Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с паленетоСлед престой, Въздух в системата


  • Please log in to reply
60 мнения по тази тема

#46 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 август 2015 - 07:32

Връща нафтата към резервоара...
  • 0

#47 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2015 - 07:42

Връща нафтата към резервоара...

Няма как, защото 2те маркучета са в шишенцето.

Sent from my C2105 using Tapatalk
  • 0

#48 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 август 2015 - 09:40

Точно там ти е проблема, този клапан спира притока на нафта към помпата. От там ти смуче въздух и не може да запали, и да изгасне съответно.

Бягай при дизел сервиз, не е толкова фатален проблема.


  • 0

#49 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2015 - 11:23

Точно там ти е проблема, този клапан спира притока на нафта към помпата. От там ти смуче въздух и не може да запали, и да изгасне съответно.
Бягай при дизел сервиз, не е толкова фатален проблема.

Самия клапан ли се сменя или някакви работи в него? Към сервиз съм се запътил ама ако не е нещо сложно и сам мога да го направя. :-)

Sent from my C2105 using Tapatalk
  • 0

#50 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 август 2015 - 12:12

Абе, аз бих отишъл в сервиз...щото не е плъг енд плей :)

Клапана се сменя иначе.


  • 0

#51 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 август 2015 - 13:02

Абе, аз бих отишъл в сервиз...щото не е плъг енд плей :)
Клапана се сменя иначе.

Някой сервиз да предложите? Бай Васо ми даде един телвфон и ще му прозваня...
edit: Ебати и клапана 383 лв........ 
Sent from my C2105 using Tapatalk


Този пост е редактиран от puFi_mIx: 24 август 2015 - 14:53

  • 0

#52 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2015 - 19:38

2 Дена се воза с 5л. тубе отпред, но въздух има страшно много. Майсторите ме отсвириха за понеделник, та продължавам да си се мъча сам. 
Чуда се онзи клапан с Щампа на Бенц, дето е на обратната нафта с едно кабелче. За чиий е там, каква му е играта? 
пп. Като поработи колата почна да гасне почти нормално. Но си мисля, че заради многото въздух не гасне като хората. 
Хем не работи колата от резервоара, хем стрелката за горивото мърда, не го разбирам вече. Течове под колата няма, къде какво и защо и стана нЕмам никаква представа. 
пп2. Ще извинявате, че разводних толко темата.  :mbcbbbq


  • 0

#53 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2015 - 12:32

Трийте ми постовете. Грешката беше в мен. Объркал съм едно от маркучетата. Извинявам се за неудобствотто.

Този пост е редактиран от puFi_mIx: 29 август 2015 - 19:26

  • 0

#54 vybennington

vybennington

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 - 1997

Публикувано 22 май 2016 - 11:03

Здравейте, колата ми не пали оставена е без гориво Mercedes C220CDI 1997г. Явно е нагълтала въздух. Припалва когато развия филтъра на горивото и гасне след като го завия обратно, качва най-много до 1500 оборота. А беше в движение паркирахме я и до там след това не запали. Има и друго беше паднал акумолатора когато се опитах да я запаля завъртях и го достопих, подадаха ми ток завъртя малко,но така и не припали. Според вас дали е пълна с въздух и ако да как да го изкарам или помпата ми е заминала, тя като цяло си изпускаше нафта от край време. Благодаря предварително!


  • 0

#55 WiCkEd donE

WiCkEd donE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 май 2016 - 11:45

Пробвай да напълниш горивния филтър с нафта завърти няколко пъти после пак го напълни така 2-3 пъти ако е имала въздух трябва да запали ако не значи помпата.


  • 0

#56 vybennington

vybennington

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 - 1997

Публикувано 22 май 2016 - 12:01

Пробвай да напълниш горивния филтър с нафта завърти няколко пъти после пак го напълни така 2-3 пъти ако е имала въздух трябва да запали ако не значи помпата.

Да направихме го това и нестана даже и филтъра сменихме, явно е точно това от което се притеснявах :( Благодаря!


  • 0

#57 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 май 2016 - 17:03

Просто така да ти замине помпата не ми се вярва.Комби ли е колата?Напълни я с поне 30литра гориво ако е комби.Пробвахте ли на дърпане?
  • 0

#58 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2016 - 21:46

Cdi-то да не е с помпа в резервоара? Понеже съм много "учен" при мен бях объркал вход-изход на нафтата. Ако сте пипали нещо, намерете си схема на горивната система и гледайте внимателно. Не знам цди-то къф чеп е...

Sent from my E2303 using Tapatalk
  • 0

#59 pak0091

pak0091

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Плевен

Публикувано 09 ноември 2018 - 14:12

Колеги, ако сте сменили вс филтри, маркучи и О пръстенчета (както мен) и продължават мехурчетата си огледайте помпата. Има вариант да е заминала гарнитурата.
  • 0

#60 Valentin-OM605960

Valentin-OM605960

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    S202-OM605960

Публикувано 16 януари 2022 - 23:07

То общо взето във всички има, но си мисля, че като дърпа от едно място отива навсякъде. Все пак системата е една. В момента не съм вкъщи и не мога да снимам колата, но взех снимка от гуугъла. 
На схемата №4 дето е отбелязано, при мене минава предимно въздух, само мехурчета има. Това евентуално като припали. А въпросния маркуч го купих чисто нов. даже. 164897d1251924624-air-diesel-fuel-lines-

И аз се сблъсках със този проблем след 7 години...... от върпосната схема има балончета в номер 3 и номер 4-тири..... утре ще го гледам... Сменени са с нови оригинални....... но проблемът така като гледам май идва от номер 1 ... Обаче пък няма логика само във тях да има а в останалите да няма .... ще споделя утре вечер от къде иде реч и при мен 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни