Проблеми с паленетоСлед престой, Въздух в системата
Започната от Faca, 16 ное 2009 - 01:52:01
60 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 август 2015 - 21:15
Такава е схемата...Електрониката на помпата може да ти е направила проблем.Лошото е че продават цели помпи по моргите и не се знае какви са.Ако е от нея де.Прочети на горе за еднопос.клапан.Върши работа ако смучи въздух от някъде.
Ако тръгне да се оправя сложи повечко двутактово масло в нафтата заради помпата...Каквото и да ти разправят...Преди Надин всичко може да се пробва
Ако тръгне да се оправя сложи повечко двутактово масло в нафтата заради помпата...Каквото и да ти разправят...Преди Надин всичко може да се пробва
#32
Публикувано 17 август 2015 - 22:17
Демек и диагностика и трябва. Все си мисля, че не връща горивото, но пък ако не връща требва да пали... Баси и филма, ще пробвам с клапан. /То аз я палих мн трудно с една туба отпред, но пак имаше въздух. Та си мисля, че проблема е някъде около помпата...Такава е схемата...Електрониката на помпата може да ти е направила проблем.Лошото е че продават цели помпи по моргите и не се знае какви са.Ако е от нея де.Прочети на горе за еднопос.клапан.Върши работа ако смучи въздух от някъде.
Ако тръгне да се оправя сложи повечко двутактово масло в нафтата заради помпата...Каквото и да ти разправят...Преди Надин всичко може да се пробва
Sent from my C2105 using Tapatalk
#33
Публикувано 17 август 2015 - 23:53
Изолирай топлообменника преди филтъра. В 99% от случаите от там идват ядовете и от там смуче въздух.
Смени си захранващия черен маркуч, който влиза в същия този топлообменник.
Горивния филтър от кога не е сменяван? На болта му също има О пръстен, който се сменява.
Но основно прегледай от къде смуче въздух.
Нямаш нужда от клапан. Връща ти горивото, защото от някъде смуче въздух и клапана няма да ти реши проблема изобщо.
Цялата тази галимация ще ти отнеме не повече от час.
Като оправиш въздуха отиди да ти изчистят грешките със Стар диагностика. Лампата EPC ти е светнала заради наличието на въздух в горивото.
Дизеловата система изисква чистота и херметичност.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#34
Публикувано 18 август 2015 - 08:21
Филтъра беше на около 15 хил.км, но вчера и него смених. Топлообменника съм го изолирал още преди година някъде. Маркуча също е сменен. Дайте няква идеа как да хвана въздуха от къде идва. Мисля си някак да надуя системата, но пък да не батиша нещо по помпата..Изолирай топлообменника преди филтъра. В 99% от случаите от там идват ядовете и от там смуче въздух.
Смени си захранващия черен маркуч, който влиза в същия този топлообменник.
Горивния филтър от кога не е сменяван? На болта му също има О пръстен, който се сменява.
Но основно прегледай от къде смуче въздух.
Нямаш нужда от клапан. Връща ти горивото, защото от някъде смуче въздух и клапана няма да ти реши проблема изобщо.
Цялата тази галимация ще ти отнеме не повече от час.
Като оправиш въздуха отиди да ти изчистят грешките със Стар диагностика. Лампата EPC ти е светнала заради наличието на въздух в горивото.
Дизеловата система изисква чистота и херметичност.
Sent from my C2105 using Tapatalk
#35
Публикувано 18 август 2015 - 08:36
Направи една снимка в кои точно маркучи виждаш въздух, че така нищо не може да се разбере.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#36
Публикувано 18 август 2015 - 09:01
Направи една снимка в кои точно маркучи виждаш въздух, че така нищо не може да се разбере.
То общо взето във всички има, но си мисля, че като дърпа от едно място отива навсякъде. Все пак системата е една. В момента не съм вкъщи и не мога да снимам колата, но взех снимка от гуугъла.
На схемата №4 дето е отбелязано, при мене минава предимно въздух, само мехурчета има. Това евентуално като припали. А въпросния маркуч го купих чисто нов. даже.
#37
Публикувано 18 август 2015 - 10:57
Най-напред се изолира въздуха в 1. Това ти е входящата линия. Ако там има въздух ще има навсякъде.
След това гледаш 4 и 5.
Смени им О пръстените, но задължително с оригинални. Ако сложиш от магазин за уплътнения просто няма да стане. Размера е много шантав и тези от магазина обикновенните само могат да влошат нещата допълнително и то многократно.
Казваш, че маркуча е купен нов, но оригинален ли е или от някъде си?
Лично аз сменям маркуч само ако има строшено нещо по накрайниците. Иначе само О пръстените, но пак казвам - задължително с оригинални.
И не на последно място се сменя О пръстена на болта, който държи горивния филтър. Болтовете са 2 модела с 1 или 2 О пръстена.
Не си купувайте уплътнения по 20-30 стотинки. Те просто не вършат работа.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#38
Публикувано 18 август 2015 - 11:55
Най-напред се изолира въздуха в 1. Това ти е входящата линия. Ако там има въздух ще има навсякъде.
След това гледаш 4 и 5.
Смени им О пръстените, но задължително с оригинални. Ако сложиш от магазин за уплътнения просто няма да стане. Размера е много шантав и тези от магазина обикновенните само могат да влошат нещата допълнително и то многократно.
Казваш, че маркуча е купен нов, но оригинален ли е или от някъде си?
Лично аз сменям маркуч само ако има строшено нещо по накрайниците. Иначе само О пръстените, но пак казвам - задължително с оригинални.
И не на последно място се сменя О пръстена на болта, който държи горивния филтър. Болтовете са 2 модела с 1 или 2 О пръстена.
Не си купувайте уплътнения по 20-30 стотинки. Те просто не вършат работа.
Прозрачния маркуч е от Ивайджжет. На болта съм сложил новия О пръстен. Интересно, че с тия О пръстени карах до скоро и нямаше яд. Входа на нафтата е стандартен маркуч, стегнат със скобички. Ще видя в понеделник да зема пръстени от Балканците. Ся съм на работа та нямам време да се занимавам. В краен случай ще ти прозвъня Тренер.
Sent from my C2105 using Tapatalk
Този пост е редактиран от puFi_mIx: 18 август 2015 - 13:20
#39
Публикувано 18 август 2015 - 14:40
Да не си налагам мнението ама два сервиза се *баваха с това палене и мехурчета неуспешно,като колата се оправяше за ден-два и после пак в сервиза...,докато един съсед ми прошепна за клапанчето и забравих за всичко.Чистих резервоари на комби.!.сменях маркучи и маркученца поръчах всичко ново от балканстар,пробивах капачка на резервоар и тнт.И става въпрос точно за С 250 ТД!Цялата работа е че при престой нафтата се връщаше и празнеше филтъра.Клапана не позволява това да стане,а после помпата си изгонва въздуха.
Ако обаче проблема е в помпата няма да помогне!
Ако обаче проблема е в помпата няма да помогне!
Този пост е редактиран от daimler1: 18 август 2015 - 17:44
#40
Публикувано 23 август 2015 - 09:48
Такааа, преди малко си направих опит.
Сложих маркуча на входящата нафта в едно шишенце и взе, че запали, НО за около 5 мин. И пак имаше много въздух.. (обаче, през повечето време шишенцето беше в/у всмукателните тръби)
http://youtu.be/Je-eoJBDSEI
edit: И на дърпане не пали. някви отзиви за сервиз на Бош дето бил на моста Чавдар?
Този пост е редактиран от puFi_mIx: 23 август 2015 - 12:46
#41
Публикувано 23 август 2015 - 13:12
Така може да си сигурен,че проблема не е в резервоара и маркучите.Другите съмнения остават.Помпата видимо суха ли е?
#42
Публикувано 23 август 2015 - 13:16
Така може да си сигурен,че проблема не е в резервоара и маркучите.Другите съмнения остават.Помпата видимо суха ли е?
На пръв прочит да. Те обикновено къде протичат, знае ли се?
Абе, преди да я разтуря даже си палеше макар и една идея по-трудно. Деня преди да я разкача видях едно петанце нафта под колата, поогледах покрай помпата ама не видях от къде е. Тогава реших да сменя О пръстените на 2те тръбички долу на помпата..
Този пост е редактиран от puFi_mIx: 23 август 2015 - 13:21
#43
Публикувано 23 август 2015 - 13:19
Нямам представа.Аз дълго време се доверявах на сервизи,докато не направих това което вече споменах.
#44
Публикувано 23 август 2015 - 13:43
Нямам представа.Аз дълго време се доверявах на сервизи,докато не направих това което вече споменах.
И това ще пробвам. Почвам да си мисля, че помпата не е в час. Това EPC където свети може ли да ме ебава?
#45
Публикувано 23 август 2015 - 16:50
Колата я запалих с едно шише от 0,5, но пак има много въздух. Като завъртя ключа да я угаса, гасне след леко форсиране и след 20сек. Горе долу. Мисля с една туба от 5л да я базикам. Странното е, че кат изгасне 50-100гр. изчезва от шишенцето. Къде ли отива се пита в задачата... Има някакъв клапан от Бенц на обратната нафта, за къв чеп е? Черната щуротия на помпата за какво е?
Sent from my C2105 using Tapatalk
Sent from my C2105 using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни