Taкааааа... днес обърнах малко внимание на любовницата...
Купих си нова луличка и нов гумен накрайник под бобината... (от колега, който обикновено ми дава нереално добри цени).
Така и така се стреля насляпо, реших да видя дали е там проблема... Понеже е много трудно да се свали кабела от луличката, стиснах зъби и премерих съпротивлението на кабелите...
За късмет... отлични данни.
За още по-голям късмет... оказа се че едната лула под бобината ми дава по-високо съпротивление. Явно не съм направил снимка, но беше около 2.2 kΩ: смених я.
Запалих... без особена разлика. Т.е. всичко хубаво, ама още тресе...
Викам си... видяло се е, ще давя дросела
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Ама не ми се почва от него... почнах от Air Circulation Flap-а на компресора от въздушния филтър... По-лесно ми се стори, а и се надявах, че едно едро момче дето ми сменя носача преди половин година може да е забравил да завие нещо (че се сваля кутията на филтъра, за да смените горен носач).
По въздушните пътища има маслени отлагания от клапана за маслените пари... неизбежно е, забърсах всичко, което видях. Няма какво друго да се направи.
Свалих и дросела... като видях, че няма драма при клапата за циркулация на въздушния филтър.
В интерес на истината и двете вършат едно и също с дросела. Представляват моторче, което отваря една клапа. Изглеждат еднакво... не можах да отворя клапата на филтъра, понеже ползва едни гадни немски болтчета с пинче по средата на торкс... не беше нужно, вътре има моторче, няколко писти и 2 зъбни колела... готов съм да се обзаложа и също 99% е чисто.
Свалих и дросела... не изглеждаше мръсен. Погледнах и кабелите, бяха перфектни. Изолацията отпада от хипотетично проблемните точки.
Гледах го малко, чесах се и реших че така и така съм свалил доста кожа от ръцете си днес, поне да видя какво има вътре.
Ако разглобявате, внимавайте с металните щипки, които държат капака -> обичат да летят в произволни посоки. Бях късметлия да намеря едната!#$@%
Аз мислих малко по въпроса и реших да капна една две капчици масло по оста на предавателната зъбчатка и на колелото на моторчето. Забърсах всичко излишно, да не стане мазало вътре.
После хванах и излъсках всичко, светна направо... няма съмнения, че нещо ще се оправи, че си изглежда чисто така или иначе като свалях... но така съм го хванал, да отнесе малко корасилин... не вреди.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Забърсах и цедката под дросела. В разни форуми четох, че я махат, заедно с решетките на MAF-а, за да се подобри въздушния поток, но няма смисъл според мен. Те само 2 бобини ми сложили, аз ще се опитвам да оправям въздушния поток... файда ЙОК
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Не правете моята грешка да развивате вакуумния привод от хидравликата към тялото под дросела... няма нужда. Няма страшно, но е безсмислено. И да се свали тази част, нищо не се променя.
Като монтирате обратно дросела върху цедката навийте и другите 3 болта, които държат черния кюнец отгоре... аз по инерция не го направих и сглобявах два пъти
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
На последната снимка, става все по-чист мотора.
Забелязах че гарнитурата м/у капака и дупките на свещите леко омаслява леко на единия цилиндър... явно ще се сменя.
Това е добър повод:
● да отида да си измия мотора на вилата на един приятел и да му ползвам пароструйката... много ме дразни колко е мръсно под капака... само да се стопли още малко
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
● да си мина капака на тиквата на пясъкоструйка + прахово, че се бели боята
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
---
Моля, метнете линк към поста/темата към другите форуми, където има Компресори (SLK, W202 & W203 Kompressor), ако е необходимо.
Извинявам се, че няма картинки, стрелки и номерца на снимките, но ми се спи.
---
Изводи:
Свещи, лули, бобини, кабели са ок. Т.е. за бобините не е сигурно, но допускам, че са.
Дросел и circulation flap-a (малкия дросел, както му казвам), също са ОК.
Сондите са ОК (виждам ги на диагностиката и връщат отлични стойности).
Не видях пробиви по вакуумите.Какво остава? пикаеща дюза ли?
Ще изсипя някаква добавка за дюзи, но това не ми се струва сериозно като подход. Все нещо трябва да има някъде...
Ще затрия и отново грешките утре (ако има такива)... но не мисля че нещо ще се "самообучи", както повеляват форумните митове и легенди
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![Публикувано изображение](http://img402.imageshack.us/img402/9840/img0293copy.jpg)
![Публикувано изображение](http://img638.imageshack.us/img638/7109/p1050360copy.jpg)
![Публикувано изображение](http://img38.imageshack.us/img38/2270/p1050361p.jpg)
![Публикувано изображение](http://img36.imageshack.us/img36/5400/p1050363b.jpg)
![Публикувано изображение](http://img706.imageshack.us/img706/7530/p1050367v.jpg)
![Публикувано изображение](http://img175.imageshack.us/img175/9568/p1050368.jpg)
![Публикувано изображение](http://img705.imageshack.us/img705/8706/p1050370.jpg)
![Публикувано изображение](http://img717.imageshack.us/img717/8826/p1050375o.jpg)
![Публикувано изображение](http://img696.imageshack.us/img696/3133/p1050376v.jpg)
![Публикувано изображение](http://img196.imageshack.us/img196/9098/p1050379c.jpg)
![Публикувано изображение](http://img22.imageshack.us/img22/3025/p1050380v.jpg)
![Публикувано изображение](http://img525.imageshack.us/img525/2209/p1050384h.jpg)
![Публикувано изображение](http://img59.imageshack.us/img59/7997/p1050386d.jpg)
![Публикувано изображение](http://img205.imageshack.us/img205/4343/p1050387f.jpg)