Ето и 2 снимки да видиш едно старо и едно ново.
Новото е в найлон и не отпечатано.
![Публикувано изображение](http://prikachi.com/images/9/4005009F.jpg)
![Публикувано изображение](http://prikachi.com/images/8/4005008I.jpg)
Posted 05 November 2011 - 10:02
Posted 05 November 2011 - 19:48
Posted 08 November 2011 - 11:44
Edited by Pe6o666, 08 November 2011 - 13:01 .
Posted 11 February 2012 - 19:47
Posted 12 February 2012 - 21:07
Posted 12 February 2012 - 22:25
Здравейте колеги и аз опрях до тоя проблем.... колата сутринта запали идеално минах 10км огасх я и то тогава няма палене казаха ми че или е болт на помпата който държи налягането (около 90 100 лв ми казаха че е) или да сменя всички маркучи обаче не знам ако ида в елит кар ауто+ или евро 07 дали ще намеря целия комплект или къде да го търся аз съм от Варна... моля помогнете със идея
и има ли някакъв вариант да разбера от кое е проблема ? болта или маркучите ? просто има въздух в системата и не иска да пали
а сутринта запали идеално .. ако знаете някой който им разбира във Варна дайте телефонче
Posted 13 February 2012 - 17:32
Колега колата е Mercedes C250 td 1998 год... онзи ден ме остави... запалих сутринта минах 10 км оставих я за около 30 мин и после няма палене с пътна помощ на сервиз и там се оказаха маркучи смениха с някакви измислени и някакви нови О пръстени на 2-3 места и закърпиха положението но искам да ги сменя всичките до един да ми е мирна главата..... и като ида в балкан стар как трябва да ги поръчам всеки по отделно с номер ли се търси или има комплект всичките?Колега с какъв автомобил си ? Кой мотор ? Виждаш ли го въздуха някъде по прозрачните маркучи ?
Posted 13 February 2012 - 18:43
Posted 15 February 2012 - 20:05
Posted 02 August 2013 - 20:24
Здравейте колеги при мене колата пали без проблем обаче в два от маркучите минава въздух него как да го махна и не знам дали вече полудявам но възможно ли е от това нещо колата да не ми върви добре в наклон и да ми пада мощноста Благодаря
Posted 19 December 2013 - 21:13
колеги аз имам от ското този проблем и аз смених всички маркучета но проблема не се реши но маркъчето от резервоара го смених с прозрачно и се оказа че от резервоара още идва въздух и ми прави и вакум в резервоара само че аз немоха да со обчсня защо връща нафтата само от време на време и каква е причината за този вакум в резервоара и защо идва въздух от там
Posted 29 December 2013 - 20:47
Здравейте колеги при мене колата пали без проблем обаче в два от маркучите минава въздух него как да го махна и не знам дали вече полудявам но възможно ли е от това нещо колата да не ми върви добре в наклон и да ми пада мощноста Благодаря
колега напълно е вазможно при мен е по същия начин преди вървеше като луда не признаваше баир а сега все едно не е същата кола
Posted 24 September 2014 - 23:41
Здравейте, никога не съм вярвал,че ще имам проблем с мотора ми но и при мен започна да се получава тази беля с паленето сутрин, когато колата е студена...
Надявам се,до дни да ги оправим тези О пръстени и ще пиша на какво се е дължал въздуха по маркучите
Posted 25 September 2014 - 14:29
Между другото продават едни еднопосочни клапани за 12-тина лева които спестяват много главоболия.Монтира се на входящия маркуч на нафтата преди помпата и не позволява на нафтата да се връща в резервоара.Здравейте, никога не съм вярвал,че ще имам проблем с мотора ми но и при мен започна да се получава тази беля с паленето сутрин, когато колата е студена...
Надявам се,до дни да ги оправим тези О пръстени и ще пиша на какво се е дължал въздуха по маркучите![]()
Posted 17 August 2015 - 12:33
Колеги, понеже тази тема мъчи почти всички дизелови двигатели реших да постна снимка с нещата от които е редно да се започне,
и лично мнение: да се сменят на колата при най малките появи на проблемите.
Виждате въздух в маркучетата за нафтата ? Колата неиска да пали сутрин ?Diesel_sys.JPG
Значи какво трябва да се смени:
N:35,38,89,98,59,122,126,77,14,11 -> A6019970445 т.н. О пръстени (евтиния вариант, другия е Целите маркучета, всички са около 50?, имат си О пръстени!)
N:26 -> A6010920105 Филтърче за боклуци в нафтата. Предпоръчвам смяната му...
N:29 -> A6019970148 O пръстен под филтърчето
N:146 -> A6050780281 Маркуче за излишната нафта .... предпоръчва се да се сменят всички! САМО С ОРИГИНАЛНИ. Продават се на метър!
Надявам се ако съм забравил нещо колегите да допълнят
Такава схема с чарковете на 2.5тд?
Щот моя курник спря да пали. Пали за 1 мин. даже е много и ми писна вече на /:/:/:/::/ Смених О пръстените на тръбичките, не с оригинални (4 са от Ивайджет.Едно цяло маркуче и 2 О пръстена...) ЩЕ ходи към НАДИН ми се струва...
пп. Една вечер я карах с повечко газ, и от другия ден почна да пали една идея по трудно. Дали е възможно да съм батисал нещо веригата?
Кочината палеше преди да я разглобя да и сменя О пръстенчетата и маркуча на входящата нафта. От тогава колата УМРЯ! Аз не съм механик ама как може Немеца да направи тия чекиджийски тръбички покрай помпата...
Вече свети на таблото и EDC или нещо от сорта.. (до лампата за подгрева)
Държа да отбележа, че и преди съм сменял тези О пръстени по тръбенцата и съм карал 2+ год. без проблем. Зимата си палеше от половин ключ. Мехурчета винаги си минаваха през тръбенцата..
edit: Приемам и съвети за МАЙСТОР, който няма да ми одреже главата до глезените и ще свърши работа.
Edited by puFi_mIx, 17 August 2015 - 18:26 .
0 members, 1 guests, 0 anonymous users