Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблеми с паленетоСлед престой, Въздух в системата


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#46 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 24 August 2015 - 07:32

Връща нафтата към резервоара...
  • 0

#47 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 24 August 2015 - 07:42

Връща нафтата към резервоара...

Няма как, защото 2те маркучета са в шишенцето.

Sent from my C2105 using Tapatalk
  • 0

#48 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 24 August 2015 - 09:40

Точно там ти е проблема, този клапан спира притока на нафта към помпата. От там ти смуче въздух и не може да запали, и да изгасне съответно.

Бягай при дизел сервиз, не е толкова фатален проблема.


  • 0

#49 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 24 August 2015 - 11:23

Точно там ти е проблема, този клапан спира притока на нафта към помпата. От там ти смуче въздух и не може да запали, и да изгасне съответно.
Бягай при дизел сервиз, не е толкова фатален проблема.

Самия клапан ли се сменя или някакви работи в него? Към сервиз съм се запътил ама ако не е нещо сложно и сам мога да го направя. :-)

Sent from my C2105 using Tapatalk
  • 0

#50 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 24 August 2015 - 12:12

Абе, аз бих отишъл в сервиз...щото не е плъг енд плей :)

Клапана се сменя иначе.


  • 0

#51 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 24 August 2015 - 13:02

Абе, аз бих отишъл в сервиз...щото не е плъг енд плей :)
Клапана се сменя иначе.

Някой сервиз да предложите? Бай Васо ми даде един телвфон и ще му прозваня...
edit: Ебати и клапана 383 лв........ 
Sent from my C2105 using Tapatalk


Edited by puFi_mIx, 24 August 2015 - 14:53 .

  • 0

#52 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 28 August 2015 - 19:38

2 Дена се воза с 5л. тубе отпред, но въздух има страшно много. Майсторите ме отсвириха за понеделник, та продължавам да си се мъча сам. 
Чуда се онзи клапан с Щампа на Бенц, дето е на обратната нафта с едно кабелче. За чиий е там, каква му е играта? 
пп. Като поработи колата почна да гасне почти нормално. Но си мисля, че заради многото въздух не гасне като хората. 
Хем не работи колата от резервоара, хем стрелката за горивото мърда, не го разбирам вече. Течове под колата няма, къде какво и защо и стана нЕмам никаква представа. 
пп2. Ще извинявате, че разводних толко темата.  :mbcbbbq


  • 0

#53 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 29 August 2015 - 12:32

Трийте ми постовете. Грешката беше в мен. Объркал съм едно от маркучетата. Извинявам се за неудобствотто.

Edited by puFi_mIx, 29 August 2015 - 19:26 .

  • 0

#54 vybennington

vybennington

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 - 1997

Posted 22 May 2016 - 11:03

Здравейте, колата ми не пали оставена е без гориво Mercedes C220CDI 1997г. Явно е нагълтала въздух. Припалва когато развия филтъра на горивото и гасне след като го завия обратно, качва най-много до 1500 оборота. А беше в движение паркирахме я и до там след това не запали. Има и друго беше паднал акумолатора когато се опитах да я запаля завъртях и го достопих, подадаха ми ток завъртя малко,но така и не припали. Според вас дали е пълна с въздух и ако да как да го изкарам или помпата ми е заминала, тя като цяло си изпускаше нафта от край време. Благодаря предварително!


  • 0

#55 WiCkEd donE

WiCkEd donE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Posts:
  • Град:София

Posted 22 May 2016 - 11:45

Пробвай да напълниш горивния филтър с нафта завърти няколко пъти после пак го напълни така 2-3 пъти ако е имала въздух трябва да запали ако не значи помпата.


  • 0

#56 vybennington

vybennington

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Разград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 - 1997

Posted 22 May 2016 - 12:01

Пробвай да напълниш горивния филтър с нафта завърти няколко пъти после пак го напълни така 2-3 пъти ако е имала въздух трябва да запали ако не значи помпата.

Да направихме го това и нестана даже и филтъра сменихме, явно е точно това от което се притеснявах :( Благодаря!


  • 0

#57 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 22 May 2016 - 17:03

Просто така да ти замине помпата не ми се вярва.Комби ли е колата?Напълни я с поне 30литра гориво ако е комби.Пробвахте ли на дърпане?
  • 0

#58 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 22 May 2016 - 21:46

Cdi-то да не е с помпа в резервоара? Понеже съм много "учен" при мен бях объркал вход-изход на нафтата. Ако сте пипали нещо, намерете си схема на горивната система и гледайте внимателно. Не знам цди-то къф чеп е...

Sent from my E2303 using Tapatalk
  • 0

#59 pak0091

pak0091

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Плевен

Posted 09 November 2018 - 14:12

Колеги, ако сте сменили вс филтри, маркучи и О пръстенчета (както мен) и продължават мехурчетата си огледайте помпата. Има вариант да е заминала гарнитурата.
  • 0

#60 Valentin-OM605960

Valentin-OM605960

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Автомобил:
    S202-OM605960

Posted 16 January 2022 - 23:07

То общо взето във всички има, но си мисля, че като дърпа от едно място отива навсякъде. Все пак системата е една. В момента не съм вкъщи и не мога да снимам колата, но взех снимка от гуугъла. 
На схемата №4 дето е отбелязано, при мене минава предимно въздух, само мехурчета има. Това евентуално като припали. А въпросния маркуч го купих чисто нов. даже. 164897d1251924624-air-diesel-fuel-lines-

И аз се сблъсках със този проблем след 7 години...... от върпосната схема има балончета в номер 3 и номер 4-тири..... утре ще го гледам... Сменени са с нови оригинални....... но проблемът така като гледам май идва от номер 1 ... Обаче пък няма логика само във тях да има а в останалите да няма .... ще споделя утре вечер от къде иде реч и при мен 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users