Върти ми се една муха в главата..догодина да сменя А класата с една Х3 (живот и здраве).. много красиви ми се виждат.. много се изкушавам..
ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#19966
Публикувано 04 декември 2014 - 21:24
#19968
Публикувано 04 декември 2014 - 23:33
Не мога да не се намеся Как ме блазнят X1-чките... че са ми и в бюджета Последното Х3 много красиво... Ама ще почакамВърти ми се една муха в главата..догодина да сменя А класата с една Х3 (живот и здраве).. много красиви ми се виждат.. много се изкушавам..
#19969
Публикувано 05 декември 2014 - 00:03
Е Х1 е прекалено женско....
#19970
Публикувано 05 декември 2014 - 00:50
женско? що? Ако то е женско, то кое от малките джипчета е "мъжко"?
#19971
Публикувано 05 декември 2014 - 01:20
Според мен не размера прави колата женска, ами дизайнът и излачвънето. Х1 определено има женски вид.
Примерно GLK-то не изглежда женско, а е малък джип.
#19972
Публикувано 05 декември 2014 - 19:29
Кой мерцедес носи железни джанти с Ет 25? W126?
#19973
Публикувано 05 декември 2014 - 20:07
Ша скочиш на бемефе?!?
Ай стига де
GLK?
Aхам..без да се замисля даже..
ГЛК е доста ръбесто и грозновато..в сравнение с Х3.. не мислиш ли
Като се замисля.. мерцедес нямат джип, който да ми харесва..след злощастният ни опит с МЛ-а
Не мога да не се намеся Как ме блазнят X1-чките... че са ми и в бюджета Последното Х3 много красиво... Ама ще почакам
Е, то и аз ще почакам...но определено искам джип.. а щом реша, че искам нещо... въпрос на време е, аз мога да чакам..
#19974
Публикувано 05 декември 2014 - 20:47
Какво стаааа колеги...случва ли се нещо тук
By Batev
#19975
Публикувано 05 декември 2014 - 20:48
На твое място веднага ще разкарам А класата, докато и е висока цената и ти е почти нова.
Х1-3 е силно казано джип, но е напълно достатъчно, за да нямаш никакви проблеми през зимата.
По-високи са от леките коли, имат по-добра видимост. Абе по-мултифункционални са този тип коли.
#19976
Публикувано 05 декември 2014 - 20:49
Според мен не размера прави колата женска, ами дизайнът и излачвънето.
By Batev
#19977
Публикувано 05 декември 2014 - 23:22
Казано от човек.. дет кара А клас
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#19978
Публикувано 06 декември 2014 - 13:23
женско? що? Ако то е женско, то кое от малките джипчета е "мъжко"?
Миналата седмица ми трябваше кола под наем и си взех една Х1-чка. Определено мога да кажа, че останах разочарован - отвън колата изглежда доста висока и просторна от колкото в действителност е. Да не говорим за ниската позиция на водача (като в лек спортен автомобил).
Прикачени файлове
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#19979
Публикувано 06 декември 2014 - 14:49
За мен това е плюс. Отвратително ми е да седна на седалка, която реално е табуретка с облегалка.
Широка е колкото 3та серия, на която реално е базирана.
Същото важи и за GLK, и за Q5. И двете са базирани на W204 съответно и А4.
Какви ти бяха очакванията? Да е X5/ML/Q7-подобна като усещане ли?
Сподели, ако обичаш за по-обективните критерии като поведение на пътя и динамика. Дизелова си карал, като гледам конзолата, е била доста натоварена с екстри...
#19980
Публикувано 06 декември 2014 - 18:38
Не знам колко обективно мнение бих могъл да дам след 700 км каране. Не им разбирам нивата на оборудване на БМВ, но тази беше някакъв спорт нещо си със спортни седалки и 18 цолови джанти. Определено позитивно изненадан останах от возията, която както казах подхожда повече за спортен автомобил. Въпреки това липсва неприятното друсане и подскачане при напречни процепи на платното. За разлика от Q3, в което си повече топче за пинг-понг, отколкото пасажер. Смея да твърдя, че вози доста по-стабилно и без некомфортното странично заклащане, което има моя японски автомобил с 16" джанти... Като минус мога да спомена позицията на водача, който стои с почти изпънати като в картинг крака и автоматичните скорости, които заключват винаги на ниска предавка при каране без газ и почти спирайки колата. Но това пак е субективно сравнено с моята безстепенна японска трансмисия.Сподели, ако обичаш за по-обективните критерии като поведение на пътя и динамика. Дизелова си карал, като гледам конзолата, е била доста натоварена с екстри...
Иначе имаше доста екстри - нави с блутут, кожа с нагряване, панорамен таван, завиващи ксенони.
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни