Проблеми с паленетоСлед престой, Въздух в системата
Започната от Faca, 16 ное 2009 - 01:52:01
60 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 ноември 2011 - 10:02
Маркучетата се продават направо готови с скобите и О-пръстените на тях и готови огънати на точното място да не се обърка. Сваляш едно старо и гледаш с кое от новите ще ти съвпаднат дупките. При мен едното беше променено на старото беше с коляно на едната скоба, а на новото нямаше обаче нямаше проблем понеже заради него и другото маркуче беше с леко изменено огъване за да се получи перфектно, както и стана. Говорих с един познат който бачка в сервиз на БС и ми каза, че основно проблема бил в тези който са на грубия филтър, финия и за обратната нафта. Проблема бил, че там горе много се нагрявали от температурата на двигателя и с времето ставали като тръби и от вибрациите се размърдвали и почвали да взимат въздух. Изгаси колата и почуквай маркучетата с пръст и ако има проблем то почва да вървят балончета при мен така видях проблема. Има едно доста навряно което е по колекторите горе ама се стига без разглобяване. Буташ пластмасата на вътре да щракне и с леко разклащане и дърпане вадиш. НЕ е препоръчително отвертка понеже е стара пластмасата и може да я счупиш.
Ето и 2 снимки да видиш едно старо и едно ново.
Новото е в найлон и не отпечатано.
Ето и 2 снимки да видиш едно старо и едно ново.
Новото е в найлон и не отпечатано.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#17
Публикувано 05 ноември 2011 - 19:48
Мерси колега,полезно инфо.
Ще видя кога ще заделя некой лев да ги сменя и аз тез неща че ми писна...
Ще видя кога ще заделя некой лев да ги сменя и аз тез неща че ми писна...
#18
Публикувано 08 ноември 2011 - 11:44
Здравейте колеги.
Имам въпрос: C180 97 година, дали има печка?
От време на време ми се скапва акумулатора и не иска да запали.
Благодаря!
Колега, за в бъдеще ще те помоля да не пишеш на латиница! Благодаря!
Този пост е редактиран от Pe6o666: 08 ноември 2011 - 13:01
#19
Публикувано 11 февруари 2012 - 19:47
Здравейте колеги и аз опрях до тоя проблем.... колата сутринта запали идеално минах 10км огасх я и то тогава няма палене казаха ми че или е болт на помпата който държи налягането (около 90 100 лв ми казаха че е) или да сменя всички маркучи обаче не знам ако ида в елит кар ауто+ или евро 07 дали ще намеря целия комплект или къде да го търся аз съм от Варна... моля помогнете със идея и има ли някакъв вариант да разбера от кое е проблема ? болта или маркучите ? просто има въздух в системата и не иска да пали а сутринта запали идеално .. ако знаете някой който им разбира във Варна дайте телефонче
#20
Публикувано 12 февруари 2012 - 21:07
Маркучетата си и идват готови огънати с О-пръстените и всичко само се иска да се свалят старите и да се сложат. Оригинални си взех иначе ги няма никъде
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#21
Публикувано 12 февруари 2012 - 22:25
Здравейте колеги и аз опрях до тоя проблем.... колата сутринта запали идеално минах 10км огасх я и то тогава няма палене казаха ми че или е болт на помпата който държи налягането (около 90 100 лв ми казаха че е) или да сменя всички маркучи обаче не знам ако ида в елит кар ауто+ или евро 07 дали ще намеря целия комплект или къде да го търся аз съм от Варна... моля помогнете със идея и има ли някакъв вариант да разбера от кое е проблема ? болта или маркучите ? просто има въздух в системата и не иска да пали а сутринта запали идеално .. ако знаете някой който им разбира във Варна дайте телефонче
Колега с какъв автомобил си ? Кой мотор ? Виждаш ли го въздуха някъде по прозрачните маркучи ?
By Batev
#22
Публикувано 13 февруари 2012 - 17:32
Колега колата е Mercedes C250 td 1998 год... онзи ден ме остави... запалих сутринта минах 10 км оставих я за около 30 мин и после няма палене с пътна помощ на сервиз и там се оказаха маркучи смениха с някакви измислени и някакви нови О пръстени на 2-3 места и закърпиха положението но искам да ги сменя всичките до един да ми е мирна главата..... и като ида в балкан стар как трябва да ги поръчам всеки по отделно с номер ли се търси или има комплект всичките?Колега с какъв автомобил си ? Кой мотор ? Виждаш ли го въздуха някъде по прозрачните маркучи ?
#23
Публикувано 13 февруари 2012 - 18:43
В Балкан Стар,по номера на шасито ще ти излязат нужните маркучета.Не знам дали е необходимо да сменяш всички,но щом си решил,около 140лв струва комплекта с О-пръстените.
#24
Публикувано 15 февруари 2012 - 20:05
колегата е прав. Само с малкото талонче на колата и всичко е готово + 150лв. бяха за мен. Везех целия комплект но смених само 3 и всичко си е наред сега другите си ми седят ... дано НЕ ми се налага да ги ползвам, че останаха много трудни.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#25
Публикувано 02 август 2013 - 20:24
Здравейте колеги при мене колата пали без проблем обаче в два от маркучите минава въздух него как да го махна и не знам дали вече полудявам но възможно ли е от това нещо колата да не ми върви добре в наклон и да ми пада мощноста Благодаря
#26
Публикувано 19 декември 2013 - 21:13
колеги аз имам от ското този проблем и аз смених всички маркучета но проблема не се реши но маркъчето от резервоара го смених с прозрачно и се оказа че от резервоара още идва въздух и ми прави и вакум в резервоара само че аз немоха да со обчсня защо връща нафтата само от време на време и каква е причината за този вакум в резервоара и защо идва въздух от там
#27
Публикувано 29 декември 2013 - 20:47
Здравейте колеги при мене колата пали без проблем обаче в два от маркучите минава въздух него как да го махна и не знам дали вече полудявам но възможно ли е от това нещо колата да не ми върви добре в наклон и да ми пада мощноста Благодаря
колега напълно е вазможно при мен е по същия начин преди вървеше като луда не признаваше баир а сега все едно не е същата кола
#28
Публикувано 24 септември 2014 - 23:41
Здравейте, никога не съм вярвал,че ще имам проблем с мотора ми но и при мен започна да се получава тази беля с паленето сутрин, когато колата е студена...
Надявам се,до дни да ги оправим тези О пръстени и ще пиша на какво се е дължал въздуха по маркучите
#29
Публикувано 25 септември 2014 - 14:29
Между другото продават едни еднопосочни клапани за 12-тина лева които спестяват много главоболия.Монтира се на входящия маркуч на нафтата преди помпата и не позволява на нафтата да се връща в резервоара.Здравейте, никога не съм вярвал,че ще имам проблем с мотора ми но и при мен започна да се получава тази беля с паленето сутрин, когато колата е студена...
Надявам се,до дни да ги оправим тези О пръстени и ще пиша на какво се е дължал въздуха по маркучите
#30
Публикувано 17 август 2015 - 12:33
Колеги, понеже тази тема мъчи почти всички дизелови двигатели реших да постна снимка с нещата от които е редно да се започне,
и лично мнение: да се сменят на колата при най малките появи на проблемите.
Виждате въздух в маркучетата за нафтата ? Колата неиска да пали сутрин ?
Diesel_sys.JPG
Значи какво трябва да се смени:
N:35,38,89,98,59,122,126,77,14,11 -> A6019970445 т.н. О пръстени (евтиния вариант, другия е Целите маркучета, всички са около 50?, имат си О пръстени!)
N:26 -> A6010920105 Филтърче за боклуци в нафтата. Предпоръчвам смяната му...
N:29 -> A6019970148 O пръстен под филтърчето
N:146 -> A6050780281 Маркуче за излишната нафта .... предпоръчва се да се сменят всички! САМО С ОРИГИНАЛНИ. Продават се на метър!
Надявам се ако съм забравил нещо колегите да допълнят
Такава схема с чарковете на 2.5тд?
Щот моя курник спря да пали. Пали за 1 мин. даже е много и ми писна вече на /:/:/:/::/ Смених О пръстените на тръбичките, не с оригинални (4 са от Ивайджет.Едно цяло маркуче и 2 О пръстена...) ЩЕ ходи към НАДИН ми се струва...
пп. Една вечер я карах с повечко газ, и от другия ден почна да пали една идея по трудно. Дали е възможно да съм батисал нещо веригата?
Кочината палеше преди да я разглобя да и сменя О пръстенчетата и маркуча на входящата нафта. От тогава колата УМРЯ! Аз не съм механик ама как може Немеца да направи тия чекиджийски тръбички покрай помпата...
Вече свети на таблото и EDC или нещо от сорта.. (до лампата за подгрева)
Държа да отбележа, че и преди съм сменял тези О пръстени по тръбенцата и съм карал 2+ год. без проблем. Зимата си палеше от половин ключ. Мехурчета винаги си минаваха през тръбенцата..
edit: Приемам и съвети за МАЙСТОР, който няма да ми одреже главата до глезените и ще свърши работа.
Този пост е редактиран от puFi_mIx: 17 август 2015 - 18:26
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни