Проблеми с паленетоСлед престой, Въздух в системата
Започната от Faca, 16 ное 2009 - 01:52:01
60 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2009 - 01:52
Колеги, понеже тази тема мъчи почти всички дизелови двигатели реших да постна снимка с нещата от които е редно да се започне,
и лично мнение: да се сменят на колата при най малките появи на проблемите.
Виждате въздух в маркучетата за нафтата ? Колата неиска да пали сутрин ?
Diesel_sys.JPG 56,49K 491 Брой сваляния
Значи какво трябва да се смени:
N:35,38,89,98,59,122,126,77,14,11 -> A6019970445 т.н. О пръстени (евтиния вариант, другия е Целите маркучета, всички са около 50?, имат си О пръстени!)
N:26 -> A6010920105 Филтърче за боклуци в нафтата. Предпоръчвам смяната му...
N:29 -> A6019970148 O пръстен под филтърчето
N:146 -> A6050780281 Маркуче за излишната нафта .... предпоръчва се да се сменят всички! САМО С ОРИГИНАЛНИ. Продават се на метър!
Надявам се ако съм забравил нещо колегите да допълнят
и лично мнение: да се сменят на колата при най малките появи на проблемите.
Виждате въздух в маркучетата за нафтата ? Колата неиска да пали сутрин ?
Diesel_sys.JPG 56,49K 491 Брой сваляния
Значи какво трябва да се смени:
N:35,38,89,98,59,122,126,77,14,11 -> A6019970445 т.н. О пръстени (евтиния вариант, другия е Целите маркучета, всички са около 50?, имат си О пръстени!)
N:26 -> A6010920105 Филтърче за боклуци в нафтата. Предпоръчвам смяната му...
N:29 -> A6019970148 O пръстен под филтърчето
N:146 -> A6050780281 Маркуче за излишната нафта .... предпоръчва се да се сменят всички! САМО С ОРИГИНАЛНИ. Продават се на метър!
Надявам се ако съм забравил нещо колегите да допълнят
#2
Публикувано 24 ноември 2009 - 23:14
Колега, ако позволиш да добавя, че при мен N:35 и 38 излязаха под различни номера, т.е.Колеги, понеже тази тема мъчи почти всички дизелови двигатели реших да постна снимка с нещата от които е редно да се започне,
и лично мнение: да се сменят на колата при най малките появи на проблемите.
Виждате въздух в маркучетата за нафтата ? Колата неиска да пали сутрин ?
Diesel_sys.JPG 56,49K 491 Брой сваляния
Значи какво трябва да се смени:
N:35,38,89,98,59,122,126,77,14,11 -> A6019970445 т.н. О пръстени (евтиния вариант, другия е Целите маркучета, всички са около 50?, имат си О пръстени!)
N:26 -> A6010920105 Филтърче за боклуци в нафтата. Предпоръчвам смяната му...
N:29 -> A6019970148 O пръстен под филтърчето
N:146 -> A6050780281 Маркуче за излишната нафта .... предпоръчва се да се сменят всички! САМО С ОРИГИНАЛНИ. Продават се на метър!
Надявам се ако съм забравил нещо колегите да допълнят
N:35 A6019970445
N:38 A6019970345
по инфо от Балкан Стар.
При преценка може и да се изтрие мнението ми.
#3
Публикувано 17 октомври 2011 - 20:29
колеги, тази болест дойде и на моята глава.
Големия филтър ми е ясно, че го има по магазините ама това малкото филтърче до него продава ли се или се почиства? Ако се продава само в БС ли го има и каква му е цената?
При мен в маркуча който отива в малкото филтърче изобщо няма нафта. Отначало изгасна след като запали и имаше балончета после като опитах 1-2 пъти да запали и всичко изчезна само въздух.
Да не ми е мноооого запушено, че да не минава нафта?
Мерси
Големия филтър ми е ясно, че го има по магазините ама това малкото филтърче до него продава ли се или се почиства? Ако се продава само в БС ли го има и каква му е цената?
При мен в маркуча който отива в малкото филтърче изобщо няма нафта. Отначало изгасна след като запали и имаше балончета после като опитах 1-2 пъти да запали и всичко изчезна само въздух.
Да не ми е мноооого запушено, че да не минава нафта?
Мерси
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#4
Публикувано 17 октомври 2011 - 22:09
Аз това го боря от миналата зима.Сменям всички О пръстени и маркучите за изл.нафта,но ефекта е мнооого кратък - месец два.Иначе цяло лято никви грижи.При мен проблема е само като пренощува,сутринта запали ли,цял ден сме Ок.
В момента съм пак така,но не остава време да се заиграя...
В момента съм пак така,но не остава време да се заиграя...
#5
Публикувано 18 октомври 2011 - 13:59
колеги
Днес мислих няколко вариянта да пробвам след като се прибера от работа. Единия е да откача маркуча който влиза в грубия филтър и да пробвам мога ли да засмуча нафта по трабичката да видя да няма проблем по трасето или инжектора в резервоара понеже самата трабичка е чисто суха, ако се окаже че идва нафта значи самия филтър е толкова запушен, че не пуска нафта изобщо и ги сменям и двата.
Днес мислих няколко вариянта да пробвам след като се прибера от работа. Единия е да откача маркуча който влиза в грубия филтър и да пробвам мога ли да засмуча нафта по трабичката да видя да няма проблем по трасето или инжектора в резервоара понеже самата трабичка е чисто суха, ако се окаже че идва нафта значи самия филтър е толкова запушен, че не пуска нафта изобщо и ги сменям и двата.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#6
Публикувано 19 октомври 2011 - 07:31
От къде купуваш О-пръстените?Аз това го боря от миналата зима.Сменям всички О пръстени и маркучите за изл.нафта,но ефекта е мнооого кратък - месец два.Иначе цяло лято никви грижи.При мен проблема е само като пренощува,сутринта запали ли,цял ден сме Ок.
В момента съм пак така,но не остава време да се заиграя...
#7
Публикувано 19 октомври 2011 - 07:33
За да не вижда гориво в маркучето то този филтър, значи просто не идва. Преди него ти е топлообменника. В него влиза маркуча, който идва от резервоара. Я се огледай някъде за теч.
колеги
Днес мислих няколко вариянта да пробвам след като се прибера от работа. Единия е да откача маркуча който влиза в грубия филтър и да пробвам мога ли да засмуча нафта по трабичката да видя да няма проблем по трасето или инжектора в резервоара понеже самата трабичка е чисто суха, ако се окаже че идва нафта значи самия филтър е толкова запушен, че не пуска нафта изобщо и ги сменям и двата.
#8
Публикувано 19 октомври 2011 - 09:59
вчера извадих трабичката на грубия филпър и после самия него. Когато се опитах да го извадя и все едно нещо го опъва на вътре, понапънах го и се извади обаче беше направило вакум и след това тръгна нафта по маркуча. О пръстените бяха като пластбасови. Днес ще търся нови и ще гледам какво ще стане
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#9
Публикувано 19 октомври 2011 - 13:39
колеги искам и да попитам също ако ми падне ак-ра може ли да го зареждам направо както е закачен на колата без да откачам клемите?
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#10
Публикувано 19 октомври 2011 - 14:06
колеги искам и да попитам също ако ми падне ак-ра може ли да го зареждам направо както е закачен на колата без да откачам клемите?
До колкото знам не редно да се зарежда така,можеш да скапеш компютъра.Напрежението е различно и може да си е.е майката компа.
Не хапи този,който може да те изяде.
#11
Публикувано 19 октомври 2011 - 16:45
До колкото знам не редно да се зарежда така,можеш да скапеш компютъра.Напрежението е различно и може да си е.е майката компа.
Мерси за инфото колега. Аз точно това ме притесняваше за това го вметнах. Исках да го направя така заради после доколкото знам се калибрирали прозорците и нещо за ABS-BASS и още нещо мисля, че беше пък за 1-во път ще махам евентуално акумулатора.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#12
Публикувано 22 октомври 2011 - 13:46
Колеги работата се изясни О-пръстените са ми стари и вече са се втвърдили. Поръчах си по поръчка да ми направят за грубия филтър 2бр. (малак и голям) Днес ги смених и всичко беше нормално и колата запали. Обаче гледам, че вървят балончета по тръбите... изчаках малко ама не се махат. Реших да поразгледам и да побутна тук-там. Изгасих колата и наблюдавам как на маркучето което влиза в грубия филтър се образува балонче с големина около 2-3см. (което означава, че пак взима от някъде въздух) наврях си ръката и без да искам бутнах това за излишната нафта и другото взе да се пълни с повече въздух. Спрях да го мърдам и въздуха спря.. пак го размърдам пак тръгва и мисля, че открих ключа за палатката. Сега искам да ги сменя всичките О-пръстени и както прочетох по-горе смятам да е с оригинални. Мога ли да си поръчам САМО тях и да ли са еднакви за всички ц250тд и колко струва комплекта?
Мерси.
Мерси.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#13
Публикувано 22 октомври 2011 - 23:00
Можеш да си поръчаш които си искаш.....нямаш проблеми Аз купувах скоро от Ивая за едно френдче и бяха евтини не помня точно ама не са скъпи
By Batev
#14
Публикувано 01 ноември 2011 - 20:12
Здр колеги след едноседмична пауза.
Мечо вече е готов и е на линия.
Оказа се проблема в двата О-пръстена. Никъде не можах да намеря в цяла Ст.Загора точно каквото ми трябваше. На всички като им кажа какво ми трябва ме пращаха директно в БС.
Там намерих комплекта О-пръстени за около 60лв. и целия комплект с маркучетата и скобите за 150лв... казах си като ще е гарга нека да е рошава и взех всичко. Смених 3 от общо 5 и всичко се нареди.
За сега няма проблеми и ДАНО да е така.
За смяната им в БС сервиз искаха около 200лв. за ремонта.
Помъчих се и ги смених сам. Ще се наложи да споменете доста роднини особено майки обаче по-добре от 200лв. понеже някой са на много "удобно" място.
Най-добре да не ви се налага.
Мечо вече е готов и е на линия.
Оказа се проблема в двата О-пръстена. Никъде не можах да намеря в цяла Ст.Загора точно каквото ми трябваше. На всички като им кажа какво ми трябва ме пращаха директно в БС.
Там намерих комплекта О-пръстени за около 60лв. и целия комплект с маркучетата и скобите за 150лв... казах си като ще е гарга нека да е рошава и взех всичко. Смених 3 от общо 5 и всичко се нареди.
За сега няма проблеми и ДАНО да е така.
За смяната им в БС сервиз искаха около 200лв. за ремонта.
Помъчих се и ги смених сам. Ще се наложи да споменете доста роднини особено майки обаче по-добре от 200лв. понеже някой са на много "удобно" място.
Най-добре да не ви се налага.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#15
Публикувано 04 ноември 2011 - 18:57
Само маркучетата нямаше ли да станат,нали си имат Опръстени на тях.Или си взел и некви други.Поясни моляте че и аз май на там отивам...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни