Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#1306 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2010 - 21:27

На мен никога не ми е показвал термометъра точната температура..винаги с по 5-6 градуса отгоре..

Днес си намазах гумените уплътнения с вакса Сонакс, ама понеже не ми е много ясно...трябва ли да повтарям мазането? Нещо голяма мацаница става..
И има ли някакъв препарат, с който, примерно, мажа вечер предното стъкло и то не замръзва въобще?!
За размразяващите знам, но се чудя няма ли нещо превантивно?


Има даже колегите го бяха показали как изглежда продава се в бензиностанции ОМВ и беше на марката SONAX, ако не се лъжа ама мисля, че не се.
За нея имаше добри отзиви и колегите които я бяха използвали бяха много доволни:)
Прочети тук:)http://forums.mbclub...=1
  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#1307 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 29 декември 2010 - 22:34

На мен никога не ми е показвал термометъра точната температура..винаги с по 5-6 градуса отгоре..

Днес си намазах гумените уплътнения с вакса Сонакс, ама понеже не ми е много ясно...трябва ли да повтарям мазането? Нещо голяма мацаница става..
И има ли някакъв препарат, с който, примерно, мажа вечер предното стъкло и то не замръзва въобще?!
За размразяващите знам, но се чудя няма ли нещо превантивно?



Гумените уплътнения си ги мажа с течен парафин от аптеката.Ако е за първи път,повтаряш след два три дни.Този парафин поне знаеш че е истински,а не някоя адска химия.
За предното стъкло ползвам на служебната,една папка - картонена,разтварям я и я затискам с чистачката,сутринта си я прибирам ако е суха или нова.Така се запазват и перата на чистачките.
  • 1

#1308 LiL

LiL

    Firestarter

  • Замразено членство
  • 2761 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2010 - 22:37

Благодаря ви за съветите..Posted Image
И аз имам течен парафин вкъщи, ще взема да пробвам, че тази вакса, която прилича на сухо лепило оставя едни гадни бели следи и не ми харесва..
  • 0

#1309 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 декември 2010 - 22:42

Досега имам едно предположение от майстор.. и то е.. табло...

Нещо не ми се връзва много и още по-малко ми допада...
Ще видим, но ако е табло ще е най-лошия вариант.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#1310 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2010 - 23:18

Нещо не ми се връзва много и още по-малко ми допада...
Ще видим, но ако е табло ще е най-лошия вариант.



Ако мислиш , че намен ми се връзва или особено , че ми допада - си в огромна грешка :D

Особено като знам колко пара дадох да светне по друг начин..
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#1311 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2010 - 21:59

Ейй .. сутринта голем студ големо нещо.
Термометъра ми показа първо -11 после премигна и отиде на -21 :D

давам на контакт .. изчаквам да изгасне подгряването , въртя и о... запали толкова лесно , че все едно е работила до преди малко :0_yahoo:

Вие как се справихте при тоз отвратителен студ :S
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#1312 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 31 декември 2010 - 07:19

Аз имам гараж та пали винаги по този начин. Кофти е като я загася 2-3 минути след тръгване, без да е загряла. Тогава стартера се върти доста.

Весели празници колеги.

П.С. Интересно ми е чие ще е последното мнение за 2010 г. и първото за 2011 г.?
Помислете за награда нещо на тези колеги, а?
  • 0

#1313 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 31 декември 2010 - 11:14

Аз имам гараж та пали винаги по този начин. Кофти е като я загася 2-3 минути след тръгване, без да е загряла. Тогава стартера се върти доста.

Абе и при мен има такова нещо, ама си мислех, че е щото съм на газ...
Днес запалих чакмак на -12С, ама си е тегава работа...скоростите влизат по-трудно в началото, дръжки замръзнали, парното на кочан :kill_myself: Затова тръгвам 5мин. по-рано, пуша една сигарка и потеглям като вдигне 40С.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#1314 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 31 декември 2010 - 15:36

Колеги да Ви кажа относно термометъра датчика и тн и мойта кола от време на време ги прави тея работи така, че не се панирайте и според ме не е нужно да сменям табло ;)
при мен разминавването е с 1 - 2 градуса и това хич не ме притеснява ;)kарайте си и свиркайте :icon_coolgrin:
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#1315 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 31 декември 2010 - 15:45

Колеги да Ви кажа относно термометъра датчика и тн и мойта кола от време на време ги прави тея работи така, че не се панирайте и според ме не е нужно да сменям табло ;)
при мен разминавването е с 1 - 2 градуса и това хич не ме притеснява ;)kарайте си и свиркайте :icon_coolgrin:

Аз вече не се панирам, защото го проверих на дисплея на климатроника и стойностите са еднакви... не вярвам два дисплея да се повредят едновременно! т.е. или е датчика или някъде по трасето има бъг.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#1316 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 02 януари 2011 - 18:02

Как по-точно в какъв ред се закачаше и откачаше акумулатора. При разкачане: първо сваляш минуса и после плюса и при закачване: първо слагаш плюса и после минуса..........така ли беше. А и има ли някакви тънкости, които трябва да знам, щото нещо днес акумулатора сдаде и ако се наложи да се зарежда, та да съм наясно.
Не знам дали и при моята 202-ка 1994г. се отнася това, ама един колега след като свалил акумулатора и вече не можел да отвори багажника, тъй като с ключ не ставало, понеже имало някакъв вакуум ли там какво, та без ток колата не можела да се отвори.
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#1317 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 02 януари 2011 - 20:09

Т'ва за ключа и багажника изобщо не е вярно.Дори и без грам ток,с ключа,механично багажника и вратите могат да се отварят.Поне при моята 202 е така.За акумулатора съм го свалял 2-3 пъти без да спазвам каквато и да е било последователност за плюс и минус,после само калибровам ESP и гледам ключа да не е в стартера.
  • 0

#1318 sotira

sotira

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:интернет and All
  • Автомобил:
    Мерцедес C180 1998г.W202 комби!!

Публикувано 03 януари 2011 - 02:24

Т'ва за ключа и багажника изобщо не е вярно.Дори и без грам ток,с ключа,механично багажника и вратите могат да се отварят.Поне при моята 202 е така.За акумулатора съм го свалял 2-3 пъти без да спазвам каквато и да е било последователност за плюс и минус,после само калибровам ESP и гледам ключа да не е в стартера.

Така е колега и на моята колица по принцип трябва да отключиш(отвориш) за да си свалиш акомулатора.
А бихте ли ми казали как по точно се калиброва това BAS/ASR аз въртях волана на ляво и дясно но като паля не се вкючва и като натисна спирачката(понякога и по касно) светва лампата сама акомулатора е сменян и ми изглежда точно разцентрована. :4036:
  • 0

#1319 sotira

sotira

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:интернет and All
  • Автомобил:
    Мерцедес C180 1998г.W202 комби!!

Публикувано 03 януари 2011 - 18:30

Пълен ляв и после пълен десен на място .
Ако е нужно се повтаря .

Добре ли са закачени клемите .
Разкачи и закачи отново .

Акумолатора като Am отговаря ли за автомобила .

Акомулатора е 100Аh паля въртя ляв,десен и не изгася и тая лампа.Вкючва се без да натискъм педала на спирачката.
Пример:В момента който завътя ключа чува се сигнал колата си запалва и лампата BAS/ASR си огасва но след 5,6 мин
без да пипам нищо светва отново.И трябва ли да се чува това писукане при палене?
Ако някои се е сблъсквал с това да сподели благодаря за вниманието колеги. :4036:
  • 0

#1320 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 03 януари 2011 - 20:21

Ако колата ти е с ключ тип "рибка" е нормално като дадеш на контакт,непосредствено като запали да се чуе кратко тииииткане откъм таблото.Тази лампа свети или от слабо напрежение,или изтощен акумулатор,стоп машинка,датчици за ниво на спирачна течност и други круиз сензори и датчици,измерващи налягането в сервото на спирачките,скоростта и силата на натискане на педала на спирачката,заради BAS асистента.Най-добре отиди на диагностика.
  • 0




6 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 6 гости, 0 анонимни