ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#11837
Публикувано 11 май 2012 - 12:58
Гангстер изневеряваш на марката : )
Сега виждам.
Честито и много безавариини километри, да сменяш само масла и филтри.
И как ти се струва в сравнене със 140-ката ?
Сега виждам.
Честито и много безавариини километри, да сменяш само масла и филтри.
И как ти се струва в сравнене със 140-ката ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#11838
Публикувано 11 май 2012 - 13:13
Според теб може ли да сравни 350 дизел с 12 цилиндров баварец?
#11839
Публикувано 11 май 2012 - 13:44
Пушка, говореш като цяло колата а не само двигателите.
То е ясно че единият двигател няма връзка с другия.
Говоря като позиция на шофцьора, като усещане на колата, волан педали, интерриор и т.н.
Много са факторите определящи колата освен двигателя.
То е ясно че единият двигател няма връзка с другия.
Говоря като позиция на шофцьора, като усещане на колата, волан педали, интерриор и т.н.
Много са факторите определящи колата освен двигателя.
Този пост е редактиран от staniola: 11 май 2012 - 13:44
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#11840
Публикувано 11 май 2012 - 13:48
То до голяма степен двигателя определя и другите работи, за които питаш - поведение,интериор и др.
Нали знаеш,че при топ версиите (тези с най-мощния възможен двигател) интериорите се различават
по някои неща от моделите с по-малки двигатели,т.е. не е само в двигателя разликата.
Нали знаеш,че при топ версиите (тези с най-мощния възможен двигател) интериорите се различават
по някои неща от моделите с по-малки двигатели,т.е. не е само в двигателя разликата.
#11841
Публикувано 11 май 2012 - 19:24
Колеги днес видях, феислифта на МЛ, не знам ,не искам никои да засягам, верно е въпрос на вкус дизаина ама тоя то задницата ми стои като несполучлива смесица межди модели на Санг Ионг и Е-класа комби, предницата в профил е като някакво несполочливо Мусо, абе нещо ми бяга красотата в тоя МЛ, незнам, не ми стои никак елегантно и красиво иначе модела беше МЛ 350 Блютек. Вие какво мислите по въпроса, с дизаина?
Този пост е редактиран от Ванюша: 11 май 2012 - 19:26
#11842
Публикувано 11 май 2012 - 20:36
Не става
И това е новият модел, не е фейс.
Карал съм, добре е, ама вън...
И това е новият модел, не е фейс.
Карал съм, добре е, ама вън...
#11843
Публикувано 11 май 2012 - 20:41
Щом е новия модел значим според мен трябваше да се постраят повече, иначе стария добре се продаваш. В един друг форум четох, че 250 2.1 дизела Битурбо давал 6.5 разход в МЛ, което е повече от добре. Иначе като поведение Мецедес е, там не вярвам да стане гаф, ама трябваше още от към визия, знае ли човек може добре да се приеме на пазара.
П.С. Колега би ли споделил дали е с 5.0 или 5.5 ЕС-та и извън градско колко ти дава като разход при 120 км\ч говорим, предполагам 9-10, разбира се ако е удобно.
П.С. Колега би ли споделил дали е с 5.0 или 5.5 ЕС-та и извън градско колко ти дава като разход при 120 км\ч говорим, предполагам 9-10, разбира се ако е удобно.
Този пост е редактиран от Ванюша: 11 май 2012 - 20:45
#11844
Публикувано 11 май 2012 - 22:46
#11845
Публикувано 12 май 2012 - 07:19
Пушка, говореш като цяло колата а не само двигателите.
То е ясно че единият двигател няма връзка с другия.
Говоря като позиция на шофцьора, като усещане на колата, волан педали, интерриор и т.н.
Много са факторите определящи колата освен двигателя.
Станиолче, как да ти кажа броо......единственото нещо което ми липсва в байеришето е леката хидравлика и маневреността, която има Бенца.
Окачването също не ми харесва с тея носичи ама се преживява.
Всичко останало мисля, че е топ
Моето БМВ Станиолче го предпочитам пред доста 140-ки които са на пазара.
Но и тук ще го кажа, че ако ми изпадне изгоден бартер за Бенц, сигурно ще го дам
By Batev
#11846
Публикувано 12 май 2012 - 08:41
само БЕНЦ само НИЕ
#11847
Публикувано 12 май 2012 - 09:23
Хм... дойдох на лекции ама се сетих за тунинг шоуто в Бистрица. Някой ще ходи ли ?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11848
Публикувано 12 май 2012 - 12:24
Аз мислих да ходя, но се отказах, защото ми се разпадна компанията,
а и си намерих работа да сменям едни дискове+накладки докато
не е заваляло.
а и си намерих работа да сменям едни дискове+накладки докато
не е заваляло.
#11849
Публикувано 12 май 2012 - 15:10
Понеже в една друга тема стана на въпрос дали е позволено завиването на дясно на червен светофар.
На това кръстовище минавам на ден м/у 10 и 20 пъти.
Та на червената кола сега позволено ли и е да завие надясно след като изчака пешеходците? 11052012.jpg 167,18K 45 Брой сваляния
На това кръстовище минавам на ден м/у 10 и 20 пъти.
Та на червената кола сега позволено ли и е да завие надясно след като изчака пешеходците? 11052012.jpg 167,18K 45 Брой сваляния
#11850
Публикувано 12 май 2012 - 15:11
След малко ще има ретро парад в Сандански ,вече минаха 2 Мерцедеса Ще има ли някой колега ?
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни