма драма при клапата за циркулация на въздушния филтър.
В интерес на истината и двете вършат едно и също с дросела. Представляват моторче, което отваря една клапа. Изглеждат еднакво... не можах да отворя клапата на филтъра, понеже ползва едни гадни немски болтчета с пинче по средата на торкс... не беше нужно, вътре има моторче, няколко писти и 2 зъбни колела... готов съм да се обзаложа и също 99% е чисто.
Свалих и дросела... не изглеждаше мръсен. Погледнах и кабелите, бяха перфектни. Изолацията отпада от хипотетично проблемните точки.
Гледах го малко, чесах се и реших че така и така съм свалил доста кожа от ръцете си днес, поне да видя какво има вътре.
Ако разглобявате, внимавайте с металните щипки, които държат капака -> обичат да летят в произволни посоки. Бях късметлия да намеря едната!#$@%
Аз мислих малко по въпроса и реших да капна една две капчици масло по оста на предавателната зъбчатка и на колелото на моторчето. Забърсах всичко излишно, да не стане мазало вътре.
После хванах и излъсках всичко, светна направо... няма съмнения, че нещо ще се оправи, че си изглежда чисто така или иначе като свалях... но така съм го хванал, да отнесе малко корасилин... не вреди.
Забърсах и цедката под дросела. В разни форуми четох, че я махат, заедно с решетките на MAF-а, за да се подобри въздушния поток, но няма смисъл според мен. Те само 2 бобини ми сложили, аз ще се опитвам да оправям въздушния поток... файда ЙОК
Не правете моята грешка да развивате вакуумния привод от хидравликата към тялото под дросела... няма нужда. Няма страшно, но е безсмислено. И да се свали тази част, нищо не се променя.
Като монтирате обратно дросела върху цедката навийте и другите 3 болта, които държат черния кюнец отгоре... аз по инерция не го направих и сглобявах два пъти
На последната снимка, става все по-чист мотора.
Забелязах че гарнитурата м/у капака и дупките на свещите леко омаслява леко на единия цилиндър... явно ще се сменя.
Това е добър повод:
● да отида да си измия мотора на вилата на един приятел и да му ползвам пароструйката... много ме дразни колко е мръсно под капака... само да се стопли още малко
● да си мина капака на тиквата на пясъкоструйка + прахово, че се бели боята
---
Моля, метнете линк към поста/темата към другите форуми, където има Компресори (SLK, W202 & W203 Kompressor), ако е необходимо.
Извинявам се, че няма картинки, стрелки и номерца на снимките, но ми се спи.
---
Изводи:
Свещи, лули, бобини, кабели са ок. Т.е. за бобините не е сигурно, но допускам, че са.
Дросел и circulation flap-a (малкия дросел, както му казвам), също са ОК.
Сондите са ОК (виждам ги на диагностиката и връщат отлични стойности).
Не видях пробиви по вакуумите.
Какво остава? пикаеща дюза ли?
Ще изсипя някаква добавка за дюзи, но това не ми се струва сериозно като подход. Все нещо трябва да има някъде...
Ще затрия и отново грешките утре (ако има такива)... но не мисля че нещо ще се "самообучи", както повеляват форумните митове и легенди
#9
Публикувано 20 февруари 2010 - 09:11
Лилов,...
● да отида да си измия мотора на вилата на един приятел и да му ползвам пароструйката... много ме дразни колко е мръсно под капака... само да се стопли още малко
...
с това си начинание дърпаш дявола за опашката май
Виж тази, после похледни и тази теми, после провери и някъде другаде,
но мисля, че е добра идея да пробваш пароструйката само по купето и стелките
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#10
Публикувано 20 февруари 2010 - 10:30
Имам идея какво правя. Затова не ходя на ОМВ на водоструйките, понеже са с много широка струя и не мога да я спирам.
Единия накрайник на Керхер-чето прави много тясна струя, като увия и в найлон за готвене проблемните участъци, става перфектно.
Просто трябва да се внимава. BMW-то и него го мих няколко пъти да сваля гадостите. После вече и само парцалче вършеше работа
Единия накрайник на Керхер-чето прави много тясна струя, като увия и в найлон за готвене проблемните участъци, става перфектно.
Просто трябва да се внимава. BMW-то и него го мих няколко пъти да сваля гадостите. После вече и само парцалче вършеше работа
#11
Публикувано 20 февруари 2010 - 16:35
Изчистих грешките и ME adaptations... вече трябва да се е самообучила (никаква промяна няма, още претрисва понякога)
Имате ли идея какви трябва да са времената на инжекторите?
Имате ли идея какви трябва да са времената на инжекторите?
#12
Публикувано 24 февруари 2010 - 01:48
Инжекторните времена са ОК, според жокера: "обади се на откачен маниак"
Абсурдното е, че и той ми каза да гледам датчика на вала (Хол), а не да пипам лулите, щом колата се държи добре при каране...
=======
Никой не казва има ли тема за чистене на дросела, няма ли?!
Да я пускам ли като хората или и така се разбира?!
Има ли смисъл от снимки и такива теми, или просто да си спретна колицата, да си сипвам бензина и да си свиркам щастливо?!@
Абсурдното е, че и той ми каза да гледам датчика на вала (Хол), а не да пипам лулите, щом колата се държи добре при каране...
=======
Никой не казва има ли тема за чистене на дросела, няма ли?!
Да я пускам ли като хората или и така се разбира?!
Има ли смисъл от снимки и такива теми, или просто да си спретна колицата, да си сипвам бензина и да си свиркам щастливо?!@
#13
Публикувано 25 февруари 2010 - 19:44
А кога притриса мотора?
При мен притриса когато освободя от скорост и оборотите започнат да падат, като в следващия момент се стабилизира сама.
Казаха ми дроселова клапа за почистване, ама не ми е оставало време да го свърша и това... а не е за мен работа - сервиз си требе.
При мен притриса когато освободя от скорост и оборотите започнат да падат, като в следващия момент се стабилизира сама.
Казаха ми дроселова клапа за почистване, ама не ми е оставало време да го свърша и това... а не е за мен работа - сервиз си требе.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#14
Публикувано 25 февруари 2010 - 19:48
Не бре, нали ти бях казал, нямам люлеене на обороти. Само претрепване, дори не е проблем, само ме дразни
А никакъв сервиз. Е ти ги снимките по-горе, ако искаш ще ти напиша стъпка по стъпка как се прави. Най-бавната част е да го почистиш да лъсне като хората
Абсолютно нищо не можеш да сбъркаш или сгафиш. Дори мрежичка са сложили под него да хване някоя гайка, ако си много кашкавален в пръстите
А никакъв сервиз. Е ти ги снимките по-горе, ако искаш ще ти напиша стъпка по стъпка как се прави. Най-бавната част е да го почистиш да лъсне като хората
Абсолютно нищо не можеш да сбъркаш или сгафиш. Дори мрежичка са сложили под него да хване някоя гайка, ако си много кашкавален в пръстите
#15
Публикувано 02 май 2010 - 15:58
Поразрових малко за информация за лайв дейта относно работата на 111.944 мотор.
Намерих нещо, но за съжаление там няма колко милибара налягане трябва да показва сензора за налягане.
На мен 1300 милибара ми се виждат множко за празен ход.
При положение че 2 литров мотор в компресор прави около 270Нм на 2500 оборота, очаквам максималния бууст да е в този диапазон от 2500 нагоре, и да не е повече от 0.5 бар.
1300 милибара е 0.3 бара надналягане и то на празен ход.
Вижте го дали е наред този датчик.
Намерих нещо, но за съжаление там няма колко милибара налягане трябва да показва сензора за налягане.
На мен 1300 милибара ми се виждат множко за празен ход.
При положение че 2 литров мотор в компресор прави около 270Нм на 2500 оборота, очаквам максималния бууст да е в този диапазон от 2500 нагоре, и да не е повече от 0.5 бар.
1300 милибара е 0.3 бара надналягане и то на празен ход.
Вижте го дали е наред този датчик.
Прикачени файлове
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни