
Проблеми с паленетоСлед престой, Въздух в системата
Started by Faca, 16 Nov 2009 - 01:52:01
60 replies to this topic
#46
Posted 24 August 2015 - 07:32
Връща нафтата към резервоара...
#47
Posted 24 August 2015 - 07:42
Няма как, защото 2те маркучета са в шишенцето.Връща нафтата към резервоара...
Sent from my C2105 using Tapatalk
#48
Posted 24 August 2015 - 09:40
Точно там ти е проблема, този клапан спира притока на нафта към помпата. От там ти смуче въздух и не може да запали, и да изгасне съответно.
Бягай при дизел сервиз, не е толкова фатален проблема.
#49
Posted 24 August 2015 - 11:23
Самия клапан ли се сменя или някакви работи в него? Към сервиз съм се запътил ама ако не е нещо сложно и сам мога да го направя. :-)Точно там ти е проблема, този клапан спира притока на нафта към помпата. От там ти смуче въздух и не може да запали, и да изгасне съответно.
Бягай при дизел сервиз, не е толкова фатален проблема.
Sent from my C2105 using Tapatalk
#50
Posted 24 August 2015 - 12:12
Абе, аз бих отишъл в сервиз...щото не е плъг енд плей
Клапана се сменя иначе.
#51
Posted 24 August 2015 - 13:02
Абе, аз бих отишъл в сервиз...щото не е плъг енд плей
Клапана се сменя иначе.
Някой сервиз да предложите? Бай Васо ми даде един телвфон и ще му прозваня...
edit: Ебати и клапана 383 лв........
Sent from my C2105 using Tapatalk
Edited by puFi_mIx, 24 August 2015 - 14:53 .
#52
Posted 28 August 2015 - 19:38
2 Дена се воза с 5л. тубе отпред, но въздух има страшно много. Майсторите ме отсвириха за понеделник, та продължавам да си се мъча сам.
Чуда се онзи клапан с Щампа на Бенц, дето е на обратната нафта с едно кабелче. За чиий е там, каква му е играта?
пп. Като поработи колата почна да гасне почти нормално. Но си мисля, че заради многото въздух не гасне като хората.
Хем не работи колата от резервоара, хем стрелката за горивото мърда, не го разбирам вече. Течове под колата няма, къде какво и защо и стана нЕмам никаква представа.
пп2. Ще извинявате, че разводних толко темата.
#53
Posted 29 August 2015 - 12:32
Трийте ми постовете. Грешката беше в мен. Объркал съм едно от маркучетата. Извинявам се за неудобствотто.

Edited by puFi_mIx, 29 August 2015 - 19:26 .
#54
Posted 22 May 2016 - 11:03
Здравейте, колата ми не пали оставена е без гориво Mercedes C220CDI 1997г. Явно е нагълтала въздух. Припалва когато развия филтъра на горивото и гасне след като го завия обратно, качва най-много до 1500 оборота. А беше в движение паркирахме я и до там след това не запали. Има и друго беше паднал акумолатора когато се опитах да я запаля завъртях и го достопих, подадаха ми ток завъртя малко,но така и не припали. Според вас дали е пълна с въздух и ако да как да го изкарам или помпата ми е заминала, тя като цяло си изпускаше нафта от край време. Благодаря предварително!
#55
Posted 22 May 2016 - 11:45
Пробвай да напълниш горивния филтър с нафта завърти няколко пъти после пак го напълни така 2-3 пъти ако е имала въздух трябва да запали ако не значи помпата.
#56
Posted 22 May 2016 - 12:01
Пробвай да напълниш горивния филтър с нафта завърти няколко пъти после пак го напълни така 2-3 пъти ако е имала въздух трябва да запали ако не значи помпата.
Да направихме го това и нестана даже и филтъра сменихме, явно е точно това от което се притеснявах Благодаря!
#57
Posted 22 May 2016 - 17:03
Просто така да ти замине помпата не ми се вярва.Комби ли е колата?Напълни я с поне 30литра гориво ако е комби.Пробвахте ли на дърпане?
#58
Posted 22 May 2016 - 21:46
Cdi-то да не е с помпа в резервоара? Понеже съм много "учен" при мен бях объркал вход-изход на нафтата. Ако сте пипали нещо, намерете си схема на горивната система и гледайте внимателно. Не знам цди-то къф чеп е...
Sent from my E2303 using Tapatalk
Sent from my E2303 using Tapatalk
#59
Posted 09 November 2018 - 14:12
Колеги, ако сте сменили вс филтри, маркучи и О пръстенчета (както мен) и продължават мехурчетата си огледайте помпата. Има вариант да е заминала гарнитурата.
#60
Posted 16 January 2022 - 23:07
То общо взето във всички има, но си мисля, че като дърпа от едно място отива навсякъде. Все пак системата е една. В момента не съм вкъщи и не мога да снимам колата, но взех снимка от гуугъла.
На схемата №4 дето е отбелязано, при мене минава предимно въздух, само мехурчета има. Това евентуално като припали. А въпросния маркуч го купих чисто нов. даже.
И аз се сблъсках със този проблем след 7 години...... от върпосната схема има балончета в номер 3 и номер 4-тири..... утре ще го гледам... Сменени са с нови оригинални....... но проблемът така като гледам май идва от номер 1 ... Обаче пък няма логика само във тях да има а в останалите да няма .... ще споделя утре вечер от къде иде реч и при мен
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users